Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Isa heeft vooral een klein kontje, hopen dat ze dat in de toekomst ook zo weet te houden... bij moeders is het de mist ingegaan tijdens de zwangerschap ;)

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Oooh moet zo naar de gyn, getver geen zin in maar zal me maar eens klaar gaan maken en Isa de fles gaan geven anders huilt ze het hele ziekenhuis bij elkaar :)

3. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    geboortepremies?

rapoenzel was het toch?

en wat houdt dat in? of heb ik iets gemist en laat ik geld voorbij mn neus schieten?

hahaha.

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maro, in NL kennen we geen geboortepremies. In veel andere landen, zoals belgie, duitsland en italie kennen ze dit wel. Voor elk kind dat je op de wereld zet, krijg je dan een bedrag van de overheid. Dit is om het geboortecijfer op te krikken.

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wat een heerlijk foto's en wat fijn dat je het naar je zin heb op je werk erg belangrijk.

KIki fijn dat he nacht wat beter was en dat je lekker heb kunnen ontbijten.Heel erg goed voor de produktie ;)

Hier staat de bio klok toch echt ingesteld op ong 6 uur slaap.OOk goed natuurlijk maar ik zou het liever een uurtje later zien.
    Gisteravond is hij dus nog een tijd vrolijk wakker geweest erg belangrijk :)
    Hij ging dan ook pas wakker slapen om 23.15 dus zei tegen Ati hoop dat hij nu weer slaapt tot 6 uur half 7 maar nee hoor de klok 5 uur en meneer lag te krampen.
    Dus het maakt niet uit 10 /11 uur hij blijft rond 5 uur komen.

Hier zijn de newborn maat 2 eigenlijk al te klein aan het worden bij z'n dikke buik vind ik de band niet helmaal meer goed zitten.Heb niet zoveel ruimte meer.En ik hem nog 2 pakken liggen geloof nooit dat ik die op kan maken.Dan maar meenemen naar het uitje. ;)

Meiden ik geloog dat ik van iedereen mail terug heb gehad en ga dus later bellen naar het restaurant om te bespreken. :whistle: :whistle: Gezellig Gezellig

6. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen lieverds, sorry dat ik zo een tijd niks van me heb laten horen, maar het was hier in huis even goed raak en ik was behoorlijk van de rel.....

Heb dus knallende ruzie met mijn hubbie gehad, en het duurde even voordat alles goed en wel was uitgepraat.

Ik zat er namelijk even helemaal doorheen omdat Erwin hier totaal niets uitvoerde, alles, maar dan ook echt alles komt op mij terecht en dat was ik van de week dan ook goed zat. Ik had tegen hem gezegd dat hij wel iets meer kon doen hier in huis en met Amber en Keenan, maar hij vatte dat op als enorme kritiek. En ik had nog tegen hem gezegd: je moet je niet aangevallen voelen, maar dit is hoe ik me voel en ik moet het gewoon even kwijt.

Ik was namelijk alleen nog maar bezig met het huishouden en Amber en Keenan, en dat werd me teveel. Zo wachtte ik altijd tot een uurtje of twaalf voor de laatste voeding van Keenan, en dan mocht ik er rond drie uur, half vier weer uit voor de nachtvoeding, Erwin bleef dan gewoon liggen in bed, draaide zich gewoon om als Keenan wakker werd en begon te huilen..... En ik had zo een last van mijn rug, maar nee hoor, even helpen was er niet bij !

Dus gisteren was voor mij de maat vol, ik heb heel demonstratief de stofzuiger in het midden van de kamer neergezet en de was boven op de overloop uitgestrooid en ik ben vertrokken naar mijn vriendin, om daar mijn hart uit te storten en even lekker bij te kletsen.

Toen ik thuis kwam stond die stofzuiger er nog steeds en de was lag ook nog steeds op de overloop, en toen ben ik dus echt uit mijn vel geknald !

Tijdens het avondeten (wat ik natuurlijk ook nog eens klaargemaakt had....) zijn Erwin en ik er eens voor gaan zitten en hebben we een soort van schema opgesteld, omdat ik me niet langer als huishoudster laat behandelen. Ook ik mag leuke dingen doen, en ik ben er niet alleen voor het huishouden en de kinderen.

Dus gisteravond heeft Erwin gewacht tot de laatste fles, en ik heb de nachtvoeding gedaan, ik ben meteen een stuk bijgekomen, ik kon even goed bijslapen.

Ook heeft hij gisteravond het hele huis nog gestofzuigd, dus ik hoop dat het gaat werken....

Duimen jullie met me mee ?

