Daan: voor als je het weer gaat proberen Wanneer je bij photobucket de foto bekijkt die je wilt laten zien zie je rechts een aantal opties zoals: IMG Code - Forums & Bulletin Boards Met daaronder een regel met de link Als je die complete regel,,,, heelveeltekst[\img] kopieert en dan hier neerzet via ctrl+v dan moet het goed komen Suc6
goedenmorgen nou vannacht geen topnacht gehad was denk ik eenmalig.... mevr kwam om 2 uur en wou niet slapen...alleen maar brullen! eindelijk om 4:30 viel ze in slaap en toen kwam ze om 6 uur natuurlijk weer.pphhfff vanmiddag ga ik wel ff een tukkie doen. ze ligt nu lekker te slapen,ik wil ook maar krijg om 10:00 visite is de moeite niet. *schoonfamilie* nou ben ik maandag jarig belt me schoonzus,en die zegt ik koop niks voor je verjaardag weet toch niks voor je.ik heb al wat leuks gekocht voor ashley....dus ik zeg ik ben jarig en niet ashley....wat vinden jullie nou daar nou van!ik vind het echt raar!
Zoooooooooo het slaapverslag van woensdag 19 september. Kom maar op beebs,,,, Hier van 21.30 tot 3 geslapen, daarna tot 6 en nu ligt ze nog even lekker in het grote bed. Vanmorgen na de 6 fles even wat huilen, volgens mij last van lucht hihi. Ze had me toch een blaas orkest Om half 11 bij de verlos zijn. Ben benieuwd wat ze te melden heeft. Best raar om er weer heen te gaan. Eerst met buik nu met mc met inhoud Hoera Fenne is 1 maand,,,,,,,,,,,,jeeeeeeeeeee wat gaat t snel. Gisteren zat ze nog in mn buik zo voelt t dan hè hahah
Daan: Lekkere opmerking van je schoonzus Er zullen er maandag wel meer ook wat voor ashley hebben gekocht....denk ik. Babyspulletjes kopen is erg verleidelijk. Maar dat geeft ze niet het recht om jou te vergeten/over te slaan. Het is niet zo dat omdat er nu een kleine is dat jij "niet meer belangrijk" bent. Ze komen maandag (of wanneer je het dan ook viert) voor jou en niet voor ashley Kan me voorstellen dat je het raar vind, het is dan ook verre van leuk! Ergens denk ik dat (schoon)familie/vrienden het idee hebben, zolang we aandacht geven of spulletjes kopen voor de kleine dan is mama ook tevreden Zó fout! Ik ken het maar al te goed hoor, alleen dan met me eigen familie. Ik vond het namelijk erg stekend van me moeder dat ze na de geboorte van Destin, niets heeft gekocht voor me dochter. Oke, het is dan geen verplichting maar het voelde (dat zag ik aan me dochter en ze zei het ook ) alsof zij er effe niet was voor me moeder. Het is dan nog een keer erg stekend voor haar geweest dat de buurvrouw, sugeraat opa en oma en zelfs me vriendin er wel aan hebben gedacht. Dat ik door iedereen ben overgeslagen heb ik voor lief genomen......maar met me verjaardag zal dat echt wel anders zijn. Wat dat betreft ben ik echt keihard en flikken ze zoiets mij dan krijgen ze het meteen te horen en niet zo lief ook Hoop voor je dat het met je verjaardag bij deze ene blijft en dat de rest je niet overslaat Knufffelll
haha ja Danielle zo gaat dat, dan zijn ze snel en makkelijk klaar en als mama zijnde vind je dat toch leuk Ik kreeg ook met mn verjaardag veel voor de baby toen en ook met kerst,,,,lekker makkelijk ow ja op de vraag nog meer beebs,,,,uhm ja maar als daar sex voor nodig is dan zal t nog ff duren hier Nee maar we willen graag 2 kids met ong 2 jaar ertussen dus over een jaartje ofzo weer eens aan de serieuze klus
JOEHOE Wannie, dank je, had de verkeerde link enne son, had em ook niet verkleint Wat ben ik toch goed, dat dit me gewoon lukt
ja ik vier het maandag...ik heb ook tegen dr gezegd dat IK jarig ben en niet mijn dochter,tuurlijk mogen ze wat kopen voor dr...maar ik zou het niet leuk vinden als ze me helemaal over slaan...maar ze zijn appart! als ze bellen of ze langs kunnen komen,vragen ze eerst is ashley wakker,en als we nee zeggen ,ze ligt net op bed....komen ze gewoon niet...wij zijn niet interesant meer !lang leve de schoonfamilie!
