JA BEN SLAAPT HOI,HOI,HOI. Het is weer avond en dan is hij moe van de hele dag wakker zijn. straks nog de laatste voeding en dan weer slapen. Hopelijk morge een goede dag maar ik vrees het ergste Doei Teddy.
Maro: hier hetzelfde met bloedverlies. Een week geleden ineens weer rood dus eerste pil ingenomen...maar dag erna niks. Ik ben maar gewoon verder gegaan met de strip. Komende tijd toch extra safe tussen de lakens Loran: jeeej wat heb jij toch een gulzige meid ofnie! En nutrix erdoorheen? Is het echt niet te vroeg voor darmpjes dan? Wat betreft de ml: ben gisteren dus geweest en zei dat ik haar snachts 165 gaf omdat ze zo'n honger had....mocht absoluut niet! Zou haar buikje van uitrekken! Mag haar max 135 geven.....wat gek toch dat iedere cb zo anders advies geeft zeg! Kiki: Ik heb er hier ook eentje die perse de handjes boven de dekens wil hebben....maar bij jou kun je de dekens niet verder krijgen dan middel? Gek he, dat die kleintjes zo'n eigen willetje hebben! Sonja: cd box nog niet binnen? Die demo is toch saaaaaiii hihi! Hoop dat gauw binnen komt, mooie muziek! Zo...lenthe heeft het heel goed gedaan vandaag! Ze heeft er wel beetje moeite mee met 4 uur ertussen, dus moet haar vaak nog even zoethouden maar ze heeft het goed gedaan. Nu ga ik dr zo weer wakker maken voor de nachtfles. Ze is heeel erg veel wakker geweest vandaag (lees: max 2 uur geslapen!) dus wie weet trekt ze m wel echt door vandaag! Nou meiden....een hele goede nacht en knuffies voor iedereen!
@ Alice-> CB bureau heeft niets gezegd hoor . Ben er zelf mee begonnen. Maar ik gebruik het niet iedere dag . Alleen wanneer ze na 1 flesje niet genoeg heeft, dan krijgt ze dat. Ze heeft dan geen last van krampjes, en de darmen werken dan ook prima ( is dan niets anders dan normaal), maar ik gebruik echt maar een heel klein beetje..
goedenmorgen joepie! ze heeft doorgeslapen ......van 23;30 tot vanochtend 6:00 mooie foto s allemaal Kenji groeit lekker ,gaat wel hard zeg! hij is niet dik hoor son...jongens zijn gewoon forser,die van mijn vriendin ook. ik zat toch met mijn vriendin(andere) op zwangerschapzwemmen,die is gister bevallen van een zoon....<big one> 56 cm en 5340 gr,ze had ook een mega,mega buik.
\/ \/ hier ook doorgeslapen \/ \/ sliep na de fles van 19 uur direct en dan gegeten om 23.30 uur en dan vanmorgen om 06.15 uur! woehaaa yes yes heb wel vanaf 03.00 uur af en toe speentje gegeven! maar we gaan de goede kant op! het kan mss toeval zijn, maar hij heeft vanacht op zijn buikje geslapen, merkte in de dag al dat hij beter sliep zo! en idd (of toeval natuurlijk) mss een tip!? ventje kwam er mee af omdat hij liefs op de borst in slaap valt (en dan ligt hij op de buik natuurlijk) maar ik durfde niet en vroeg toen raad aan schoonmoeder en blijkt dat ventje vroeger moest op zijn buikje slapen! toen radde ze dat ook aan! paar jaar later is het dan de zij geworden en nu is het de rug! nou ik ben iig blij! doeiii
Alyssa heeft ook doorgeslapen, ze had rond half 11 haar flesje gehad en tegen 7 uur vanochtend werd ze wakker. Volgens mij ligt ze nu haar luier vol te duwen, hopelijk geen diarree meer en wat vastrere ontlasting. @ Loran, ik ben na 4 weken ook de laatste voeding gekolfd met een beetje toevoeging van Nutrilon gaan geven, ze deed het er super op en sliep er veel beter door. En ook niet op advies van het CB ik kwam daar en vertelde dat ze veel spuugde en op de avond om de uur kon komen toen ik nog bv gaf, toen zeiden ze zelf de laatste voeding beetje indikken met nutriton/nutrilon. Dus heb daarna pas gezegd dat ik dat al deed @ Alice, oei dan mag ik wel uitkijken Alyssa kan soms 180 ml/cc opdrinken maar als het waar is dat het maagje dan uitrekt ga ik het toch op de 150ml/cc houden Ik ga kijken of haar luier een slagveld is geworden of niet ze is inmiddels uitgekreund.
