Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

kuki, zoals t bij mij is gegaan.....

ontslag ingediend per 1 oktober (vorig jaar) half september gestopt daar. Had al mijn vakantiedagen nog en 156 overuren. Hen een halve maand vakantie gehad voor mn ontslag. De maand nadat ik uit dienst ging heb ik mijn overuren betaald gekregen en de overgebleven vakantiedagen.

Verder als je uit dienst gaat voor je vakantiegeld hebt gehad krijg je dat ook uitbetaald over je gewerkte maanden dus dat lijkt me dat je ook een deel van je 13de maand krijgt. Want in pricipe werk je in een maand meer dan je krijgt per 4 weken dus als je uit dienst gaat heb je meer gewerkt dan je betaald hebt gekregen t verschil moet je dus gewoon krijgen!

Sonja, wat bedoel je met provisie en die niet krijgen? Is dat zelfde als onregelmatigheidstoeslag? Dat mis ik namelijk en ze kijken naar je basissalaris jammergenoeg :(

Kiki tnx voor t schema!

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Meis...hier nog steeds auw auw :oops: :oops: :rolleyes:

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dan scheelt het wel dat sommige een keizersnede hebben gehad ;)

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ehm ff tellen......met de nacht voeding totaal 7 flessen van rond de 120 cc de ene keer iets meer de andere keer iets minder.

ga weer verder met lezen....nog een stuk of 5 nu :)

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    En nu ben ik eindelijk klaar met lezen moet ik toch echt hoooog nodig m'n kolfje op gaan zoeken... ben nu echt aan het afbouwen begonnen, heb de kolf beurt van 7 uur overgeslagen en ik sta nu echt op springen :confused: :confused:
    Dus ff snel:

kuki: groot gelijk dat je daar weg wil, zou ik denk ook doen ( of in ieder geval willen) klinkt niet heel erg gezellig. Maare kan je geen antwoord geven op je vraag

kiki80, ga je toch al weer beginnen vlgende week met college's? Dacht te hebben gelezen dat je wat zou overslaan nog....( of heb je dat deze week al gedaan?)

Ennnn, veel verder gaat m'n geheugen niet ( en de pagina hier onder ook niet :oops: :) :) ) meiden, voor iedereen een dikke knuf!

O, enne loran, hoe is het afgelopen? Was je vriend nog op tijd? voor jou een extra dikke knuf hoor..sterkte in ieder geval ((KNUFFIE)))

Ga nu echt naar m'n kolfje toe hoor ;)
    TRUSTE

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Daantje, eigenlijk wil ik komende week gaan overslaan, maar ik moet er ook gewoon even doorheen. Mijn moeder komt bij mij thuis oppassen en het is maar voor vier uurtjes...dus ik ga toch een poging wagen.

Verder ben ik slecht...heb me even niet aan het schema gehouden. Na twee volledige cycli te hebben doorlopen, ligt hij nu bovenop me te slapen. Compleet overstuur, rode oogjes van het huilen, geen stem meer over, compleet bezweet...trok het echt even niet meer.

8. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Kiki, heel logisch hoor dat je het eventjes trek, andere mensen kunnen makkelijk advies geven en ze zullen het goed bedoelen en ook zal het uiteindelijk baat hebben maar jij bent wel eventjes de genen die het moet doen..
    Een vriendin van mij had ook een kindje die die regelmaat echt nodig had en ik kan je zeggen het is echt allemaal goedgekomen! Zet hem op!

Missgroovy, hier ook een astra.. Achterin zijn de gordels wel lang genoeg ;) de maxi kan bij ons niet voorin ivm met de airbag.. Nou zeggen ze wel dat je die uitkan zetten maar dat moet dan in de garage gebeuren ofzo want als je het zelf doet is het niet goed :S Zoiets..

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Thanx Amanchel...enne wordt het niet eens tijd voor een ander poppetje bij je banner ;) Of durf je de navelstreng nog niet door te knippen :p?

10. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ow hehe, je heb gelijk :oops:

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ga mijn bedje opzoeken..
    Lekker warm en knus naast manlief !
    Collin slaapt lekker, dus wie weet
    een lange nachtrust voor de boeg !

xxx

12. rheallover

rheallover Actief lid

Hey, de kleine heeft net de fles gehad, 180 ml/cc heeft ze op :confused: en dat terwijl ik van anderen hoor dat hun kleintje rond dezelfde leeftijd/gewicht 120 tot 150 ml/cc krijgt per keer, volgens mij is het echt een bodemloze put :)

Dus hopelijk slaapt madame een beetje door, ik ga maar eens bedenken wat ik morgen kan gaan doen, en hopelijk kan ik beetje slapen vanacht, tandvlees is aan 1 kant over mijn kies heen, ontstoken en doet gigantisch veel pijn, waardoor ik afgelopen nacht ook slecht heb geslapen, slikken en kauwen ppff echt pijnlijk, maar trekt wel weer weg even doorbijten.

