Meiden ik ga maar eens een voorbeeld aan onze uk nemen. Slapen dus haha. Welterusten allemaal, en een rustige nacht toegewenst. Vast wel weer tot morgen!
Nou, voor mij de laatste fles van vannacht.. Ik ga eindelijk me bedje in... Collin had de fles om 19:00 uur, 23:30 uur en 03:45 uur.. Netjes toch ! Slaap lekker !
Goedemorgen Nou hier ook al eerder echte tranen hoor. En mevrouw is een echte filmster, kan nl een traan laten lopen uit 1 oogje En het gezichtje wat ze dr an bij trekt. Zo van kijk mij nou ik ben echt mega zielig hoor want ik heb echte tranen, tja en meestal trapt er nog iemand in ook Maar weer geen slechte nacht gehad. Om 22.30 uur de laatste fles, vanacht om 3.30 en nu slaapt ze nog. Ga me zo maar even aankleden voordat ze wakker wordt. En Fay krijgt 27 september de eerst prikjes, ze is dan op 2 dagen na 2 maand. Maar kreeg Naomi ze niet eerder omdat daar in de buurt iets heerste?
nou dames, hier even een ego emo berichtje Zit er echt ff helemaal doorheen.... Ben zooo moe. Merk dat het kolven me echt steeds meer moeite kost ( niet qua opbrengst hoor), en in de nacht iedere voeding wakker zijn. Slaapt hubbie door dan ben ik zelfs de dubbele tijd kwijjt aan voeden( eerst voeden dan kolven). Overdag rekening houden met twee "voedingstijden", voel me zo gebonden aan huis. Zat vannacht echt te huilen onder het kolven en heb samen met hubbie de knoop doorgehakt ( zit nu weer te huilen ). Gaan hier het kolven afbouwen en langzaam aan over op flesvoeding......... Dit kost me echt te veel energie zo..... Voel me alleen zo schuldig hierover.. Voel me aan de ene kant zo opgelucht dat ik de knoop heb doorgehakt maar aan de andere kant voel ik me echt onwijs schuldig. Omdat ik me opgelucht voel en omdat ik het zo snel opgeef en voor mezelf kies.............. lieve meiden, heb echt ff een oppepper nodig
He Daan dikke KNUFF Ik vind niet dat je je schuldig hoeft te voelen hoor, je hebt het al zo lang volgehouden. En als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer hoor. Valentijn heeft er helemaal niets aan als jij er aan onder door gaat. KNUFFEL!
Ow Daantje niet schuldig voelen, je kolft al bijna 2 maanden en zeker in het begin was t een zware tijd voor jullie! Je doet alles voor je manneke, maar je moet ook aan jezelf denken. Als t je echt te zwaar is dan is fv echt een goed alternatief. Hij zal niets tekort komen. Je bent niet alleen mama maar ook gewoon Daantje en Valentijn is blij en gelukkig als jij dat ook bent. Met fles of borst, maakt hem niet uit. Lieverd dikke knuf (((((knuf)))))))
Daan: helemaal niet schuldig voelen, je doet tenslotte wat het beste is voor jullie ALLEBEI! Jullie moeten je er allebei goed bij voelen, anders gaat het je opbreken! Ik kan alleen maar zeggen: heel goed dat je kiest voor de beste oplossing in jullie situatie! Dikke knufffff Hier ook een ooievaarsbeet in de nek, die van gabriël kan ik overigens nog steeds een beetje zien en hij is al 5 jaar. En Ysabelle heeft ook allemaal kleine pukkeltjes overal in haar gezicht, wel grappig, vandaag zitten ze hier en de dag erop weer op een andere plek. Er ligt er eentje beneden de hele boel bij elkaar te schreeuwen, maar ik ga zo naar haar toe, ff dit afmaken. Ik heb haar vanmorgen na haar fles (ze kwam om half 6) ook weer terug gelegd in bed. 20 min huilen en daarna stil. Gabriël wordt er dus wel wakker van, dat is dus het vervelende ervan. Anders had ik haar nog veel vaker laten huilen. Ik denk dat ik overdag toch maar ga proberen, na de fles moe en dan in bed en dan maar huilen. Ik wil gewoon dat ze in bed gaat slapen. Ik ga ff een fles erin mikken!
