Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rheallover

rheallover Actief lid

Nou bij het cb geweestr en alles was goed, mevrouw woog nu 4110 gram ongeveer. En is ongeveer 55 cm lang, maar dat had ik zelf al gemeten.

Ik kwam daar en Alyssa was gewoon rustig ook nadat ze uitgekleed was, begint er een kleine hard te huilen, je zag haar gezichtje helemaal weg trekken en een pruillip en ja hoor ze ging mooi mee bleren. En die verdriet gign over in honger dus na het wegen evn de fles gegeven en mevrouw viel uiteindelijk in slaap. Ze werd weer wakker toen de arts aan haar begon te friemelen maar bleef rustig en stil, ook met aankleden niks aan de hand, komt er natuurlijk weer iemand binnen waarvan het kindje goed hard huilde en ja hoor daar zag je de pruillipje weer en de tranen en meehuilen maar :)

Je ziet nu echt al die trekjes bij zon kleintje en wijs dat ze is, ze heeft al door dat ze haar speen ook met de handen uit haar mondje kan trekken, gewoon beetpakken en een gooi geven.

Mevrouw was wel moe van dat middagje en ligt nu lekker re pitten.

Kan ik nu mooi even het eten maken.

Groetjes

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Lin zodra het bij hun naar binnen gaat ruikt het al zurig dat is dus gewoon. ;)

Hier is papa net thuis en is dus met meneer en de hond lopen.Ik ben aan het koken.hihi

Reallover fijn dat het goed was op het csb.
    Sta je al in de lijst?

3. rheallover

rheallover Actief lid

Ja ik sta in de lijst alleen heb zelf het geboorte gewicht verkeerd doorgegeven dat was 3270 ipv 3290 :oops:

Ik ga weer terug naa rhet eten ;)

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Minder Lin zo'n kotsbui! Waarschijnlijk zal het als je Lutein laat boeren een stuk minder worden!

Eetze dames!

xx

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Wij hadden 60 geboortekaartjes voor 130 euro.. Dus dat viel me nog reuze mee...

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Geboortekaartjes: 100 voor 206 euro. maar ik heb nog een bon van de 9-maanden-beurs en dan kreeg je 10% korting dus kom ik op 186 euro.

Spugen met een boog: idd goed laten boeren en na afloop gewoon een kwartiertje met haar omhoog zitten.

Trouwens een vraag (ik twijfel nl. enorm aan mezelf nu, ben ook echt beroerd van mijn verkoudheid dus kan ff minder hebben): zo na het avondeten is Ysabelle heel onrustig (da's normaal, dat weet ik, dat hebben de meeste kindjes in de avonduren). Ik zit dus IEDERE avond met haar op schoot tot de laatste fles (rond 23 uur). Meestal ga ik gewoon in bed liggen met haar buikje tegen mijn buik aan en dan sukkelt ze tegen half 10 wel in slaap (en ik ook). Maar ik kan haar dan dus ABSOLUUT niet in haar eigen bed leggen! Is dat nou erg? Ik vind dat ze in haar eigen bed hoort te slapen, maar als ik dat probeer, schreeuwt ze echt de hele boel bij elkaar en houdt ook Gabriël wakker. Vandaar dat ik haar dus maar bij me houd (en hoop op betere tijden, zo vanaf een maand of 3 :rolleyes: [-o< ).

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Die van ons doet precies hetzelfde.. maar ik leg hem toch gewoon in bed... Laat hem even lekker huilen en hij valt vanzelf in slaap.

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Lijkt me niet erg..

