Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Beeb aangeboden
    Specificaties
    - poept graag spuitluiers, zo dun dat je alles kan wassen en verschonen
    - huilvermogen van 6 uur achtereen
    - spuugt wel een meter ver
    - om het uur de accu opladen
    incl. draagdoek
    Interesse? ;)

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Kuki, knap dat je de stap hebt gezet! Jouw huis, jouw kind...en wie loopt er kinderachtig weg?

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki is het weer zo ver :) :)

Hier een lief brabbelend tevreden beebje in de box ruilen :(:

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hier ligt er 1 alweer wat uurtjes te slapen.. Hij krijgt meer voeding nu..

5. Niet meer actief

Kuki, mijn complimenten, jouw huis, jouw kind, jouw regels :) Lekker uithuilen en flink herhalen wat wij hier allemaal tegen je zeggen.
    Laat haar je huis maar uithollen, fijn dat je mannetje er zo goed op reageerde :thumup:

Kiki, wat lijkt me dat ongelovenlijk zwaar voor je, en vooral met het vooruitzicht van je school voor je. Hele dikken KNUFFEL vanuit hierzo. Hoop dat ie snel een beetje aan het ritme wil wennen en idd wat Son zegt, als ie dan stil is, zelf ook even gaan liggen.

Ik heb een autospiegeltje besteld waarin ik uk dan ook kan bekijken als ik rij/ meerij in de auto. En zonneschermen, en een boodschappentasje voor aan de wagen... tja, als je zo naar buiten gaat, dan kom je van alles tegen wat je nog mist.

Krijg trouwens nog steeds geweldige cadeaus, da's wel erg leuk aan al die visite. Vandaag een superschattig zwmbroekje gehad, kan eigenlijk niet wachten tot we samen mogen zwemmen.
    het vloeien is hier vandaag ook zo goed als weggebleven, hoop dat dat doorzet.

Half 10, meiden, ik zoek mn bedje op en sleep hubbie mee, want die moet morgen weer aan't werk.
    Knuffels en wens jullie allen een goede nachtrust.

ps, nieuwe foto's op de site :D

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Raccon wat een heerlijke foto's.
    En zie ik dat goed een Bianca boek?

Ik heb er zoveel gelezen vroeger.Heerlijke boeken waren dat waren alleen veelste snel uit.Heb ze geloof ik allemaal.

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki hoe is het nu al weer wat beter.

Misschien is hij bezig met een mega sprong.

Kuki voel jij je al weer wat beter.

Ik heb hier vanavond een heerlijk tukkie gedaan met uk op m'n buik.

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Kuki =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> :thumup:
    Goed gedaan meid, je hoeft je niet onder te laten sneeuwen in je eigen huis, en ze hoeft jou kind niet op te voeden, dat doen jullie.
    Ze zou beter eens naar d'r eigen gedrag kunnen kijken eer ze dat van Gabriel wil corrigeren!

Kiki klinkt aantrekkelijk ;) maar meid we lachen er wel om (om je berichtje dan) maar leef met je mee, dikke knuffel voor jou! Misschien tijd dat je even een dagje gaat winkelen ofzo en een babysit hebt voor een dagje? Kan je even een dagje relaxen.

Raccon wat een lekker kereltje is Devid!

Vandaag mijn schoonmoeder verteld dat ze haar vingers niet in Isa's mondje moet duwen om te kijken of ze honger heeft of d'r speentje wil.
    Vind het zo ranzig dat ze dat iedere keer doet... pak dan gewoon die speen die ligt toch recht voor je neus? bah bah bah
    Verder leuk mens hoor maar ze moet niet net gaan doen of het haar kindje is, dan gaat het toch jeuken bij mij (en bij Michel ook trouwens) die maakte op het zelfde moment de zelfde opmerking :D gelukkig vormen we een goed front.

We hebben trouwens een nieuwe huis genoot.
    In de aanbouw van ons huis zit een schuifpui die laat ik altijd op een kier voor de katten dan kunnen ze naar binnen via het kattenluikje en in de bijkeuken staan de brokjes, water en kattenbak.
    Nu komt dus iedere avond een egeltje kattenbrokken eten en de waterbak omkiepen.
    Heb hem inmiddels op de foto gezet want Michel geloofde me eerst niet, zal m van de week wel eens plaatsen.