goeiemorgen meiden, de avator is gelukt, bedankt Son! Daantje, niet schuldig voelen meid! je hebt er ook niks aan dat jij er onderdoor gaat! en FV is ook niet slecht hier is meneer weer om de 4 uur gekomen vanacht, gaat het een paar dagen goed 5/6 uur, hebben we dit weer...nou ja! ga even lekker douchen
Daantje; niet schuldig voelen! Ten eerste heeft Valentijn nietst aan een moeder die het niet meer aan kan. Ten tweede bestaat er in NL geen slechte flesvoeding. en ten derde; je hebt het al 8 weken volgehouden! Kom op hoor, das al een hele prestatie. zeker met dat kolven! Ik heb enorm respect voor jou, sonja en alle andere mama's die bv via de fles geven. Of je dat nou 2 dagen of 2 maanden of 2 jaar doet is helemaal niet belangrijk! Hier wel pukkeltjes, maar geen ooievaarsbeet. Yoran heeft die beet wel gehad, maar is helemaal verdwenen. Hier hebben we sinds een paar dagen een aangpast eetschema . Meneertje komt nu om de 4 uur. wat een verademing! Marco geeft (als ik em lief aankijk ) om 12 uur een flesje en dan om 4 uur gewoon aan de borst. Ik voel me bijna weer uitgeslapen!
Zo hier ben ik dan eindelijk.Klote router.Ati heeft gister zitten kutten met dat ding en nu heb ik dus ook geen draadloos meer.Heb vanmorgen gekeken of ik er uit kon komen maar mij lukt het ook niet.Hij mag het vanavond lekker zelf aan de buurman gaan vragen.Ik zit dus nu met een draadje op de bank Hier weer een super nacht na een klote avond half 10 z'n fles en hij kwam pas weer om half 7 vanmorgen. Nou vind ik half 10 te vroeg maar gister kon ik hem wel wat.Dus vanavond probeer ik hem wel wat later te geven.Maar voor deze nachten teken ik. het enigste was dat ik vanmorgen lekkage had Heb 2 keer moeten kolven om ze leeg te krijgen en had een opbrengst van ong 400 ml Niet normaal iemand nog voorraad nodig Daantje ik weet wat je voelt.Meid het is knap dat je het zo lang heb volgehouden.Ik sta afentoe ook van o ik moet weer kolven.Ik ben ook benieuwd hoe het straks gaat als ik ga werken.Het is best wel zwaar.Alles is toch dubbel voor ons.Ik heb voor me zelf gesteld als het lukt om tot jan 08 te kolven.Wil dan kijken of ik nog verder wil en kan gaan.Meid voel je niet schuldig Valentijn heeft toch de beste start gehad van jou wees daar trots op Ik dacht al dat er wat moest zijn je was de laatste dagen wat weinig hier.Meid een hele dikke knuf. En even een vraag wat is die ooievaarsbeet waar jullie het over hebben hoe ziet dat er uit. Er ligt er hier een te schreeuwen om de scheten die er uit komen echt zielig
Hier ook pukkeltjes, niet zo heel veel maar af en toe eens. Ook drie talgbultjes opde neus hihi. Ooievaarsbeet nergens te zien (datis toch zo'n rooïïge vlek ofzo ?) Die meid van mij is echt schemaloos en zo eigenwijs dat ik haar er ook maarmoeilijk inkrijg Of dat ligt aan mij natuurlijk. Gisteren mooi om half 11 de voeding en om half 6 kwam ze! Vandaag om half 11 de fles, met moeite half 11 gehaald want ze wilde om 10 al (en 9 en 8 en 7 hihi altijd honger) Kwam ze weer om 3 uur en 6 uur en nu om iets na 9. Dus alles weer om de drie uur,,,,, Ik hou trouwens een beetje een schemaatje aan als ik gekolft heb hoeveel ik dan in de flesmoet doen (dat gewicht x 150 enz) maar de ene keer heeft ze veel meer dorst das geen probleem dan gooi ik er nog wat bij of drinkt ze gewoon ff uit de borst en de andere keer krijg ik er met moeite 100 in en dan kan ik de helft weggooien en dat vind ik zo zonde Hebben jullie dat ook? Vanmorgen na de voeding had ik opeens mega buikpijn. Echt hele steken en kon me geen houding vinden (zo erg heb ik t tijdens de bevalling niet gehad haha) dus uiteindelijk maar 2 pcm gepakt en nog 2 uurtjes ong geslapen en toen melde mevrouw zich weer. Sonja wat shit zeg! Ik ben erg blij met draadloos, net een week voordat Fenne geboren is heeft een vriend de router weer gefikst. Nu hebben we wel af en toe wat problemen met de verbinding maar hij doet t. Heb je m al gereset? Hij moet dan zelf een nieuw ip zoeken via t modem, of gewoon even t modem in en uit t stopcontact wil ook wel eens helpen. Hihi en ja heb voorraad nodig, ik heb nog steeds genoeg voor t voeden maar een voorraadje lukt niet echt omdat ze het ook gelijk allemaal opdrinkt
Meiden, dank jullie wel voor de oppeppers...weet verstandelijk ook wel dat dit de beste oplossing is maar die hormonen Ga zo maar eens kijken op internet hoe je het beste kunt gaan afbouwen. Nu ik de knoop heb doorgehakt wil ik ook niet wachten tot ik volgende week naar het csb moet.....Wil er zo snel mogelijk doorheen Meiden, nogmaals bedankt! Jullie zijn echt schatten!
