Net eens het 'oei, ik groei'-boek erbij gehaald en rond 8 weken maken onze kindjes idd weer een sprongetje. Misschien dat dit ook wel iets te maken heeft met z'n gedrag. Missgroovy, mooie filmpjes hoor!
Ik heb die raffie van mijn oude schoolvriend8innen gehad ja echt heel leuk, ze is er ook zo leuk mee bezig, altijd naar dat ding kijken Mevrouw heeft net maar liefst 180 ml/cc op niet normaal, en ook gewoon in flinke scheuten op drinken. Straks krijgt ze weer de borst, vanavond de laatste voeding wee rmet de fles.
@ miss groovy, aaaahhhh wat schattig, zit er zowat kwijlend naar te kijken =P~ echt een knap dametje hoor Alyssa doet ook snurken, maar moet zeggen dat ze nu ook verkouden in haar neusje is dus vandaar. Ik zal ook eens videotjes gaan maken van ukkie maar nu slaapt ze lekker en ze zal wel lekker doorslapen nu ze met de fles eten heeft gehad
Ik heb trouwens een opname van de telefoon nog op de compu staan, eentje van gisteren, toen sliep onze kleine meid maar zat stiekem te spieken en toen ze me zag deed ze lachen, helaas heb ik het lachje niet meer gezien oten de telefoon in handen was http://s67.photobucket.com/albums/h294/royalarabians/Rheal%20HT/?action=view¤t=MOV00001.flv
Ik ben gisteren voor het eerst weer even wezen stappen. Er was een festival hier. Nou drama hoor.... Merijn was voordat ik weg ging al helemaal in de stress. Echt giga huilen. Ik natuurlijk meehuilen... Ik ben toch weggegaan en ze heeft al die tijd dat ik weg was niet geslapen en veel gehuild(hoorde ik toen ik thuis kwam van vriendlief). Om 22.00 uur de laatste fles gekregen van papa. Toen ik thuis kwam viel ze als een blok in slaap tot 07.30 uur! Ze had dus toen al 9,5 uur niet gegeten. Nou, het duurt dus heel lang voordat ik weer ga stappen. Arm kind. Zijn er al andere mama's wezen stappen? We krijgen zo kraamvisite, dus ga me even aankleden 8-[
Stefanie, ik ben wel al een keertje een nachtje wezen stappen, is goed gegaan.. Alleen altijd even moeilijk mijn meisjes los te laten..
Hier zijn we nog niet weg geweest.Heb er ook geen zin in. Hebben net heerlijk gewandeld.Kat bij mijn moeder eten gegeven. Kenji staat nog lekker buiten in de tuin.Lekker gezond. Stefaniek arm kind. Hier daarom ook vande week tegen Ati gezegt dat hij s'avond Kenji op bed moet gaan leggen.Ik heb het tot nu gedaan.Maar ga straks weer s'avonds werken vandaar dat hij dan vast kan wennen.
De kleine gaat gewoon met ons mee als we ergens heen gaan. Maar stappen doen we nauwelijks nog... 28 September heeft Collin zijn eerste bruiloft haahhaa...
Ik ben donderdagavond voor het eerst weer ff lekker de deur uit geweest... En heb best genoten, maar echt stappen? Nee, nog niet... Eerst maar eens even de voeding nu op orde krijgen met kolven en wanneer ik dan weer lekker uitegerust ben 's avonds, dan maar weer eens een keer stappen.... Ben nu vaak 's avonds erg moe... Sonja ik stuur je ff een pb met een vraag over kolven...
Daar was ik ook even weer. Vandaag eindelijk lekker in bad geweest hoor! Ik wilde pas in bad als manlief even de kleine in de gaten kon houden (beneden) want anders lig ik echt niet ontspannen... Dus een lekker roddelblaadje erbij en ik heb een uurlang gesopt! Daarna zijn we voor het eerst een stukje wezen wandelen en dat voel ik nu wel in mijn lichaam hoor, bwoh... Ik merk dat het in mijn onderkantje nog steeds wat pijnlijk drukt als ik voor langere tijd sta of loop, hoe lang heeft dat bij jullie geduurd? Volgens mij is het puur mijn bekkenbodem op de plek waar ik ingeknipt ben, daar voel ik de druk het meest namelijk. Zonet heb ik even mannetjes haar geschoren dus die loopt er ook verzorgd bij. Die gaat nu lekker even in een stoombad en daarna douchen. Vanochtend had ik alweer wat was weggewerkt dus mijn dag is goed gevuld geweest. Heb de pijp nu ook wel even uit hoor. Morgen even echt weer een rustdag want dinsdagochtend moet ik ook al om 9.00 uur op het CB zijn. Wat een tijdstip zeg..... O ja, heb natuurlijk net ook naar de Moto GP gekeken en onze favoriet (waar Nick naar vernoemd is) Valentino Rossi heeft gewonnen! Was wel weer erg spannend hoor, geweldig! Werd ook wel weer eens tijd... Nou, ik ga weer een stukje verder lezen in mijn "Oei ik groei" boek anders schiet dat ook niet echt op. Kan me niet zo lang concentreren dus lees stukje bij beetje.
