heb hem net afgemeld en weer aangemeld moets nog een keer bevestigen heb ik gedaan maar moet nu even wachten op de mail misschien kan ik het daarna veranderen.Heb het bij Ati ook zo veranderd hoe jij net zei daarom snapte ik het al niet .Effe kijken wacht nu op de mail. Enne meneer slaapt hier nu in z'n box. Kiki slaapt hij bij jouw nog en bij jou Loran. Hoe staat het nu eigenlijk met je vriend gaat het nu goed?
Wij zijn inmiddels een aantal malen van bil gegaan met rubbers want de eerste strip van de pil is niet safe. Ben nu vreselijk erg ongesteld en loop letterlijk leeg.... niet fijn! Ik vloeide trouwens na een weekje of 3 niet meer na de ks. Ik weeg nu net 60kg ofzo maar heb een enorme flubberbuik en die is nog behoorlijk dik ook een echte rol hangt boven mijn broek erg irri! Zat aan het begin van de zwangerschap rond de 53kg .... zal nog wel ff duren ben ik bang. Hopla dikke knuffel voor jou, kan erg frustrerend zijn een kindje dat ontroostbaar is. Rheallover, meisje wat moet ik zeggen.... dit is gewoon echt kl*te. Praat goed met zijn 2-en hier over, en vraag je af of je het hem wel kan vergeven. Want de komende 20 jaar oude koeien uit de sloot halen kan ik niemand aanraden.
Naomi slaapt nog steeds .. Heerlijk deze rust, heb ik al een ruime tijd moeten missen 's avond Ja tussen mij en mijn vriend gaat het steeds beter . Het is erg leuk om te zien hoe Naomii op hem reageert, en andersom! Er is bij hem een grote last en vooral angst van de schouders gevallen. En per dag voelt hij zich sterker worden, en dus de angst die hij had overwint . Hij doet echt alles hoor, flesje geven, verschonen, in badje doen, aankleden etc. , vooral afgelopen weekend was het net een hecht 'familie' met zijn 3-en . Hij heeft zelfs achter de kinderwagen gelopen ( jaagde me er gewoon achterweg ). Vrijdag is hij er weer, en gaat maandag weer richting werk..
Fijn Loran Ik heb nog een keer bevestigd maar zit nog op de mail te wachten. Zal morgen wel goed zijn denk ik . Heb er al een bevestigd. Ga nog maar even wat eten sterf echt van de honger.Heb vroeg gegeten houden we het maar op hihi.
ben aangekomen Ik woog 4 weken geleden 62 kilo (begin gewicht: 58.3, eindgewicht: 76.9kg). Nu ben ik 67kg. Ok ik wou ongeveer tussen de 60 en de 65kg zitten, maar dat ik gewoon weer aangekomen ben . Dat is veel minder. Terwijl ik wel een deel van mijn broeken pas (alleen waar veel rek of stretch in zit )
De mijne slaapt nog...wel erg onrustig. Ondertussen heb ik alles voor de nacht gepakt, luiers, schone kleertjes, doekjes, aankleedkussen etc. Dan hoef ik het bed niet uit vannacht. Mijn tandjes zijn gepoetst, even gewassen en nu lig ik ook lekker op bed. He Loran, wat fijn dat het zo goed gaat met je vriend. Grappig, stond net in de douche en moest er aan denken...
Zo en nu een ego berichtje, want zo'n eerste dag werken dat valt nog niet mee.... ja eerlijk is eerlijk ik vond het leuk en spannend maar miste Isa enorm! Gelukkig had ik het enorm druk en dus weinig tijd om er bij stil te staan, van bellen is niets terecht gekomen en dat was maar goed ook, ik had vast tranen met tuiten gejankt. Verder was het echt eerste dag stress, boterhammen vergeten terwijl ze klaar lagen, de eerste dag van mijn niet gemiste menstruatie En een computer die totaal niet mee wilde werken, maar gelukkig kom ik op een andere plek te zitten met een andere pc Isa heeft zich voorbeeldig gedragen en ligt nu lekker te slapen, zal voor ook wennen zijn geweest maar mijn moeder heeft een flink stuk gewandeld en dan is Isa snel tevreden. Verder is het erg vermoeiend zo'n nieuwe baan, veel luisteren en uitzoeken en lastig omdat het allemaal nieuw is, en vooral anders. Maar na een aantal weken zal ik vast ingeburgerd zijn dus het komt vast wel goed. Reed toen straks om 17.00 uur en was toen pas een beetje emo om het gemis van Isa, dus dat viel me eigenlijk best mee had erger van mezelf verwacht. Had trouwens beloofd een foto te plaatsen van onze huis egel die de katten brokjes steelt.... nou hier komt ie dan.
