Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    En jee wat een ukkie was het ook.Heerlijk

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Tante Pollewop, die had ik ff gemist! wat een nacht zeg :)

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Was ik weer... Collin kreeg om 05:45 uur de fles en nu net pas weer om 09:30 uur... Dus het gaat steeds beter...

Straks even badderen en de fles en daarna het dorp in !

4. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    pphhfff! eindelijk ze slaapt....ze was al wakker vanaf 4:50

hier ook al woorden gehad hoor!meneer heeft al 2x een luier verwisselt en al 1x in bad gedaan :thumbdown:

ik was het daar dus ook niet mee eens...overdag oke dan is ie werken,maar in het weekend deed ie ook niets.

maar gelukkig is daar verrandering in gekomen :)

gister naar de gyneacoloog geweest....alles zag er goed uit.
    ik mag weer alles doen,alleen thuisbevallen niet--->>grapjas

mamalies :idea: heerlijke foto"s

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Mijn man doet ook alleen iets in het weekend. Maar dit omdat mijn man om 7 uur al de deur uit gaat en pas in de avond klaar is. Hij hoeft van mij dan ook verder niks te doen doordeweeks. Hij werkt en ik ben thuis.

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Danielle wauw as al veel hoor hier pas 1 keer luier en een halve douche beurt ;)

Ow ja helemaal vergeten, mooie foto's mamalieske!

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Rapoenzel, die van mij gaat ook om 7 de deur uit, dadelijk weer om 6. Das ook t punt niet maar hij moet dan niet gaan zeiken :)

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Daar heb ik gelukkig geen last van... ;)

9. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames...
    de nachten zijn hier vanaf het begine eigelijk hetzelfde maar begint nu een beetje te veranderen!
    eerst was het 23.00 uu 4.00uur en dan 7.00/8.00 uur...
    maar het begint nu te veranderen want ze word steeds vaker om 5 uur wakker! vanaaf maar ff kijken of we de laatste fles kunnen ophogen en dan hopen dat ze om 6.00/6.30 uur komt... want van het burea moest de nachtfles er toch echt af....maar vind nog wel moeilijk hoor!

Ik heb heel wat leuke foto's langs ziek komen! wat zijn het ook schatjes allemaal he!

Ik heb hier de eerste oei ik groei mail allang gehad ong 1 week nadat ik bevallen was! Je moet wel rekenen dat de eerste sprong is 5 weken na de uitgerekende datum.... ik was bijna 2 weken overtijd dus houd in dat kya der eerste sprongetje met 3 weken al heeft gehad!

voeding gaat hier redelijk ok.... zit nog een beetje te spelen met de verhouding van friso gewoon en comfort want ze had super harde poep en veel krampjes eerst...als ik friso comfort volledig geef krijg ze van die dunne luiers dus...
    haha die voeding van friso comfort is dikker maar moet ze drinken uit een s speen haha moet ze echt moeite voor doen... m speen al geprobeert maar dan heeft ze hem binnen 10/15 min op..en dat ik ook niet de bedoeling

nog een vraagje aan jullie... wat doen jullie je kleintjes aan naar buiten? Ik ben van de week(toen het behoorlijk waaide) ff met kya naar het winkelcentrum gelopen. Ik had haar in de maxicosi en had haar een vestje aangedaan en een omslagdoek over de beetjes... maar toen ik haar eruit haalde had ze allemaal zweet in der nekje!
    Nu gaan we vanmiddag naar de stad en leg ik haar gewoon in de bak..maar het dekentje met lakentje en dan dat 'deksel' eroverheen dan heeft ze het ook zo warm... best lastig hoor zo'n kleintje aankleden....

zo heb er wel een heel verhaal van gemaakt! maar had er eindelijk tijd voor want ukkie ligt lekker te pitten:D

nou groetjes van kya en mij:D

10. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    die van mij gaat om 5:45 de deur uit als ie dagdienst heeft....
    nu ik nog thuis bent vindt ik het ook wel logisch dat ik meer doe dan hij.
    maar s"avonds ben ik moe...

* s"nachts eruit
    * huishouden (met 2 katten blijf je bezig)
    *boodschappen doen
    *koken

en Ashley vraagt ook natuurlijk aandacht en die staat op nr 1 dus de rest doe ik tussen door....
    zegt ie waar kan jij nou moe van zijn,je zit heel de dag thuis......
    :x :x :x :x :x :x :x

mannen!!!!

11. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    als Ashley in de maxi cosi zit doe ik een jasje/vestje aan met dr voetenzak.

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ga zometeen met Collin op pad en dan trek ik hem een mutsje aan, een jasje aan en dan gewoon onder het dekentje.. Hij heeft het dan niet heel erg warm, maar ook niet koud.. Hij vind het heerlijk, want hij slaapt dan alleen maar hahaha...

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Heeeeeeeeeeel herkenbaar! Ik ben de hele dag aan het rennen en vliegen en 's avonds doodmoe. Maar dan heeft hij dus heel de dag gewerkt en is hij ook aan wat rust toe.... Maar ik dus ook!

PFffffffffff weer wegwezen moet nog stofzuigen en om half 12 weer naar school lopen. Druk druk druk

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Meiden, meiden....wij vrouwen hebben het niet makkelijk! Dikke knuff voor iedereen!

xxxxxxxxxxxxx

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Niet klagen hoor dames hahaha...
    Is het allemaal zo erg dan....
    Ik vind het juist heerlijk om alleen voor die kleine te zorgen en tevens ook nog het huishouden te doen...

En nu niet bovenop me vliegen hoor...

16. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Heej, super :thumup:

In het begin lukt het misschien nog niet direct om een hele fles te kolven,maar als je over de dag heen een paar keer doet, kom je een heel eind. Dan kan Jasper misschien vanaaf (en anders morgen) al een flesje geven!

Heel veel succes en voor Jasper: lekker genieten ;)

Liefs,
    Borsatofan

17. Hier al twee nachten kunnen slapen van 22:30 tot 6 uur! Hij werd wel wakker om 3 uur...maar is blijkbaar weer in slaap gevallen (en ik ook). Hij groeit behoorlijk, dus ik ga een voeding minder geven (6 ipv 7). Vannacht was hij weer om 3 uur wakker en heb hem gewoon laten pruttelen en toen werd hij kwart over 6 pas wakker!

Wat mannen betreft...ik heb geen klagen! Patrick is behoorlijk huishoudelijk, als ik een dag werk en hij is thuis...is het hele huis opgeruimd en heeft hij de was gedaan. Hij doet alleen geen grote dingen zoals de badkamer en keuken...oja..en strijken. Maar ja...je ken nie alles hebben!

Wel werkt hij veel. Hij gaat om 4:45 uit z'n bed en is meestal niet voor 7 uur 's avonds thuis. De laatste drie weken was het 8 uur 's avonds! Dus ik ben een semi-alleenstaand moeder van twee kindjes! Een rampzalige, maar o zo lieve peuter van bijna 3 en een babietje... Maar ach, dat ben ik gewend. Hij is op zoek naar een andere baan, want dit wordt wel een beetje gortig zo!

18. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hoi hoi, daar was ik weer, gisteren niet aan toe gekomen...

Nick doet het 's nachts gelukkig weer iets beter, vannacht heeft hij zelfs pas om 04.30 uur de fles gehad (daarvoor 23.00 uur) en om 08.30 uur de volgende. Mijn hubbie doet op zich wel genoeg maar het probleem is alleen dat hij teveel er vanuit gaat dat ik het doe. Dus slaapt hij 's nachts gewoon door (hij "ligt er dan niet op" zeg maar) dus kan ik er uit als er wat is. Verder vergeet hij snel dingen. Vanochtend ben ik even naar de kapper geweest (eindelijk!), hij heeft vandaag een ATV dus kon hij vanochtend mooi de fles enzo doen. Terwijl ik mij ga douchen etc. zeg ik tegen hem: geef hem over een half uurtje even zijn druppeltjes (Cinababy). Oké, zegt ie.... Kom ik na een uurtje voordat ik weg ga naar de kapper nog even boven, vraag ik: heeft hij zijn druppels al gehad? Eh... nee dus, vergeten! Dus ik durf niets "los te laten", en heb het gevoel dat ik alles moet controleren/nalopen. Heb hem daar dus ook wel wat van gezegd, anders loop ik straks ook over. Ik kan al zo moeilijk dingen los laten.

Gisterochtend ben ik nog naar de huisarts geweest. Zij vond mijn ader ook niet normaal (waar ik een infuus gehad heb). Zij dacht zelfs even dat de canule van het infuus misschien wel was achtergebleven maar na onderzoek zei ze dat dat niet het geval was. Ze hield het op een ontsteking met opéén gehoopte bloedcellen, een bloedpropje dus. Omdat ik weer aan de pil ga vroeg ik of het geen kwaad kon, vind het toch wel een beetje eng. En bij de pil waarschuwen ze ook voor trombose en dergelijke. Maar zij zei dat het gen kwaad kon. Ga ik dus maar vanuit.... Ik moest het de volgende afspraak bij de gyn (half oktober pas omdat gyn op vakantie gaat) wel even laten zien.

Verder gisteren nog kraambezoek gehad (de buurvrouwen van mijn ouders en dus ook mijn oude buurvrouwen). Mijn moeder is hier wezen schoonmaken. Dus ik kon Nick mooi bij haar laten toen ik naar de huisarts ging (moest daar weer een half uur wachten voor ik aan de beurt was :evil: ), vervolgens nog een boodschapje gedaan. Dus al met al heb ik het toch wel weer druk gehad.

Nu net dus terug van de kapper (heerlijk gevoel weer, toch maar lang gehouden maar aan de voorkant bij de ogen zeg maar iets korter zodat het niet in je gezicht hangt), om half twee komt een oud collega van mij langs. Ik heb bij een bouwbedrijf gewerkt (receptie) en hij komt een offerte opmaken voor een nieuw dakraam want deze die we nu hebben is oud en lekt. Kan er ook nog wel bij! :( het geld vliegt er al door....

Berry is nu even naar de Aldi (hier dichtbij) om wat boodschappen te halen, en daarna gaan we samen even naar de Appie Heijn voor de overige boodschappen die ze niet bij de Aldi hebben. Dan heeft Nick inmiddels zijn fles gehad en kan die lekker mee.

Morgen wil ik eigenlijk nog even naar de V&D (Prijzencirus, altijd leuke aanbiedingen) en dan wil ik ook even met z'n drietjes. Zoals jullie zien, ik probeer weer flink er op uit te gaan (ben ook zo lang aan huis gebonden geweest, en zo blij dat ik er weer uit kan). Hoop alleen niet dat ik over de grens ga maar ja, dat merk ik snel genoeg! ;)

Het uitje klinkt wel erg gezellig maar dat is mij toch te veel, dus ik ga dan ook niet mee (heb ook geen mail gehad maar ik denk dat dat komt omdat ik de vorige keer ook niet mee kon/geweest ben). Maar ik wens jullie wel héél veel plezier toe en wacht met smart de verslagen en foto's weer af! :)

Nou, meneer moet weer een schone luier en een fles dus ik ga maar weer eens aan de slag, tot laters meiden.

19. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0

Dit is ons mannetje

20. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0