Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Fibi, Thorsten kan net een beetje lachen, maar heeft dit pas een keer of vijf gericht gedaan. Brabbelen kan ie niet, spelen niet...komt vanzelf wel, ook bij Nick.

Son, groot gelijk dat je de fysio eruit hebt geknikkerd, zou ik ook hebben gedaan.

Groovy, fijn dat de controle ok was...Ik moet morgen (9.15:confused:), maar eh...de broek moet weer uit? Dan moet ik het scheermesje maar weer eens opzoeken :oops: En ik vloei nog steeds, hechtingen zitten er nog, leuk!

Kathy, kom je straks terug met het kappersverslag?

Loran, hoe is het nu met je loeiboei?

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik moet morgen om 10.15u. bij de VK zijn.
    Maar dat is toh gewoon een laatste gesprek over het het gaat etc. Toch niet met de billen bloot?

@ Kiki-> Naomi huilt nog steeds..

3. rheallover

rheallover Actief lid

Ik heb de strijd gewonnen ! Ze slaapt :D

Dan ga ik ook even op mijn gemak op de bank liggen of iets ;) lekker rustig aandoen voor ik weer aan het huishouden verder moet ;)

Voor alle moeders die nog met een een huilende kleine zitten, een dikke knuffel hoor, echt lastig als ze de ene dag lekker rustig zijn en de andere dag weer een huildag hebben.

Groetjes

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Weet trouwens iemand hoe het zit met het aantal cc's en BV. Als ik Thorsten een flesje geef, moet hij dan het zelfde aantal cc's drinken als beebs met FV?
    Hij drinkt ongeveer 90cc...en ik zie hier af en toe 150, 180 voorbijkomen..dusse..tell me :)

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    rheallover, zoals mijn hubbie altijd zegt, "de slag is gewonnen, maar de oorlog nog niet!".
    Maar voor nu, fijn!

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Kiki-> ik zou het eerlijk gezegd niet weten.
    Ik pas de hoeveelheid cc. bij Naomi aan naar haar behoefte..
    Als ik merk dat ze niet genoeg meer heeft aan meerdere flesjes van bv. 150cc. ga ik 10 cc. omhoog ;) .
    Kan ik makkelijk doen, omdat ik voor de hele dag voeding klaar maak ;) .

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Bij mij was het laatste gesprek gewoon hoe het gaat.
    En of dat je al tussen de dekens bezig ben geweest.

Net de nieuwe fysio aan de tel gehad die komt woensdag.En zij zei dus dat mijn oude er om bekend staat dat hij zo laat komt.

Nu ga ik echt plat.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki ik volg ook mijn gevoel gewoon kijken.Als hij alles snel op heeft volgende keer iets meer geven en ik denk dat hij nu aan 90/100 cc genoeg zou moeten hebben.Valentijn krijgt 120 en Kenji 150 die zijn allebij ouder dus het lijkt me genoeg.Gewoon effe kijken.Anders volgende keer iets meer doen laat hij staan dan doe je de keer erna weer wat minder.

9. rheallover

rheallover Actief lid

voor zo lang het duurde idd kiki, de oorlog is nog niet voorbij :| ik ga maar eens een kijkje nemen :(

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vroeg het me gewoon af...ik kolf flesjes van 125cc, maar verder dan 90 komt ie niet. Maar in vergelijking met de 150 en 180 die ik hier tegenkom, denk ik :confused:
    Mams en paps zijn ook niet van die grote eters ;)

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Zo ook even mijn 1 maand oude meisje showen.

Kiki ik zei tegen de verlos dat ik nog last had van de hechting en dat ie nog wat open was dus moest ik t even laten zien. Dus als jij nergens last van hebt zal dat wel niet hoeven.

Hier vroeg ze ook hoe t met de sex ging, wat een vraag hé. Nou heb geantwoord dta daar beneden nog lang geen feest is, als antwoord gaf ze nou daar zou ik niet zo zeker van zijn want voor je t weet kan t weer!
    Nou,,,,,,ben bang dat ik een uitzondering ben haha

Als ik bv in de fles doe dan doe ik meestal 150 erin. Heb een beetje uitgerekend hoeveel ze zou moeten hebben met kv. Maar de ene keer drinkt ze dit en de andere keer veel meer. Maar ja dan warm ik gewoon nog wat bij. Maar goed Fenne is ook zwaarder dan jou Binkie.

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    AAHH!

Naomi blijft maar huilen..
    Heb er nu hoofdpijn van!
    Haal haar er maar uit denk ik, en ga wel op de bank hangen.
    Dit is echt niet normaal meer..

:cry: ..

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Loran, <knuf> echt, ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Lekker knuffelen en ik hoop voor je dat ze snel weer tot bedaren komt.

Oei, en wat lacht Fenne mooi, om op te vreten zo lief ;)

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha dankje Kiki das ook t enige lachje wat ik op de foto heb gekregen want ik geloof dat er hier in huis niet zoveel te lachen valt. Of ik heb gewoon een serieus kind haha

Ow Loran, spreek haar maar even toe ;) Erg vermoeiend is t af en toe. Waar zijn we aan begonnen ;)

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    We zijn terug van de kapper. Al bij al is het behoorlijk goed meegevallen, m'n meid haar coupe ziet er nu weer toonbaar uit. Ze heeft wel haar portie gehuild, maar volgens de kapper viel het goed mee. Hij had al slechter gehad, hij heeft zelfs al kindjes naar huis moeten sturen dat er niets mee aan te vangen was. Dus als ik het zo bekijk, is m'n meid flink geweest.

Als ik Leander een flesje bv geef, drinkt ie ongeveer 140cc.

Er bestaat ook een sommetje:

Gewicht van je kindje maal 150 en dat dan delen door het aantal voedingen. Hier klopt het niet, want Leander drinkt meer.

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ze mogen in ieder geval niet meer dan 1 liter melk per dag...

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Wij hebben een foldertje gehad met het gewicht en de leeftijd van je kindje en wat je dan aan voeding mag geven op een dag.

Wij mogen met 2 maanden (8 weken) en bij een gewicht tussen de 4200 gr en 5750 gram 5x daags tussen de 130cc en de 170cc geven.
    Isa drinkt nu bijna iedere fles 165cc en dat 5x (incl de nachtvoeding.
    Meen dat voor borstvoeding een ander schema geld, even vragen aan je CB.

Isa zit trouwens al sinds de 4kg op dit schema omdat de 135cc er zo eenvoudig inging dat ik zelf heb verhoogt.

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Die van ons weegt nu al 4100 gram en drinkt nog maar 100 cc en net voor de nachtvoeding krijgt ie 120 cc... Elke week ga ik 10 cc omhoog.

19. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ashley krijgt 120cc water + 4 schepjes nutrilon dat maakt ongeveer 135 cc

Deel Deze Pagina