Haha Mamalieske-> Leuke foto van de huisegel! Ik ga richting bed.. Naomi is al lekker ruim een uur stil, dus ik kan nu even bijtanken .. Tot morgen! Welterusten allemaal! En hopelijk allemaal een goede nachtrust!
He, ik slaap nog niet hoor! Heb een goed boek gepakt en heb jullie nog! Mamalieske, klinkt toch als een uitstekende eerste dag en ook erg fijn dat het met Isa zo goed is gegaan. Die egel is trouwens erg leuk.
Nou zeg, mopperpot meldt zich (kind van de tijd), gooi even de speen erin om even wat spulletjes te pakken, draai me om, ligt ie weer te pitten
Hihi ja dat heb ik hier ook . Vande week een grote schreeuw hij ligt met grote ogen rond te kijken wil hem oppakken hij schud met z'n hoofd en slaapt weer Maar niet zeuren hij slaapt weer
nog even snel voor het slapen gaan... Aron presteerde om van 8 uur vanochtend tot 5 uur vanmiiddag bijna de hele tijd wakker te zijn. Hij heeft enkele keren geslapen tussen de ochtend voedingen en ook veel gehuild/gekrijst en dat ging 's middags bijna zo door... Even geslapen tussen 2 en 3 en na veel gemorrel met de fles van 4 uur en 3 poepluiers later,viel hij als een blok in slaap en is niet meer wakker geweest. De voeding van 8 uur heeft hij voor de helft slapend opgedronken... Kijken wat hij straks om 23.30 uur doet...Hopelijk moet hij een inhaalslag maken en slaapt hij de nacht door! Helaas was vanochtend de BV echt op... Ik kon er niet meer dan 40 uit kolven.... Ben toch maar overgegaan op de flesvoeding en moet zeggen dat het mezelf een stuk meer rust geeft. Met een huilende baby kun je niet om de 2 uur rustig kolven om het maar proberen op gang te houden... Ben er trots op dat ik het precieseen maand heb volgehouden en ga nu voor de rust... Nou meiden, hopelijk alllemaal een goede nachtrust en wie weet tot morgen. Groetjes
@mamalieske; wat een stoere foto van die egel, haha. Mijn mannetje is vanavond ook wat onrustig, heeft 1 uur eerder zijn fles gehad, toen even geslapen en vervolgens weer gillen, hij had 60 cc in de fles laten zitten. Dus heb evn een nieuwe 30 cc flesje gemaakt en die heeft ie ook nog leeg gedronken, toen nog maar even in de box en weer in zijn bedje gelegd en nu slaapt ie eindelijk weer. Trouwens hebben die kleintjes van jullie dit ook? Hylke slaat als hij in slaap begint te vallen steeds om hem heen en dus ook steeds tegen zijn gezichtje aan gevolg; hij valt dan dus niet in slaap. Dan ga ik altijd even naar hem toe als het hem niet lukt en pak dan zijn handjes even vast en dan is meneertje binnen 3 tellen gewoon compleet vertrokken. @ Rheallover; heel veel sterkte meid ik hoop dat je goed met je mannetje kunt praten hierover. Wel een ongelooflijke ***streek en tijdens je zwangerschap is echt heel laag. ( zowiezo is het laag natuurlijk ) Maar op zulke momenten als in je zwangerschap en net na je zwangerschap ben je al heel kwetsbaar.Echt veel sterkte O ja hoe kan ik een foto met een bericht meeplaatsen zoals b.v. mamalieske met haar egel heeft gedaan? Kan iemand mij hiermee helpen? Liefs Mir.