Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zal ik wat van Naomi's voedingsritme sturen?
    Die laat er nu gemakkelijk 5 uur tussen!
    Je mag zo 5x1 uur van Naomi zo hebben :) .

2. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Loran ook al zo'n leuke bewegende avater :)

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mijn broertje voor me gemaakt ( was hij al mee bezig, voor ik hem vroeg :oops: )

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Midden in de nacht en ik zit achter de pc.. Net Collin zijn fles gegeven.. Hij heeft geslapen van half 9 t/m half 2 en ligt nu alweer lekker te slapen. Ik duik zo ook mijn bedje in...

Ik maak voor de hele dag voeding klaar. Van onze kraamzorg mocht dat gewoon.. Lijkt overal wel anders te zijn !

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

pff zit weer te kolven. Om 12uur gisteravond laatste fles en om half 5. vervolgens na de voeding lopen brullen, net 5 min voor de wekker ging van roy was ze stil :) Heb besloten om heerlijk lang in bed te blijven. dus zo de fles erin en terug in mn bedje.

Mn productie gaat lekker nu, in paar min al over de 100 ml van mn linker borst. Das mn slechte kant. Die pakt ze slecht en levert altijd t minste. En datterwijl ik om half 5 toch gewoon gevoed heb :-D blij blij blij. Toch fijn die tips van oppermama

Hier schijnt nu al de zon,,,,,zou t dan vandaag toch een mooie dag worden? Nietdat ik daarvoor eerder mn bed uit ga komen maar toch :)

trouwens die bewegende avaters zijn heel gaaf, ben ik echt niet handig genoeg voor.Heb er al een uur overgedaan om mn foto zo klein te krijgen. Ik had m 80 bij 80 maarwas nog groter dan 5 kb en dan maar zien hoe t wel past. T is gelukt maar vraag niet hoe, dus als ze dadelijk 5 is heb ik ws nog deze foto :)

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Fijn.......... een migraineaanval op mijn verjaardag

7. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Kuki, jarig? Gefeliciteerd!

8. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Kuki, geef die migraine maar hier! Maar alleen omdat je jarig bent dan :) Ik heb vanochtend het gevoel dat ik alles aankan. dus kom maar op!

:):)

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    kuki....ben je jarig :confused: Zal het zachtjes zeggen dan: gefeliciteerd meis!

Hoop dat je migraineaanval snel over is...Knuffie voor jou ;)

10. rheallover

rheallover Actief lid

Goede morgen,

Vanacht heeft Alyssa heerlijk geslapen, ze heeft rond 22.30 haar laatste voeding gehad met de fles en ik heb haar zelf om half 8 wakker gemaakt. En ze is nu lekker stil anders dan afgelopen 3 dagen, lag ze heel de dag te huilen.

Ik heb zo het iedee dat ze kou heeft gevat en beetje verkouden is, ze had tijdens het drinken best moeilijk met het door de neus ademen, en toen ze beetje spuugde na het boertje kwam er wat snot mee, gevolgd door een grote nies in mijn gezicht, spettrs vlogen in het rond :)

Alyssa lacht trouwens al een beetje met geluid, ook is ze al volop aan het brabbelen, het viel me gisteren ineens erg op toen we bij mijn broer waren.

Hier een foto van Alyssa bij haar nichtje Sharon, 10 september geboren om 7.10 en ze woog iets van 3890 gram (denk ik ongevbeer, ben vergeten wat ze hadden gezegd).

Groetjes

11. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Kuki, van harte gefeliciteerd meid ! Wel balen van die migraine, ik weet helaas precies hoe je je voelt....

Had jij ook tijdens je zwangerschap dat je geen een keer hoofdpijn had en na de bevalling opeens weer wel ?

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Kuki, wat naar van je migraine, maar mag ik je toch feliciteren met je verjaardag?

Loran, wat ongelooflijk aardig van je ouders en natuurlijk ook erg handig! En broertje van Loran, coole avatar :p

MissG, heerlijk he die beebs, vooral de timing ;) Mijn man neemt Thorsten altijd op z'n borst na de nachtvoeding, dat is zijn qualitytime...en dan kan ik mooi even verder slapen.

Wannabe, heb jij trouwens al een lactatiedeskundige geraadpleegd? Voeden met pijn is echt niet goed. Misschien hebben ze een goede tip voor je.

Amanchel, wat een ongelooflijk zware bevalling, maar mogen we je al feliciteren of is er nog geen nieuws?

Zo, hier al helemaal aangekleed, ontbeten etc. Zelfs de kleine man is al helemaal klaar. Vanochtend begon ie te huilen en merkte ik dat manlief nog beneden was, ik onder de douche en roepen, kan je de kleine even aangeven? Toen moest ie hem natuurlijk ook afdrogen etc. Dus ik ga zo richting mijn ouders lopen en dan ben ik er ook een dagje tussenuit.

En ik zag het uitje voorbijkomen in mijn mailbox (nog niet gelezen :oops:) maar leuk, leuk, leuk. Hoe dan ook heb ik er nu al zin in......ik voel weer een bui aankomen....probeer te onderdrukken....lukt niet....Jullie zijn allemaal lief <knuf>

13. rheallover

rheallover Actief lid

Je mag maar 1 plaatje per bericht posten.
    En een leuke foto waar mevrouw net een lachje opzette, en moeders mooi op tijd was met het schieten van de foto :) Ze is trouwens echt een bolletje geworden, haar wangetjes zijn nu echt veel dikker als eerst :oops:

Kuki, proficiat met je verjaardag ! Wel balen dat je migraine hebt juist op deze dag :(

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    rheallover, wat een verschil dan weer in die paar weken zeg. Leuke foto.

En ja, hier weer heel veel hoofdpijn, maar volgens mij komt dat door de loeiboei hier ;)

15. mogge!

kuki gefeliciteerd meid!

hier om 21.45 uur de fles, om 03.00 uur en om 07.00 uur.
    daarnet Shania naar school gebracht , ga nu mijn kereltje wassen en in zijn kleding hijsen.
    straks naar mama..

ben er vanaaf weer of nog wel een paar keer in de voormiddag hehe

liefs

16. rheallover

rheallover Actief lid

Ja echt ongelofelijk, ik kan me haast niet voosrtellen dat Alyssa kleiner was toen ze geboren was. Echt nu kon ik het verschil overduidelijk zien, hoe hard ze gegroeid is. Ik merkte het al in het wiegje maar zo naast haar nichtje valt het helemaal op :confused:

17. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Zo Kiki, jij bent er vroeg klaar voor, lekker hoor heb je nog wat aan je dag, hier zou die vrouw van felicitas komen maar heb net lekker afgebeld..

En ze is inmiddels bevallen van een zoon, ligt wel op de kinderafdeling omdat hij in het vruchtwater had gepoept maar volgens mij gaat verder alles goed.. Vanavond denk eventjes met me ouders mee kijken.. Kan Perry mooi bij de meiden blijven ;)

Ik ga morgen met Milana eventjes naar de dokter, ze heeft echt veel bultjes in dr gezicht en op dr hoofdje, volgens mij is het wel baby acne maar wel heel erg, ik vind het echt een rot gezicht..

Ik heb geen mailtje over het uitje ontvangen, zou iemand die willen mailen? Ik ga misschien toch mee, als het lukt met vervoer en de datum..

18. leuke foto's rheallover
    wat een verschilletje al hè!

19. AmanChel, zal wss wel baby acne zijn, Dylano heeft er ook best veel last van, Shania die was altijd puntgaaf hij zit gewoon in de baby pubertijd ;)

20. Oh en gefeliciteerd met je neefje

Deel Deze Pagina