(((((knuf))))) dat kan iedereen wel gebruiken hier! ze slaapt half nu.... net gestreken 2 1/2 uur ben nog niet klaar!
grrrrrrrrrrr heel stuk getypt druk ik en verkeerde combi knoppen in en wegggggggggggg alles,, poging 2 dus maar
Nou zeker voor iedereen weer een dikke knuf en voor alle beebs 8) shut up Kuki, echt wat een &^%$#@ jeetje zeg. Kan me goed voorstellen dat je ff al je frusti kwijt moet, maar om dat met strijken te doen,, kunt beter een boksbal halen joh. Plak je de kop van je werkgever erop en hoppa wedden dat t werkt Lintje, hoop dat de nutrilon werkt voor jullie. Al is t maar 1 fles per dag ofzo dat zou al super zijn. Mss kun je ook de bv mengen met de nutrilon mss dat dat ook al goed werkt voor Lutein. Enne paarse tepel,,,auwie. Lekker smeren met bepanthen, dat werkt verlichtend. En ach mannen zeggen wel meer,,,,over 2 a 3 maanden praat ie heel anders let maar op. Fibi, hier ook nodig naar de kapper. Toen ik nog lang haar had in een staart zou ik er geen last van hebben gehad maar helaas nu is t af en toe net alsof ik en pruik op heb hihi. Mss dinsdag ff laat ik mn mams wel oppassen :-D vind ze vast niet erg. Rapoenzel wat goed dat Collin zo goed groeit! Chigirl, ook al zo'n sterke beeb met een nog sterkere wil. Fijn al die heetgebakken augustusbeebs haha En idd 45 min drinken enz en kolven enz is idd een grotere opgave, hou je idd weinig tijd over Loran, tis idd zwaar in je eentje. Je hebt genoeg hulp en steun maar uiteindelijk komt t op jou neer. Nogmaals respect meid! En je bent een geweldige moeder! Niet vergeten hè! Kiki, goedzo gewoon je eigen ding. Want daar is niks mis mee, hij deed t er vorige week nog goed op dus wat kletsen ze Hier de manier (voor net even dan ) om fenne stil te krijgen. T bijlezen op t forum gewoon hardop gedaan. Ha ze kreeg er zowaar een lachstuip van hoezo leedvermaak t trutje
huh? Ben aan het bijlezen, en ik voel ineens mijn buik schudden ( was vergeten dat Naomi nog in de draagzak ligt te slapen ). Dus ik kijk er ook zo dom naar, en zie dat Naomi in haar slaap ligt te lachen, en niet meer bijkomt ( maakt zelf geluidjes in haar slaap). Hmmzz.. Soms heb ik ECHT het vermoeden dat Naomi me straal voor de gek houd. Omdat ik niet meer weet wat er dan aan de hand kan zijn. En als ze dan bij me ligt, is ze even stil, en begin te lachen..
Dat maakt het even weer wat makkelijker inderdaad . Straks op verjaardag met haar.. Hoop dat ze dan ook even blijft slapen..
Jeetje Kuki wat een klote zooi allemaal en Lintje hoop dat het bijvoeden gaat helpen, die paarse tepel klinkt nl niet echt gezond Goh ben ik net bij de Gamma, Fay in dr maxi cosi boven op het winkelwagentje, heeft ze een roze broek met ruches en een roze/paars vestje aan en dan nog zeggen goh wat een kleintje, is het een jongen of een meisje #-o
Hahahah, zolang het maar geen bokkepruik is! Mijn haar had ik redelijk kort de laatste keer een bobline zeg maar (heb ook altijd lang haar gehad) maar in mijn zwangerschap is het zo snel gegroeid dat ik het nu al weer schouderlang heb. Maar het hangt nu wel snel voor m'n ogen (en omdat ik lagen heb wil het voorste gedeelte net niet achter de oren blijven zitten) en ik erger me er dood aan wanneer ik de fles geef of luiers e.d. verschoon want dan kriebelt het constant in m'n gezicht, en als je de fles dan doet heb je nu net effe geen hand extra vrij! Aan de ene kant wil ik m'n haar nu wel even weer lang houden (nog even iets door laten groeien zodat ik het ook weer goed vast kan dragen zeg maar, of opsteken met zo'n klem) maar het kriebelt ook wel weer om het lekker af te knippen. Ben daar altijd zo wispelturig in. Mmmm, nog maar even over na denken. Misschien wel lang houden en dan de voorkant even iets korter (draag geen pony maar meer een lok zeg maar). Loran; Ik moest wel even lachen om jouw verhaal hoor! zie het al helemaal voor me!
Zo ben ikook weer. AAAAAAAAAAAAAAA als dit zo blijft word ik gek. Hij is de eerste dag thuis en ik word al moe van hem. GRRRRRRRRRRRRR Hij heeft manies van dingen en dan begint hij schat waneer is mijn tel ab. afgelopen schat weet ik niet kan je dat even uitzoeken.En dan en die van jou. Ik wil nieuwe vitamines in de winkel ja welke wil je dan ja weet ik veel. Dus de vrouw wat verwacht je er van ja weet ik veel.Dus ik zeg geef maar iets wat goed is.Komen we thuis ja maar die hoef ik niet kan je terug brengen. GRRRRRRRRRRR mannen. Zal later even op iedereen reageren.Ben nu boos.
Heb ik hier ook al eens gehad heeft hij een blauw jasje aan met een legergroene broek is het een meisje heb toen gezegt wat denk je zelf.Nou ik denk toch dat het een jongen is #-o DUUUUUUU volgens mij weten ze gewoon niets om te zeggen.
gosh, alle moeders hebben het even moeilijk dikke KNUFFEL voor jullie allen hoor, enne bedenk maar zo, dat wat wij moeders doen kunnen vaders nooit evenaren ! Wat erg Kuki dat het allemaal niet zo lekker loopt hopelijk gaat het snel weer beter en kan je volop van de kleine genieten. Lintje, nutilon heeft bij ons zeer goed geholpen toen we dat deden vermengen met gekolfde borstvoeding en dat 1 fles op de dag, nu zullen we de bv moeten afbouwen en meerdere flessen nutrilon gaan geven. Maar bij mijn kleintje heeft het supers geholpen Groetjes
hoe deed je dat mengen dan? Ben gewoon nieuwsgierig. Gewoon de helft bv en dan nutrilon aanmaken en dat erbij doen ofzo?