Ook ik stofzuig gewoon als hij wakker is of slaapt... Hij valt er idd van in slaap... Dus veel stofzuigen hahaha... Vandaag de spullen binnengekregen voor Collin's spaarrekeningetje... Dus hij kan gaan sparen hahaha.. Sparen jullie ook ? En wat sparen jullie dan ? Wij doen 10 euro per maand.. en dat gaat elk jaar met 10 euro omhoog...
Die van ons slaapt heel de dag. Hij is maar weinig wakker. Alleen tussen half 6 en 7 uur in de avond is hij wakker en is ie beneden. Dan wilt ie bij me liggen tot hij de fles krijgt...
Lutein heeft van Tj's vader een bankrekening gekregen met 500 euro er op. Dus ik denk dat we daar straks iedere maand wat op storten, hoeveel weet ik niet. 50 euro per maand denk ik. Kiki, ja, dat van ratio herken ik wel. Helaas hebben baby's geen ratio.. dus moet het toch maar op gevoel. Ik hoop maar dat Lutein gelukkig is.. raar toch? Waar ik ook over in zit, is straks de kinderopvang, ik laat Lutein nooit huilen, straks doen ze dat daar wel. Dat lijkt me verschrikkelijk.
Lutein kijkt wat, maait wat met haar armen, kreunt, puft en steunt en slaakt es een kreetje. En soms jengelt ze (half huilen/zeuren).. totdat ik het zat ben en haar oppak.. maar als ze niet wil slapen valt ze niet in slaap, gevolg dat ik brood smeer, drinken pak e.d. met haar op de arm. En dan kijken we t.v.
Hoe groter ze worden, hoe minder ze gaan huilen...als het goed is. Dus de opvang komt wel goed. En Lutein is ontzettend gelukkig, rustig maar! En hier is het ook zo goed als alleen maar slapen en huilen (vannacht daargelaten). De lachjes zijn schaars, komt vanzelf wel als ze wat ouder zijn. En de ene baby slaapt 20 uur per dag en de andere 12. Rapoenzel, als jullie elk jaar 10 omhoog gaan per maand, dan kan dat nog behoorlijk gaan oplopen Op zijn achttiende bijvoorbeeld 180 per maand, niets mis mee Hier ook een rekening van opa en oma gekregen met 500 erop. We zijn niet van plan echt voor Thorsten te sparen, wel meer voor onszelf zodat we later zijn studie e.d. makkelijk kunnen betalen. We zetten nu per maand 20 extra opzij en de kinderbijslag gaat daar ook naartoe. Daantje, fijn dat je hebt kunnen genieten, waar was je ook alweer naar toe geweest ?
Milana vermaakt zich wel als ze wakker is, ligt wat in de box omzich heen te kijken en houd dit zeker een uurtje vol.. Mooi kadootje lintje! een mooi begin zon spaarrekening.. Hier voor Milana nog geen spaarrekening, voor chelsea al wel en daar storten we 20 euro per maand op, 1x in de zoveel tijd storten we ook het geld wat in haar spaarpot zit... Voor Milana binnenkort ook maar eens een rekening openen en 20 euro per maand storten..
Ja hier dus ook als ze wakker is en ze is op mn arm vind ze alles ok. En idd dan gaat alles met haar op de arm, fles warmen, broodje maken enz. Als ik haar neerleg dan huilt ze dus pak ik haar weer. Tv kijken vind ze ook leuk ja, maar wel op schoot Hier ook een spaarrekening en alles wat we voor haar gekregen hebben komt erop, dat is dus ook rond de 400 euo verder sparen Roy en ik alle 1,2,5,10,20 en 50 cent. We hebben al 5 zakjes met ieder ong 40 euro erin en die gaan ook op haar rekening. Zo spaar je toch altijd wel iets. Ik vind dat zo irritant in mn portemonee. Verder geen vast bedrag per maand want dat kan ik niet garanderen,,,zo breed hebben we t niet. Mss wel gewoon de kinderbijslag erop zetten.
Kinderbijslag en kleine centjes doen wij ook naar zijn rekening en wat hij allemaal van familie krijgt uiteraard ook
Alyssa krijgt iedere maand 10 euro op haar rekening, want ook hier een moeders die heeeel krap aan kas zit, maar voor de kleine heb ik het over, ik wil dat ze later toch naar een goede school kan gaan en daarna kan gaan studeren. De kinderbijslag gaat ook op die rekening. En het was weer een flinke volle luier, helemaal gevuld met diarree en krijg nog steeds het CB niet te pakken wordt er gek van, iedere keer wanneer je ze nodig heb zijn ze niet bereikbaar..... Alyssa slaapt vandaag wel lekker, net gedronken en ze slaapt weer als een roos
Rheallover...kan je niets inspreken bij het CB zodat ze je terugbellen? En diaree...hoe ziet dat er uit bij die kleintjes...heb hier vanaf dag 1 alleen maar vloeibare ontlasting...
