Leuke avatar Loran, En doe me die 5x1 uur maar. Lief van je  Kuki: gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop at je migraine zo afzakt Nee Kiki, geen lactatie kundige. Dat had ik al gedaan vanwege allerlei andere zaken ( in de kraamtijd). Toen werd het nog vergoed , nu is het zlef betalen , dus, zuinig als ik ben probeer ik het nog even zelf op te lossen. We willen ook met hem naar een ostheopaat , en dat vind ik nog net iets belangrijker dan mijn pijn tijdens het voeden. Hij zuigt gewoon kei en keihard ( met tepelhoedje .) en heeft als spruw gehad, en als de boel eenmaal kapot is krijg het dan maar wer heel met bijna een uur voeden in de 3,5 uur. Ik ga wel even mothermates halen, die schijnen goed te helpen. Vannochtend heb ik het voor elkaar gekregen om Espens shirtje van bloedvlekken te voorzien. Dat zag er eng uit. Bloed en babys . Mamalieske : superspannend allemaal, en vast ook wel emotioneel om geen24/7 met Isa samen te zijn
wat een gedoe zeg dat ouderlijk gezag. Je kunt alles fijn via internet regelen. Via de site t formulier geprint, even kopietjes gemaakt van de paspoorten via de site van de gemeente uitreksels aangevraagt van roy en mij,,,,, nu komt t gezeik. Moet ik voor Fenne naar t gemeente huis Ze is nog te klein voor een digid en das strikt persoonlijk. Als moeder zijnde moet je dat met jou digid kunnen regelen nouuuu mooi niet dus. Als je een formulier wil komen mijn gegevens er te staan en niet die van mn dochter. Erg fijn. En bij ons op t gemeentehuis is t altijd zoooo stikdruk,,,,,, Wannabe,,,,ik vind t knap hoor, zo vaak voeden met pijnlijke en bloedende tepels Is er echt geen andere oplossing om je borsten even wat rust te gunnen? Loran,,,ow gelukkig ik ben niet de enige die "praat" hihi
Wannabe ik zou het csb eens raadplegen een uur voeden is te lang.Dit zeiden ze tegen mij toen ik het zei dat ik s'nachts een uur zat.Volgens hun kunnen ze binnen 10 min je borst leeg drinken.En vooral als hij zo hard zuigt lijkt me dat hij dat ook zou kunnen.Scheelt een hoop pijn en zo kunnen ze misschien wel helen.Ik zou het even navragen hoe lang hij er over zou mogen doen. Vind het echt knap van je meid. Meiden jullie hebben allemaal mail van het uitje. Ik ga er van door..Niet te veel kletsen he. Moet ik zeggen hihi Tot later.
Was ik ook weer even.... Nick ligt weer tevreden te slapen hier dus heb weer even tijd. Je bent echt niet de enige die zo "babbelt" hoor Missgroovy . Ik doe het dus ook. En ik vertel echt de meest domme kletsverhaaltjes . Het maakt hem volgens mij toch nog niet zoveel uit wat ik zeg... Dus ik vertel ook wat ik doe en hoe lief hij wel niet is, en als hij zit te knetteren terwijl ik hem omkleed dan zeg ik dat hij dat best mag doen enzo . Maar wat een gedonder met dat ouderlijk gezag zeg. Ben ook blij dat ik getrouwd ben hoor, hoef ik dus niet te regelen. Anders even bellen met het gemeentehuis misschien of het ook anders kan? Ik wil trouwens nog wel voogdijschap regelen. Dat wanneer ons iets overkomt Nick naar mijn zwager en schoonzus gaat. We hebben hun al gevraagd dus dat is al geregeld, nu nog even regelen bij de notaris (kost ook weer geld ). Hebben jullie dit al geregeld? Hoe hebben jullie dit gedaan en wat kostte het ongeveer? Ja ja, ben weer eens nieuwsgierig!
