hmm.. vloei nauwelijks nog. En ik dacht, we zijn as zaterdag 1 jaar getrouwd.. Het zou wel leuk zijn als.. Het regent.. gezellig, maar ik wilde eigenlijk met Lutein wandelen vanmiddag..
geen regelmaat hierzo, wel om de ong. 3 uur, maar snachts verschilt 3/4/5/6 uur, dus dan is t overdag direct weer anders, ach, hij krijgt wanneer hij honger heeft
als ik zeker weet dat hij niks heeft, schone luier en net gedronken, dan mag ie van mij een half uur huilen (ja, overstuur ook) dan gaat de deur dicht en hou ik de klok in de gaten, hij slaapt dan altijd wel goed binnen dat half uur. Als ie echt wat heeft, dan halen we hem er na een half uur weer uit.
Lintje kolf is echt aan te raden. Zo kun je ook je productie opschroeven als je denkt wat te weinig te hebben voor Lutein. En je kunt ook dan een voorraadje opbouwen en bijvoeden met t voorraadje. Tis echt zoeken en heel vermoeiend af en toe,,,meestal Sex,,,,hier nog lang niet doet nog pijn met zitten enz. Ik ga voor de mirena spiraal, mag 8 weken na de bevalling geplaatst worden En regelmaat in de voedingen hier ook nog niet, meestal om de 3 maar soms ook om de 2 en snachts helemaal geen pijl op te trekken
Ik ben ook aan het denken hoe ik straks met Mrijn en Bo (de hond) naar buiten moet. in de draagzak wordt ze nat en de wagen is zo lastig... misschien een zeiltje over de draagzak?
Ik breek naar een tijdje ook maar weer eens in Vraagje : Hier waren wat meiden met een Baby-bag van Premaxx als ik het goed heb? Hoe vinden jullie hem? Ik heb Noa er heel even in gehad en er meteen weer uitgehaald. Wat een gedoe! Ze lag er heel raar in met de nekje, beetje eng. Beentjes en voetjes lagen heel "gepropt" ... Wat vinden jullie ervan ? Groetjes!
Draagzak onder de jas en paraplu? Of heb je een grote hond die je met 2 handen moet vasthouden ? Hier laat ik Fenne ook wel eens lang huilen. Als ze zo onvermoeibaar huilt dan kan ik echt geen uren met haar rondlopen. Ik word dan gek en we schieten er niks mee op. Dan ligt ze soms wel eens een uur te huilen zodat ik iets kan doen. Soms werkt de draagzak maar vaak ook niet haha Tis maar net hoe ze huilt enz wat ik doe
Hiiii....kiki met luciferhoutjes in de oogjes Eventjes weer lekker ego, maar gaat hier nu wel ok, hij slaapt lekker en ik ga er zo even naast liggen. Vanochtend toch maar even naar de huisarts geweest want echt, er komt totaal geen geluid meer uit, hij kan huilen wat ie wil, maar het blijft stil. In ieder geval geen keelpijn, verkoudheid, buikpijn, geen reuteltjes in de longen en het hartje klinkt prima. En ik heb advies gekregen....niet laten huilen, veel knuffelen. Waarschijnlijk heeft ie het even moeilijk met de overgang van buik naar grote wereld. Dus nu weer een compleet ander advies In ieder geval mag ik volgende week weer even langskomen als het niet beter gaat en wil ze dan een afspraak maken voor de kinderarts, ze was het nog niet eerder tegengekomen...zo'n klein beebje zo volledig en lang over de toeren. Maar ik heb goede hoop dat het beter wordt. Kenmerken van het sprongetje van deze week komen overeen met zijn gedrag....dus... O, en net hubbie uitgezwaaid, komt vrijdagavond pas weer terug
Fijn Kiki al die verschillende adviezen, maar goed hij mag nu wel "legaal" op je buik in slaap vallen hihi. Hopelijk word t snel beter en is je manneke weer lekker in zn hum. Ga mn tas maar eens pakken voor HET uitje van de dag,,,t csb
Laten huilen deed ik eerst een uur, daarna op advies van CB 3* 10 minuten, op advies van de HA nu niet meer (tenzij het dreinen is). Anticonceptie, ik wil weer graag het koperspiraaltje en tot die tijd gaan wij aan de rubbertjes (please, laat er niet een scheuren [-o< ). Poging voor sex nr2. ik denk over een week of twee, maar na de afgelopen poging denk ik eigenlijk nooit meer. Damn wat deed dat pijn. En mamalieske, hoe was de eerste werkdag en eerste dag weg van je beeb? Daantje, gaat het nog een beetje met je knappende meloenen?
Tan, ik heb de babybag nog niet uitgeprobeerd maar ik denk dat vandaag wel te gaan doen ivm met opruimen en schoonmaken in huis. Ik laat het nog wel weten. Kiki, handshake, ik zie Tj vanavond nog en daarna ook tot vrijdagavond/nacht niet. oooh, gehuil missgroove, dankje voor reactie.
Lintje, als Lutein overstuur raakt door het TSR, kan je dit ook even wegmasseren/ afkolven. Thorsten had hier ook last van, weekje afgekolfd (10 a 20 cc) en nu gaat het weer prima. En die pijn de eerste 15 a 20 seconden is het TSR (alsof er allemaal kleine speldjes in je tepel worden geprikt), ik heb het zelfs in beide borsten als hij begint te drinken...moet ik niet vergeten even een doekje erin te doen, anders kan ik me weer omkleden
Das stom..... heb niet eens gedacht aan een plu. Ik loop nooit met een paraplu vandaar. Tanja: Ik heb de premaxx. ik vind ook dat ze er onhandig in ligt. Haar hoofdje valt naar beneden en beentjes vallen er bijna uit. Maar ze valt wel meteen in slaap als ik met haar wandel in de premaxx. Ze ligt, denk ik, toch wel lekker. Maar als er een volgende beeb komt, gaat ze in een draagdoek en niet meer in een draagzak
nee, die heb ik niet..... ik laat me altijd gewoon nat regenen echt niet aangepast aan Nederland he?!
Lintje, ik had weer sex mt 3 weken, vloeide toen niet meer.. Ben van de week met de pil begonnen, we deden het dus met condoom.. Hier laat ik Milana max zon 3 kwartier huilen als ik vind dat ze moet slapen.. Er zijn gewoon dingen die moeten gebeuren en zie het persoonlijk niet zitten om haar tijdens die dingen in een draagzak te doen.. Het ritme van om de 4 uur heeft ze eigenlijk vanaf de geboorte al.. Ik geef haar altijd een speling van een half uurtje eerder of later niet langer... Kiki, ik hoop dat het snel beter gaat met thorsten, en dat hij zijn stemmetje weer terug heeft..