Met mij gaat het verder wel de goede kant op, natuurlijk blijft het in je hoofd spoken en kan je niet verder gaan alsof het nooit gebeurd is. Hij heeft wel spijt dat ie het gedaan heeft en vooral dat ie het verborgen heeft gehouden. Hij doet aardig zijn best om het goed te maken, maar van slijmen en ineens extreem verwennen hou ik niet van en dat weet hij ook. Dekleine had net toch dorst dus even gegeven. Er is nu bezoek, mijn opa dus even beneden zitten
Ahhh dat ken ik wel, dat is best vlak bij ons. Voorlopig koopcontract nu dus. En dan nogbest even wachten ( aar wel lekker, nu inpakken en verhuizen is best wel heel zwaar lijkt me)
Ik dan ook even showen met me ventje Ik ga lekker effe douchen en dan naar de makro.....inslaannnnnnnnnn Fijne dag dames Knuffie
Ben ik ook weer even. Wat een mooie beebs weer. Kiki hihi onthou je nog wel wat.Ik zou er niet meer aan moeten denken om naar school te moeten.Maar ik vind het knap hoor meid. Ga ik net naar boven ligt meneer gewoon vrolijkom zig heen te kijken.Geen geluid helemaal stil.Was zo lief.Dus mee genomen.Fles gegeven maar bij 100 ml viel hij al in slaap.Luier gedaan in de hoop dat hij nog wakker zou worden en de laatste 50 op zou drinken niet dus.Hij ligt dus weer lekker te slapen. Ga maar eens even ramen zemen. Vanmiddag nog maar een tukkie doen.Dat is wel een voordeel dat hij nu thuis is.
Leuk die bad foto Wannie. Rhea : slijmen is uiteraard niet goed ( dat kan iedereen ), fijn dat het beter lijkt te gaan en dat hij er serieus spijt van heeft . Is hij net zo oud als jij trouwens?
Nog even snel voordat ik de fles ga geven en naar de makro ga. Even een vraagje: Snap er namelijk niets meer van. Het vloeien was bij mij zo goed als over.....beetje bruinig (oud) bloed en was echt heel weinig. Zo weinig dat als het hygienisch verantwoord zou zijn ik het met 1 a 2 inlegverbandjes per dag af zou kunnen. Nu vloei ik (sinds gisteren)ineens weer helder rood bloed Het is niet zo heel veel .....lijkt wel of ik ongesteld ben dat kan toch helemaal niet 2 weken na je bevalling ? Iemand anders dit ook gehad? van oud naar nieuw bloed? Knufffie
Hallo! Ik ga ook even met Naomi pronken . Ze was net wakker, en het eerste wat ze zag was 1 van de 2 katten die over het bed heen liep:
En toen ik een foto wou maken dat ze lachtte deed ze dit: Ze stak de tong uit. Ohja, foto's zijn gemaakt met mijn oude telefoon, slechte kwaliteit dus
Ja ik .. Is normaal... Omdat je baarmoeder tegen de 2 weken aan ( soms ervoor, soms erna) nog 1 laatste keer samentrekt .
Hier een goede nacht gehad.. Om 00:00 uur, 05:15 uur en 08:30 uur de fles.. En nu net om 12:15 uur en hij ligt nu lekker te slapen... Hopelijk tot kwart over 4, want ik probeer hem om de 4 uur de fles te geven. @ Wannie: Ken het niet, ik vloei nog steeds en zou niet weten wanneer ik ongesteld moet worden. Merk het vanzelf wel denk ik hahaha.. Maar de een heeft het misschien sneller dan de ander! !
ow oke dat wist ik niet van het samentrekken Ben het nu al weer zat,,,,,,,word wat als ik straks weer ongesteld word Dank je wel Loran Nu ga ik snel de fles geven en inslaan Knufffie
Hier trouwens geen derde meer, we hebben en jochie en een meidje en meer soorten zijn er niet tenslotte (en als de tweede een jochie was, was er ook geen derde gekomen). Ik vind zwanger zijn niet leuk, ik BEN niet leuk tijdens een zwangerschap en de gebroken nachten vind ik ook weer niet leuk. Maar ben heel blij met mijn kindjes hoor! Er zit tussen Gabriël en Ysabelle iets meer dan 5 jaar, het is wel lekker dat hij al zelfstandig is en overdag naar school, dan heb je toch je handen meer vrij. De vakantie was wel erg lang, zo met een pasgeboren baby en Gabriël de hele dag thuis, maar goed, de volgende vakantie gaan we een weekje weg en is hubbie dus ook vrij (we gaan dus in de bungalow van mijn ouders voor een week!) en in de kerstvakantie is Ysabelle ook alweer bijna 5 maanden, dus dan is het weer heel anders. Goed, ik ga nog ff aan de strijk, dan een fles en dan naar de bieb. Over de laatste fles ietsje later geven zodat ze hem wel leeg drinkt, ik wil juist die fles niet later gaan geven, maar eerder. Eerst kreeg ze hem altijd om 12 uur, nu een uur eerder, dat is voor mij prettiger. Ik ben nl. geen avondmens en dat tijdstip, dan ben ik zelf echt helemaal doodop. 23 uur is dan net ff prettiger (zal wel iets psychisch zijn of zo).
kuki: en de fles geven voor het avondeten ipv er na zodat er toch savonds nog iets meer tijd tussen zit? ow ik ging weg he nou toedelssssss
Hij is 23 jaar, dus geen groot leeftijds verschil Nu in de aanbieding ! Baby huilende baby Ik weet niet wat Alyssa nu voor een bui heeft maar niks is goed, ze wil geen tut ze heeft gedronken, ze heeft een schone luier, haar bedje is droog, er zit geen boertje meer dwars, als je gaat kijken dan begint ze te lachen, pak je haar niet op gaat ze nog harder brullen ik laat haar nog even liggen misschien dat ze nog in slaap valt (*hoopt verder*) Wat een leuke foto's weer zeg echt leuk die tevreden baby's Ik ga maar eens de was ophangen en wat strijken misschien is ze dan uitgebruld
Vanmorgen huilde Collin ook aan 1 stuk door.. Hij had 3 keer achter elkaar een volle poepluier en zodra ik die had verschoond was het goed... Ze hebben nog een gebruiksaanwijzing ook nog.. Huilen als ik mijn luier vol heb !
Naomi heeft ook zo'n periode net.. Op bed gelegd, en een uur heeft ze gehuld.. heb haar nu in haar aapje ( draagdoek) liggen, en madam slaapt
Lekker laten liggen... Geen slapende kinderen wakker maken hahaha... Ik probeer hem tot kwart over 4 te laten liggen..