Zo net mn schoonmoeder weer overleeft,,ppff merk dat ik dan echt "leuk" moet doen want t kost me moeite. Fenne moest net de fles en ze ging er dus helemaal vanuit dat zij dat mocht doen. Tenminste ze deed t gewoon, ging er helemaal voor zitten,,,,zucht. Volgende keer pak ik haar spontaan weer aan mn tiet Heb echt moeite met Fenne aan haar "uitlenen" Ga dus volgende week ook niet uit eten want dat ga ik niet trekken. Maar goed ze is weer tevreden en Roy is eroverheen gevlogen hihi. Had ik niet verwacht. Ze legt Fenne in de box en gaat naar buiten met de hond. Fenne zet een keel op zoals gewoonlijk en ze staat weer binnen in de startblokken om haar te pakken. Dus Roy meteen nee je moet er niet meteen naartoe gaan enz enz go go go hahah Rapoenzel, hier geen last van jeuk dus helaas kan je niet helpen. Lijkt me wel heel vervelend! Kiki kan me voorstellen dat je bang bent voor de nacht. Ik heb dan ook altijd t stilte voor de storm gevoel haha maar wie weet verrast hij je! Fenne vandaag dr nieuwe schoentjes aan van de babypaws site. Ze zjn echt geweldig, ze heeft heerlijk warme voetjes en ze staan erg leuk! Ben zeer tevreden over de site, service en kwali! Aanrader dus. Raccon hihi visite vergeten,,,,kan gebeuren hè ow even de was vouwen, loop achter op schema vandaag,,,
Danielle, kan het zijn dat ik die foto al eerder heb gezien? Komt me zo bekend voor...Maar ashley blijft een heel mooi meisje Visite vergeten, dat is echt iets voor mij. Hier trouwens een beetje er door heen, gelukkig
Missgroovy, leuk he die babypaws, ik heb ook al 2 paar liggen voor Milana maar het kleinste maatje is nog wat aan de grote kant helaas..
Hoi meiden Weer even wat reacties van mij, ik pik er maar wat dingen uit hoor, want er is weer zó veel geschreven geluidjes: Robin zegt urre urre. En gaat al echt bewust brabbelen. Kijkt je echt aan: urre urre en dan verandert ze ook nog de toonhoogte, alsof het heel interessant is wat ze verteld . Lieffffffffffffffffff Ze lacht heel erg veel. Ze kan soms helemaal in een deuk liggen, das humor joh. Dan ziet ze iets, (boven hebben we een schilderij dat ze kennelijk erg mooi en lachuh vind, in de box meestal haar mobiel) en dan ligt ze echt zwaar te lachen, beentjes erbij in de lucht, armpjes zwaaien en maar giebelen. Dat heeft ze van mamma Darmkrampjes, weten jullie eigenlijk wat normaal is wbt darmkrampjes? Iedereen zegt maar schouderophalend: ach ja dat hoort erbij hé. Maar tot op welke hoogte hoort het erbij? Robin ligt namelijk regelmatig gewoon te kronkelen van de pijn. Ze geeft dan hele hoge hartverscheurende gillen en kreunt heel sneu. Lichaampje kronkelt alle kanten op, tranen biggelen over haar wangen zonder echt te huilen, hoofdje loopt helemaal rood aan. Ze vergaat dan echt van de pijn, kan je duidelijk zien. Soms heeft ze wel een half uur achter elkaar kramp na kramp en als we dan geluk hebben is dan haar luier vol, maar soms ook alleen lucht. Is dat nou werkelijk normaal : Ik heb er zelf al meerdere malen bij zitten janken omdat ik het zó zielig vind Ik leg nu trouwens zo'n opgewarmd gelkussen op haar buikje. Dat vind ze lekker. Fietsen heeft hier nog nooit iets uitgehaald? Wat wel ook helpt is met de palm van mijn hand met lichte druk rondjes draaien over haar buik. Wat een eikel die fysio Sonja. Groot gelijk dat je hem eruit hebt gegooid. Veel sterkte ook voor Ati.Ik hoop