Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Son, mag ik een dagje met jou van kind ruilen :) :) :)

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    opvoeding :) :) :)

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Fibi hihi herkenbaar dat de mannen wat minder geduld hebben.Hier ook hoor.Ik kreeg vande week jij heb toch meer ervaring. :) :)

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Weet je het zeker? :)

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Die is trouwens erg leuk...jij hebt toch meer ervaring... Echt geweldig, die van mij zegt het nog niet, maar ik zie het hem denken ;)

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik stond ook te kijken.Heb hem ook gezegd volgens mij heb ik net zoveel ervaring als jij.Nou hij vond van niet.Vande week hoorde ik hem ok tegen Kenji zeggen toen hij hem aan het aankleden was.Sorry mannetje papa is niet zo handig als mama.hihi wel lief om te horen. :)

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahaha, wat ik wel zeker weet (althans hier) dat ik een stuk 'zachter' ben met alles (aankleden/ verschonen etc.) dan mijn hubbie. Hij doet het wel goed, maar gaat echt op zo'n mannen manier, niet zeuren en gewoon even snel doen. Moet ik ook altijd zo om lachen.

8. rheallover

rheallover Actief lid

Wat een geluk, pappa zegt hier voordurend tegen de mamma zo moet het niet, maar als jehet hem laat doen dan zegt ie al snel lukt niet :) laat het maar aan mamma over ;)

Ze slaapt gelukkig weer we moeten zo naar het cb, anders is ze straks niks anders aan het huilen omdat ze moe is. Maar tja ben benieuwd voor hoe lang ze weer slaapt :|

9. rheallover

rheallover Actief lid

Ik vindt het hier eigenlijk wel heel gezellig :thumup: zo kan ik de kleine toch iets makkelijker in haar bedje laten liggen als ze begint te huilen :oops:

10. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ja, eigenlijk is het wel grappig, want als het echt op ervaring aan komt heeft hij meer ervaring nog dan ik, want hij heeft in het begin alles bijna alleen gedaan toen ik nog zo slecht was. Hij is immers ook ingewerkt door de kraamhulp. Het begint nu pas dat ik meer met Nick doe dan hem. Dus die vlieger gaat voor hem (nog) niet op! :) Maar hij is er van overtuigd dat Nick beter reageert op mij dan op hem, qua moeder kind band zeg maar. Hij zegt ook altijd dat ik magische handjes heb wanneer ik Nick weer stil krijg na een huilbui. Maar ik hou het toch op gebrek aan geduld hoor. ;) Verder gaat hij hardstikke lief en voorzicht met Nick om. Alleen heeft hij wel eens problemen bij het aankleden met de mouwtjes. Die grote handen van hem in combinatie met die kleine handjes en smalle mouwtjes van Nick! :) Maar het gaat hem goed af hoor!

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    wat een #*% weer he....

moet nog wat boodschapjes doen eigenlijk!
    maar het regent zo hard.

hier ook...ashley moet een schone luier mama....ikke wat let je....hij maar jij kan het sneller!ikke als je vaak genoeg oefent kan jij het ook zo snel!en ja hoor daar ging ie

12. rheallover

rheallover Actief lid

Ik ga me klaarmaken voor het CB, tot vanmiddag enne klets ze ;)

Ben benieuwd hoeveel ze nu weer gegroeid is.

Groetjes

13. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ja, het is echt wel @#%*# weer! Het is hier vanochtend echt al met bakken uit de lucht komen vallen. Moest de tv zelfs harder zetten toen ik het journaal zat te kijken want het overstemde gewoon het geluid!

Maar door die regen ging ik eens zitten denken (ja, ik weet het, moet je niet te veel doen :) ), maar hoe doen jullie het als je echt de deur uit moet met de kleine voor een afspraak en het regent zo hard en je kleine zit in de maxi-cosi? Ik bedoel, ik moet een klein stukje naar de auto lopen, maar tegen die tijd is die kleine inclusief maxi-cosi wel doorweekt in zo'n bui. Heb je daar ook speciale regenzeiltjes voor? Want met een plu én een maxi-cosi lijkt mij ook een gehannes (vind die maxi-cosi trouwens al een zwaar en lomp ding, zeker mèt Nick er nog bij in!). Ik heb wel een zeiltje voor de buggy maar niet voor de maxi-cosi.....

Oooh, het piepje van de oven gaat, mijn broodjes zijn klaar, ga ik even lekker oppeuzelen met gerookte zalm, mmmmmmmm. Eet smakelijk voor diegene die nog moeten eten! ;)

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik heb een regenzeiltje voor de maxi-cosi

idd zwaar ding,wordt alleen maar zwaarder

15. rheallover

rheallover Actief lid

Ik heb een regenzeiltje voor de wandelwagen, tja met de maxi-cosi is het anders, hel snel rennen naar het afdakje van de schuur en daarna heel hard rennen naar de auto :) anders zijn we idd zeiknat ;)

Ik moet nu echt gaan :D

Groetjes enne tot vanmiddag.

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Fibi bij Prenatal heb je speciale hoezen voor de regen voor de mc.Kosten 5/6 euro.

Hier word hij ook steeds zwaarder zelfs Ati zei het gister.Ga woensdag wegen maar ik vermoed dat hij 5,5 kilo weegt.

Hier ook klo.... weer lig daarom nog lekker op bed zo ook even een broodje maken.

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Nou ik moet zo weg naar fysio....dus ze komen ook wel s bij je thuis? Verdorie waarom moet ik dan daarheen? Stom hoor...ga het zo wel even vragen.

Vanmiddag moet ik mn huis schoonmaken en overbodige spullen opruimen want de makelaar komt morgen foto's maken...dan gaat ie in de verkoop!

Tot vanavond denk ik.

xxx

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Alice gewoon vragen en anders effe bij de kinderarts vragen welke er wel thuis komen. ;) Succes meis

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    MC is hier alleen voor in de auto, kinderwagen is voor buiten. Daar heb ik dan ook wel een hoes bij.

Vanochtend m'n moeder gebeld, dat ik een beetje gek word van de kleine man. Belooft ze vanmiddag langs te komen...ligt ie nu alweer te slapen :rolleyes: Er is echt geen peil op te trekken.

Alice, succes met het opruimen, fysio etc. Even bikkelen denk ik ;)

He, volgens mij is onze opperbepster weer even online.

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Waar ik zie haar niet.Laat je eens zien opperbepster. :)

Deel Deze Pagina