Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tis gebeurt, t wonder is geschiedt,,,,,,,,,,,,,Roy heeft zojuist de eerste poepluier verschoond 8)

:( mmm mn productie heeft een dipje,,,,,,,

Rheallover, goed dat jullie gepraat hebben. Hopelijk beseft hij wat ie gedaan heeft. En idd t is voor ons makkelijk lullen ik zeg nu ook pak je spullen maar maar ja in het echt,,,,,,,, sterkte drmee meid.

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Kan ik over meepraten!
    Het is inderdaad een gemene streek die je je vriendin kan leveren.
    Alleen mag ik van geluk spreken ( achteraf) dat ik er achter kwam toen ik bijna 9 weken zwanger was..
    Ik had mijn keus toen heel snel gemaakt: ERUIT!
    Ik heb destijds echt heel veel steun gehad van de meiden hier, en hun hebben me er goed doorheen geholpen!
    ( DAMES, ben jullie nog steeds elke dag dankbaar!).

En tjah, moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn ex ook niet mis hoor ;) ( de verwekker van Naomi :) )..
    Ik geniet lekker van mijn meisje ( nouja, soms even wat minder ;) ), en ben haar dankbaar voor dat ze mij als haar mamma wou hebben :) .

* ow.. moet even ophouden, herinneringen komen weer boven, en dat is even niet goed ;) , omdat ik me er zo boos over kan maken :oops: *

@ Reallover -> Ik heb mijn ex destijds ook een 2de kans gegeven, omdat ik ook graag zou zien dat mijn dochtertje op zou groeien met zowel een vader als moeder.
    Maar toen ik in februari besloot het alleen te doen, omdat mijn gevoel voor hem niet terug kwam, en ik hem nog meer wantrouwde, ben ik daar ook met de volle 100% voor gegaan.
    Echter had ik niet verwacht dat is toen zo snel een nieuwe vriend zou hebben.
    Helaas eindigde dat 2 dagen voor de geboorte ook in een relatiebreuk ( beiden toen besloten).
    Maar nu zijn we weer samen, en het gaat beter dan ooit ;) .
    Maar de 'verwekker' van haar, blijft als het ana mij ligt altijd uit beeld! Mits ze hem zelf ooit wil opzoeken, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet :) .

Ik heb respect voor je meid dat je hem een tweede kans geeft.
    Maar 1 ding ( wil me er niet mee bemoeien hoor :oops:), Doe het NIET voor jullie dochter! Doe het voor jezelf, want pas dan weet je dat je de juiste beslissing maakt ;) .
    Jullie dochter zal altijd bij de keus van mamma horen/ blijven.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    ...en het ging vanmiddag zo goed...totdat ik even de kamer uit ging....grmpf

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    rheallover...hoop dat je het even van je af kan zetten en van je kleine meid kan genieten, dan kan je even op adem komen. Ik vind het echt onwijs moeilijk voor je.

5. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Euhhh... :oops: foutje bedankt! :)

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ja Fibi, je moet je schamen...belachelijk dat je niet even goed hebt gekeken van wie die tip kwam [-X . Echt ongelooflijk ;)

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He hier een moeilijk mannetje wil niet slapen beneden.Leg ik hem boven schreeuwd hij alles bij elkaar.
    Ga hem maar weer halen.

8. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Auw! Niet slaan! :) Kan er ook niets aan doen hoor, mijn hersentjes (en ik heb er maar een paar) hebben te weinig slaap gehad vannacht! :oops: ;)

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier hetzelfde Son, dus nu ligt hij in zijn wiegje en zit ik er naast op bed met m'n laptoppie :)

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Fibi, dat is precies de reden dat ik zo opgefokt ben ;)

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hij ligt hier maar weer op schoot.
    Gister ging het goed vanavond dus weer niet. :(

12. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Ik klop het hier af *klop klop*, Nick is weer heerlijk rustig na zijn badje en zijn fles van half acht. Maar ja, dat was gisteravond ook zo, en de rest van de nacht is bekend.... Ik denk dat ik zo maar naar boven ga en van deze uurtjes rust profiteer. ;)

Ik hoop voor jou dat het bij jou andersom is Sonja, dat hij nu schreeuwt en dat je dan een goede nachtrust hebt straks.

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Op schoot durf ik echt niet, dan kom ik helemaal nergens meer...stel dat ik moet plassen, wat wil drinken, eten etc.

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Jippie!

Naomi ligt zonder protest op bed!
    Lekker in bad gedaan, en toen flesje!
    En nu slaapt ze!

Normaal protesteerd ze tot ruim 23u. :) .

15. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    :oops: Mijn hubbie zegt dat wij een stelletje obstenate wijven op het internet zijn.... :oops: :)

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Is er niet een soort dansje dat we kunnen doen om de goden te vragen om een goede nachtrust?

F*ck zwaaiende armen, speenzoekalarm...

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Fibi, dat heeft je hubbs goed gezien, het is hier toch ook een groot schommelend hormonenhol :p

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nou vertel Loran, welk dansje heb je opgevoerd? We delen hier toch alles samen ;)

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    hihi
    Fibi dat is juist deze week het probleem s'nachts slaapt hij heerlijk maar op de avond is het drama.Alleen gister niet snap er niks van.

Kiki ga je nog bakeren?

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bakeren...kweenie...wijkverpleegkundige belt me morgen, maar aangezien ik haar schema al deels aan de kant heb gegooid :(
    En hoe druk moet een kindje zijn, wil bakeren nut hebben? Zal het er morgen met haar over hebben.
    Lief dat je het vraagt!

Deel Deze Pagina