Alice wat een onzin dat t buikje zou uitrekken zeg, als ze bv krijgen en pakken meer dan rekt t buikje toch ook uit? Loran nutrix erdoorheen, tsja t is maar 1 fles hĆØ maar als ze t nodig heeft voor t verzadigd gevoel t ekrijgen zou ik t ook doen. Zou alleen oppassen dat ze niet nog meer gaat vragen enz. Anders toch even vragen wat je wel nu al mag gebruiken. Ik weet johannesbroodpitmeel. Das tegen t spugen maar maakt de voeding ook dikker dus moeten ze ook meer moeite doen. Dus is dat mss ook een optie voor Naomi. Je hebt van vsm idd ook druppels tegen een mondje teruggeven. Heb ik gister nog in mn handen gehad. Ow fles is warm :-D
Grrr mn hotmail doet het niet, dus nu moet ik gaan zoeken waar ik gisteren ook al weer gebleven was...... Nou tot over een uur denk ik
Mijn meisje slaapt ook al zo goed, gister om 22.45 de fles 120 cc om 03.00 uur hoorde ik haar kreunen, maar ze viel weer in slaap en om 6.30 uur heb ik weer een flesje gemaakt van 120 cc! En vanaf vandaag krijgt ze 5 voedingen van 120 cc. Ik hoop wel dat ze nu 4 uurtjes weg blijft, want voorheen kwam ze overdag echt om de 3 uur! We zien het wel, anders gaan we het maar rekken! Ze went waarschijnlijk snel! Gr, een trotse Mama
Goedemorgen.. Hier ook weer een goede nacht gehad. Om 00:00 uur een fles van 120 cc Om 04:45 uur een fles met 100 cc en nu net om 08:30 uur weer 100 cc.. Helaas lukt het me nog niet om een fles over te slaan in de nacht. Maar dat komt gauw genoeg lijkt me...
Hier ook even een snel berichtje van mij.Meneer heeft geslapen tot 5 uur heerlijk dus.Dit vanaf half 11 dus heel netjes.Met een fles van 160 ml. heb hem wat omhoog gezet weer. Daarna nog lekker bij ons in bed geslapen.Tot 8 uur.Half 9 weer de fles erin en hij slaapt weer. Heerlijk ben ook weer een beetje bij gekomen. En volgens mij hebben ze allemaal goed geslapen als ik het zo lees. Meiden tot zo moet even weg.
Fenne toch maar weer een keer op haar zij gelegd,,,, jee wat een protest zeg. Heb er een spiegeltje naast gezet kan ze dr eigen schreeuwgezicht zien hahah volgens mij is ze ervan geschrokken want ze is stil Trouwens gisteren bij de verlos,,,, ze zei dat je de eerste menstruatie niet kunt missen. Die is altijd veel heftiger dan je gewend was. Dus dat bloedverlies wat ik had is geen menstru geweest. T is normaal dat je onregelmatig vloeit. Dan bijna niks of bruin, dan opeens helderrood en wat meer. Dus hopelijk duurt t nog even hihi, zit er niet echt op te wachten! Vanaf vandaag 20% bij prenatal dames dus als je nog wat nodig hebt, rennen!
