Hallo! Vanmorgen stonden mijn ouders ineens op de stoep.. Moest me snel opfrissen en aankleden, want hun hadden een verrassing voor mij. Mocht een ( splinternieuwe) Mamafiets uitzoeken . Deze wordt nu voor mij in orde gemaakt ( assesoires er ook aan etc.) . Dus binnen een week heb ik de fiets wel . Ik lees regelmatig dat jullie de fles per keer klaar maken? Ik maak voor 24u. voeding klaar, en zet het in een maatkan ( met deksel) in de koelkast. Naomi krijgt 6 flesjes van 140/150ml. momenteel. En laat soms max 30 staan. Dus op zich netjes.. Ze heeft net haar flesje gehad, en had heeft 30ml. extra gehad, en nu slaapt ze als een roos.. Ik ga ook zo haar voorbeeld volgen!
bij mij nog zoveel, nog 6 kg van de zwangerschap en nog 16 kg van de hormonen die ik voor de zwangerschap heb gespoten oh word depri als ik het lees
Hier ook net een paar stukken gevuld speculaas op Hier geen kilos de eraf moeten nog wel een slap buikje dat weg moet.. En Sonja ze is al 10 dagen overtijd ook dus zit dr niet mee...
Loran, ik maak ook 6 flessen in 1 keer, maar ik doe per fles het water erin, schepjes erbij en shacken maar!
Wat leuk Loran.Wat voor kleurtje? Kan je straks heerlijk met haar fietsen. Ik moet nog even wachten hij mag pas weer om 10 uur. Hij doet nu een tukkie hier op de bank na lang zeuren en hangen. Het is nu echt elke avond het zelfde .Wil alleen maar bij ons.Ati heeft hem heerlijk voor zijn rek genomen dus zit ik lekker achter de toppie.
O, zucht, dat geheugen van mij Als dat nou net zo goed was als mijn eetlust Ben gelukkig niet de enige die daar last van heeft
Son, vervelend dat Kenji zo slecht slaapt in de avond zeg! Hoop dat dat snel over is.... Heeft Ati trouwens erg vel last van z'n hand dat hij weer geopereerd moet worden?
O gevuld speculaas ja daar is het de tijd weer voor.Heerlijk zag vandaag ook al choco kruidnoten.Heerlijk
OOOO, ja liep er langs in de winkel goed he! Gewoon er langs gelopen en nix in m'n mandje gegooit Weet niet of dat morgen ook gaat lukken hoor
kleur is donkerpaars/ aubergine - achtig.. Met een leuke zwarte kinderstoel ( met scherm) aan de voorkant, met een rustige motiefje erop.. Ook zit er eenmand voorop ( makkelijk voor de tas etc. , en 2 tassen aan de bagagedrager, voor boodschappen etc. Maar als ik hem heb, maak ik wel even een foto . Wanneer mogen ze eigenlijk op de fiets? Als ze kunnen zitten toch? ( dat zou ik nl. echt niet weten wanneer dat mag ).
Heb die van mij nog geen half uur geleden maar gedaan, en ik hoopte dat die gelukt was .. maar dus wel, zie ik . Vraag mijn zusje wel even om er 1 te maken ( en anders mijn broertje), die kan van die bewegende maken.
mijn ukkie is aan het kroelen, hij zal er zo wel zijn voor de fles...dus als ik opeens weg ben, dan ben ik ukkie flesje geven en huppa naar bed
Yep, als ze zelfstandig kunnen zitten, vaak met een maand of 9 is mij verteld. Krijgen hier tot die tijd een maxi cosi houder op de fiets. Ben er niet echt fan van maar hebben geen auto en vertik het om tot 9 maanden thuis te blijven