Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hai ladies,

Vandaag weer een dipje gehad, Jenda had veel krampjes en huilde dus veel...ook maar cinababy gekocht vanmiddag, hoop dat t spul snel werkt. Geven jullie dat gewoon standaard 3 x per dag uit voorzorg? Of alleen als je vermoedt dat je kindje krampjes heeft?

Ben ook bekaf, slaap tekort denk ik. Ik zie zo bleek en voel me duizelig, hoofdpijn, moe....heb het idee dak elk moment om kan vallen. Kga zo maar slapen, Jenda ligt ook net in bedje en ze slaapt...gelukkig (nog wel tenminste)...ow wat zeg ik nu? Ik hoor haar alweer :(
    maar weer ff bij haar kijken dan...

Oh en missgroovy, thanx voor de tip over die Baby Paws site, heb ook even gekeken en ben helemaal verliefd op die schoentjes....gauw bestellennnnnnnn :) :)

liefs Borsatofan

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Gelukkig mag hij het kleurtje nog een paar weekjes houden, schijnt wel vaker te gebeuren bij BVkindjes. Vrees eerder dat ze gaan zeuren over zijn gewicht vrijdag.

En dat huh, ik snap echt niet hoe je Fenne instopt...hier krijg ik de dekens echt niet verder dan zijn middel, anders wordt hij woest en begint ie nog meer te trappen en slaan...van de week al twee keer zijn broek onder de dekens uitgewurmd :confused:

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hihi kiki nee hier slaapt Fenne in de kleine slaapzak 50-62 van de hema en dan een dekentje lekker hoog. Alleen dr koppie en dr handjes liggen erboven uit

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki als ik dat zo hoor denk ik dat je morgen met bakeren een eind gaat komen.Hij zal eerst wel boos zijn.Of niet.
    Morgen komen ze toch.
    En waarom zouden ze niet te vreden zijn drnkt hij zo slecht dan deze week?

Er ligt er hier een weer bij mij. en zegt heel de tijd huhuhuhuhu

5. missgroovy

haha son hij is je aant aanmoedigen :)

Kiki heeft thorsten t dan niet koud?

Borsatofan ,,,,shop ze hè hihi de babypaws zijn echt super!

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Eigenlijk ben ik nu weer een beetje huiverig voor het bakeren, hij slaapt sinds gisteren eigenlijk best wel goed...ben zo bang het te verstoren. Tot twee weken geleden ging het allemaal goed...maar even kijken wat ze zegt.
    En vorige keer was hij net 100 gram aangekomen, dat schijnt weinig te zijn en hij zit al op het onderste lijntje

He, hij is wakker..even voltanken ;)

7. zo hehe eindelijk bij...maar niks blijven hangen, Dylano heeft afgelope nacht gespookt en ik ga nu richtig bed! ben dood en dood op.

liefs en hopelijk kan ik morgen weer meer komen

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland

Dit is nu.

Kiki hier zeiden ze vorige week tegen mij 100 is normaal in een week.Dus weer geen peil op te trekken.En die lijntjes ja leuk maar voor mij niet maat gevend.Kenji zit er ver in in het midden maar hoeft er eigenlijk nog niet in te zitten dus zullen ze hier wel gaan zeggen dat hij dik word.

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
  10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    En dan hebben we dit.

11. missgroovy

hihi missie geslaagd t slaapt ;)

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    De jouwe of de mijne :) :) Of allebij. En hier staat nog steeds de muziek aan maar word er een beetje gek van heb de cd's nog niet binnen dus de demo speelt nu voor de 30ste keer ofzo :(

13. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    Halloooooooooooooooooo

Sow ben al vanaf 8uur aan het bijlezen en eindelijk klaar..
    whahahaha

even over de voeding en de uren..
    ik deed robin eerst om de 3 uur voeden met een flesje van 120 cc (135 voeding dus).
    maar of ze melde zich eerder of dronk het niet op.. gestress dus.
    ben daarna gaan voeden op verzoek.. wat blijkt dat ze zelf al aangeeft 4 uur tussen de voedingen te kunnen hebben. en we begonnen met het flesje van 7u en kwam dan uitzichzelf om 11u/15u/19u en 23u.. snachts melde ze zich standaard tussen 3u en 4u..
    dus eigenlijk is mn kind al uitzichzelf op de perfecte uren gaan melden.. dit gaat al een week zo.. maar merk nu dat ze weer eerder komt.. dus heb sinds twee dagen de voeding verhoogt naar 150 cc (165 dus voeding 5 schepjes) en ze houdt het weer lekker vol.. ook slaapt ze nu snachts door tot 4.30u dus er zit al schot in.. geef dan wel om 4.30 maar een flesje van 100cc zodat ik netjes om 7u weer met de eerste ochtend voeding kan beginnen..
    Hoop dat ze het zo volhoudt en over een paar weekjes kan doorslapen..

Hier wel een kind met gebruiksaanwijzing.. ze is zo makkelijk en geeft echt duidelijk alles aan.. kan zelfs aan haar geizchtje zien wanneer ze moet supgen dus zit al klaar met het doekje.. haha scheelt weer was..