En weer eens een vraagje. Thorsten slaapt heel graag en goed bovenop mijn borst...prima. Alleen nu ben ik zelf ook nogal moe en merk ik dat ik af en toe wegval. Hoe blijven jullie dan wakker? Zelfde probleem trouwens ook bij de nachtvoedingen.
Kiki bv geven is elke keer een natte spuitluier das normaal :-D en dat slapen,,,,gewoon in het midden van t bed liggen en slapen. Kan er toch niks gebeuren. Je word echt wel wakker als Thorsten bewegt. Enne rheallover, als je meisje goed drinkt is diaree niet erg. Maar omdat ze t al wat langer heeft mss gewoon even je huisarts bellen voor advies ipv csb
Hoi Lintje, leuke dat je er weer even was! Ennuh Lutein gelukkig? Natuurlijk! Wat denk jij nou?! Douchen doe ik tegenwoordig meestal savonds als R thuis is en anders als ze in dr bed ligt (of ze slaapt of niet of huilt..maakt me niets uit ) En je kan dr best wel s lateh huilen hoor! Heb het idee dat ze dat wel s kwijt moeten (omdat ze niet kunnen praten). Hier een ok- nacht. gisteren om 23.30 wakker gemaakt; dat is alleen niet echt een succes want ze valt contant in slaap tijdens voeden..krijg er max 70 in. Logisch dat ze dna snachts toch blijft komen. Dus om 4.00 uur----met een enorme poepluier! Alles zat onder, bah bah! Maar wel grappig hoor! Net gewandeld in de stad (door regen maar ok) en wat leuke dingetjes bij H en M gehaald. Tot later,xxx
nou het is echt waterige ontlasting en dan ook een dubbele hoeveelheid als anders en het stinkt echt gigantisch Ik denk dat het toch komt door de overgang van bv naar fv, maar ik had geen andere keus, ik wilde rustig afbouwen maar maandag was het echt ineens op, alleen paar druppels nat kwam eruit, de kleine kreeg het ook niet voor elkaar. Vanaf gisterenavond krijgt Alyssa similac, de nutrilon was op. Ben benieuwd hoe ze het op die voeding gaat doen. missgroovy, ze drinkt verder heel goed, ze is verder niet koortserig en hangerig, en ze heeft die luiers om de dag, gisteren had ze alleen geplast en die dag daarvoor 2 volle diarree luiers. Ik zal eens kijken of ze bij de huisarts er nog zijn.
Poepluiers van fles voeding vind ik ook veel meer stinken dan luiers van bv hoor. en ziet er ook heel anders uit. En kreeg hier te horen dat als baby's last hebben van heel erg dunne ontlasting de darmpjes het moeilijk hebben . Kreeg hier de tip om over te gaan op hypo al. melk. Al is het alleen maar om te kijken of Valentijn er dan minder last van heeft.. Misschien voor jou ook een tip?
Is misschien ook wel een beetje te veel verandering van voeding in een korte tijd, eerst borst toen nutrilon en nu weer similac..
Nou meiden jullie gaan weer aardig. Hier ook gewoon stofzuigen ook als hij slaapt in zijn kamer. Ik kolf zelf naast zijn bed.Staat op de commode. Hier ook een spaarrek.Iedere maand 25 euro en de kinderbijslag zal er op gaan en wat hij zo krijgt. Meneer heeft ook al aardig wat staan ook zo 400 euro geloof ik.Plus hij heeft een spaarpot hier staan die ook al aardig vol begint te worden.Hij maakt geluid dus mijn moeder laast tegen Ati wat voor geluid maakt hij dan dus Ati heel slim nou dan moet je er geld in stoppen dan kan je het horen De sniek.hihihi Kiki ik slaap hier wel op de bank met Kenji op mijn borst gewoon doen meid en in bed.Gewoon wat naar het midden verhuizen niks aan de hand.Hier ben ik gelijk wakker van iedere beweging. Weten jullie dat er ook een diaree virus is.Dit heet het Rotavirus. Is de meest voorkomende oorzaak van ernstige diaree en braken bij kinderen jonger dan 5 jaar.Kijk voor meer info op www.vaccinatiesvoorkinderen.nl Ik kreeg dat foldertje bij de enting.Is best een serieus virus. Maar Rheallover ik zou me er niet zo heel druk om maken als ze het niet elke dag heeft. Hier is het huis weer lekker schoon.Huishoudster is geweest.Ja ik ik ben lui