Ik ga nu eerst even samen met Amber douchen en aankleden, en dan ga ik de rest even bijlezen, want daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Oh ja, nog even iets grappigs: ik had dus tegen Erwin gezegd dat hij rond half twaalf de laatste fles moest geven, maar Erwin vond het zielig om Keenan wakker te maken, dus toen heeft hij tot 01.00 uur 's nachts beneden gezeten tot Keenan wakker werd, whahahahaha ! Ik vond het al zo vreemd dat Keenan pas om 05.35 uur wakker werd voor de nachtvoeding..... Anyway, ik heb heerlijk geslapen, hahahahahha !

7. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hm ik heb de foto verkleind maar dan krijg ik nog de melding dat ie te groot is.... :(

Bestaat er zoiets als een biologische klok bij baby's? Klokslag 4 uur 's nachts is het tegenwoordig prijs. En ze deed het zo goed! Begrijp er helemaal niets meer van maar vind het zwaar frustrerend. Ik word nu dus iedere nacht rodn kwart voor 4 wakker omdat ik weer dat ze zo komt. Tegen 5 uur leg ik haar weer terug in bed (ze is altijd onrustig na deze fles) en dan slaap ik niet meer omdat hubbie er om kwart voor 6 uit moet. Dus mijn dag begint alweer een week lang om kwart voor 4..... :( :( 's Avonds spookt ze ook, tegen een uur of half 10 valt ze eindelijk in slaap en ik dan ook (ze ligt dan bij mij op mijn buik, ergens anders wil ze niet slapen) en dan maak ik haar weer wakker tegen 11 uur voor een fles, dus slaap ik zelf ook iets meer dan anderhalf uur. En dan van 12 uur tot kwart voor 4. Ik kan er niet zo goed tegen vandaag, had ook helemaal geen zin om vanmiddag met beide kinderen alleen thuis te zijn, dus ik ga maar ff naar mijn zus. Nu kan het nog, over 5 weken moet ik de auto inleveren en ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer. :confused:

8. wannie

wannie Niet meer actief

Goedemorgen

Hier een goede nacht gehad
    van 23.00 tot 5.00 tot 9.00
    Vanavond de laatste fles wat verlaten en hopen op weer zo'n doorhaal ;)
    Gisteren was de fles half uur eerder dan gewoon dus dat moet vanavond geen probleem zijn.

Verder weinig te melden.
    ik ga aan de slag hier in huis :)

Kusssie

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hihi Jet zo moet t je hebt geen twee kids om op te voeden maar 3! Hier ook, moet ook nog eens een hartig woordje praten, gisteren ook woorden gehad. Stomme vent ;)

Hier om 00 en om 5 gevoed daarna om 8.30. Ze kwam 8.15 maar heb haar eerst in bad gestopt. Had ik beter mee kunnen wachten want na de voeding moest er natuurlijk ook weer iets uit. Ze wacht altijd precies tot ze weer ligt. Ze boert gewoon en alles hou haar nog even rechtop, maar mevr ligt een kwartier en hoppa. Maar goed mama wast wel.

Zelf moet ik nog douchen, maar moet wachten op de oom van roy. Die komt de sleutel van de auto halen. Daar zit ik al een kwartier op te wachten. Hij zou er zo zijn, alsof ik niks beters te doen heb heel de dag.

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi Kuki hier ook een bio klok op 5 uur.

11. missgroovy

Hier is t ook 5 uur!

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Son, uitje...heb ik iets gemist? Hmmm, nou ja, zoals het er nu naar uitziet kan ik toch niet mee :( Bedoel, de supermarkt is tegenwoordig al bijna niet meer haalbaar :(

Jet, <knuf> Lekker he van die mannen die niet meewerken...*shake hands* Maar wat heerlijk dat je wel even een nacht hebt kunnen bijtanken.
    Geen BV meer gegeven?

Kuki...dan weet ik het ook niet meer, misschien iemand anders die je hier nog kan helpen?

Ben helemaal zenuwachtig...tussen 10 en 11 weeguurtje...me maag draait zich langzaam om :(

Trouwens die korte nachtjes zijn wel goed voor je gewicht. Vanochtend op de weegschaal kwam ik erachter dat er deze week twee kilo is afgegaan.

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi Groovy hier de ook om half 9 de volgende gegeven.Die 2 kunnen best samen uit logeren dan kan je stereo voeden :) :)

Jet gelijk heb je hoor.Sinds ik Ati 2 wk geleden heb gezegt dat ik het op die avond zat was doet hij ook veel meer met Kenji.En nu zegt hij al nee ik doe het wel want als jij straks aan het werk ben heb ik een moeilijk kind :confused: :) Hoe bedoel je veranderen.
    En over het huishouden ja daar mag ik niet over klagen eerder anders om hier :oops:
    Ik werk liever dan dat ik wat in het huishouden moet doen.