Verder weet ik het allemaal alweer niet meer..
    pff ben nu vergeetachtig ooit..

oja.. hier voorlopig geen 2de.. pffffff ben nog mn zwangerschap aan het verwerken.. vond het echt geen top tijd terwijl ik een superzwangerschap heb gehad..maar wil er zeker 4 tot 5 jaar tussen zitten als er een tweede komt.. dan ben ik zo rond de 33/34 jaar. kan nog net denk ik zo..
    maar nu moeten mn vriend en ik nog echt niet aan un tweede denken..

verder melde ik gisteren dat ik ongesteld was geworden.. nou snap er niks meer van en zit met een dilema.

vloeide al zeker 2,5 week geen bloed meer. geen spatje.. gisteren ineens helderrood vers bloed. (1 maand geleden bevallen).
    dus ik denk ongesteldheid.. gelijk ook mn pil ingenomen want moet weer beginnen op 1ste dag van ongesteldheid.. wat blijkt na het bloed van gisteren totaal geen bloed meer verloren.. vanacht niet en vandaag de hele dag niet.. terwijl ik altijd mega ongesteld ben.. heb dus gisteren wel pil ingenomen maat twijfel nu of het wel ongesteldheid was en weet nu niet of ik vanvond de pil moet nemen..
    pfffffffff wat een zeik.. haha

nou dat was het weer voor me.. grrrrrrrr voetballen is nog bezig..
    wel schattig.. mannetje ligt met dochtlief op de bank voetballen te kijken.. nouja kijken rbin slaapt heerlijk..

owjaaaaaaaaaaaa big news..

robin heeft vandaag voor de eerste keer echt bewust gelachen.. ze deed het een paar keer achterelkaar. echt smelt smelt smelt.

dit is toch zo leuk dat je dadelijk elke dag weer iets nieuws gaat herkennen.. ik voelde me zo trots als een pauw.. mn dochter kan lachen.. hahaha

doei

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Cinababy-> Werkt dat ook tegen 'spugen'? Of echt alleen tegen krampjes?

De Babyfoon heb ik hier volop ingebruik.
    Echt een uitvinding vind ik het..
    Ik heb het naast bed staan, en hoor elk geluidje van haar.. Daar kan ik rustig op slapen :oops: .
    Heb 1x gehad dat ik zonder de babyfoon moest slapen ( lag toen bij mijn ouders thuis), en ik was te onrustig zonder de babyfoon..
    Maar gelukkig kan die van mij vrij veel doen, muziek spelen licht geven, kan tegen haar praten op afstand etc. En het pakt nooit een andere babyfoon, alleen de unit die erbij hoort!

Naomi slaapt nu weer lekker..
    HAd om 20.15u. een flesje van 160cc op.
    Maar echter had ze daar niet genoeg aan..
    Dus een flesje van 60cc extra gemaakt ( en een heel klein beetje nutrix erdoor gedaan :oops:), en daar heeft ze 40cc van gehad. Maar dat was ook nog maar haar 5de flesje ;) .
    Nu slaapt ze wel door tot minstens 3u.

Slechte moeder he ;) , nu al een klein beetje nutrix door de laatste voeding doen ( mag eigenlijk vanaf 4 maand), maar merk dat ze dat nodig heeft, en er geen last van krijgt, dan is ze 's nachts wat beter verzadigd :oops: .

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Loran nee helpt niet tegen spugen.Maar je heb er wel druppels voor hoor ook van VSM uit de zelfde lijn ;)

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik ga naar boven sta op klappen.Stuur Ati lekker naar buiten met de hond.Zit nog met z'n neefje te praten.

Meiden weltrusten.

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nouja, spugen doet ze niet echt.. Maar laat vaak meer dan een mondje vol terug lopen.
    Vooral 's nachts in bed ( kan het bed elke dag wel verschonen :oops: ) is het een drama, heb hydrofiele luier ( 3x dubbel gevouwen) al onder het hoofdje gelegd, maar zelfs dan gaat het er gewoon doorheen.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Welterusten..
    ik ga ook richting bed..
    Moet om 10.15u. bij de VK. zijn..

Dus dat wordt op tijd uit bed ;) .

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daar is het ook voor moet je even kijken.

20. Hoi meiden

Zo hé hé helemaal bijgelezen

Cinababy gebruik ik ook al een week of twee. Heb alleen niet het gevoel dat dat iets helpt. Ze vindt het wel erg lekker. Ik doe het op een babylepeltje en dat vindt ze prima

Oh verder hebben we de dr Brown fles (dokter bibber-fles zeggen we hier). Helpt ook wel iets, maar nog steeds krampen.

Oh ja, Jet hoe is het met je borstvoeding? Ik had het hier afgebouwd en het was helemaal weg. Nou deze week ben ik weer Lolo hoor, echt weer joekels. Van de week was mijn t-shirt ineens zeiknat, ik droeg ook geen compressen meer. Het spuit er werkelijk weer uit. Ik tegen hubbie: goh zal ik de borstvoeding opnieuw proberen :p ? Hij liep gillend de kamer uit: neeeeeee. Hihihihi lol

Wat een geweldige foto's zijn er weer voorbij gekomen. We hebben echt leuke baby's allemaal

Maro mag ik af en toe een dagje met jou ruilen? Ze hebben toch dezelfde naam dus dat merkt niemand ;)

Robin ligt al weer een half uur op bed te protesteren... :rolleyes: . Ze is verder wel lief geweest gister en vandaag. Maar ze heeft veel liefde, aandacht en contact nodig. Vannacht heeft ze bij ons in bed geslapen, we hadden geen zin in het gevecht. Maar vandaag wel, het blijft geen grapjesdag. Mooi in d'r eigen bed :evil: !

Ben benieuwd of ik daar over een paar uur nog zo over denk :rolleyes:

Trusten allemaal
    Kirsten

Deel Deze Pagina