zo en nu ga ik echt verder doen, heb er zin in , een dagje weg hehe volgende week donderdag gaan we trouwens naar de Efteling met Shania, quality time voor Shania want haar broertje gaat niet mee...ze kijkt er zo naar uit, nog eens alleen weg met mama en papa
Dat uitje staat hier ook nog op de planning roos, en dan ook gewoon met zn 3tjes.. Je kan in de efteling gratis naar de show van tita tovenaar nu.. Hartstikke leuk..
Ik wil over 2 weken mijn borstvoeding gaan afbouwen omdat ik merk dat Alyssa honger blijft hebben na het drinken aan de borst. Nu krijgt ze haar laatste voeding al met de fles waarvan de helft gekolfd en de andere helft Nutrilon. Maar ik wil overstappen op Similac omdat ik daar toch goede verhalen over hoor. Maar ik twijfel of het wel verstandig is om over te stappen en hoe ik dit het beste ga aanpakken
Wilde ff spieken, gaat het luchtalarm weer af beneden. Nou, net of er een trein door mijn hoofd dendert. En met mijn verkoudheid heb ik alle kinderen aangestoken, Ysabelle is net een bejaarde man, zoals ze ligt te zuchten en te steunen tijdens de fles. Denk dat ik maar ff neusdruppels ga halen als ik wat opknap vandaag. Had gehoopt dat hubbie wel thuis zou blijven maar helaas pindakaas.... Toch op tijd de benen in om de oudste op tijd op school te krijgen!
Sorry dames heb niet alles terug gelezen, maareh Kuki gefeliciteerd hoop dat de migraine aan het weg zakken is, iig een fijne dag gewenst. Ik ga straks even de HeMa onveilig maken heb wat dingen nodig zodat Isa bij mijn moeder kan blijven slapen a.s. maandag op mijn eerste werkdag. OOoh spannend hoor een nieuw bedrijf, nieuwe collega's een nieuwe baan en dan ook nog je meisje een volle dag moeten missen. Denk dat het een zware dag gaat worden, na zoveel maanden niet werken en de luxe van 24/7 bij je kindje zijn. Heb maar vast de mooiste foto van Isa in een lijstje gedaan voor op mijn nieuwe bureau. Heb er enorm veel zin in om te gaan werken maar het voelt zo tegenstrijdig! Gisteren een oud-collega gesproken en van hem vernomen dat er nog een (ex-)collega het bedrijf gaat verlaten waar ik voorheen werkte. Deels om hoe ze omgaan met het personeel, mijn vertrek heeft dus indruk gemaakt dat is duidelijk en het is niet door iedereen even goed ontvangen. Er is nu dus binnen 2 jaar alle kennis binnen dat bedrijf verloren gegaan in het totaal 4 van de 6 werknemers vertrokken.... is nie goed! Ergens lach ik er om en anderzijds vind ik triest voor de oud directeur die afgelopen jaar met de vut is gegaan, dat was een leuke man en de ziet zijn bedrijf nu naar de kl*te gaan....
Kuki, van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je migraine snel verdwijnt... Hier weer een goede nacht gehad. Na half 2 kwam hij om half6.. Manlief was al uit bed, dus kon mooi blijven liggen. Nu 3 kwartier geleden heeft ie weer de fles gehad en hij ligt alweer lekker te slapen. Zometeen komt Colli's overgrootoma op visite samen met mijn tante. Dus dat wordt verwennen !
De kleine slaapt nu lekekr door Ik ga de was doen en daarna lekker wndelen met ukkie nu is het nog droog
Hmm hier nog niet gedoucht, bedacht me net dat ik Dylano wilde meenemen onder de douche,ben nu aan het wachten tot hij wakker wordt, voor de rest staat alles klaar. alleen nog de flesjes in de zak. AmanChel, leuk die show, die gaan we zeker meepikken volgende donderdag. ik hoop wel op goed weer,anders zullen we moeten uitstellen vrees ik...