Daantje: Gelukt! ! ! Wat een heerlijk ventje! Daan: Pffff Schoonfamilie....je krijgt ze er bij he Dat mensen dat gewoon niet in zien dat het toch wel een klap in de ouders hun gezicht is Zuchttttt
JAAAAAAAA het is gelukt Daan wat een heerlijk mannetje.Hij heeft ookal zo'n lekker zuigblaar. En nu ik jeeeeeezus wat ben ik gebroken. Gister meneer dus niet meer wakker gemaakt die lag om 3 uur te krampen dus maar de fles.Heel netjes dus 6 uur er tussen.Niks te klagen.Toen had meneer zo iets van ik heb genoeg geslapen en lag vrolijk te trappelen bij ons in bed.Vond het zo zielig om hem klaar wakker weg te leggen heb dus met hem liggen spelen ja om 3 uur s'nachts tot half 5 toen wilde hij nog niet slapen maar ik wel.Dus hup in eigen bed 2 keer eruit geweest voor speen. Toen kwam meneer weer om 8 uur dus weer eigenlijk heel netjes vanaf 3 uur.Maar o wat heeft dat kind een mega kramp zo zielig hij schreeuwd het echt uit.Ati heeft net 10 min met hem gegymt en nu gaat het beter er is een mega ballon uit.hihi Erg veel pijn in m'n nek maar dat zal ook wel alle spanning zijn. Mamalieske zie pagina 215 wil het niet nog een keer schrijven want dan word ik alleen nog maar weer boos.En heb al hoofdpijn en kramp in m'n nek.Ben blij dat ik vanavond naar de fysio kan. Ga meneer even een flesje brengen Groovy hoe staat het met de productie?
Daan, knuf voor jou! Zou het ook niet leuk vinden hoor ( heb hier alleen het geluk dat ik al een paar jaar m'n verjaardag niet vier ) Enne, ga er nu vandoor. Heb om elf uur een afspreek bij de osteopaat. Ben benieuwd...... Ga zo maar ff de tas klaar zetten voor de volksverhuizing Trouwens hier ook een topnacht gehad, 21.00/02.30/06.00 8) Mag hij vaker doen Ga er trouwens vanavond ff alleen vandoor, hebben hier de jaarmarkt en vanavond een optreden van van dik hout.... Zal ff vreemd zijn zonder hubbie en zoonlief
Goede morgen dames, Even snel bijgelezen, Alyssa heeft goed geslapen, ze viel gisteren avond pas rond 10 uur in slaap, maa rheb haar gewoon wakker gemaakt om 11 uur voor de fles. Ze werd vanochtend om 5.30 wakker. Als ik zo lees is Alyssa echt een bodemloze put, ze drinkt zonder problemen 170ml achter elkaar op en dat terwijl ze bijna een maand jonger is als jouw kleintje Sonja Over de vraag of ik nog kinderen zou willen, nee ik moet er nu even niet aan denken, ik vindt het wel leuk, maar Alyssa is ook gekomen doordat de pil niet voldoende werkte bij mij en ben nog maar 21 jaartjes jong dus alle tijd. Maar met name de zeer zware bevalling heeft me tot orde geroepen om voorlopig te wachten. Misschien ooit eens in de toekomst, maar eerst mijn leven op orde krijgen weer en Alyssa groot brengen Over anticonceptie gesproken, ik ben van plan om een spiraaltje te laten plaatsn, Minerva (of zoiets), volgens de verloskundige is deze betrouwbaarder als de pil, ik zit niet op een 2e verassing te wchten namelijk. Dan moet ik toegeven dat ik nog niet op sex zit te wachten (absoluut geen behoefte aan) zeker niet in de huidige situatie maar tegen de tijd dat het zover is dan wil ik echter wel zekerheid en goede bescherming. Ik hoor trouwens dat de 1e keer na de bevalling giga veel pijn doet hier lees ik het ook redelijk vaak, klinkt haast te griezelig toch goede voorbereidingen treffen dan
Daantje wat een leuke foto's ! Echt i kzou m zo mee willen neemen, tja als ik die baby's zie dan smelt ik toch, ze worden al zo snel groot maar nee ik wacht nog een tijdje