Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Groovy lang leve UWV.
    Ben ook benieuwd wanner Ati wat hoord.HIj zei toen ik belde 5 a 10 werkdagen als het formulier binnen is.Dus we zien het wel.Als ze maar gewoon storten. ;)

2. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hahaha....missgroovy, wat schrijf jij toch leuk ;) Maareh, hier ook zo hoor, ik hoop steeds dat de tijd aanbreekt dat het ook LEUK en GEZELLIG is als ze wakker is, dat ze ook leuk in de box gaat liggen kijken en tevreden is...en als ik leuk tegen haar praat dat ze dan ook lief gaat lachen en terug gaat brabbelen (ipv krijsen met de oogjes stijf dicht en rood tot paars aanlopend... :( ) Ben ik echt zo boring? :(

Zucht...maar vooralsnog is ze hier ook erg onrustig als ze wakker is, en lopen pa en ma dus ook om de beurt met haar op de arm door het hele huis op en neer (en maar liedjes zingen en onderweg vertellen wat we tegenkomen..."ja, das de keuken, met potten en pannen"...en..." ja, das het bed van papa en mama, waar jij 'smorgens je melkjes krijgt"...en..." ja, das de badkamer met het grote bad, ja das mooi he?" :( :( ik hoop dat ik na de kraamweken nog normaal kan communiceren met andere wezens dan baby's ;) :) ) de rust keert pas weer terug in huis als ze uiteindelijk doodmoe (van al dat gehuil en geschreeuw) in slaap valt.....pfffffffffff....

Gelukkig ben ik zo te lezen niet de enige die "hier ff doorheen moet" ;)

Liefs,
    Borsatofan

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Die van ons slaapt echt alleen maar.. Ben net thuis... Ik ben samen met Collin het dorp hier ingegaan en heb even lekker gewinkeld. Ben 3 uur onderweg geweest en meneer lag alleen maar te slapen. Is niet 1 keer wakker geweest hahaha...

Maar heb weer wat voor Collin ingeslagen. Het is nog steeds uitverkoop en heb al wat in een grotere maat gekocht voor hem. Maatje 74, een t-shirtje en een longsleeve... Samen voor 5 euries.. Is dat goedkoop of is dat goedkoop hahaha... Verder alvast wantjes voor de winter en een spaarpot...

4. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    lieve meiden,

helaas kan ik niet mee met het uitje.... :cry:

op 7 oktober is de Marco Borsato fanclub dag...en ja....daar MOET ik als echte "die hard Borsatofan" natuurlijk naar toe :oops: ...dat snappen jullie toch wel? Toch? Toch? ;) :)

Voor alle mama's die wel gaan; have fun! (volgende keer wil ik echt wel mee hoor! Zo krijg ik jullie natuurlijk nooit te ziennnnn :( )

Liefs en knuff,
    Borsatofan

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    tsss. eindelijk bijgelezen.. begint ze weerrrrrrrrrrrrrrrr. AH, ze wil niet langer slapen dan een kwartier en alleen in mijn armen. Hoop dat ze vannacht dan in 1x plotseling doorslaapt.

Uitje = :D

Jammer Borsatofan. :(

6. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey,

Vandaag naar Hulst geweest om de Cinababydruppeltjes te halen. Ik wist eerst niet goed waar ze te zoeken maar heb ze dan toch in het Kruidvat gevonden. Ineens maar 2 flesjes meegenomen, kwestie van niet altijd naar Nederland te moeten rijden! :)
    Hoe geven jullie die druppeltjes nu aan jullie kleintjes. Ik heb ze daarjuist op haar speentje gedaan en zo gegeven maar nu lijkt het alsof heel haar mondje vol hangt, een beetje een olieglansje. Of is het maar een gedacht dat dat van die druppeltjes komt?

7. wannie

wannie Niet meer actief

blehhhhhhhh

heb echt een dag waarin niets uit me handen komt
    heb boven opgeruimd(dat dan weer wel)
    beneden ziet er toonbaar uit maar irriteer me aan van alles
    Heb de was gedaan, maar nu ligt er dus allemaal strijk.

Moet nog naar de supermarkt......

Loop nog in me kloffie en moet me zo aankleden want Alychia moet zo naar het zwembad

En ik heb nergens zin in....

blehhhhhhhh

Zo moest ik ff kwijt :oops:

Destin gedraagd zich trouwens wel erg voorbeeldig :)
    Mischien moet mama daar maar eens een voorbeeld aan gaan nemen :rolleyes:

Oke ik ga mezelf dwingen om actie te gaan ondernemen,,,,,,,

1

2

ik wil nietttttt :cry:

Je gaat! nu

oke ben weg :p

Kussie

8. hoi hoi,

heb gelezen, maar hier heeft er eentje honger...

doeii

9. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    heb de 30 ste een uitje van mijn werk....heineken music hall
    en wie komt er...........

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    De Kerstman!
    Heb ik het goed?

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Haha Lin heb je je handen vrij :)

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    En ik moest van Kenji tegen Lutein zeggen hij al een beetje buik kriebels heeft. :) 8)

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hebben vanmiddag nog lekker gewandeld was gewoon warm.

