Ik hoor bij Naomi het verschil heel duidelijk.. Of ze echt overstuur is, of dat ze aandacht wil.. Als ze echt overstuur is, breekt mijn hart ook vrij snel , en dan ligt ze lekker bij me.. Zonet was ze ook overstuur ( heb haar een half uur laten huilen, omdat ik de voeding maakte, flessen uitkookte etc. Maar na de half uur werd het alleen maar erger.. Dus ik heb haar nu in de aapje (draagdoek), en madam is lekker tevreden, en niet overstuur meer..
ook ik kan het verschil nu echt horen. Dat scheelt al een heel stuk.. Een aapje ? Ik heb daar nog nooit van gehoord.. Is het niet onhandig om haar zo heel de tijd bij je te dragen...
Valt op zich wel mee.. Merk niet eens dat ik hem om heb .. Wel dat mijn schouder even wat zwaarder wordt, maar verder niet.. heb lekker mijn handen vrij .. www.minimonkey.nl ( een aantal mamma's hebben hem ook )
Ik laat haar ook liggen als ze jammert voor de slaap. Dat is ook vrij snel weer over dan. Als ze echt huilt en ik ga niet naar haar toe, raakt ze helemaal overstuur. Ik heb haar 1x een half uur laten halen en het haalde niks uit. Ze werd alleen maar verdrietiger. Dat doe ik dus niet meer. Maar ik denk dat het verschilt per kind. Merijn valt dan niet meer in slaap, maar andere kinderen juist weer wel.
Dat zijn idd handige dinge zeg... Ik heb er gelijk 1 besteld... Want met zoiets kan ik ook zo naar de winkel toelopen. Dan hoef ik niet constant de hele wandelwagen tevoorschijn te halen !
Is ook handig hoor.. (op pagina 173) heeft Raccon het heel mooi uitgelegd hoe je ze er goed in kan leggen), zelfs een foto heeft ze in haar album.. . Naomi gebruikt hem zelfs als hangmat in de box af en toe..
Ik gebruik hem ook als ik de hond uitlaat. Dan heb ik mijn handen vrij en loopt de hond niet de hele tijd voor de wagen! Echt super handig. Ik heb alleen geen aapje, maar een premaxx. Eigenlijk hetzelfde, maar bij de premaxx word je voor 25 euro genaaid! En dat helemaal gratis
Dag meiden, Ik ben nog steeds niet echt te spreken over hoe mijn BV nu gaat. Gisteravond om 8 uur waren beide borsten leeg. Maar Lutein wilde tot 22 uur doorgaan met sabbelen,zuigen,slapen,sabbelen, zuigen etc. Totdat ze in slaap viel en blijkbaar verzadigd was. Toen kwam ze iets voor 24 uur weer... Aan de borst gelegd.. maar voelde nog steeds erg leeg, en Lutein gaf dan ook aan dit niet te accepteren. Dus bijvoeding gegeven (3 minuten en tis klaar.. ) en in slaap gevallen. Om 04 uur kwam ze weer, borst gegeven, viel in slaap, weer in wieg. Om 07 uur kwam ze weer en tot 11 uur heeft ze gedronken en gejengeld, en uiteindelijk in slaap gevallen. Kon ik eindelijk douchen. Nu ligt ze lekker te slapen.. Maar goed, mijn borsten voelen hartstikke leeg. Ook doet de BV de eerste 20 seconden nog een beetje pijn en volgens de boekjes hoort dat niet. Zou ik haar verkeerd aanleggen. Eigenlijk vind ik dat bijvoeden ook maar niets. Ik wil dat ze mijn melk krijgt en na een kwartier verzadigd is en dat ze dan drie uren later weer vraagt om een zuigkwartiertje. Son, ik heb de filmpjes bekeken.. maar ik weet het niet hoor, kan het hoofd van die drinkende baby(kin) ook niet echt vergelijken met dat van Lutein. Najah.. ik hou het nog wel even vol met mijn melkfabriek. Heb de aankomende dagen toch niets beters te doen als Tj in DK zit. En anders koop ik toch maar vast een kolf. Meiden die via natuurlijke weg bevallen zijn, na hoeveel weken zijn jullie weer aan de haal gegaan met je lover? Alle meiden, welke anticonceptie nemen jullie? Ik zit over het spiraaltje na te denken ivm BV.
Was ik al! Lutein slaapt dus kon ik mooi douchen en forummen.. en straks even de bende hier in huis opruimen. (ook al is het niet zo aantrekkelijk omdat we toch gaan verhuizen.. maar ja). Lutein ligt in de kinderwagen beneden. Zo even kijken.. heb ook honger..
@ Lintje: Wat kl*te van je BV zeg.. Dat is niet fijn zo... Ik gebruik geen anticonceptie... Ja, mijn man mag een rubbertje om... Ik ben niet van de pil of wat dan ook.. En het handige is dat mijn man altijd een rubbertje om moet, want hij heeft zijn piemelke "haha" voor jaren terug verbrand en kan geen sex hebben zonder rubbertje..
Dat staat er raar, kan geen sex hebben hahaha.. Hij kan dan wel sex hebben, maar dan doet het hem erg zeer..
Ik wilde ook weten wanneer meiden weer 'van bil gaan' haha! Ik wilde wachten tot mijn eerste menstruatie, pil slikken (het zal je maar gebeuren....) en dan weer proberen... Maar ben nog steeds niet ongesteld geweest.. Mijn oplosbare hechting zit er ook nog steeds. Maakt dat wat uit voor de sex?
Ik heb een keizersnede gehad en kan dus van bil zodra mijn menstruatie is geweest.. Helaas vloei ik nog steeds iets en wacht op mijn menstruatie.. Maar dit kan nog wel 2 of 3 weken duren geloof ik..