Pfff...eindelijk weer ff forummen.... Ik heb echt nul energie! Verschrikkelijk! Die gebroken nachten hakken er wel in zeg! We hebben wel al één keer door kunnen slapen! Maar verder komt hij 2 keer per nacht. Maar goed...ook dat gaat weer over, weet ik uit ervaring! Even over de BV; ze kunnen ook teveel krijgen, waardoor de darmpjes weer harder moeten werken en dus....krampjes! Een kindje wat huilt zoekt gewoon dan troost aan de borst (als het geen honger kan hebben). Maar ik gaf Fedde ook steeds de borst, man hij spuugde veel joh! Nu heb ik mijn weg er in gevonden en gaat het beter (om de 3 uur redt hij nu wel!). Ik voed niet echt op verzoek, anders ben ik net zo'n melkkoe! En hij huilt zich ook vaak in slaap (keihard wat overgaat in jengelen) en na een minuut of 5 begint hij weer en dan idd na een tijdje (uurtje) weer! Maar daarna slaapt hij gewoon door. Zielig is dat hoor! Maar ik hou steeds 10 minuten aan...meestal is hij na 3 minuten al stil...maar het lijkt een eeuwigheid! Gelukkig lees ik hier dat de meeste baby's vaak een huilmoment (lees: dag) hebben! Je begint echt aan jezelf te twijfelen hè! Verder is het één en al genieten! Vooral van de oudste...die is zo lief voor d'r broertje! En gewoon een heel ander kind geworden, onvoorstelbaar! Voor iedereen die er ff doorheen zit: KOP OP! Lekker hier je hart luchten en dan weer met frisse moed er tegen aan/// (of ff lezen bij de juni- en juli-mama's...kijken wat er in het verschiet ligt!
En mevrouw huilt alweer.. Tj loopt rondjes met haar door het huis.. Moet ik haar even laten huilen? Dat vind ik echt zooooooo moeilijk..
Collin heeft vandaag een hele goede dag. Hi slaapt alleen maar tussen zijn voedingen... Echt heerlijk !
Lin als ik het zo hoor zou ik zeker een speen gaan doen.Ze sopt straks heel je tepels kapot en volgens mij heeft ze echt gewoon zuig behoefte. Bij het csb zeiden ze tegen mij 10 min huilen even kijken in bed laten speeldoos aan.Wat ik bij Kenji doe is over z'n bolletje aaien valt hij zo in slaap.Die speen verwarring krijg je niet meer.Speen zal ze eerst uitspugen even doorzetten.Haal een bolle en een platte.Kenji wil geen platte zij misschien wel maar je weet nooit.
Dat is idd al behoorlijk lang.. Ik haal Collin dan altijd even uit zijn bedje, troost hem, kijk zijn luier nog even na en leg hem weer terug.. Helpt hier meestal wel..
Ik sta er versteld van dat jullie je kindje een half uurtje kunnen laten huilen. Ik kan het echt niet. Zou ik mss beter wel eens doen. Ik zou er wss zelf bij staan janken. Nu gaat Leander telkens met mij mee naar boven, als ik ga slapen. Eerder gaat hij niet naar z'n bedje, hij bijft mooi beneden bij mij. Ik heb het 1x geprobeerd en na 10 minuten huilen, heb ik hem maar weer naar beneden gehaald bij mij. Ik heb zo het gevoel dat ik Serjenka makkelijker kon laten huilen dan Leander. Gelukkig huilt hij niet zo overdreven veel en hebben we nog maar weinig zo'n senario's meegemaakt. @Lin: ik zou ook wel eens een speentje gaan proberen in jou plaats. Hopelijk is je meisje ondertussen al wat gekalmeerd.
Hoi meiden, daar ben ik ook weer even.... Vandaag een beetje een klote dipdag ! Mijn borstvoeding wil opeens helemaal niet meer lukken en ook kolven niet meer, ik had vanmiddag wel een hele 20 cc uit twee borsten..... Ben er nu dus ook helemaal klaar mee, en in overleg met Erwin heb ik besloten om er mee te stoppen, hoe jammer ik het ook vind. Toch ben ik ook wel weer aardig trots op mezelf omdat ik het vier weken heb volgehouden, bij Amber was het namelijk maar een paar dagen ! Maar toch ben ik ook weer heel erg verdrietig, ik had er graag nog langer mee door willen gaan en heb dus nu gewoon bijna 100 euro voor jan met de korte achternaam uitgegeven voor de kolf, best wel baluh ! Keenan had vandaag ook nog eens een ik wil alleen maar met mamma knuffelen dag, dus ik moest al mijn aandacht aan Keenan besteden, met als gevolg dat ik ruzie had met Erwin, en tot overmaat van ramp plastte Amber ook nog eens haar hele bed onder. Niet bepaald een feestelijke dag vandaag dus. Ben dus ook totaal gesloopt, heb geen energie meer, en ik duik nu dus ook lekker mijn bedje in om even wat slaap in te halen. Hoop voor jullie dat ik morgen wat meer te spreek ben en sorry dat het even een ego berichtje is geworden, maar ik kan het nu even niet opbrengen om alles terug te lezen........
Jet knuffie. Ik ben hier ook kort voor dewagen net ook wat woorden gehad.En hem ook gewoon gezegt dat ik moe ben en alles erg veel van me vraagt.Ik denk dat mannen alles toch anders ervaren dan wij.Meiden ik ga ook naar bed.
Ik heb gelukkig geen last van vermoeidheid... Ik voel me kiplekker... Ik plof nog even op de bank neer tot half 2 en na die fles ga ik pas slapen... Truste voor de rest !
