Maar wij willen ook echt geen kids meer.. Mijn man wordt ook al bijna 40 en we zijn met de eerste al 3,5 jaar bezig geweest. Dus voor ons blijft het hierbij...
Ja dat is het ook. En als je eenmaal zwanger bent kan je toch niet meer terug en moet je gewoon weer bevallen......en na een tijdje ben het weer vergeten en superblij met je kleintje
Weer eens een beetje bij kunnen lezen. Kiki jij ook inbakeren? Voel je niet schuldig over je reactie op het gehuil van Thorsten je kan het soms gewoon even niet meer hebben. Ik ga keihard mee staan janken, maar dat lost ook niets op. Het inbakeren was voor ons ook geen oplossing, maar ik moet het afkloppen de afgelopen 2 nachten waren helemaal niet slecht. Hij ging gewoon vechten tegen die doeken en hield daar niet mee op, hoezo eigen willetje. Verder geniet ik zoveel van het heerlijke mannetje wat ben ik blij met hem, hij is om op te vreten, ben zo verliefd. Wij willen waarschijnlijk ook nog wel een tweede kindje, maar weet nog niet wanneer. Aan de ene kant wil ik er niet veel leeftijd tussen, maar ik wil ook alle aandacht voor Keano hebben. Dus zo'n 3 jaar ofzo en dan een tweede? We zullen wel zien. We hebben wel vandaag een nieuwe auto gekocht. Een opel zafira lekker ruim en kunnen we tenminste de kinderwagen compleet normaal in de auto kwijt en onze 2 hondjes op een veilige manier vervoeren. Morgen nog een dagje met z'n drieen en dan moet hubbie weer gaan werken. Hoop dat ik 6 weken BV vol ga houden als hubbie weer werkt, want dan moet ik alles zelf doen natuurlijk. Wil zo graag dan Keano 6 weken mijn Bv krijgt en dan wil ik gaan afbouwen, want het kost mij gewoon veel energie en dat is echt aan me te zien zeg maar Hopelijk een goede nacht voor ons allemaal, weltrusten
Nou heerlijk toch! Is ook een fijn gevoel dat je nu een compleet gezin hebt! En jeej 3,5 jaar...dat is een lange tijd!
Rapoenszel jee wat een tijd geef je groot gelijk meid geniet hier van. Hier hebben we er 11 mnd over gedaan.Maar ze zeggen dat voor elk jaar dat je de pil heb geslikt je een mnd moet tellen bij mij klopte dat precies.
Ja, dat was zeker een lange tijd en door het ziekenhuis werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk toch op ons eigen houtje gelukt...
Sonja heb jij nou meer kans om een volgende keer weer te vroeg te bevallen? Of vraag ik nu iets geks..
Wij willen graag over een maand of tien een poging wagen voor nr.2. Maar nu ik weet hoe het is om te bevallen, slapeloze nachten en veel gejank begin ik toch wel heel erg te twijfelen. Trouwens wat zijn jullie beebjes allemaal actief. Die van mij drinkt, is vijf minuten 'aanspreekbaar', dus luiertijd en gaat dan alweer de lappenmand in, en is echt moe! Hij ligt nu trouwens weer heerlijk in zijn bedje te slapen. Hopelijk wordt het wel weer een goede nacht. Morgen mijn eerste college weer, heb echt geen zin om thorsten bij mijn moeder te laten. Dan krijgt ie weer zoveel prikkels en kan ik later de schade op gaan ruimen...
Hihi Daan ik lees ook een paar keer per dag hoor anders is het echt niet bij te houden. Ziekenhuizen praat me er niet van
maar ik slikte de pil niet of wat dan ook... Altijd met condoom totdat we besloten om een kleintje te krijgen..
Hier ook gelukkig niet. Op de dag dat ik gestopt ben met de pil ben ik lid geworden van deze site. En binnen een jaar zwanger én bevallen! Maar ik kan me zo goed voorstellen hoe frusterend het moet zijn als het niet lukt! (mn vriendin is al 2 jr bezig) Ben me ook heel erg van bewust hoeveel geluk we hebben gehad.
Hier trouwens wel plannen voor nog een beeb maar hoe lang we er nog mee wachten, geen idee......denk dat je vanzelf wel het idee hebt van nu is het zo ver
Alice wat ik heb gelezen heb ik zeker kans op een vroeg geboorte en kan zelf nu nog vroeger worden.Je moet dan ook op controle in het zh.Het kan zo zijn dat je het eerste/tweede bij de vk mag maar daarna naar het zh. We zien het wel.Maar zelf wil ik zowizo met 20 wk in het zh op controle. Kiki zou toch maar even nar denken dan ben je net bij gekomen en begint het circus weer opnieuw En dat ze actief zijn heeft denk ik mee te maken dat ze wat meer slapen.
heb trouwens wel een vreemde banner zit ik nu te kijken, Valentijn is nu 2 mnd en 2 dgn oud en het lammetje staat al voorbij de 3e maand
Ok...nou dat lijkt me best eng zeg! Dat je weet dat het misschien veel te vroeg kan komen! En bah weer ziekenhuis enzo...Nou ja we blijven natuurlijk positief.
Ik weet dat ik er niet aan moet twijfelen, maar ik doe het toch...begin steeds meer te denken dat het aan de BV ligt. Dat hij toch niet genoeg binnen krijgt. Zeker omdat hij de laatste keer niet genoeg was aangekomen en ik heb net met hem op de weegschaal gestaan en zou zelfs zijn afgevallen Moeilijk, moeilijk, moeilijk...