Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannie

wannie Niet meer actief

nee son, ben net klaar met strijken (toch maar begonnen :rolleyes: )dus ik kom me melden :p

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hi, ben er ook nog even...alhoewel, ik moet nog even een wasje aanzetten en eentje opvouwen. Strijken doe ik hier nog steeds niet ;)

Wannabe, gaat het bij jou lichamelijk ook nog een keertje meezitten? Dikke knuf!

3. wannie

wannie Niet meer actief

strijkbout is nog warm hoor,,,,dus je mag het komen brengen :)

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Pas op wat je zeg Wannie...liggen hier nog zo'n 30 ongestreken overhemden :p

5. wannie

wannie Niet meer actief

geeft niets..... heb een superstrijkijzer dus kom maar brengen :p

euhhhhh neem wel hangers mee want netjes en strak (recht) opvouwen kan ik niet :cool:

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik moet zeggen sinds de zwangerschap strijk ik :( :rolleyes: En vind het eigenlijk nog best leuk vooral de kleren van Kenji die liggen dus super strak in de kast :confused:

7. wannie

wannie Niet meer actief

Ik ben echt een strijkfanaat :oops:

Strijk bijna alles.......op sokken/ondergoed/handdoeken na

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi nou dat ook niet hier hoor.

Oojee brandalarm is stil geweest voor 45 min. :(

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Jeetje voel me echt een slechte huisvrouw zo hoor :oops: :oops:
    Strijk hier het liefste niet.....
    Niet dat ik het niet leuk vind( eigenlijk wel) maar ben er gewoon echt te lui voor :rolleyes:

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    En kieks, nog leuke kadotjes gehad ;)
    Enne nu we op Utrecht afspreken trein ik mischien wel met jullie mee ( als dat mag ;) )

11. wannie

wannie Niet meer actief

Die van mij is al vanaf 4 uur stil,,,,slapend de fles gegeven rond 7 uur.... en ligt nog steeds heerlijk te slapen boven :)

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Die van mij is nu ehm, zo'n 2 uurtjes stil...ben benieuwd wanneer meneer weer honger heeft

13. Hoi meiden

Nou eindelijk bijgelezen.... Robin had vandaag een hmmm hmmm-dagje. Geen huildag, maar wel een dagje: ik heb aaaaandacht nodig en wel nu en wel constant, kom hier, hou me vast, knuf mij en zeg dat ik liefffff ben .... anders ga ik alsnog huilen ;) . Erg vermoeiend hoor

Ben vandaag dus ook nergens aan toegkomen. wel even bij Prenatal geweest, maar daar begon ze wel keihard te gillen en te brullen, dus maar snel weer naar huis gegaan

Sonja, ja ik had de mail gelezen. Ziet er verdomd goed uit joh 8) . Ik denk dat ik wel meega. Hubbie gaat pas eind oktober naar Kopenhagen en het lijkt me gewoon errug gezellig. Wanneer moet je het uiterlijk doorgeven daar?

Ik ga even tv kijken. Gordon, ik denk een vakantiestekje van mij lang lang geleden te herkennen. Ff zien ;)

Groetjes
    Kirsten

14. wannie

wannie Niet meer actief

foeiiiii daan wat ben jij slecht door niet te strijken :cool: Gelukkig ben je niet de enige maar hoor je bij de andere helft van nederland die niet strijkt :)

Ik ben gewoon heel erg hoor :oops: Vind het bijv vreselijk om onder een gekreukt (al is het maar iets)dekbed te liggen dus dat moet ook megastrak gestreken worden :oops:

Dat er na een nacht slapen kreukels in zitten maakt dan weer niet uit :(

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    De kleertjes van Thorsten strijk ik al helemaal niet, nou ja, ik strijk ze glad me handen :)

Daan, ik weet het niet...ben nog steeds in afwachting van, maar wel errug nieuwsgierig. Zijn altijd kleinigheidjes, maar wel leuk!
    En tuurlijk mag jij ook meetreinen, gezelli...maar jij zit in zuid-holland..hmmm...snap ut nie meer

Hopla, sorry, wederom moet ik erg om je schrijfstijl lachen. Hopelijk heeft Robin dat later van jou, heerlijk ;)

Hier is het al anderhalf uur stil...hij ligt in de wandelwagen in de huiskamer...kan hubbs straks lawaai maken op de slaapkamer met z'n koffertjes.

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He, de Lama's...leuk, leuk, leuk!

17. wannie

wannie Niet meer actief

ik zit hier verplicht naar so you wanna be a popstar te kijken :(...... Alychia wilt dat dat 12 jarige meisje gaat winnen :p Dan heeft ze er straks nog wat naast.... naast jan smit en kus :rolleyes:

18. Hallo,

wij zijn lekker gaan eten en de kindjes hebben zich voorbeedlig gedragen alleen heeft Dylano nu een huilbui...

vandaag ook de foto's gaan kijken/kopen van de fotograaf die standaart in het ziekenhuis komt met een bevalling! waren super mooi! maar 15 euro per foto! veeel geld hè! ik heb er 5 genomen en kreeg er 2 gratis :)

liefs

19. wannie

wannie Niet meer actief

owwwwww 12jarige meisje is geweest en mevrouw is moe en gaat naar de bed :rolleyes:

Zappennnnnnnnn

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    hij zit dus maar weer bij mij.typ dus maar even zo.word ook heel moeilijk aan gekeken.hier is het probleem alleen s'avonds verder heb ik geen kind aan meneer.huilt niet is lief .maar hij lijkt op zijn moeder.toen ik klein was heeft mijn vader me achter willen laten in het bos s'nacht omdat ik heel de camping bij elkaar blerde.mijn moeder heeft me een keer bijna in bed willen smijten.omdat ik dus heel de avond huilde ook op schoot.dus hier heb ik het geluk dat hij bij mij wel stil is.

hopla ik krijg vande week de bevestiging dus volgende week ergens.

Deel Deze Pagina