dat hij zich snel weer wat minder down voelt. Hij kan er niks aan doen. Maar ja dat soort opmerkingen als van je vader helpt natuurlijk niet Reallover, ik hoop dat het allemaal goed zal komen. Kan me voorstellen dat je gewoon samen verder wilt ook voor je meisje. Hoop dat het goed gaat Hier blijft het trouwens ook bij 1 kind. Dat hadden we al besloten voor de bevalling (vanwege mijn gezondheid). Maar na de bevalling weet ik het helemaal zeker. Zo'n hel ga ik niet nog een keer doorstaan. Ik geloof dat de bevalling van Rapoenzel en die van mij wel op mekaar leken (ein-de-loos weeën en uiteindelijk keizersnee) dus ik begrijp goed dat je niet meer wilt. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het nog niet als 'de mooiste dag van mijn leven' kan zien hoor. Het was ronduit horror.... . Zou dat eigenlijk nog veranderen? Vind het zo zielig voor mijn meisje dat haar geboortedag de afschuwelijkste dag van mijn leven was Drinken, ik voed nog steeds op verzoek. We hebben al snel besloten dat we Robion niet meer wakker maken om op 'schema' te komen. De keren dat wij dat deden liep dat helemaal verkeerd en lagen we de halve nacht wakker. Wij laten haar gewoon komen als ze honger heeft, dan hebben we de grootste kans dat ze goed drinkt en weer goed inslaapt. Als het CB hier dus zou komen met zo'n schema, kunnen ze wat mij betreft de boom in. Groovy fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Moeten alle dames die natuurlijk zijn bevallen nog terug? Ik zie de verlos niet meer, maar moet na 6 weken bij de gynaecoloog terug. Ik persoonlijk vind dat bullshit, want ik heb helemaal niets met dat afschuwelijke mens. Het gaat verder ook allemaal goed dus zie er het nut niet van in. Maar ja ik ga wel braaf bij haar op audiëntie en hoop haar vervolgens nooit meer te zien. Kapper, ja graag en hard nodig maar dat komt er nog even niet van. Ik ben toe aan flink veel eraf. Lekker half lang (is voor mij kort) en makkelijk. Tis weer veel te lang en te zwaar. nou meiden ik ben nog niet bijgelezen maar ik ga even aan het eten beginnen Tot gauw weer Kirsten
Weet iemand dit? Hoe kan je een kleurenfoto veranderen in een zwart-wit foto? Kan dat in paint? (heb geen photoshop) x
Hallo, Kom net mijn bed uitgerold. Naomi ligt er nog lekker te slapen. Wat had ik ene hoofdpijn zeg.. Heb om 16u. paracetamol ingenomen, en ben met haar op mijn bed gaan liggen. En toen sliep ik ook zo, en Naomi volgde rond 17u. mijn voorbeeld ( was toen net even wakker geschrokken, omdat ik haar met haar hoofdje op mijn harm had liggen). Nu maar wachten tot ze wakker wordt. Ze heeft om 14.15u. de fles gehad, en nog niet weer, dus ik ben benieuwd ( nu 5 uur geleden , slechte moeder he ). Ben echt even goed bijgekomen! Heb nu mijn lasagne in de oven staan, en voor de zekerheid 1 flesje alvast zover klaar gezet, want je zult net zien dat ik eet, en Naomi wordt wakker.. Vanavond kijk ik hier nog wel eventjes.. Ow wacht, dametje wordt wakker.. Dus ik moet weer aan de slag ..
Lekker even bijgetanked Loran! En Alice, niet van die moeilijke vragen stellen...dit is een zwangerschapsforum Kirsten, wat kan je toch heerlijk schrijven. En wat leuk dat Robin al wat kan praten. En over de krampjes...ik heb geen idee. Hier niet echt heel veel krampjes, wel eens een half uurtje, maar tot nu toe is dat maar een keer per week. Verder een paar per dag.