voogdij niet geregeld, ga ik denk ik ook niet doen. Weet niet waarom,,, Heb de gemeente geld die sturen me door naar digi d, die zeggen dat t niet kan. Gemeente zegt langskomen dus zit niks anders op denk ik. Maar goed heeft geen haast, combineer t wel als ik een keer naar de kapper ga en de bank voor een rekening voor fenne. Ow leuk nog meer babbelaars Vandaag eens gezond en goed eten puree, spruitjes en stoofvlees,,,,,goed bezig ellen 8)
Mmmm, gezond eten.... We eten vanavond kip cordon blue met aardappelpuree en witte boontjes in tomatensaus, maar eh.... heb net wel twee kroketten op brood verorberd!
He he het wordt weer een beetje licht in mijn bovenkamer. Zojuist ff mijn ouders en zus op visite gehad, ik heb haar een zooi van mijn zw.kleding meegegeven en te klein geworden kleertjes van Ysabelle. Ze weet wel niet wat het is, maar mocht het een meisje zijn, dan hebben ze in ieder geval weer wat. Ook weer wat cadeautjes gescoord, ik wilde graag nieuwe tuinstoelkussen en een bbq (ja, in september nog hahaha, maar iedere zomer baal ik weer dat ik geen bbq heb, dus heb er mooi 1 voor mijn verjaardag gehaald). Verder een 4-tal grote badlakens in zwart en aqua en toen was er nog aardig wat geld over, daar ga ik een nieuwe boekenkast voor in de woonkamer voor halen. Zondag a.s. vier ik het echt (vandaag dus ook geen slingers of niets aan de muur) en dan komen mijn ouders en zus (morgen 37 weken zwanger!) ook weer. Moest wel janken hoor, toen ik mijn zus ineens ook zag verschijnen, wist wel dat mijn ouders kwamen maar niet dat mijn zus kwam. Voelde ik me toch nog een beetje echt jarig vandaag. Helaas al weer 32..... Nu ga ik maar weer gezellig aan de strijk en dan weer een fles uitdelen. Om 15 uur is hier ruilmiddag van de voetbalmagneetjes in de Plus, heb beloofd daar heen te gaan, dus dan doe ik dat ook maar. Vanmorgen maar weer met de pil begonnen, want ja, ben echt ongi. Zou ik daar die migraine van hebben?
wannabee, dat is wel erg ik had in het begin een kloofje die Alyssa steeds verder opentrok ook tot bloedens toe, en mevrouw liet iedere keer los als het ging bloeden, en het steeds weer pakken deed zoveel pijn. Ik heb toen besloten haar alleen aan de andere borst te leggen en mijn zere borst te kolven tot het genezen was, en heeft echt geholpen.
Kuki fijn dat t wat wegtrekt! En wat veel kadoos zeg leuk! Das altijd t leukste van jarig zijn hihi en zeker als je krijgt wat je graag wilde hebben! Ruilmiddag van de plus,,,leuk vriendlief heeft zijn clubje en verder was t niet meer interrassant. Heb je trouwens t pakket van de plus gehaald (geboortekaartje inleveren) Is echt de moeite waard. 2 pakken luiers nr 2, doekjes, cremepjes, eten, inlegkruisjes, koffie, soep, keukenrol, babyvoeding echt een mega pakket! (beste van de 3 die we gekregen hebben hihi) bah bah, als 1 ding misgaat gaatook alles mis wilde ff snel de band oppompen van de kinderwagen. Dus ik dat bijgeleverde minipompje erop, loopt ie helemaal leeg en nu krijg ik m dus met geen mogelijkheid meer opgepompt,,,, straks maar eens even lief aankijken
hehe, we zijn weer op t eind Devid heeft ze regeldaggie geloof ik, de hele ochtend wakker, huilen, drinken om de 2,5 uur, heb em nu in zijn tigger-wikkeldoek op schoot en nu slaapt ie, mijn arm straks ook denk ik. Kuki, gefeliciteerd meid, en fijn dat het weer wat opklaart boven Mag je niet een uur voeden? Hier drinkt ie bijna altijd een half uur per borst, heb eigenlijk nog nooit geprobeerd hem er eerder af te halen, maar hij drinkt ook echt een half uur door... waarom mag dat niet? Ik kan ons cb niet op internet vinden (digibeten ) dus weet niet of ze een inloop mogenlijkheid voor wegen hebben. Maar morgen gaan we waarschijnlijk even naar de winkel, dus dan kan ik het wel vragen. Devid heeft trouwens een heel schattig dun strookje haar over zijn voorhoofd, linkerkant lopen, schuin naar beneden, tot aan zijn wenkbrouw, echt grappig. Son en Daan, hebben jullie jongens trouwens al hun uiteindelijke kleur ogen? Vanaf wanneer? En hier ook twee dikke tranen vanmorgen hoor, moest wel even lachen, omdat we het er gister over hadden.