Miss ik heb alles geprobeerd maar doet het niet.Kon er zo boos om worden dat ik wel kon janken Probeer om de 2 uur te kolven dan kan je wat opbouwen en de produktie wat verhogen.Ik heb ook niet elke dag hoor.Hoeveel geef je haar dan dat je weg moet gooien?Kenji stond hier 2 dgn terug nog op 130 ml en staat nu op 150 ml.Merkte dat hij te snel weer ging komen.
Nee hier niet zo'n ding. Daan kijk hier eens http://www.borstvoeding.com/kolvenenwer ... rmelk.html http://www.borstvoeding.com/voorjebegin ... geven.html http://www.borstvoeding.com/aanverwant/ ... eding.html Zal hier vast wel ergens staan
Goede morgen dames, Alyssa heeft ook sinds 2 weken al echte traantjes in haar ogen als ze huilt, met name gisteren op het CB toen andere kinderen begonnen te huilen en zij ook mee ging huilen zag je eerst de traantjes komen. Over flesvoeding geven zou ik maar niet al te schuldig voelen hoor het is rot natuurlijk maar als het niet anders kan dan moet het wel, tenslotte wat moet een kleintje dan eten/drinken . Ik zie mijn bv ook met stappen achteruit gaan en ga in alle waarschijnlijkheid toch over enkele weken al stoppen, ik vind het ook rot want je mist toch die intimiteit met je kleine, maar als het niet meer wilt dan houdt het op. Alyssa krijgt 10 oktober haar 1e prikje, heb van de buurvrouw een superhandige tip meegekregen om de pijn te verlichten en eventuele verschijnselen te verminderen. Nadat ze het spuitje gekregen heeft rondom die plaats goed masseren dan gaat de vloeistof sneller het lichaam in, en een nat washandje of doekje omheen doen. Dus ik ga voorbereid naar het cb volgende maand. Alyssa heeft vanacht wel goed geslapen, rond 23.00 heeft ze haar flesje gehad maar ze zat nog erg vol van het drinken enkele uurtjes terug dus had ze maar 60 ml ongeveer op, normaal drinkt ze minimaal 150 ml maar dan heeft ze ook echt honger. Maar mevrouw had niet zon zin om te slapen vanacht Zodra ze beetje weg viel wilde ik haar terug leggen in haar bedje maar gelijk klaarwakker en beginnen met brullen. Ze had een schone luier, had geboert, genoeg gedronken. Zo heb ik tot bijna 2 uur vanacht met haar gezeten, ben kapot . Ik denk dat ze behoefte had aan wat knuffelen met mamma's. Alleen heb ik liever dat ze dat overdag doet dan midden in de nacht. Ze was rond 6 uur weer wakker. Groetjes
Goedemorgen! Heerlijke nacht gehad! Naomi kreeg om 21u. gisteren haar flesje, en meldde zich pas weer om 5u! ( om half 4 even gekeken of ze het nog wel deed ). En daarna meldde ze zich weer om 9.30u. Dus hier een heerlijke nacht gehad! @ Kiki-> Naomi kreeg deze eerste prikjes omdat er hier kinkhoest rond gaat. En ze mogen vanaf 1 maand de eerste prikjes hebben, dus vandaar dat Naomi de eerste al gehad heeft. Verder schuiven bij mij alle prikjes 1 maand naar voren. 9 Oktober, heeft ze haar 2de prikje.. Ik gebruiktte eerst kruidvat standaard.. Die beviel tot voor kort goed, maar daar had ze op een gegeven moment niet genoeg aan ( meldde zich een uur na de voeding weer!). En ze was op een gegeven moment steeds vaker aan de dunne ontlasting ( net geen diarree). Ik ben toen overgestapt ( sinds zaterdag) op Nutrilon standaard.. En hier doet ze het beter op. Houdt het min. 4 uur vol, en drinkt nu netjes flesjes van 140ml. leeg ( soms 170ml. als ze langer dan 5 uur ligt te ptten ). CSB zei gisteren dat het verstandig was geweest dat ik over was gestapt. Want ze zag er nu ook tevreden uit.. Ik ga zo even de lijst opzoeken. Even agenda etc. aanpassen.. Trouwens, ben net gebeld door het werk.. Moet nu ineens half oktober alweer aan het werk . Ben het daar niet mee eens, werk immers met een 0-uren contract, dus ik mag weigeren. MAar goed.. even lijst zoeken.
Masseren wou ik ook proberen bij Naomi, maar ze was echt niet te troosten! Had toen maar snel een koud nat navelverbandje om beide benen gewikkeld (zodat de brandt eruit trok). Ze heeft ruim een half uur gehuild, zonder te kunnen troosten, want dat werkte niet. Ze keek boos naar de vrouw die haar geprikt had ..