Hmmmm, tja..lekker is het niet natuurlijk maar dat ie 's nachts zo lekker slaapt... ikke wil wel ruilen hoor! Hij ligt nu weer zo lekker te tukken hier, dus ik ga zo maar eens naar boven vertrekken naar mijn nest, wou er eigenlijk om 21.00 uur in liggen maar ja, zit hier weer hè . Kiki; een "groot schommelend hormonenhol".....Whahhahaaah ik lig in een deuk.
En nou wegwezen fibi...kssst...ga slapen. En tot morgen he! Volgens mij heeft meneer hier zijn ogen dichtgedaan. Hoe doen jullie dat eigenlijk, om tien uur zou hij eigenlijk weer een voeding moeten hebben, maar hij heeft er zo'n twee uur over gedaan om in slaap te komen...en echt no way dat ik hem wakker ga maken.
Eh.. geen dansje , wel een 'liefdesverklaring' gegeven aan haar, en verteld dat wanneer ze gaat slapen, en mamma ook lekker laat slapen, ze morgenvroeg heel veel cadeau's krijgt . ( Morgenvroeg nl. om 11u. afgesproken met mijn ouder werkgever + Team, die hebben veel cadeautjes voor haar ). De volgende x zal ik een dansje uitvoeren
Ik voel me al wat beter, lekker in de plens regen de honden uitgelaten even alles van me af laten regenen, normaal loop ik juist een kort stukje las het nat is maa rnu lekkere wandeling gemaakt, zeiknat was ik maar ach heb het er even voor over. En even lekker in bad gelegen om te ontspannen, om 8 uur heeft de kleine de fles gehad en nog lekker gekroeld met haar. Echter ligt ze nu al een half uur te jammeren in haar bedje maar het is nog niet overgegaan op huilen, om 11 uur krijgt ze dr laatste flesje. Ik wens jullie bij deze een goede nacht toe, en nogmaals heeeeeeellll erg bedankt voor jullie steun, ik wacht even af hoe het verder verloopt.
Loran, chantage is dus de oplossing..kijken of dat hier ook werkt. Iets in de trant van, als je de hele week lief bent en goed slaapt, neemt pappa voor jou allemaal mooie kleertjes van babygap mee...of is dat meer iets voor mezelf ?
Hier lag hij bij mij slapen leg hem in z'n box. ogen open.En ligt nu dus lekker te brabbelen.Snap er niks meer van. Ben trouwens mama geworden van denk ik zo'n 60 baby vissen. hihi
Euh.. ja ik was er nog, maar eh... nu ben ik echt weg hoor! Allemaal alvast welterusten voor straks hoor! Tot morgen...
Gefeliciteerd Sonjaw.... Hier een kleine die de hele tijd de borst wil ander ging hij gillen. Ook dat alleen s avonds overdag is het een schatje. Maar nu slaapt hij. vermoedelijk tot een uur of 2.
Wij hebben hier vandaag trouwens poep dag.Geloog dat ik al 6 poep luiers heb gehad.Ja Ati ook hoor.Wel makkelijk nu hij thuis is kan ik hem gelijk klaar stomen voor als ik ga werken en hij op gaat passen.
Heb net m'n eigen msn aangemaakt maar hij blijft zeggen email niet bevestigd.Heb de link die ik heb gehad wel bevestigd.En krijg mijn scherm text niet goed terwijl ik hem voor Ati net zo veranderd heb.
@ Kiki -> Niet wakker gaan maken.. Doe ik ook niet bij Naomi hoor. Ze melden zich vanzelf wel weer ( denk ik dan). Je kan het proberen of het werkt.. Het chantage werkt hier wel .
Ik heb net wel via msn een vraag gekregen of ik je toe wou voegen op msn Sonja.. Of was dat een andere mailadres? ps. trouwens, heb een leuke muis .. Zal even de link opzoeken. Ik heb hem Mijn zusje gevonden.. http://www.totallyfreecursors.com/detai ... y_Girl.htm Houd maar eens over de pagina. Dan zie je voorbeeld. Zijn ook verschillende van hoor, ook dieren etc.
Kun je de 'mailadres' ook nog een keer aanklikken? Om het te activeren? Of zegt die dan dat het al gebeurd is?
Ja dan zegt hij dat het al gebeurt is. Snap er de ballen niet meer van bij ati kon ik het zo veranderen
Welke schermtext kun je niet veranderen? En als je msn even helemaal afsluit, en het dan opnieuw probeert met aanmelden? Werkt dat ook niet?
Ik zie nu wel als je msnnaam: je emailadres en dan tussen haakjes ( emailadres niet bevestigd). Probeer eens om op de msnnaam te klikken met de muisknop? En dan via opties -> en dan kun je de naam wijzigen? ( de bovenste regel! niet de onderste ) Werkt dit ook niet?
Ik heb nu zeg maar staan mijn mail adres als ik iets typ dus dan krijg je van sonja..... zegt Plus hij blijft zeggen dat ik niet gerigistreerd ben #