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He Kiki doe effe normaal je gaat gewoon mee hoor.Geen gekheid.

En meid maak je niet zo druk.Over het wegen.Je doet het goed.En leg nog een keer je problemen uit daar.En anders ga je naar je huisarts en vraag je of je naar de kinderarts mag.

Hele Dikke KNUFFEl

Enja het uitje ik ga vandaag alles regelen.

15. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Goedemorgen! Ik heb zooow lekker geslapen! of het kwam doordat Keano gister de hele middag wakker was, of door de prik, ik weet t niet. Maar Keano heeft gewoon van half 7 tot half 5 geslapen! En daarna tot half 8, echt super! En nu ligt ie gewoon weer te knorren!

16. missgroovy

ppff als ik roy dat zeg dan is ie dat 2 weken later gewoon weer vergeten joh! Dus om de zoveel tijd moet dat herhaalt worden, heel vermoeiend af en toe. Gister komt ie binnen en begint te zuchten en wat prulletjes op te ruimen. Dus ik zeg er wat van zegt ie "viind je t gek, alles ligt vol en jij zit daar " Ja ik zat idd met kind op schoot omdat ze anders de boel bijelkaar krijste. Maar dta ik wel de badkamer had gepoetst. De ontbijtrommel van roy elke morgen opruim omdat ie niks terug in de koelkast zet, zijn schoenen elke dag wegzet. Zn sleutels elke dag op dezelfde plek leg omdat ie ze anders altijd moet zoeken, zijn kind verzorgt en altijd eten voor hem maak is ie dan even vergeten. En ja ik had idd die snippers van de foto's kunnen opruimen en de wasmand naar boven kunnen doen. Maar ja dan had ik haar nog langer moeten laten schreeuwen.
    Maar die uitleg wil ie dan niet horen,,,, zucht mannen.

Daarom ik doe wat dat betreft ook alles zelf, als ik Fenne niet in zn handen geef dan weet ze volgens mij af en toe niet eens dat ze een vader heeft. Erg fijn :(

Kiki wegen komt goed, hij is gewoon een klein manneke ze moeten geen wonderen verwachten. en dan erbij ze komen eerst met de onzin teveel bijkomen en dan minder geven. Dus gewoon negeren die hap. En dat schreeuwen,,,zou ik ook doen als ik lekker warm lag en dan met mn blote kont op een koude weegschaal gelegt word met een vreemde vrouw boven mn neus ;) Ik snap je ventje wel hoor ;)

Hahah Son de ene nacht bij jou de andere bij mij, kunnen we eens heel lang slapen haha

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Pollewop begrijp ik dat goed van half 7 gisteravond tot vanmorgen half 5 :confused: :confused: :confused: Dat is een mega record.

18. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ja sonaja, dat bedoelde ik! Ben best trost (alsof ik er ook maar iets aan kan veranderen hoe meneer slaapt ;))

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Echt super.

Mooi ventje heb je ook.Je link was goed alleen moet je even de img voor en achter weg halen ;)

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    lintje: nog gelukt iets te regelen voor morgen?

Wannabe, kan me voorstellen dat dat moeilijk is voor Jasper. Kan je niet eens iets afkolven en dat Jasper met de fles laten geven? Kan Espen gelijk wennen aan de fles, Hmm, zie dat Borsatofan me al weer voor is...lees wel weer ff verder ;)

sonjaw, hier heeft Valentijn ook in ene al twee dagen dat hij veel minder drinkt...geen idee waarom :rolleyes: Enne geen mail gehad hoor..

kiki80, heerlijk he die lachjes..smelt hier nog steeds bij ieder lachje

Hopla, heerlijk dat jullie zo'n lekkere nacht hebben gehad..hoop dat er vele mogen volgen ;) Enne over de spaarrekening, hou je er rekening meer dat je haar dan niet alles in ene kan geven ivm scenkings rechten en belastingen ed? Heeft een vrien van ons hier gehad...

mamalieske, heerlijke foto's

enne racoon, jij ook een prachtig mannetje

Tamar, volgens mij heb ik je gister ook al voorbij zien komen...hihi..welkom hier

mvamberenkeenan.. [-o< [-o< [-o< Duim voor je meis...enne goed dat je voor jezelf bent opgekomen hoor! Knuffie voor jou!

Verder hier eignlijk niet echt veel te melden... :rolleyes: Hoop dat het droog blijft, ga ik zo ff een heerlijk stuk wandelen ;)

Deel Deze Pagina