Collin slaat zich af en toe ook in het gezicht. Moet ook goed zijn nageltjes bijhouden, want hij krabt zichzelf ook... Hij slaapt nu al vanaf half 8 en ik ben benieuwd wanneer die wakker wordt. Ik laat hem wel lekker liggen.. In ieder geval tot half 2...
Mirrepir ik heb bij photobucket een account aangemaakt en dan kan je gewoon foto's uploaden en hier plaatsen
Goedemorgen ! Hier een goede nacht achter de rug... Collin kreeg om 19:30 uur, om 02:00 uur en om 06:00 uur de fles... Hij ligt nu ook weer lekker te slapen. Om een uur of 10 gaat ie lekker het badje in... Even lekker zijn haartjes wassen enz enz... Wou vanmiddag gaan wandelen, maar het weer wordt wel erg slecht las ik net. Dus dat wordt binnen blijven ben ik bang...
Goeiemorgen, hier een Jet die bijna omvalt van de slaap.... Keenan heeft op zich wel goed geslapen hoor, hij kreeg om 22.00 uur, 02.00 uur en 06.00 uur de fles, maar ik kon de slaap maar niet vatten. Ik heb zondag een spelletje gespeeld met Amber waarbij zij op mijn rug moest gaan zitten, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want volgens mij ben ik door mijn rug gegaan ofzo, ik heb vannacht lopen janken van de pijn, ik kon me niet eens meer omdraaien ! Erwin heeft vannacht en vanmorgen dan ook de fles aan Keenan gegeven, want ik kon me gewoon echt totaal niet bewegen......... Heb nu 2 ibuprofen genomen, en dat brengt toch wel wat verlichting ! Sonja, is het nog gelukt met MSN ? Mamalieske, wat een schattig egeltje zeg, leuk dat die af en toe op visite komt ! Loran, wat fijn dat het weer goed gaat tussen jou en je vriend ! Oh, ik moet Sprookjesboom gaan kijken met Amber, dus toedeloe....
Mogge Schiet mij maar lek.Ik snap er niks meer van,nu kwam hij weer om 4 uur het word weer steeds vroeger Eerst half 7 toen 6 uur,5 uur half 5 en nu vanacht 4 uur.Het zal wel denk ik.Het maakt dus ook niet uit als ik de voeding later geeft.Want toen hij tot half 7 sliep had hij om half 10 gehad.Ga me er maar niet druk om maken. Mirrepier daarom ligt Kenji ingebakerd. Ati vanmorgen en is dit z'n eerste fles nee schat dit is de 2de al weer.Hu ik heb niks gehoord nee dat is normaal toch.Ja maar ik ging pas om 2 uur slapen.Ja kijk dat bedoel ik nou daarom hoor je dus niks. Heb me voor genomen als ik werk mag hij er echt uit om de fles te doen.
Jet je bent me voor met vragen wilde net een bericht typen voor Loran dat het nu wel gelukt is en alles is zoals ik wil. Knuffie
Demi wat vervelend dat het toch niet meer is gelukt.Wel fijn dat je nu rust heb.Je heb het toch een maand kunnen geven. Knuffie
goeiemorgen :-D Wat een kind wat een kind. Gisteren van 1 tot half 5 wakker. Vandaag van 21 tot 4.30 geslapen en daarna weer tot half 8 wooooooooooow Zo wil ik ze meer. Son stuur je ff een pb over de bv. Heb echt een dipje hihi Son Kenji wil gewoon met de rest van de aug beebs meedoen Jet auwww je rug das niet fijn. Hopelijk snel beter! Mamalieske,,,,een echte eerste dag dus! Moet maar denken t gaat vanaf nu alleen maar beter en top datIsa t zo goed deed bij je mams. Dan hoef je je daar al niet meer druk om te maken. Schattig egeltje! Straks naar mn moeder, kijken of ik even richting kapper ga wantt is hoognodig hihi
De kapper ja daar moet ik ook heen.Maar nu wacht ik nog maar even 2 wk.Dan zit het te minste nog een beetje als ik weer moet gaan werken. Ik wacht op mijn pb
Huh, ik heb iets raars...... Mijn melkproduktie was helemaal gestopt, maar nu heb ik opeens twee enorm grote natte vlekken op mijn pyjama shirt : : : : Wil dat zeggen dat mijn melk nu weer terug is ofzo, ik snap er niks meer van.... Ik ging namelijk zondag nog kolven en toen kwam er niet één druppel uit !
goedemorgen! Hier ook een kind dat van slag is. Gisteren echt een supernacht gehad. Van 20.00 tot 3.00 (!) en daarna tot 7.00 ! ik was zelfs voor Keano al wakker (omdat ik 'ietsie' op ontploffen stond) Maar vanacht was weer een drama; 8.00-12.00, 2.00, 4.00-5.00-6.30 tussen 4 en 5 lag ie te kreunen en de woelen, en enorme winden te laten. Ga straks maar eens op zoek naar dat cinababy, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt! ik ga ff aan de opruim...
goedenmorgen ik heb echt een topnacht gehad om 21:30 laatste fles en mevr kwam vanochtend om 06:50. dus ik heb heerlijk bij kunnen tanken....sorry dames die het niet hebben gehad. *loran* fijn dat het goed gaat met je lover *kapper* daar moet ik ook nodig heen,ziet er niet uit als ik het los hebt,dus ik heb het altijd vast! *aankleedkussen tussen in* dat heb ik al een paar keer gedaan,dat was een tip van de kraamzorg.eigenlijk vergeten te melden hier.....sorry *kledingzaak* NAME IT....die zit hier ook sinds kort,wel leuke dingetjes hoor...ook kleine maten heb hier een pakkie liggen van maat 56
Pollewop ik denk dat dat bij ons het grootste probleem is.Kenji word hier ook wakker van de buikpijn en van niks anders.Er komene dan poepen uit niet normaal.Ik maak dan maar fiets bewegingen en dan wil je het helmaal niet weten.Maar ik krijg er een grote big smile voor terug zovan dankje mama dat lucht op. Ik kan zeggen dat ik nu merk dat die darmen minder onrijp zijn het gaat steeds beter maar het zal z'n tijd nodig hebben zoals de kinderarts heeft gezegt.
Jaaa! daar heb ik ook nog een stapel van liggen Maare ga weer ff verder lezen Tot over een uurtje ofzo