Alice volgens mij kan je hem alleen veranderen in negatief onder beeld.Maar Alice je kan toch ergens wel een proefversie downloaden.Effe Google. Hopla hier ook zulke krampen hoor.Daarom heeft hij ook die navel van het vele persen op z' buik.Zo zielig. Kiki hoe is het met je mannetje is hij nog stil. Hier ookal verschillende kreten en geluiden.Bewust lachen en je volgen echt zo leuk. Kom net van de fysio jee wat heeft die me zeer gedaan.
Ons manneke heeft niet zoveel last meer van krampjes.. Hij poept 's morgens 2 keer en de rest van de dag helemaal niet... Wij gebruiken ook 3 maal daags Cinababy en dat helpt dus erg goed bij Collin. Hij heeft net om 19:15 uur zijn fles gehad en om 12 uur maak ik hem weer wakker voor zijn fles en dan hopelijk weer lekker doorslapen. We houden nu het schema aan van vandaag. Een heerlijk schema en dan zit ie op 5 flessen van 100 cc en 1 fles van 120 cc...
Mannetje ligt hier weer in bed, stil. Ik hoop dat het doorzet. Hij is ook echt zoveel vrolijker. Maar nog steeds babyfoonvrees hoor, zit nog steeds niet echt relaxed.
De babyfoon hadden wij na 2 dagen al weggedaan. Werd helemaal gek van dat ding.. Bij elk geluidje ging ik naar boven.. Dus niks voor mij !
Thorsten ligt wel twee etages hoger...en als hij huilt hoor ik het wel, maar ik probeer nu al eerder in te grijpen. Ik probeer de 'jank'cyclus te doorbreken. Voordeel van onze foon is dat hij pas 'aanslaat' als het geluid meerdere seconden aanhoudt. Dus kreuntjes, hoestjes etc. hoor ik niet.
hier ook geen babyfoon :-D heerlijk Alice gewoon even naar www.hema.nl daar de bestelsoftware downloaden. Hiermee kun je je fotos sepia zw wi en nog vanalles maken en opslaan op je pc. Je kunt ze ook naar de hema sturen en laten afdrukken,,,ideaal
Collin ligt ook 2 etages hoger Gelukkig hoor ik hem goed huilen.. Als ie maar iets huilt of kreunt dan hoor ik hem.. Maar loop niet zo gauw meer naar boven toe...
Hier staat de klasssieke muziek weer aan.Hij ligt in de box te slapen.heb nog steeds dat hij s'avond erg graag bij me wil zijn.Maar ben nu dus al blij dat hij in de box ligt.Volgende stap naar boven. En Ati z'n dip ja die gaat wel maar hij heeft vandaag dan ook met m'n moeder en stiefvader gepraat. En ik zal toch de stap moeten gaan nemen om tegen m'n vader te zeggen dat het ons leven is en dat ik van zulke opmerkingen niet gediend ben.het is wel mijn man waar ik gelukkig mee ben.Hij heeft toen d'r tijd ook niet aan ons gevraagt of hij een ander kon nemen.Hij kan het ook niet hebben dat ik m'n moeder meer zie dan hem.Maar ik blijf er bij jij bent weg gelopen niet wij.Nou woont hij ook niet naast de deur.En ik heb hem gewoon niet zoveel te melden want alles wat ik doe is zowizo in zijn ogen niet zoals hij mijn toekomst had gezien. Ati en ik komen er wel uit.Dat hebben we al een keer gedaan dus dat lukt nu ook wel.Ookal is het niet makkelijk en zal ik af entoe 2 keer moeten slikken.Maarja kenji hoeft nu niet naar de oppas en daar ben ik ook wel blij om.En tegen de tijd dat Ati weer gaat werken is Kenji zeker een jaar dus dan is het toch weer anders.
Bedankt missg! Makkelijk zeg! Ga ik vaker gebruik van maken! Dit is het resultaat, wat een scheetje he!