Jeetje, als ik dit zo lees ben ik toch wel erg blij met mij flesvoeding gewoon elke dag dezelfde vaste tijden met voeden enzo.. Toen ik Chelsea borstvoeding gaf had ik het zelfde als jullie allemaal.. snachts weleens in de weer overdags soms huilen en ontroostbaar.. Nu kan het verschil kwa kind zijn maar Milana doet dat allemaal niet.. Zou dat kunnen komen door de flesvoeding? Je gaat zo namelijk ook niet twijfelen of ze genoeg hebben ofzo.. Vind het ontzettend knap dat sommige van jullie zoveel doorzettingsvermogen hebben! Petje af!
He, volgens mij zitten er behoorlijk wat mamma's doorheen. Hier ook hoor, manlief zou op tijd thuis komen zodat ik een avondje weg kon...dat op tijd was dus 20.15. Ik heb er geen woorden aan vuil gemaakt, daar ben ik te moe voor. Ook hier begint de voeding terug te lopen, maar dat is mijn eigen schuld. Te druk, te veel stress etc. Morgen dus maar weer even relaxen... Alhoewel, m'n schoonouders willen perse langskomen. En dat laten huilen, vanavond heb ik Thorsten na een uur huilen eruit gehaald. Volgens mij verschilt het gewoon per kind. Die van mij is nogal pitbull en als hij iets wil, gaat hij net zo lang door tot hij het krijgt En Lintje, ik herken de huiltjes ook nog niet echt en zit dan ook wel eens fout. Maar ook voor ons is alles nieuw en moeten we leren hoe onze hummel werkt. Samen met je uk moet je er in groeien. Het is zwaar, zeker als je er veel alleen voor staat, maar uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen (althans dat hoop ik). Vanaf volgende week ben ik ook 2 weken alleen, en ik zie er ook als een berg tegenop, maar so be it. Nu weet ik wel zeker dat ik een mammakindje krijg. En Loran, ik krijg echt meer en meer bewondering voor jou. Echt knap dat je het in je eentje red.
Na 50 minuten moest ik ook echt huilen en heb ik Lutein aan de borst gelegd. Ze begon al trillend te huilen, zo zielig.. pfff.. Dat was om 20.50 uur. Om 21.00 uur sliep ze. Om 21.30 begon ze weer te krijsen, weer aan de borst gelegd. Om 21.45 na wat sabbelen/zuigen sliep ze weer.. nu in de wieg gelegd. Hoop dat ze zich pas weer om 01.00 uur meld. Ze heeft allemaal krassen in haar gezicht gemaakt.. pfoeh.. mijn moederhart breekt dan wel even. Hoop op een goede nacht. Morgen maar even cb bellen.. xxxxxxxxxxxxx
Lintje, het is echt moeilijk, je weg vinden in het moederschap. In ieder geval, ik vind het erg moeilijk en weet eigenlijk niet waar ik mee bezig ben. Grmpf, krijg net te horen dat de schilder morgen om acht uur voor de deur staat. Fijn!
Hier ook een huilende Keano en mama. Hij ligt nu voor het eerst ingebakerd oh en hij vind het nu dus vreselijk. Hij is helemaal overstuur, dan wil ik al snel opgeven, maar als ik nu niet doorzet dan wordt hij nooit rustig. Ook mijn moederhart is nu gebroken help wat moet ik doen vind het zo zielig
Lintje ik had hetzelfde probleem als jij. Ik ben nu fulltime gaan kolven, ben je geen uur meer bezig met voeden en weet je precies wat ze binnen krijgen en dat ze daar dus niet om kunnen huilen, misschien heb je er iets aan
Goeiemorgen, Hoe gaat het nu met de huilende kindjes? Ik kan de laatste dagen niet echt klagen, Leander is behoorlijk braaf. Oops, ik zal zometeen een spuitluier mogen gaan vervangen geloof ik, hoorde plots veel gebrubbel in z'n pamper. Leander is m'n tweede kindje en ik moet ook echt terug de weg vinden hoor, ook al verschillen ze maar 16 maanden. Hij is echt een heel andere baby dan Serjenka. Serjenka had ik al vlug door, maar bij hem twijfel ik nog vaak over de huiltjes, wat het nu precies is. mvamberenkeenan: wat rot dat je nu bijna niks meer kunt kolven. Je mag idd trots zijn dat je toch 4 weken bv hebt kunnen geven en ik kan best begrijpen dat je er verdrietig om bent om te moeten stoppen. Ben er vandoor. M'n mannetje een verse luier geven en de kat heeft juist gespogen dus daar ook weer kuiswerk.
Ik heb gisteren op de avond Alyssa ook minimaal een half uur laten huilen, op een gegeven moment begon ze zo hard te krijsen, maar voel me daardoor eigenlijk wel een beetje "slechte moeder" Ik moet zo de huisarts bellen, Alyssa blijft extreem spugen na het voeden alleen als ze met de fles krijgt niet het maakt echt niet uit hoeveel ze aan de borst drinkt, na paar slokjes haal ik haar er al af om even het eten te laten zakken maar voor ik haar optil spuugt ze de melk weer uit, met heel veel huilen en nog meer dorst als gevolg, kan zijn dat ze reflux heeft dus even langs de huisarts. Dan kan ik gelijk voor me eigen gaan, kijken voor een anticonceptie die wel werkt, 1 verassing is leuk, maar zit nu niet direct op een 2e te wachten. Vanacht heeft ze wel weer lekker geslapen, om half 11 de laatste voeding gegeven en om half 7 werd ze wakker. Maar gisteren is ze heel de middag en avond klaarwakker geweest en alleen maar gehuild. Nu lag ze net na het voeden weer flink te brullen, toen ze beetje rustig was heb ik haar op bedje gelegd. Ik ga even de huisarts bellen. Groetjes