Zo even bijbeppen. Mannetje neemt het komende half uur voor zijn rekening dus hier even vrijheid blijheid Rapoenzel, nachtbraker Alice, Thorsten geeft hier ook de voorkeur aan klassieke muziek. Gelukkig hebben we daar genoeg van in huis. En Enya is ook een van zijn favos. Trouwens wat een heerlijke lach heeft Lenthe. En Imps en Elfs heeft onwijs leuke kleertjes, kan straks een winkeltje van ze beginnen is ook zo leuk. Rheallover, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Dus inderdaad lak aan alles en iedereen Nou ja, niet aan de augustusmammas. Hier heeft de wijkverpleegkundige voor de komende dagen een programma voor ons opgesteld, zoals het nu gaat, is het gewoon niet goed en worden we allemaal chago, en dat is niet de bedoeling. Thorsten moet gevoed worden, dan even met hem spelen, naar bed, 10 minuten laten huilen, geheel troosten en dat drie maal. Werkt dat niet, dan moet ik hem opnieuw voeden, spelen en weer naar bed. Net zo lang tot hij slaapt en hij het ritme gaat herkennen. Dinsdag komt ze even langs en als het dan niet veel beter gaat, neemt ze bakerdoeken mee die ik mag uitproberen. Ik ben best blij met de hulp die nu geboden wordt, en helemaal blij dat ze de BV niet wilde staken of bijvoeden. Ze denkt dat als ik iets meer uitgerust ben en me minder zorg maak, het vanzelf weer goed komt.
kiki das idd fijn dat je nu die hulp krijgt. Dat klinkt idd beter dan t csb! Hier gevoed om 21.30-24-03-6.30 dus redelijk, alleen heb ik toch liever die 3 ertussenuit de ene keer lukt dat en nu dus weer een paar dagen niet helaas. Ga zo weer mn bedje inkruipen en nog wat slapen,,,,
juist idd Goede morgen dames, Nou ik heb een afschuwelijke nacht gehad, mevrouw lag hevig te brullen om 3 uur niet omdat ze honger had nee ze was de tutje kwijt maar had vervolgens geen zin meer om verder te slapen, dus eer ze beetje wegviel was het 5 uur, en vervolgens wordt ze om 7 uur weer klaar wakker omdat ze wil eten. Ben even gebroken en terug naar mijn bed gaan lukt niet, opa is nu lekker met de kleine bezig, die krijgt dr nu wel stil zon slijmjurk is ze bij opa lachen gek doen noem maar op als opa maar in de buurt is Ik ga maar even wandelen met de honden om goed wakker te worden en lekker even eten, nu is opa met dr bezig dus is ze even stil Groetjes
Mogge wederom een heerlijke nacht gehad. Hij ligt weer lekker te slapen. Kiki fijn dat ze je gaan helpen.Het blijft gewoon moeilijk en iemand anders heeft er toch een andere kijk op Hier hebben ze ook een paar keer gebeld hoor om te vragen hoe en wat. Ga zo even heerlijk naar stal,naar de boer aardappels halen.Vanmiddag komt mijn nichtje met neefje. Verder eigenlijk niks te melden. Tot laters
Foto van vanmorgen met z'n eerste nike's.Echt een stoere vent nu.hihi Ze passen nu echt bijna nog een klein stukje Volgens mij krijgt hij net zulke grote voeten als ik.
Alice wat een mooie foto's van Lenthe! Rheallover laat ze lekker l*llen, doe wat je hart je ingeeft dan doe je het vast goed. Als jij denkt dat ze beter af is met de fles.... doen en inderdaad schijt hebben aan de rest. Sonja wat een lekker ventje heb je toch word er meteen vrolijk van.
goede morgen allemaal, pff visite is gisteren blijven zitten tot 23.15 uur :-| mijn ogen vielen zowat dicht, kon ze echt op het laatste wel buitenkijken tjonge jonge, heb enorm gegaapt al van 21.30 uur, maar blijkbaar ging het belletje niet rinkelen. Sonja, leuk leuk al nike's, Dylano heeft van de week zijn eerste bikkembergs aangehad hihi waren nog wat groot.. Rheallover, lekker laten l*llen meid! en idd sch**t aan heel de wereld hebben! zo wij gaan vandaag naar shoppingcenter, Vic moet nog schoenen hebben voor morgen de doop. kijk er naar uit. vanavond moet iknaar een myleine avond, heerlijk eens buiten hihi. doeii
hallo dames... ik had even een vraag aan jullie? op hoeveel flessen zitten jullie nu per dag?( zonder de nachtfles) groetjes
Deze morgen zag ik iets verdachts wit in Leander z'n mondje, ik vermoedde spruw. Mannetje is met hem naar de dokter nu en ik heb telefoon van hem gekregen, ons mannetje heeft dus idd spruw.
Kathy, wat naar, spruw. Volgens mij ben je er wel vlot bij. Hoop dat jullie er niet al te veel last van krijgen. Sonja, Kenji is echt een stoere bink Nikster, hier BV dus kan je er niet mee helpen, sorry. Roos, vervelend he, en dan nog gapen ook en nog snappen ze het niet. Hier een voortreffelijke nacht gehad, en Thorsten heeft de hele nacht in zijn eigen bedje gelegen . Gisteravond had hij er wel even moeite mee en hebben we anderhalve cyclus doorlopen, dus konden we pas om 1.30 slapen. Toen kwam hij om 4.30, ging meteen daarna in zijn wiegje slapen en vanochtend om 8.15 maakte meneer ons wakker met lieve zachte geluidjes Echt heerlijk. Gisteren hebben hubbie en ik onze eerste poging onder de dekens weer gewaagd ...en ik heb besloten dat het voorlopig bij een poging blijft...auwa, auwa, auwa.