En nog iets.... heb vrijdag mijn laatste pil ingenomen en ben vandaag hevig ongesteld geworden.... dat heb ik dus niet gemist.

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    kuki...kan het ook nog een keer zeggen maar sluit me helemaal aan bij de rest! Dikke knuf voor jou omdat je zo heerlijk voor G bent opgekomen :) ;)

kiki: meis, voor jou ook een dikke knuf...hoop dat hij snel een ritme krijgt en jullie wat rust...meissie, denk aan je en suc6 met je colege's volgen. Wanneer is je eerste?

mamalieske, gezellie een egeltje...ben benieuwd naar de foto ;)

Raccon, heerlijke foto's

Wat ik vandaag toch weer mee maakte :evil: :evil: . Kapt m'n kolf ermee :evil: :evil: :confused: Dat ding is pas een maand oud! En waar haal je op zondag in een dorp een nieuwe kolf vandaan?
    Had in het ziekenhuis gehoort dat er van de thuiszorg een mogelijkheid was om buiten kantoor tijden een kolf te huren, vandaag hubs laten bellen: kost ( als ze heb al in de "rijdende bus" hebben staan) 50 euries spoedkosten daarbij nog voorrij kosten ( ook weer rond de 50 euries :rolleyes: ) en tot slot de huur nog ( o, vergeet de borg nog :rolleyes: ) Gaat me dus echt te ver.....heb met de hand eerst maar even de spanning eraf gekolft ( waren ook voor het eerst met de trein naar Rdam) en toen we thuis waren m'n schoonzusje maar gebeld. Heb nu een handkolf en moet zeggen dat het bijna nog sneller gaat als m'n electrische kolf. Maarre toch staat deze dame morgen om 9 uur op de stoep bij de thuiszorg hoor... na een maand al kapot :evil:
    Vind toch echt wel dat ik recht heb op een nieuwe hoor ( en nu maar hopen dat zij dat ook vinden ;) )

Zoooo, dat lucht op, meiden, slaap lekker en tot morgen

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    En Valentijn al weer twee maanden oud vandaag!
    Wat gaat dat snel :confused:

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Gaat lekker vandaag bij iedereen.
    Valentijn alweer 2 mnd wat gaat de tijd toch snel.

Daan dat is balen.Lijkt me wel dat je nieuwe moet krijgen.Misschien zeggen ze wel we sturen hem op voor reparatie :) nee gekheid zou me ook geen raad weten zonder m'n kolfie ;)

Mamalieske vorig jaar hadden wij er elke keer een in de tuin.En en tijd terug s'nacht een hoop herrie aan de voor kant werd ik dus wakker van.Zaten er twee bij ons voor het huis.Wat kunnen die een herrie maken zeg.

Meiden ik ga met de hond naar buiten.Kolven en ukkie maar wakker maken voor een voeding.Hij slaapt al heel de avond was om 8 uur even wakker om te eten en verder hebben we geen kind aan hem gehad vandaag.

Weltrusten allemaal

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Dat had ik gisteren met mijn handkolf, die kapte ermee... klote ventiel schoot er telkens uit... En inderdaad, met de hand kloft krachtiger als met elektrisch... Maar wel vermoeiender...

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Bij mijn kolf kan ik de kracht instellen en dan ook nog om het toeschiet reflex op te wekken.

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    hihi, dat had ik in het begin ook ja, was te fanatiek bezig denk ik :) :) en dat vermoeiende vind ik nog mee vallen, had ik erger verwacht :rolleyes:

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He daan zit je nog hier :(: :(: :(:

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoe gaat het met Valentijn met slapen Daan.Slaapt hij nog steeds met z'n zak?

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou dan gaat ik ook maar =; =;

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin heeft om 7 uur de fles gekregen.. Dit keer 120 cc en hij slaapt nu nog... zal hem straks toch maar even wakker gaan maken... We mogen hem nog niet langer dan 6 uur laten slapen...

19. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    nou hier ook al een paar!pogingen gewaagd,maar bij mij lijkt het de sahara wel :oops: :oops: dus nu aan de condooms met extra glijmiddel :oops: :oops: dat gaat goed :)

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hier ook goed geslapen 23:30 laatste fles.... en toen kwam ze om 5:45 en nu ligt ze alweer lekker te slapen vanaf 6:30

Deel Deze Pagina