Net eten op en Kenji slaapt weer.O ik moet eigenlijk weer kolven nog geen zin.Dat scheelt wel ik kan ze legen wanner ik dat wil :)

14. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    WHAAAAAA?! Nee,zeg me dat ut nie waar is! Aaaaah...mag ik mee? Ah toe ah toe ah toe? ;)

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, dat is wel makkelijk Son. Hmm.. hoor alweer wat kreetjes van beneden komen. Snel nog wat opruimen voor Tj thuis komt.

Oh nog even dit, soms weet ik niet meer in welke wereld ik leef, hebben jullie dat ook? ff voorbeeld, Tj belt:
    "Met Lin"
    "Dag lieffie, met mij"
    "Alles goed?"
    "Ja, met jullie ook? Is Lutein nog verkouden?"
    "Verkouden?" (En dit is dus zo'n HUH-benikergensandersgeweest?moment)
    "Ja"
    "(........)"
    "Ze niest toch af en toe!"
    "OOOOH, lieffie, ze is niet verkouden, ze moet wennen aan de stofjes in de lucht!" (en toen was ik weer terug in mijn eigen wereld..pfff)

Jet, heb je de kolf zelf gehouden? Vind ik ook goed hoor, maar dan ga ik er zelf eentje kopen dus moet het wel ff weten.. ;)

16. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    hee Daan...das trouwens aardig prijzig :confused: ...Borsato op een besloten feestje...voor welk bedrijf werk je? 8)

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi
    Lin soms zijn ze niet te volgen.

Hoop dat je nog optijd was met opruimen.

Ga nu toch maar kolven.

18. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @Teddy ik vind inbakeren een mooie oplossing als het in overleg gedaan wordt met het CB zodat je weet wat je aan het doen bent.
    Ik mag bv omdat Isa in een stuit lag niet inbakeren vanwege de heupjes, als je dan toch eigenwijs doet.... tja vind ik niet verstandig.
    Maar voor velen is het DE oplossing, het is dus goed dat het bestaat.

Hier trouwens een schat van een man, doet alles voor me (behalve het huishouden) wat hij kan, werkt daarbij nog eens een uurtje of 60 in de week, dus ik klaag niet, ben zo onwijs blij met mijn kerel.
    En aangezien ik maar 2 dagen werk.... kan ik best wat meer doen thuis als hij. Maar de dagen dat ik werk, geeft hij 's nachts de fles .... lief hé :D

Zo ben door de gyn goed gekeurd en alle dingen die niet lekker gingen in het ziekenhuis staan nu in mijn dossier. Volgende ronde krijg ik dus niet meer al die medicijnen waar ik toch niet tegen kan, en word ik behandelt als een volwassene en niet als een kleuter als ik vertel dat ik ergens niet tegen kan. Als ik iets mankeer krijg ik dus gewoon de prednison die ik nodig heb en niet allerlei lapmiddeltjes :D

Zo en nu het eten afmaken.

19. Snel eten geven dan!

Maarre...ik las dat Dylano een wiegendoodtest moet ondergaan...wat is dat? :confused: Klinkt nogal griezelig!

Misschien heb je dit al ergens verteld, maar dan heb ik dat ff gemist!

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Tsja Uwv, t begon goed maar vanaf dat ik mn zwangerschapsverlof enz aangevraagt heb is t 1 groot drama. Ik ga er dus maar gewoon van uit dat ik de boel moet terug dokken.
    Alleen hoop ik dat t snel geregelt word. Want na mn Wazo heb ik nog recht op ww en die wil ik ook echt want heb nog geen baan dat moeten ze wel ff veranderen in de pc :rolleyes: hoop hoop [-o<

Net gekolft enz ligt ze te krijsen in haar bed, niet normaal. Neem ik haar "gezellig" mee naar beneden, leg ik haar op de bank in het kussen en hoppa stil,,,,,

Ik had bij de prenatal een soort tuimelaar gekocht van een muisje en lampjes erin. Hj draait ook rond en zit een geluidje in. Ze vind m geweldig. En een mobiel voor aan de mc enz. Gewoon een mini ding wat je overal op kunt klikken. Heb echt weer teveel uitgegeven haha maar wel leuk :-D Babyshoppen is nog leuker dan voor mezelf :)

Mamalieske, goed geregelt bij de gyn. Gewoon zoals t hoort!

Lintje haha ja ken t. Zeker als ze met van die halve woorden praten ofzo. Of mn schoonmoeder zegt ook wel eens iets waarvan ik denk huh,,, maar dat kan ook ergens anders aan liggen :)
    Leuk berichtje van Lutein trouwens op Fenne's site ;) Zegt zegt uuuhhh uh tegen Lutein,,,,

Son hier vanmiddag ook effe gaan lopen met Fenne en Bink. Bink is dan altijd mega enthousiast. Heeft ook nog wel eens de domme gewoonte om voor de wielen te lopen,,,,de ezel. T was zo zonnig dat ik de kap weggeklapt had. Fenne heeft dr ogen uit gekeken, ze vond t geweldig.

Wannie, zo'n dag is niet erg,,,,ik heb ze dagelijks ;) das erger hihi

Sarake, ik hoop dat de druppels werken meid!

Ik heb hier de druppels gehaald voor t mondje teruggeven. Dat heeft ze smorgens vooral dus morgenvroeg maar eens proberen.

Deel Deze Pagina