Ik leer alleen Milana nu meteen wel om gewoon in haar eigen bedje in slaap te vallen.. Ik heb er van geleerd, toen ik mijn oudste dochter kreeg woonde ik nog thuis, aangezien ik haar niet kon laten huilen omdat er nog meerder in huis woonde nam ik haar dan bij me en liet haar bij mij in slaap vallen... Nu is ze 3 jaar en komt ze nog steeds snachts bij ons in bed gekropen.. Ook heeft ze zeker tot een maand of 6 op mijn buik geslapen en dat werd op een gegeven moment erg zwaar.. Ik zeg niet dat het zo moet lopen hoor, maar dit is mijn ervaring ;)

Milana is s avonds idd ook wel meer wakker dan overdags, dit wil ik zelf zo eventjes houden omdat ik anders bang ben dat ze snachts gaat spoken ofzo.. Gelukkig huilt ze niet tot weinig, vraag me ook af of ze al wel echt kan huilen ze maakt altij alleen hele korte schreeuwtjes..

Succes ermee ;)

Word Gabriel trouwens wakker van haar gehuil? Chelsea slaapt er namelijk gewoon doorheen, al eens geprobeerd?

9. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hebben jullie kindjes ook van die bultjes op het gezicht? Iedereen zeg dat het normaal is maar vind het zon rot gezicht..

10. rheallover

rheallover Actief lid

Ja Alyssa heeft ook bultjes in haar gezicht, maar je hebt verschillende bultjes hoor, zo heeft ze nu en dan bultjes van de talgkliertjes, nu heeft ze bultjes op haar wangetje maar dat is uitslag van het spugen.

De kleine heeft net gedronken maar is denk nog moe van het bezoekje aan het CB, maar ze heeft wel lekker gedronken.

11. rheallover

rheallover Actief lid

Ik was netjes 68 euro kwijt voor 50 geboortekaartjes, wel onbedrukt, we kunnen namelijk zelf drukken. En het waren echt kwaliteits kaartjes hoor. Ik had er echter wel paar te weinig :oops: maar ja niet zon ramp

4 jaar terug heb ik voor mijn broer de geboortekaartje mogen tekenen. Dat was ook echt een schitterend resultaat geworden, helaas hebben we het kaartje nergens meer :( ik had bij Alyssa ook zelf de kaartjes willen tekenen, maar was echt inspiratieloos tijdens de zwangerschap.

12. rheallover

rheallover Actief lid

De rust was voor korte duur, iniddels 18 minuten verder om precies te zijn en madame is weer wakker, maar ik laat haar even uitbrullen, misschien slaapt ze verder.

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin heeft ook talgkliertjes op zijn neus.. het zijn net meeeters... Hij heeft het alleen op zijn neus..

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier nu op zijn hoofd wat van die witte dingen hij heeft ook al rode vlekjes gehad.Komt door de hormonen vanons ;)

Kuki moeilijk punt hier vanavond ook weer alleen maar bij mama zijn.Dus heb papa lekker de opdracht gegeven.Heb genoeg vandaag met hem gedaan ;)

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin heeft wel een "ooievaarsbeet" zoals ze dat noemen.. In zijn nek en bovenaan zijn neus...

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hier ook een ooievaarsbeet in nek.

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Verdwijnt dat eigenlijk ?

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja na 6 mdn tot een jaar verdwijnen de vlekjes...maar soms blijven hele donkere vlekken wel zichtbaar. Mn nichtje is 5 en zij heeft nog steeds een vlek in de nek, maar dr haren zitten ervoor.

19. :oops: :oops: ken ik niet :oops: :oops:

20. hier net iets mee gemaakt toen ik Dylano in badje deedt :oops: :oops:
    voel me rotslecht :cry:
    hij lag rustig in badje op mijn pols/hand.µ
    gooit hij in 1 keer zijn hoofdje naar rechts vanuit mijn standpunt.
    gaat hij dus met heel zijn gezichtje onder water,mss 1 seconde.
    maar hij was helemaal in paniek en ik ook. huilen dat hij deedt...en ik ook...
    oh wat voelde ik mij slecht, heb hem extra verwend met knuffels en kussen. heb hem lekker lang tegen me aan gehad, nu heeft hij juist gegeten en slaapt hij! na de ''borrel'' kwam er wel een reuze boer achteraan.
    voel mij zo klote nu hè! :cry: :cry:

Deel Deze Pagina