o en wannabe, heb je al nagevraagd bij het vbn ofzo, die zijn gewoon gratis, is wel op vrijwillige basis, dus niet echt profi, maar meestal wel met erg veel ervaring en oplossingen
Dames waar maken jullie zo'n leuke verspringende avatar met datum? (ik wil ook) Net bij de HeMa mijn laatste cadeau-kaart opgemaakt aan spullen voor bij oma, aankleedkussen, lakentje enz Nu ligt Isa in de wipstoel te pitten, haar bedje wilde ze niet .... tja dan maar zo als ze slaapt slaapt ze. Hier draagt Isa nog maatje 50 maat 56 zit nog ruim maar dat zal niet lang meer duren denk ik, ze groeit als kool. En dames nu stopt mijn oud werkgever mijn pensioenpolis per 1 jan. 2008, kan ik die meenemen naar mijn nieuwe werkgever? Hoe werkt zoiets?
hey meiden, Ben vanmorgen even te winkelengeweest met mijn schoonzusje, heb ik even een draagzak gekocht. ( die dingen zijn nog best duur, maar wel praktisch dacht ik.dus die zullen we van de week even uittesten. Heb mijn kleine jongen net lekker in zijn ledikantje gelegd kan hij even bij komen van het winkelen. ( kunt echt merken dat het een jongentje is en winkelen dus niet leuk vindt haha, zolang de wandelwagen maar bleef hobbelen met de maxicose erop was er niets aan het handje maar ja zodra we even ergens wilden kijken nou meneer liet dan echt even goed van zich horen haha.) Volgens mij gaat het aardig het slapen ion het ledikantje vanmiddag, hij gaf net nog even een kreet van hallo en ik dan, moet ik hier dan alleen liggen, maar nu slappt ie volgens mij wel lekker. Ben benieuwd hoe lang het deze keer is. 's middags doet hij vaak een hazeslaapje en kijkt vervolgens weer lekker om hem heen om te zien wat er allemaal om hem heen gebeurd. ( lekker nieuwsgierig) Nou ik vind het geen probleem hoor dat hij overdag hazeslaapjes doet,'s avonds slaap hij altijd lekker. @ wabbabe; toen ik in het begin bv gaf zeiden ze tegen mij ook maximaal 15 minuten aan iedere kant. Ook omdat je als je 1 uur bezig bent alweer heel dicht op de volgende voeding zit, en dan ben je bijna de hele dag bezig met voeden. Ik zou ook even het CB raadplegen.Je ukkie moet natuurlijk wel genoeg krijgen. @ Kuki gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je weer wat migrainevrij bent. ( kun je niet op je verjaardag gebruiken.)