Mogge wat is dit heerlijk zeg. Half 11 fles 6 uur en om 9.15 werden we pas weer wakker.O wat komje hier van bij.Sorry mama's met de rot nachten maar ik denk zo dat ik het nu wel verdien hij is bijna 3 mnd.Jee 3 mnd alweer wat gaat de tijd toch snel. KUKI GEFELICITEERD MEID. En hoop dat het nog weg trekt voor je vandaag.Ik heb het vroeger veel gehad.Laatste jaren eigenlijk niet meer.Klop klop hihi. Kiki vroege vogel. Mooie foto's gezien.En Loran ook al zo'n gaaf ding. Missgroovy dat is voor mij ook niet weg gelegd. Fijn dat je productie omhoog gaat.HAha of dat we over koeien pratn met melkproductie Heb net foto's gemaakt van m'n stuk ga ze even bekijken wat op de site zetten.Kom zo terug.
ok Fenne had geen in bed blijf plannen zoals moders,,,,ligt al vanaf half 9 te schreeuwen. Ze heeft een hele goeie fles op dus honger kan t niet zijn. Krampjes ook niet want ze strekt niet, af en toe heeft ze 5 min de speen en is ze stil. Daarna is t weer raak. Erg fijn haha volgende keer toch maar van te voren overleggen met haar Heb vorige week dat baby's wil is wet gezien en daarin was een manneke die kreeg niet alles uitgelegt en daardoor was ie onhandelbaar ofzoiets. Vannacht was Fenne stil als ik tegen haar praatte, maarwist niet meer wat ik moest vertellen. Heb haartoen maar uitgelegt waarom mensen slapen snachts enz enz zou t helpen? Kuki Gefeliciteerd meid. Wat vervelend van de migraine en verkoudheid! Hoop dat t snel minder word! Kiki wat lekker zeg al helemaal klaar! Ik heb vanmorgen al een snelle wasbeurt gedaan nadat ze zich had onder geplast. (luier af en plassen maar heel fijn) maar ben bang dat ik dadelijk weer mag hihi.
Onderplassen ik had het vande week toen ik z'n luier afdeed.Was lang geleden.Maar kon dus alles nieuw aandoen.En dat s'avonds laat
Ook hier is inmiddels het huishouden gedaan.. Gestoft, gezogen, vaatje weggewerkt, wc gedaan, wasje aangezet... Dus alles weer klaar voor vandaag...
Mooi mannetje Sonja! En Kuki gefeliciteerd met je verjaardag, alleen zwaar klote van de hoofdpijn. Denk dat ik vanmiddag maar even naar het inloopspreekuur ga, ben wel benieuwd hoeveel mevrouw nu weegt. Net even inkopen gedaan bij de etos, 3 pakken luiers (waarvan 1 gratis)en 12 pakken doekjes voor 10 euro.
Ik ga ook vanmiddag even wegen ben ook benieuwd wat hij weegt.En meiden bedant. Nog al zo'n vroege vogel.Ik geniet geloof ik van mijn laatste dagen hihi. Die doekje zjn niet duur Ien. Heb gister bij de super meegenomen waren ze in de aanbieding ook niet duur.
Wij hebben hier de Voordeelshop en daar hadden ze ook de doekjes in de aanbieding.. 9 pakken voor 9 euro... dus ook gelijk maar meegenomen....
Ha hier inmiddels gedoucht, 2in 1 Fenne erbij. Dus ff de voedingstijd gerekt. Douchen vind ze gelukkig heerlijk dus even genoten met zn tweetjes :-D Alleen jammer dat aankleden dan weer niet favoriet is, maar als troost de fles dus we zijn weer vriendjes Sonja denk dat Fenne verliefd aant worden is ze blijft maar naar t beeld staren hihi Zal ook eens een foto plaatsen, moet ik ff zoeken.