Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En dan heb je alles gelezen en ben je alles alweer kwijt...ben echt een zeef momenteel.

Ien, het kleine is er inderdaad nu af bij Fay, gaat hard zo. 500gr in 2 weken, uitslover ;)

Son, echt zwaar voor Ati en ook voor jou. Wel fijn voor Kenji, heeft ie straks pappa bij zich, maar anders was natuurlijk voor jullie fijner geweest.
    Wel top trouwens dat ie doorslaapt!

Wie had het nou over die compressen 's nachts, MissG? Ik leg zelf een handdoek onder mijn borsten, dan lekken ze daarop. 's Nachts is hier vrijheid, blijheid.

En ook hier begroeten mijn ouders etc. eerst de kleine man en moet ik zelf mededelen dat ik ook ben meegekomen...ze zien me echt even niet meer staan. Liever zo, dan andersom.

Fibi, heerlijk zo'n gebroken nacht ;) Hoop dat je vandaag een beetje kan bijslapen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het vandaag voor het eerst is, alle andere nachten gingen tot nu toe goed. Hoop toch echt dat het hierbij blijft.

Wat is trouwens jullie mening over verwennen, kan dat nu al of nog niet?

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

nee Kiki verwennen vind ik niet, wel wennen. Hoe klein ze ook zijn ze weten best wel wat ze fijn vinden en wat niet.

Ik heb idd een handdoek liggen maar dan nog heel irritant, maar ja beter dat dan geen melk hebben voor mn meisje.

Raccon fijn dat de kleine man t ook goed vind dat hij maar een kwartiertje mag ;)

Fenne ligt nu maar naast me op de bank, op t voedingskussen deken erop en nu maar hopen dat ze in slaap valt hihi gapen genoeg maar slapen ho maar,,,,,,,,,,,,,,, hoezo lijkt op mama (volgens mijn ouders dan)

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Woei wat heb ik lang mogen slapen van manlief zeg... Hij was er om kwart voor 6 al uit en ik werd pas om 12:30 uur wakker. Ik vond het heerlijk. Daarna zelf Collin even de fles gegeven.

Ik wil eigenlijk even met Collin naar het dorp, maar het is niet echt lekekr weer...

4. wannie

wannie Niet meer actief

Zoooo :D

Mama is trots!

Destin is 80 gram aangekomen en weegt nu 3080 gram :D

De vrouw die er was van het csb was een andere dan die gisteren belde, die kon niet vanwege omstandigheden ;) , en deze was wel heel erg leuk :)

Gewoon even heerlijk gekletst over hoe het gaat en is gegaan.

Heb het trouwens nog ff aan haar gevraagd van speentje in je eigen mond......zij raadde het toch echt af vanwege alle bacterien.
    Het is een advies ;)

Fibi mega knuffffff wat een rotnacht zeg, hopenlijk kan je vanmiddag nog wel even je rust pakken.

Kiki: wat bedoel je met verwennen? Ik vind dat wanneer ze zo klein zijn je ze echt nog niet kan verwennen. Niet met aandacht en niet met spulletjes (daar hebben ze toch geen besef van :p ) De aandacht hebben ze gewoon nodig, dus vooral geven :)

ik ga even onder de douche.
    Meneer ligt heerlijk te slapen en mijn heupen schreeuwen om warmte.

Vanmiddag ga ik lekker even de stad in met de hele fam :) Het zonnetje schijnt en er staat geen verkeerde wind dus........niets wat me tegenhoudt.

Knuffelssss

Wan

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier ligt meneer ook weer te slapen.
    Moet nu echt wat gaan doen opa en oma staan over een uur op de stoep.
    had net Ati aan de lijn die is zwaar depri dus dat zal wat worden. :(

Kiki gewoon lekker bij je nemen merk hier ook dat Kenji veel rustiger is.Hij heeft hier een paar dagen echt veel bij mij gelegen.En nu vandaag ligt hij weer boven te slapen zonder ene kick.Het zal er wel bij horen denk ik.

Missgroovy je productie loopt dus goed :) Hier schieten die dingen als ik slaap ook altijd de verkeerde kant heen.En ze moeten nu juist blijven zitten om dat ik in de nacht niet meer kolf ;)

Nou ga m'n stokkie maar opzoeken en wat doen.

Fibi knuffie

6. missgroovy

Hihi ja son pruductie is niks meer mis mee hihih

Ik moet nu eigenlijk kolven maar als ik opsta ben ik bang dat ik weer een concert krijg :)

7. Hoi meiden

Even snel een berichtje.