ow ja t nachtverslag helemaal vergeten hihi Fenne heeft van half 11 tot half 5 geslapen en daarna tot 8 Dus Son als we ze naast elkaar leggen komt t vast goed haha ze maken elkaar tenminste niet wakker
Nachtverslag: Toch maar eens om 23 uur een fles van 180 cc gegeven, hubbie zei dat ze die echt niet leeg zo drinken.... nou, tot de laatste drup! Ik dacht: "Dat is mooi, dan slaapt ze nu eens ff lekker langer". nou, dat deed ze ook, wel ZEVEN MINUTEN langer dan normaal (het was nu 04:07 u.) PFffffff Maar ze lag niet echt door te huilen zoals ze dat normaal deed, dus ik heb haar even laten liggen. Valt ze gewoon weer in slaap! Niet voor lang, maar toch, het was uiteindelijk 04:50 uur dus bijna 3 kwartier later dan normaal! Ik ga dit vanavond weer proberen, wie weet trapt ze erin en krijg ik haar zo wat later. Heb mezelf nog maar weer eens ernstig toegesproken dat ik gewoon moet accepteren dat het even duurt voordat ze echt door gaat slapen en dat ik uiteindelijk nog steeds niet mag klagen. Na die nachtfles gaat ze nog altijd wel weer slapen, nu huilt ze nog even gedurende 5 minuten en dan is het stil (en dat deed ze 2 weken geleden echt nog niet). Nu heb ik ook echt gemerkt dat Gabriƫl er dwars doorheen slaapt, dat is wel prettiger want hij moet wel weer iedere ochtend op tijd eruit voor school en als hij ook wakker zo worden, is hij helemaal op aan het eind van de dag. 's Avonds stort ik wel in, ik probeer dan altijd even een beetje te slapen maar Ysabelle is erg onrustig 's avonds. Nu is het ook nog zo dat mijn hubbie echt bijna iedere avond laat is, dus dan zit ik met haar op. Volgende week is hij wel 1 avond op tijd thuis, alle andere avonden moet ik alles alleen doen! Vind ik dus echt niet leuk! Want dan geef ik dus 24 uur per dag alle flessen alleen en vind het wel fijn als hij ook eens een fles geeft (daarom vind ik het ook zo knap Kieks hoe jij dit al doet en THorsten is volgens mij toch een wat drukker kind dan Ysabelle ). Maar goed, iedere dag wordt ze een dagje ouder en hopelijk ook een beetje wijzer. [-o< Het regent dat het giet hier, ik ben iedere dag aan het "oefenen" met naar school lopen, weer of geen weer, want over 5,5 weken moet ik mijn auto inleveren en dan moet ik het ook lopend doen tenslotte. Straks als ze een stuk ouder is, kan ze mee op de fiets, dat scheelt ook weer. Ik weet dat er van die dingen zijn waarmee je de mc op de fiets kan doen, ik zou hem van mijn schoonzus te leen krijgen, maar ja, die verstandhouding is weer beneden alle peil dus daar wacht ik maar niet op. En nu ga ik eerst ff een broodje eten! Latersss
eej mis groov thanks voor je bericht.. ik ben dus ook nog niet ongesteld geworden dan.. want vloei nu al 2 dagen niet meer.. heb dus maar 1 pil gepakt en gisteren niet.. goed gedaan dan toch denk ik maar zo.. nu dan nog maar hopen dat het vreselijke rode monster nog lang wegblijft. whahahahahaha pffffff heb ik eindelijk een dagje rust. niks gepland zit ik me hier te vervelen.. ja heb de was al gedaan en er staat nog afwas en boven moet alles gepoetst worden maar echt geen zin in.. ga me zo eens naar de douche slepen.. robin ligt alweer te maffen whahaha. heeft ook een goede nacht gehad. 23u laatste fles en om 4 uur melde ze zich weer en om 7 uur ook goed gedronken.. volgende weer gepland om 11u.. ben benieuwd. ga haar dan lekker wakker houden en met haar tutten.. kijken of ze vandaag ook weer zin heeft om te lachen.. grz
owwwwwww hahahahahha robin is vandaag precies 1 maand.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwwww de tijd gaat echt snel.
Hier de nacht weer het zelfde als altijd flesje rond een uur of 3 en daarna weer slapen.. half 7 flesje en weer slapen.. Lees dat er ook aardig wat kindjes door geslapen hebben, Alice hoe is jou nacht gegaan? Hebben jullie kindjes s morgens ook van die koude blauwe handjes? geen idee wat ik er aan kan doen ze haalt ze nder de deken vandaan..
dus jullie willen een slaapverslag? 23.00-01.00 02.00-04.00 that's it...daarna wakker, wakker, wakker en heel erg vrolijk! 08.00 valt in slaap, maar we moeten om 9.15 naar de vk...sindsdien huilerig
hier ook een goede nacht. er is gegeten om 21.30-2.30 en 6.30 Strakkies lekker lopend door dat prutweer heen en dat om mijn kleintje lek te laten prikken Ben net kleertjes aan t uitzoeken geweest. Heb gister 3 verhuisdozen voor kleding gekregen, daar mocht ik uit halen wat ik wilde, en de rest gaat weer naar iemand anders. Ik heb er ongeveer 1 doos tussen uit gevist, dus dat zit lekker in de was. Maar nu moest ik alles wel eens ff uit gaan zoeken. Ik ben voor het komende jaar bijna klaar echt zooooveel kleertjes voor dat ventje, ik zou willen dat ik zo veel had