hoe krijgen jullie die foto's er zo op, wil er ook even 1 van hylke bijzetten maar zou niet weten hoe dat moet.( dom dom dom )
hier zeiden ze ook dat t niet fijn is voor he tepel als er een uur aan gedronken werd. Word ie veel te zacht en kwetsbaar. Net zoals je rimpels krijgt in bad. Kijk je borst is nooit helemaal leeg, dus na 10-15 is ie zo goed als leeg. Bij pasgeborene zo rond de 20 min. Dan kun je de andere borst als toetje aanbieden. Zal mn handboek eens raadplegen
in het boek staat idd ook dat ze in het begin (met t toeschietreflex) gretig drinken en goed slikken na een tijdje drinken ze rustiger, dit zie j edan aan de kaken. Als je t gevoel hebt dat t meer sabbelen is en af en toe slikken dan is je borst "leeg" je kunt dan je kindje laten boeren en de andere borst aanbieden. Deze drinken ze vaak in het begin niet leeg. Bij de volgende voeding begin je dan met de niet lege borst.
Zo ben ik ook weer.Ik krijg een biggetje. D'r was een nieuwe vrouw op het csb.Die zei dus het is normaal dat ze ong 100 gr per week aankomen maar dit is wel heel extreem Meneer is weer 515 gr aangekomen.Hij weegt dus nu 5350 gr Hij gaat echt als een speer.Zal toch wel een keer minder worden.denk dat ik dan toch slagroom geef inplaats van melk Raccon hij begint steeds lichter te worden denk dat hij echt de kleiur van Ati krijgt en dat is blauw.Nu alleen het donkere haar nog.Nu heb ik zo'n Hollands kindje Blondhaar en blauwe ogen.Ik wil donker haar en blauwe ogen.Nee hoor als hij maar gezond is.Misschien veranderd het nog.Ik was vroeger ook helemaal blond en nu niet meer. Nou ik ga snel nog even stofzuigen en dan de Bolt kijken. UK heeft net gedronken en is vertrokken.Al die tijd wakker geweest en lief en zoet niet huilen lekker kletsen
Agenda: 14 sep - Alyssia K&G 17 sep - Valentijn inenting 17 sep - Fenne csb 17 sep - Alyssia K&G gehoorstest 17 sep - Mirrepir1981 nacontrole VK 17 sep - AmanChel nacontrole VK 18 sep - Lenthe csb 19 sep - Ilse kinderarts 19 sep - Leander osteopaat 19 sep - Missgroovy nacontrole vk 20 sep - Keano CB 1e inenting 20 sep - Aron CB 1e bezoek 20 sep - Danielle controle ks zh 24 sep - danielle jarig!!!!!! 25 sep - Danielle controle vk 27 sep - Kenji controle ziekenhuis 27 sep - Fay CB 1e enting 27 sep - Keenan Jay csb 18.00 uur 27 sep - Devid 1e keer CB 2 okt - Nikster controle ks zkh 2 okt - Ysabelle cbs inenting 2 okt - Milana eerste inenting 3 okt -Ashley CSB inenting 5 okt - Kenji Csb 2de enting 9 okt - Ramona na controle 9 okt - Naomi CSB + 2de prikje 22 okt - Valentijn controle ziekenhuis 23 okt - Isa echo heupjes kinderarts 23 okt - Keano CB 2e inenting 6 nov - Ashley echo heupjes 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 5350 gram,hoofd 38,5 cm,lengte 54cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2900 gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 3510 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 4000 gram Bijz. 2 wk+4 dgn te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Geb. gewicht nr 1: 2390 gram en nr 2: 2440 gram Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., duur van de bevalling:3 uurtjesFV 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje 4500 gram, 55cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram, 50cm 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje 3220 gram, 50,2 