Vannacht was een DRAAAAAMA, een ramp een fiasco een pffffff gaap & snurk....

Madame werd om 3 uur wakker voor een flesje. Niks aan de hand, hadden we op gerekend want ze had bij de laatste fles weinig gedronken. Nou toen begon het hoor....

Ze had honger, dus flesje gegeven. Ze viel op een gegeven moment in slaap na een kwart flesje ofzo. Boertje laten doen, ff geknufd en in bed gelegd.

Na 10 minuten weer klaarwakker: brullen, nog meer honger. Flesje opnieuw aangeboden, zij klein beetje gedronken tot ze in slaap viel. Boertje laten doen en naar bed gebracht.

15 minuten later, brullen, honger. Fles weer aangeboden, beetje gedronken, in slaap gevallen, boertje laten doen, naar bed gebracht.

10 minuten later, brullen, honger. Flesje opnieuw aangeboden, beetje gedronken, in slaap gevallen, boertje.... naar bed gebracht.

20 minuten later, brullen, honger. Flesje aangeboden, beetje gedronken, in slaap gevallen, boertje.....

Etcetera etcetera etcetera.... feest is doorgegaan van 3 uur vannacht tot 7 uur vanmorgen..... ! ! !

Tussendoor natuurlijk ook nog een keer een luierwissel gedaan en nieuwe flesjes gemaakt omdat het flesje wel heel oud werd. Maar ze bleef maar komen ...

We denken dat het komt omdat ze ziek is. Snipverkouden en het drinken aan de fles was vannacht gewoon hééél erg vermoeiend voor haar. Daardoor viel ze steeds in slaap voordat ze genoeg op had. Dus bleef ze honger houden en wakker worden om te eten.....

Jemug we zijn helemaal kapot…. Wij zijn zelf ook snipverkouden en beroerd, dus pfiew dat viel niet mee zo’n marathon. Uiteindelijk werden hubbie en ik ook nog pissig op mekaar vanochtend, tjonge jonge wat een toestanden. Zulke nachten hopen we niet vaak mee te maken zeg.

Wat die speen betreft. Ik heb zelf nog nooit haar speen in mijn mond gedaan. Ik spoel um altijd onder de kraan. Maar ik ben dan ook best smetvrezerig. Mijn handen zijn gewoon tot bloedens toe kapot van het dwangmatig handen wassen, valt niet tegenaan te smeren

Hubbie heeft trouwens de luiers weten te bemachtigen bij een ander AH filiaal. Dus dat is fijn, kunnen we weer even vooruit.

Nou nu ga ik nog even snel een tukje proberen te doen…

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jee was het volle maan ofzo :confused:

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Hoe gaat het hier?
    Ik gun mezelf nog steeds geen tijd om te puteren. Ik hou de beebiesite zo veel mogelijk bij en daar blijft het eigenlijk een beetje bij.
    Op zich gaat het hier prima, alleen is Ilse vandaag wat huilerig.

Afgelopen dinsdag zijn we naar het bureau geweest.
    Ilse is 6 cm gegroeid( nu 53 cm) en ruim een kg aangekomen. (nu 4130 gram)
    Erg netjes vonden ze dit op het bureau.
    Natuurlijk had ze de luier vol gepoept toen ze gewogen moest worden, dus kon ik haar eerst verschonen. En bij de arts plaste ze het kussen helemaal onder en begon ze wat te spugen, haha. Ze zal wel gedacht hebben, laat ik maar even laten zien dat alle uitgangen het doen.

Verder begint ze steeds langer achter elkaar te slapen. Zo wel overdag, als 's nachts. Af en toe zit er wel een klungeldagje tussen, dat zal ook nog wel blijven.

Ik ben nu wat spulletjes aan het inpakken, want we gaan een weekendje naar CenterParcs morgen. Ik geloof dat we voor Ilse het meeste moeten meenemen. :D

Allemaal een dikke knuf van ons.

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat naar he Hopla....bij mij was de nacht wel ok maar ze is nu al bezig vanaf 11.00 uur met hetzelfde als wat jij beschreef. Hoop dat je nog lekker bij kan rusten!

Dikke knuf voor Kiki!

Miza heel erg veel plezier dit weekend!

xx

11. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé Miza, wat leuk dat je er ook even bent. Fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie. En lekker er even tussen uit naar Center Parcs, mmmm.... veel plezier hoor!

