Ow Mamalieske wat spannend,, hoevaak ga je bellen denk je Sonja, wie weet heb je geluk en deel je mee in de provisie. Ligt dat vast in de cao dan heb je er wel recht op anders moet je denk ik je baas lief aankijken of geluk hebben want dan denk ik, niet gewerkt dus geen provisie. Of een deel van de provisie over je wel gewerkte maanden natuurlijk. Fenne ligt heerlijk in de box, ze is wel wakker maar kijkt lekker rond. Heeft de stofzuiger net toch zn werk gedaan hihi zowel op de vloer als t stilkrijgen van dochterlief. Wannie wat lekker een keer goed slapen! Dat doet zeker goed. Enne stoer!
Alyssa is ook nog steeds wakker, maar dat mag wel na zon heerlijke nacht doorslapen. Ze is ook stil, er komt hooguit een vrolijke gil en gebrabbel uit de kamer, die raffie vindt ze toch heeeel interessant
Papa en zoon zijn nog steeds aan de wandel.. Ze zijn naar vrienden toegelopen hahaha... Even een bak koffie gedaan en nu zijn ze op de terug weg...
Nou schiet mij maar lek. Gisterochtend kwam ze pas om 7 uur, vanmorgen kwam ze om kwart over drie! Hoe kan dat nou? Ze had gisteravond haar fles helemaal leeg gedronken en dan toch binnen 4 uur weer komen! Vrijdagavond had ze hem niet helemaal leeg en slaapt ze tot 7 uur. Word er helemaal kriegel van, ik heb echt het idee dat ik iets niet goed doe.....
Kuki, ligt niet aan jou! Gewoon aan de kids, echt er is geen oijl op te trekken de eerste 2 maanden. Ze kunnen ook een week goed zitten en dan opeens weer alles omgooien! Tis vervelend maar kigt echt niet aan jou. Rheallover, wat is die raffi dan?
Hoi dames, Lees nog steeds mee, maar meebabbelen doek nog niet echt... Ik wilde wel even reageren op Kiki... over het ritme. Misschien dat iemand anders het ook al heeft gezegd, maar ik zou het boek van Ria Blom over regelmaat en inbakeren ook eens lezen. Staat ook dat ritme in beschreven. Ik heb het zelf ook gelezen en probeer er ook naar te handelen. Principe is ook dat als baby's vaak huilen ze eigenlijk moe zijn. Het werkt hier ook niet altijd hoor, maar ik heb wel enige regelmaat erin en ze slaapt 's nachts geweldig. Ik heb maar 1 nachtvoeding. Tja mevrouw ligt nu ook te huilen, dus er zijn altijd wel slaapjes dat het niet goed lukt, maar over het algemeen brengt het mij meer rust, dan dat ik steeds bezig ben iets te verzinnen om haar stil te krijgen, en in 9 van de 10 gevallen vallen ze binnen een half uur wel in slaap.
Raffi is zon oranje/gele girafje van playgro deze is voor aan de wandelwagen/maxi-cosi en als je eraan trekt bibbert ie het hing altijd aan haar maxicosi maar opa had m aan de rand van de wieg gehangen Hier ik heb een plaatje gevonden: http://www.ebaja.pl/images/PG10498.jpg @ Kuki, Alyssa had vorige nacht dat ook dat ze ineens wakker was, en vanacht heeft ze nog langer doorgeslapen als voorheen, soms drionkt ze ook niet alles op en slaapt ze toch lekker door terwijl ze de andere keer ineens wel in de nacht komt. Dus ligt aan de kleine niet aan jou hoor
Hier ook al 2 bijna slapeloze nachten achter de rug. Leander is echt niet te genieten. Deze voormiddag is hij behoorlijk voorbeeldig geweest, maar nu is hij weer aan het huilen geslagen. Ben momenteel doodop, vooral door die nachten. Laatste nacht was de ergste.
oow leuk die Raffie! Kathy mss ff een sprongetjes? Maar ja wel vervelend! ik kan opeens geen foto's meer op mn beebiesite zetten moet ze eerst verkleinen. Dat heb ik nooit hoeven doen? Iemand van jullie ook dit probleem?
Zo, en nu ben ik echt helemaal gaar. Arme kereltje kan er niets aan doen, hij is echt z'n stem kwijt en kan alleen nog maar hele hoge piepjes eruit krijgen. Ook begint hij een beetje te reutelen . Ik kan hem momenteel dan ook echt niet laten huilen, het is zo zielig. Als overbezorgde moeder heb ik dan ook maar de huisarts gebeld, en volgens haar kan het geen kwaad. Gewoon lekker laten huilen...ik kan het echt niet. Vannacht heeft hij tot 2.00 bij mij op de borst gelegen en daarna tot 5.30 bij hubbie en toen tot 8.00 weer bij mij en tot 10.30 weer bij hubbs....nu zijn we dus allebei kapot *snif*
heb ik nog nooit hoeven doen en nu opeens wel, echt heel raar. Pff vond t net zo gemakkelijk. Kijk en als mn prinses dan slaapt is t net een echte dame http://s199.photobucket.com/albums/aa30 ... 5-9-07.flv Wel ff geluid aanzetten mwahaha
Wat zielig Kiki dan zou ik hem idd ook niet laten huilen. Hij huilt nu omdat ie zich niet zo lekker voelt das heel anders. Wel balen dat t zoveel energie kost
Kieks: gewoon ff geen tips/adviezen of wat dan ook van mij, alleen maar een hele dikke <<knuffffffffff>> en ooit gaat het over en loopt het allemaal als een trein (ik weet alleen niet wanneer, maar ik spreek uit ervaring, Gabriël heeft 3 maanden lang alleen maar lopen spoken en pas rond een maand of 5 was het helemaal goed). En nu is het het meest geweldige knulletje van de wereld (okay, we zijn inmiddels ook ruim 5 jaar verder maar goed, het komt dus goed ).
Daarom dat zegt iedereen dus we moeten ons maar niet te erg vastpinnen op al het goed en fout en alle regels.
Fenne is geweldig, wat een heerlijk geluid (als ze klein zijn dan). En bedankt voor de knuffels, doet me goed sorry dat ik verder momenteel een beetje ego ben.
Kiki ego,,,,geloof dat we dat allemaal zijn dus tis je vergeven Ja idd dat snurken is leuk als ze klein zijn haha gelukkig doet ze t niet altijd hihi
http://s199.photobucket.com/albums/aa30 ... 5-9-07.flv hihi ok nog 1 om echtte laten zien dat t een dame is. Zo heerlijk om baby te zijn hè dan mag dat zonder gekke blikken
Hahah jullie gaan lekker voor de zondag.Ben net heerlijk naar stal geweest>heb alle spullen incl.kast een poetsbeurt gegeven.En alles glimt weer en staat in het vet. Groovy wat een schattig filmpje.Maar als ze nu al bomen om zaagt wat moet dat later worden mag je wel met oordoppen gaan slapen. Kiki probeer op de dag wat bij te slapen. Kuki wat vervelend maar hier komt Kenji ook weer eerder hoor vanade week was het elke keer half 7 toen werd het 6 uur en nu is het elke keer rond half 5, 5 uur.Het zal wel .Maak me er maar niet druk om. Meneer ligt nu weer heerlijk te slapen. Hij vind trouwens zijn boxspeeldoos erg leuk zo'n ding wat praat en waar muziek uit komt waar ze aan kunnen draaien enz.
Groovy als ik hem bekijk hoor ik een harde zoem klopt dat en volgens mij kan ze het aardig.Asl ik het goed hoorde er doorheen Hier ook m'n nicht lag gister helemaal dubbel.