cm Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3300gr 51 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3575gr 52 cm KS FV Gb gewicht 3180, 48 cm gr 14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 4235 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr 15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 18. StefanieK Merijn 1e kindje 3485 gr en 50 cmBijz.thuis geboren FV Gb.gewicht: 3485 gr 19. rheallover Alyssa Nadiyya 1e kindje 3790 gram en 55 cm Geb. gewicht 3290 gram 7 aug 20. Loran Naomi 1e kindje 3710 gr, 50 cm. , hoofdomtrek: 35,8cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm. 21. Amanchel Milana 2e kindje 4520, 54 cm gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr, 53 cm 22. Roos21 Dylano 2e kindje3560 grBijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm 23. Miza Ilse 1e kindje 2985 gr, 47 cm, Bijz, ingeleid vanwege verminderd vruchtwater, 13 dagen te vroeg Duur bevalling 10 uur FV Gb gewicht 2985 gr, 47 cm 12 aug 24. Kiki80 Thorsten1e kindje 3460 gr, 52,5 cm, BV Gb gewicht 2810 gr. 13 aug 25. Fibi Nick Valentino 1e kindje 3770 gram en 50 cm Bijz. ingeleid 38 weken/vacuum/knip FV ZH Geboorte gewicht 3295 gram 14 aug 26. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr 27. Sarake Alyssia 1e kindje 4010 gram en .. cm KS,FV Geboorte gewicht 3380 gram 16 aug 28. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram 29. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm 30. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr 17 aug 31. Demi Aron 1e kindje 4410 gram en 51 cm Bijz. 13 dagen overtijd: OPPEROVERTIJDLOOPSTER Geb gewicht 3600 gr 32. Hopla Robin 1e kindje4530 gram Duur bevalling 36 uur Bijz spoedkeizersneeFV geb.gewicht 4480 gram en 53 cm 18 aug 33.Mamary Amauri Joshua 19 aug 34.Missgroovy Fenne 1e kindje 4205 gr en 52 cm BV Geb gewicht 4020 gr 20 aug 35. Maro Robin Marcelle 1e kindje 3150 gram en 49 cm 22 aug 36. Nikster Kya michelle 1e kindje 4440 gram en 51 cm 37.Noa Jelaisa Chelsea 23 aug 38.Raccon Devid Roas 1e kindje 3990 gram en 55 cm Bijz. 11 dgn te laat TB, BV Duur bevalling: 10u Geb. gewicht 3800 gr. 10 v/d 15 kilo kwijt 39. Chigirl Keano Mauro 1e kindje 2990 gram en 50 cm 24 aug 40. Nienke Nathan 2e kindje 3700 gram en 53 cm Bijz. 11 dgn te laat, inleidingDuur bevalling excl. inleiding: 4 uGeb gewicht 3700 25 aug 41. Jumde Sophie 1e kindje 3370 gram en 50 cm 26 aug 42. Stephanie21 Remy 1e kindje 3290 gram en .. cm 43.Tammy77 Dévana 44.Rapoenzel Collin1e kindje 3325 gram en 54 cm Bijz. KS, 4 dgn,1,5 dag weeen overtijdFV,ZH Duur van de bevalling 1 uur ks+1,5 dag weeen Geb gewicht 3325 gr 29 aug 45. Wannabe Espen 2de kindje 4085 gram cm.Bijz. meconiumZH, BV Duur van de bevalling 21 uur Gb.gewicht. 4085 gr 30 aug 46. Lintje Lutein 1e kindje 4370 gr 53 cm Bijz.10 dgn overtijdTB BV Gb gewicht 4370 gr 31 aug 47. Mist Niek 1e kindje 4245 gram Bijz. 9 dgn overtijd TB BV Geb gewicht 4245 gr 4 sept 48. Wannie Destin 2de kindje 3000 gr 49cm Bijz 8 dgn overtijd FV,TB Geb gewicht 3000 gr 6 sept 49.Wolvin Rick 2e kindje 5135 gr 55 cm Bijz. Ks 11 dagen overtijd KS BV Geb gewicht 5135 gr 27 Jongens en 22 meisjes
Mn lieve kleine kaboutermeisje is foetsie. Is geloof ik opgevreten door een hamster Net bij het CB geweest en mevrouw weegt nu 3700 gram. Is dus bijna 500 gram aangekomen in 2 weken!