Dames ik wens jullie hierbij een goede nacht toe en dat het bij jullie allen een keertje mag meezitten en jullie allen ook even kunnen genieten van paar uurtjes slapen....

Groetjes

13. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hier ook een bodemloze put, alles gaat op totaan de laatste drup en dan nog doorzuigen ;)

Kiki jullie zijn geen robots of autistjes dus lekker doen hoor!

Fenne gisteren om 21uur de fles gegeven en om 2.30 uur kwam ze, daarna om half7. Toch lekker alleen Hoop ik dat ze t lange stuk ook echt snachts gaat doen hihi

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge hier tot half 5 geslapen vanaf half 11 dus ook netjes.

Daan dan zitten wij toch het zelfde.Alleen Kenji mist nu nr7 en krijgt nu 150 ml.

Groovy wij werken naast ons salaris ook nog op provisie.Zoveel procent van de omzet.Min kasverschillen en van de automaten ;) En dit gaat over ons allemal dus niet per persoon.Dus maakt de een een fout draaid de ander daar ook voor op.Maar gelukkig gaat het meestal goed op een paar foutjes na van collega's.Zal maar niet zeggen hoeveel.Dat konden we goed merken. :oops:

Ga even broodjes in de oven doen en een sinaasappeltje persen.
    Uk slaapt alweer.
    Gisteravond viel het mee hij was rustiger dan de andere avonden.Met muziek 8)

Ik heb bericht 2222 :whistle: :whistle: :whistle: \:D/ \:D/ \:D/

15. rheallover

rheallover Actief lid

Goede morgen dames,

Hier een uitgeslapen moeder :) Alyssa heeft om 23.00 haar laatste voeding gehad, alleen nutrilon, ze sliep ongeveer rond half 12. Maar mevrouw was pas wakker om 8.30 ! En dan was ze nog niet eens aan het jammeren (hooguit aan het lachen naar het zonnetje ;) )

Nu is ze haar raffi speeltje aan het bewonderen, ze blijft hopen dat het speeltje terug lacht of gilt :)

Groetjes

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin wou gisteravond erg vroeg de fles... Om 20 uur de fles gegeven en hij sliep pas tegen 9 uur.. Hij ging wel in 1 keer door naar 01:00 uur.. En daarna om 05:00 uur...

Nu net om 09:00 uur weer en nu is Papa lekker met hem aan het wandelen. Waar ze heen zijn ? Ik zou het niet weten hahahaha....

Ondertussen heb ik even heel zijn bedje verschoont en de was in de wasmachine gedaan...

17. wannie

wannie Niet meer actief

Goedemorgen :)

Mennn wat heb ik heerlijk geslapen :)
    Me ex was hier blijven slapen op de bank en die heeft de nachtvoeding overgenomen.

Na zoveel maanden eindelijk een keer een hele nacht geslapen zonder wakker te worden, was ik echt wel aan toe. Me heupen hebben het ook heerlijk gevonden. De pijn is nu een heel stuk minder, nu maar even rustig aan doen vandaag.

Destin kwam net als gisteren pas om 04.15 en daarna pas weer om 08.30
    Me ex had het dus erg makkelijk ;)

Verder weinig te melden. Ga zo heerlijk even buiten zitten in het zonnetje met een bakkie koffie

even nog showen hoe stoer mijn ventje is

Om verliefd op te zijn :)

Fijne dag dames!

Knuffie

Wan[/img]

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Wat een heerlijk kereltje zeg !

19. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dames sorry heb niets terug gelezen, ben druk bezig met een tas inpakken voor Isa, morgen gaat ze voor het eerst de hele dag naar mijn moeder.
    Notitieblok mee met hoeveel voeding ze moet hebben en op welke tijden,pffff wat een geregel.

dalijk nog kraamvisite collega van Michel zijn werk.
    Isa ligt nu te pruttelen in haar bedje ze zal zo wel wakker worden.

Isa zit nu op 4 dagvoedingen van rond de 160cc (drinkt ze niet altijd op) en 1 nachtvoeding van 160cc.

Vrijdag naar de gyn toe voor controle heb nog wel enkele vragen over de gang van zaken tijdens mijn ziekenhuis verblijf. Ben het met een aantal dingen totaal niet eens en mijn huisarts ook niet.
    De prednison was niet nodig geweest als de verpleging me serieus had genomen. En dat steekt toch wel.
    Heb alles dus maar eens opgeschreven voor haar.

tot laters dames, laat jullie wel weten hoe mijn eerste werkdag is geweest.

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    O wat spannend dat je weer moet gaan werken.. Succes morgen !

Deel Deze Pagina