Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ja super, maar dan ga ik idd even juist vaker kolven. Maar denk erover om de medela swing te kopen nu, want die andere kan je niet oneindig huren

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Heb voor de bakerzak het advies gekregen op pacco.nl te kijken en daar heb ik er 1 besteld, dus ben benieuwd of we donderdagnacht lekker zullen slapen ;)

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik heb de medela traveler, super ding ( ook super duur)
    Voor wie die ook heeft.... hoe doe je dit : twee borsten tegelijk en ook het aparaat bedienen. Daar heb ik een hand te weinig voor nml...

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    haha jij heb die dus ook met die rugzak?Ik wel super ding maar ook duur.
    En dat een hand te kort is even handigheid krijgen ;) Als hij goed zuigt zeg maar even je fles op een tafeltje zetten en dan voorover bukken dat hij wel vast blijft zitten en dan heb je een hand vrij :)

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoop het voor je meid het kan ook nog even en strijd worden he maar zet door dan ben je er vanaf.Vraag maar aan Daantje ;)

6. Niet meer actief

zooooooo, was echt vanmorgen al begonnen met lezen, maar dr kwam weer zoveel tussendoor.

Mijn mamsie heeft heerlijk ons huissie gestofzuigd en badkamer schoongemaakt vanmorgen, komt ze de komende tijd 1x per week even doen, tot ik zelf het idee heb dat ik de wereld weer aankan (ofzoiets)

Roos, mooie avatar :D mooi dat t gelukt is.

Daantje, klopt t dat op jouw avatar Valentijn in de tummie tub zit met een vinger in zn mond als houvast? Dan snap ik de foto, moest eerst even goed kijken :oops: maar zie ik het ook goed dat het water tot zn nekkie komt?
    Hier met de kz samen 2x in de tub geweest, maar het water mocht niet hoger dan een goede vuist :(

Net trouwens gezondigd :oops: ik heb zn nageltjes geknipt. Hij had zichzelf vanmorgen tot bloedens toe open gekrapt en toen mijn mams zei dat zij ook altijd knipte vroeger, heb ik het gewoon gedaan. Heel voorzichtig, Devid diep in slaap, alles goed gelukt :D

Hij slaapt trouwens heeeeerlijk vandaag, echt een geweldige dag. lekker in bedje geweest vanmorgen, goed gedronken en nog niet echt gehuild. Vanavond visite en afgelopen dagen heeft ie een beetje een huiluurtje gehad tussen half 8 en half 9, op zich wel een mooie tijd, maar zo zielig.

o mn Aapje is binnen, wat een klein pakje zeg :( even open maken

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje jullie beppen weer aardig wat af zeg.
    Nou we krijgen hier weer een iets minder volle container. Er is hier nu een inzamelpunt voor luiers namelijk. Scheelt mij weer een volle container! En het inzamelpunt is hier om de hoek dus daar kan ik (of Arno) zo met de hond langs.

8. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Zo bezoek weg, was gezellig. Fenne heeft zich keurig gedragen! Huilde vor haar voeding en sliep daarna weer door, echt toppie.

Weer leuke kadootjes gehad waaronder een treintje met haar naam en weer een tutlap. Kan bijna een tutlap winkel beginnen!

Net form van de kinderbijslag ingevuld en de eerste blauwe brief voor Fenne was gearriveerd. Het sofinummer, hadden we al maar goed nu officieel. Ze kan aant werk :)

Hier trouwens ook in 10-15 min ong 150 milliliter als ik geluk heb. Soms meer soms minder. Nu ik om de twee uur kolf heb ik al een inimini voorraad :-D ben helemaal trots op mn "extra" flesje

Roy zegt dat altijd zo fijn tegen Fenne,,,,Sjattie je moet nog even wachten mama is aant melken :rolleyes:

9. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Das handig Ien, zo'n inzamelpunt..

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He, zo'n inzamelpunt kunnen we hier ook wel gebruiken, echt wat gaat het snel met al die luiers :confused:

Raccon, echt fijn dat je moeder zo helpt. Daar moet je echt heel zuinig op zijn.

MissG, hier ook al een winkel voor tutdoekjes, ik moet zeggen dat ik ze zelf ook altijd erg leuk vind.

Nu nog even mijn mooie man showen :)

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Sonja, is bakeren denk je een optie? Hij is inderdaad erg druk in z'n slaap, maar als ik z'n handjes onder deken leg of ze iets te lang vasthoudt, wordt ie woest...bakeren leek me dan ook niet zo'n goed idee...

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki wat heb je toch ook een lekker ventje.

En die container snel vol ja daar kan ik over mee praten.Hij gaat hier ook maar om de week.

Kletsen het valt toch nog mee :rolleyes: :rolleyes:

Gezellig missgroovy en zie je je dochter kan zich best gedragen :) :)

Tutlappen hier ook veel hoor zelfs een franse hihi

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Met de zak hebben ze nog een beetje ruimte.Kenji duwt ze hier helemaal tot boven en dan is het goed.Kijk op mp daar staan ze voor de helft.Ik denk dat het is omdat hij te onrustig is als ik je zo hoor en het dan met Kenji vergelijk.
    Ze hebben dan ook meer een geborgen gevoel ;)

14. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hier geven ze wel altijd het advies om eventjes te overleggen voor je gaat inbakeren...

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hij ligt nu trouwens te slapen, heeft maar een half uur gehuild :) Durf alleen niet te gaan kijken of ie nog goed ligt, of alweer overdwars. Wil hem niet wakker maken.

Er is trouwens nog een tutlap die ik mis en nog steeds zoek. Weet iemand waar ik een klein lapje kan vinden waar je de speen aan kan bevestigen. Thorsten vindt het lekker als er iets tegen zijn neus aan ligt als hij slaapt :rolleyes:

16. rheallover

rheallover Actief lid

Alyssa was weer lekker huilerig toen we van de verloskundige kwamen :| daar was ze zo lief stil en thuis begint het gedonder weer, ze is net in slaap gevallen dus kon ik even het eten klaar maken, maar ze is weer wakker, ze ligt nu een beetje te jammeren.

Met de VK over de bv gehad dat hij ineens terug loopt en dat ik over wil gaan op flesvoeding. Ze zei dat ik minimaal die 6 weken moest vol houden en daarna stapje voor stapje afbouwen, ik ga het echter toch wel zo lang mogelijk volhouden, al zal ik toch echt wel 1 a 2 voedingen op een dag vervangen voor de fles, voorlopig blijf ik de laatste voeding aanhouden met de fles, en dan rustig de bv afbouwen tenzij het niet anders toelaat.

Ik vindt het aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant merk ik echt dat ze meer tevreden is als ze een flesje krijgt. Maar toch geeft het je wel een schuldgevoel, dat moment van samen zijn met je kleintje neem je toch weer weg :|

O de kleine die krijgt toch honger ;)

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland

Hier zie je dat hij z'n handen ook helemaal tot boven heeft geduwd.

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Son, wat een geweldige foto, echt super!
    Morgen ga ik het CB even bellen, kijken wat ze zeggen. Ze dachten nl. iets te zien bij zijn heupjes maar wisten het nog niet zeker. En dan mag ik hem niet inbakeren.

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja ze zeggen dat omdat ze willen uitsluiten dat het kind niks anders heeft ziek of iets in die richting.Maar ik denk dat ze dat meer zeggen voor de doeken dan de zak.De zak is eigenlijk een slaapzak maar dan zonder armen ;) Kiki je kan het even navragen op het csb. ;)

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    rheallover, kan je niet je BV met kolven proberen op te voeren?

Deel Deze Pagina