Kiki auw dan hier t komende jaar zeker niet hahah doet al pijn als ik lang loop Sonja wat een heerlijk ventje, lekker koppie heeft ie Kathy wat goed dat je er zo snel bij bent. Fenne heeft opeens enorme luieruitslag. En heeft daar volgens mij ook behoorlijk last van. Die doekjes prikken dus doe voorlopig even washand met water. Zo zielig, ze heeft ook elke verschoning een volle natte luier ook van ontlasting. En ik verschoon al belachelijk vaak,,,, zucht maandag naar t csb zal ik wel aangekeken worden alsof ik een slechte mama ben
Sonja, wat is Kenji toch een kanjer zeg, en wat gaaf die Nikes, echt cool ! Kiki, hier van de week ook een poging gewaagd, maar na 2 minuten al gestaakt omdat ik gewoon moest huilen van de pijn, niet fijn dus......
Fenne heeft opeens enorme luieruitslag. En heeft daar volgens mij ook behoorlijk last van. Die doekjes prikken dus doe voorlopig even washand met water. Zo zielig, ze heeft ook elke verschoning een volle natte luier ook van ontlasting. En ik verschoon al belachelijk vaak,,,, zucht maandag naar t csb zal ik wel aangekeken worden alsof ik een slechte mama ben [/quote] Wij smeren elke verschoonbeurt een lik sudocreme op z'n billetjes en dan veeg je ook makkelijker alle poepie weg.Advies van onze kraamhulp
Zonder de nachtfles zit ik op 6 flessen van 90 cc.. maandag gaan we naar 100 cc en hopen we die nachtfles over te kunnen slaan...
MissG, naast sudocreme kan je ook bepanthen gebruiken, dat sluit iets minder af. En elke dag een minuutje of tien zonder luier laten spartelen. En een slechte moeder ben je daardoor niet hoor, bijna iedereen overkomt het wel eens, hier ook al gehad, maar ik gebruik ons familiegeheim nu en dat werkt helemaal fantastisch (nutrix van lancome). Jet, jij dus ook een poging gewaagd en ook geen succes. Gelukkig ben ik dus niet de enige, vond mezelf al zo'n aansteller En MissG, heel verstandig om er nog niet aan te beginnen.
Hier trouwens een heerlijke nacht gehad. Collin kreeg om 21 uur, 02:15 uur en 07:15 uur de fles... Die laatste deed Papa dus ik kon mooi lekker doorslapen.. Nu heeft Collin net weer de fles gehad en ligt alweer lekker te slapen... Vanmiddga misschien nog even een lekker stukkie met hem wandelen...
@ Nikster, Naomi krijgt per 24u. 5 flessen, dus zonder nachtvoeding, 4 flessen over de dag (soms 5, maar ze rekt nu steeds langer, door de andere voeding ). Momenteel zijn dit haar tijden (geft ze nu al 4 dagen zelf aan: 10.00u 14.30u 18.30u 23.00u en tussen 03.00u en 05.30u ('s nachts), maar het kan ook overdag wel een hafuur tot uur verschillen. Naomi krijgt flesjes van 140ml-150ml. per keer. En 's avonds krijgt ze 170ml. , want dan heeft ze meer trek dan overdag. @ Sonja, Wat een smelt-foto zeg van Kenji! Heerlijk met de nikes aan.. Naomi heeft bij mijn ouders thuis, puma's liggen, en die past ze ook al bijna (is maat 16 ops), heeft grote voeten, die aan mijn kant van de fam. zitten . Hier na enkele mindere dagen een hele goede dag gehad gisteren, nadat ik haar in het aapje had gedaan, en 4uur met haar heb gelopen/ opgeruimd. Toen ze nl. om 16u. wakker werd gisteren, was ze ineens haar oude zichzelf weer, en lachtte om alles en iedereen! Zelfs de nacht was heerlijk! Ze sliep van 22.15u-03.00u, en toen tot 07.00u en werd uiteindelijk om 10.15u. wakker! Heerlijk! Denk dat Naomi een sprongetje heeft gemaakt (als ik het boek oei, ik groei mag geloven ). Kan soms enkele dagen durn . Ik ben er tegen de avond wel weer denk ik.. Ben nu bij mijn ouders, dus had de handen lekker vrij! Naomi reageert hier ook erg sterk op Opa! Ze hoeft zijn stem maar te horen, en lachen! En dan is ze ook meten stil, en luisterd aandachtig. Maar ook met Oma is ze stapelgk hoor, die mag ze erg graag voor de gek houden .
@ Kiki-> ik heb er helemaal geen zin in, om het weer te gaan proberen , ben vaak te moe. Denk dat ik het maar een maandje of 2 maar laat (minstens) .
Hier al een poging gewaagd, de eerste moment erg pijnlijk, daarna viel het goed mee. Maar nu is het even geduld hebben, want ben weer ongesteld geworden dit had ik dus niet gemist.
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Hier heb ik ook al een keer 2 blaartjes op zijn billen gehad. Sudocrem smeer ik ook meestal elke keer. En slecht waarom iedereen heeft het wel hoor Net lekker even weg geweest.Ati gaat nu alleen naar de Ikea dus ik ga hier een beetje rommelen.Het is heerlijk weer dus ga de tuin in. Even een vraag misschien dom hoor.Maar zitten jullie niet al veelste snel op zo weinig flessen.Of is dit door de fv? Kenji krijgt nu pas 6 flessen heeft al die tijd op 7 gezeten.Nu dan niet meer vanwege de nacht. Daan op hoeveel zit jij nu met jou kan ik meten