Alyssa net weer te eten gegeven, maar na het voeden drukt ze heel haar luier vol, niet zoals gewoonlijk maar echt goeie dunne het liep uit haar luier, alles zat onder, en tijdens het verschonen wilde ik net de schone luier aandoen en het liep er gewoon weer zo uit, dus ik heb net weer alles lekker kunnen verschonen. Ik heb het cb gebeld en verteld dat ze nu ineens aan de diarree is en dat de laatste 2 voedingen met de borst waren. Daarvoor had ze nog een normale luier namelijk. Ze vertelde me dat dit mogelijk komt door te dunne melk (de reden waarom ik af ging bouwen met bv) Ze adviseren me nu toch echter om in 1x te stoppen en alleen nog maar voedingen te geven met de fles. Echter ben ik dan bang dat mn borsten verder gaan scheuren..... ze zien er nu al niet uit en als er dadelijk stuwing weer op komt te staan Zit met een flink dilemma ...............
Even kijken of je een handkolfe ergens vandaan kan halen. Anders met je handen de druk eraf masseren onder de douche. Demi je heb PB terug
Collin is vandaag erg vroeg met zijn voeding.. Normaal pas om half 9 / 9 uur... Heb hem toch maar gegeven en dan gelijk 120 cc.. Normaal krijgt ie 90 cc.. Hij had de 120 cc zo op hahaha.. Dus ik ben benieuwd hoelang hij hierop slaapt...
Nou, wat mij overkomt op mijn eigen verjaardag! Mijn schoonzus is nogal een pittige tante en het was me al vaker opgevallen dat ze mijn zoon dus ook gewoon flink aanpakt. We hadden daar al eens iets van gezegd en ook mijn schoonvader (haar vader dus) had haar daar ook al eens op aangesproken. Nu zat zij op de bank bij ons en de kinderen waren aan het buiten spelen. G komt binnen en zij gelijk: "mag ik even vragen waarom jij zo;n grote mond tegen mij hebt". Ik tegen haar: "ik heb liever niet dat je dat doet, als G fout is, corrigeren wij hem zelf wel". Nou, ze ontplofte helemaal en schoot helemaal tegen mij uit, ik had de tranen in mijn ogen staan en ben naar buiten gelopen, waar mijn hubbie was. Ik gezegd dat we hier nu echt even over moeten praten, omdat het anders helemaal verkeerd ging. Maar dat was dus al niet meer nodig, mijn schoonzus stampte het huis uit en brulde: "we gaan nu naar huis". Ze is de auto ingestapt en ze zijn weggegaan. Ik was helemaal over mijn toeren, maar mijn hubbie was juist heel trots dat ik er iets van durfde te zeggen, want ik durf dat niet zo goed tegen haar. Ze is 10 jaar ouder en kan me behoorlijk in de hoek krijgen, ik denk dat ik ergens gewoon bang ben om dingen tegen haar te zeggen, omdat ik weet hoe fel zij reageert. Zo gaat het iedere keer en dan zoek ik maar weer contact om de boel een beetje op orde te houden (vind het ook niet leuk voor mijn schoonouders als er weer problemen zijn tussen de kinderen). Maar het is toch mijn kind en in mijn eigen huis mag ik toch zelf mijn kind corrigeren als het fout is? Mijn hele avond is dus mooi verpest, heb een flink potje zitten huilen... hubbie zei wel: nu is wel mooi de visite op tijd weg, hebben we de avond lekker rustig. Da's wel weer waar, maar op deze manier... Ben dus weer benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Kuki, goed van je dat je voor G opkomt hoor! Jij bent zn moeder en bepaald wat hij wel en niet mag! Ik kan er ook niet tegen als mijn kind op een verkeerde toon gecoriseerd word en dan al zeker niet waar ik zelf bij ben.. Wel zonde dat je verjaardag zo moet aflopen, buiten dat wel een leuke dag gehad?
@ Kuki: Dat heb je goed gedaan meis... Laat het haar maar voelen.. Wij hebben dus ook vrienden die precies hetzelfde doen als je schoonzusje.. Pfff ik vlieg er dan gelijk overheen..
Kuki =D> =D> =D> =D> Het is niet leuk dat het zo loopt.Maar als ik het zo hoor had het toch wel een keer fout gegaan.Meid kom op zeg ze verdiend het niet om over in de stress te zitten. Knuff