Ik moet dinsdag met Nick naar het consultatieburo maar ik zie hem er ook voor aan dat ie alles er onder plast, poept en spuugt! :oops: Ben benieuwd hoor.

Nick is trouwens vandaag precies een maand oud! Joehoe, z'n eerste vermaanddag! :) Dat vraagt natuurlijk om taart... mmm.... nadeel is dat ik de deur nog niet uit kom. Zoals het er nu naar uitziet zal dinsdag mijn eerste uitstapje alleen met 'm zijn. Moet een klein stukje met de auto (heb al een paar maanden geen auto gereden :confused: :) ) dus ben er dan ook met 10 minuutjes ofzo. Moet er al wel om 9.00 uur 's morgens zijn dat vind ik weer wat minder! :(

Mijn moeder is net weer vertrokken dus mijn huis is weer spik en span, heerlijk gewoon. Nick hoeft pas tegen vier uur zijn volgende fles te hebben dus ik denk dat ik nu even lekker onder uit ga liggen en kijken of ik nog even kan slapen......

Enne... allemaal bedankt voor jullie knuffels hoor! ;)

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo hier het huis even doorgevlogen
    Gestoft,Gedweild,en de stofzuiger boven en beneden er door geslingerd.
    Nu even zoutwater maken voor meneer.
    Brief geschreven voor Ati voor het UWV.
    Ga zo lekker buiten zitten met opa en oma is gewoon warm hierachter zeker 20 gr.Effe lekker geeft weer wat energie.

Fibi slaap ze.

Miza heerlijk er even tussenuit.

Wij willen ook nog even weg maar moeten nu maar even kijken hoe alles gaat lopen.Ik zal wel weer wat meer gaan werken denk ik zo.Scheelt weer een beetje in de schade ;)

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Moet zeggen dat het vandaag wel erg rustig is.Kan merken dat iedereen een rot nacht heeft gehad.hihi
    Of iedereen is van het mooie weer aan het genieten. :) 8)

14. hoi hoi,

heb snel ff bijgelezen, moet nu eerst naar school!

latersss

15. missgroovy

welk mooie weer, hier is t best frisjes. Ik wil wel gaan lopen maar de band van de wagen is nog steeds leeg :)

Enne wat een wervelwind sonja moet hier ook weer. Doe ik straks of moren wel,,,hoop ik.

Miza heerlijk ff lekker weg,,have fun!

haha hier naast me word weer iemand wakker,,,meteen een flinke scheet wat een dame is t toch :rolleyes: ;)

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wind welke wind.

Heerlijk zonnetje ga nu lekker buiten zitten.

17. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hallo

nou ik ben heerlijk naar het winkelcentrum gewandeld....prachtig weer hoor!

ook nog op een terasje gezeten,met een grote glas icethee hhhmmmm

sonja--->>>sterkte met UWV.....domme ganzen!

xxxx

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Weer heer is ook helemaal geweldig. Lekker cd'tje opgezet, meneer is bed gelegd, stofgezogen en toen was het opeens stil boven :confused: voor hoelang?
    In ieder geval kan mijn dag niet meer stuk, net de energieafrekening gekregen...meer dan 800 eurootjes terug :) :) :) Altijd mooi meegenomen.

Miza, toch fijn je even weer terug te zien. Binnenkort ga ik weer even een rondje beebsites maken, vind het altijd wel leuk om te zien hoe alle beebjes groeien.

Volgens mij poepen, plassen en spugen ze standaard alles onder op het CB. Ik voelde me in ieder geval behoorlijk knullig.

Weekenje weg lijkt mij ook heerlijk, maar wij gaan in de kerstvakantie of iets daarna weg. En we zijn nu al aan het kijken voor de wintersport (hopelijk in feb.) gaan we maar vijf daagjes, maar wel zonder Thorsten. Dat zal wel even wennen zijn.

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    MissG. hier hebben we de banden opgepompt met een mountainbikepompje. Dat ging een stuk beter dan met het bijgeleverde pompje...niet ook zoiets in huis? Dan kan je tenminste even de deur uit.

20. missgroovy

nope, zelfs geen gewone fietspomp. Ga ik straks denk ik halen, roy moe nieuwe werksokken hebben en ze hebben daar ook van dat soort dingen. DIt is niks zo, maar goed dagje luieren is ook wel ok hihi

Deel Deze Pagina