Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    meiden weltrusten we gaan onder de douche kan hij af koelen is nu echt boos.

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Gelukkig :) :) :)
    Hoe lang hebben jullie Kneji bij jullie op de kamer laten slapen?
    Valentijn ligt nog steeds bij ons, wil em eigenlijk wel naar z'n eigen kamer doen maar aan de andere kant :(

3. wannie

wannie Niet meer actief

douchse en slaap lekker son :)

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Vraag me echt af of ze kunnen knappen :rolleyes: :rolleyes:

Ga zo echt kolven, kan niet nog een half uur wachten :)
    Meiden, slaap lekker

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Slaap lekker en vooral lang allemaal!
    kGa er ook vantussen.

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    hij is weer stil raar kind.
    ik denk dat hij al een maand in z'n eigen kamer slaapt.werden gek van het gekramp toen hij nog zonder zak slaapte.

o hij begint weer.

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin heeft al die tijd al op zijn eigen kamertje geslapen...

Vanmiddag ben ik samen met Collin 3 uur wezen winkelen. Hij heeft geen kick gegeven en heeft er echt van genoten. Zonnetje in het gezichtje.. Prachtig !

Nu zo nog even de fles en dan is het bedtijd !

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge ik ben de eerste :D
    En ik kan zeggen ben helemaal uitgeslapen :whistle: :whistle: \:D/ \:D/ Ik was eerder wakker dan mijn zoon :confused: :confused: Was dus om half 7 wakker en moest toen echt kolven klapte zowat.
    Heb dus naast meneer staan te kolven en hij knorde gewoon verder. :) Na een kwartier begon hij wat te draaien en werd heel langzaam wakker dacht ik.Ga mijn dingen omspoelen en hij slaapt weer :confused: Heb hem toch uit bed
    gehaald vond het genoeg.Plus anders kom ik vandaag weer niet uit kwa tijden.Maar na een half uur bij ons op bed slaapt hij weer lekker met papa.Nu nog steeds.Ik heb al een was aangezet,vaatwassser gedaan hier beneden opgeruimd enz heerlijk deur lekker open.Word heerlijk weer.

Iedereen een fijne dag ga wat eten.

10. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier wederom een heerlijke nacht gehad. Merijn kreeg om 23.00 uur de laatste fles en ik heb haar om 08.00 weer wakker gemaakt. Dat inbakeren werkt echt super!
    Nu ligt ze weer te slapen in het grote bed :) :)

Son, leuk trouwens het uitje! :thumup:

Daantje: Merijn ligt ook nog bij ons op de kamer. Ik vind het wel best zo, maar vriendjelief wil haar al laten slapen in 'r eigen kamer... :(

Strijken doe ik ook niet, ik strijk met m'n handen :rolleyes: :oops:
    We gebruiken maatje 2 van de luiers... verder weet ik het niet meer :oops: :oops:

Ik hoop weer wat vaker mee te kletsen, maar heb het zo druk :(

Fijne dag vandaag! Het wordt in ieder geval mooi weer!

11. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    pff hier wel een zware nacht gehad!
    gister aaf om 11 uur kya fles gedaan met meer dan normaal... denk slaapt ze wel tot een uurtje of half 6 6 uur.... maar nee hoor klokslag 4 uur was mevrouw wakker.... dus ik geef haar iets minder als normaal aangezien we de nacht voeding moeten afbouwen...pff mevrouw krijsen na de fles...volgensmij niet echt honger meer zuigbehoefte! heb haar eerst 3 kwartier laten jammeren in de hoop dat ze vanzelf in slaap zou vallen... niet dus... haar er toen maar eruit gehaald en haar op het aankleedkussen tussen ons in gelegd.... speen erin.. mijn hand erop en verder tukken.... tot half 8 :D
    dat van dat aankleedkussen had ik hier gelezen! goeie tip... dus vanaaf gaan we weer proberen de laatste fles te verzwaren word ze wakker kijken of ze met speentje verder wil slapen!.... ben benieuwd...
    Ik hoop zooo dat het gaat lukken zo niet jammer dan voor het cb dan houd ze de nachtfles nog maar ff tot ze zelf na de laatste fles wat langer blijft slapen...!

met hoeveel gaan jullie eigenlijk naar het uitje! het lijkt mij ook wel gezellig maar keb hier de laatste tijd niet zo heel veel meegeschreven dus weet niet of het dan wel zo leuk is:(

vanaaf voor het eerst een avondje met z'n 2en weg... me mannetje en ik hebben bruiloft en me mams komt hier oppassen... ben benieuwd hoe ik het ga vinden... mams komt mooi vanmiddag al zodat ik ff lekker kan tutten haha:D

kya slaapt hier al vanaf 3 dagen in der eigen bedje maar haar kamertje is vlakbij onze.... de deuren staan nog wel open hoor!

@ son heerlijk toch dat ie zo goed slaapt 's nachts... maakt het weer goed voor de vorige avond haha!
    Kya wil hier saafs ook niet in der bedje hoor! overdag geen probleem! maar als je der saafs in haar bedje legt is ze na ong 15 min weer wakker...en begint ze te krijsen...

gister trouwens ook wezen winkelen en ff een nieuwe spijkerbroek gekocht... hij is nog 1 maatje groter dan dat ik eerst had... viel me nog mee haha
    vanaf volgende week ofzo maar es aan de sonja beginnen

zo dat was weer een heel verhaal! blijf nog wel even hangen ondertussen ff aankleden;)
    ukkie slaapt nu nog lekker dus!

12. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    owjah hier al bijna maatje 3 van de pampers baby-dry! haha maja ze is dan ook al bijna 5,5 kilo...

13. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hier nog steeds maatje 1, maar als deze op zijn ga ik 2 doen denk ik.

Vannacht wel een lekker nachtje. Half 11 gedronken, gejengeld, geschreeuwt gebruld tot 23.30,,,,slapen tot 4 uur daarna weer tot 8.

Nu ligt ze weer te brullen. Kan haar slecht ook aan t kolfding hangen :(

Loran hier de druppels vergeten te geven vanmorgen en hoppa meteen weer raak. Terwijl gisteren 2 voedingen niks. Dus idd werkt echt!

nou flesje vol, even aardig zijn tegen mn meisje

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    hih iedereen slaapt nog;)
    kya trouwens 1 maandje vandaag:D...gaat snel man!

15. wannie

wannie Niet meer actief

:whistle: goedemorgen :whistle:

Hier een geweldige nacht gehad :D
    Gister om 12 uur laatste fles gegeven, om kwart voor 5 werd meneertje wakker, speen gegeven en doorgeslapen tot 6 uur :whistle:

Net om 9 uur de fles weer gegeven en hij ligt nu al weer heerlijk te slapen in zijn bedje.

Gewoon van 4 uur gister middag geslapen en niet meer wakker geweest :confused:

Vanmiddag even naar een andere auto kijken, gewoon een oud bakkie van 1997 maar wel een automaat :)
    Hier staat nu nog een schakelbak voor de deur maar daar kan ik maar max 30 minuten in rijden en dan begeven me heupen het, dus ikke happy :D
    Kan ik straks weer overal naar toe knallen.
    Moet ik wel weer over me "angst" heen zijn :(
    Bij lange stukken en dan vooral de snelweg.....bekruipt me het gevoel dat ik me niet veilig voel.... niet in mijn auto, vertrouw me ex (die nu constant rijd volledig) maar ik vertrouw de rest gewoon niet :oops:
    Het zal wel een tijdelijk iets zijn, hoop ik :p

Verder weinig te melden.

Ik ga alles aankleden hier en dan ff naar de stad :)
    ik heb een ik-wil-geld-uitgeven-dag :)

Tot laters

knuffffies

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    OOOOOOOOO WAnnie dat zijn dure dagen.

Ga hier het pak op maken en ga dan naar maat 3 ze worden echt te klein.

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Maat 3 alweer :) ...Kenji gaat echt hard!
    Hier net maatje twee maar van pampers past meneer ook nog maatje 1 :rolleyes:

Volgens mij heeft meneer hier de nachtfles ook niet meer echt nodig. Had giste om half 11 de laatste fles gekregen en was om 3 uur weer aan het jengelen. Ik eerst de speen geprobeert maar daar trapte hij niet in :rolleyes: .
    Toch maar een fles gemaakt, meneer begon met 60 cc al in slaap te vallen en met moeite 80 erin gekregen. (Drinkt overdag zo'n 120........)

Waarschijnlijk gaat meneer vanavond naar z'n eigen kamertje ( als ik niet weer terug krabbel :oops: ) Ben benieuwd hoe dat gaat..

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daan ben benieuwd of hij vanacht in z'n eigen kamer slaapt :)

Ja hij krijgt gewoon een dikke buik.En heb geen plek meer voor de plakkers.hihi

Net een fles gegeven maar hij wilde maar 50 ml.Huilde niet ofzo maar het was 3 uur gelden.Hij slaapt nu weer.Heb net met Ati afgesproken dat we maar eens wat meer tijd tussen de flessen gaan laten want hij huilt nu nooit om een fles hij krijgt gewoon elke 3 uur.Daarom drinkt hijvolgens mij niet alles op.Ben benieuwd hoe het dan zo zal gaan.
    Daan en als je s'avond de laatste fles 150 zou geven misschien slaapt hij dan wat langer.Zo ben ik er ook mee begonnen.

19. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Goeiemorgen allemaal,

Die gescheurde spier is eigen schuld hoor. Waarschijnlijk gebeurd tijdens fietsongevalletje twee jaar terug. Toen had ik weer eens twee ribben gekneusd en eentje gebroken. Ik had ook pijn daar ( niet zo erg) en ben toen gecheckt op gescheurde milt. Waarschijnlijk toen ook spier gescheurd. Maar aangezein de hee linkerkant pijn deed, viel dat niet zo op  die plek blijft dan zwak zei de dokter….
    Dus we gaan uit van gescheurde spier en niet van galsteen.

Hier wordt ook niet gestreken ( behalve mijn werkkleding en ik werk nu niet) Overhemden hangend drogen helpt een boel trouwens …
    Dekbed vouwen we zo strak mogelijk op en dan is het nog we iets gekreukt… tsja huisvrouw en man zijn we hier niet, n onze ex-schoonmaakster had al zoveel te doen dat ze ook niet streek bij ons.

Haha Wannie, verplicht so you wannebe a popstar dus… ben blij dat Maartje dat programma niet kent  …. Daarentegen moet ik nu een boekenspreekbeurt corrigeren en zometeen verplicht knutselen.

Vriend gaat misschien mee naar Utrecht ( en gaat daar shoppen voor zijn meerdere vreemde hobby’s) want anders is hij in zijn weekend zo lang zonder Espen ( hij spoort niet das duidelijk )

Son : het lijkt er bij jou p dat jullei al echt een ritme hebben en dat Kenji naadloos in het “gezin” is opgenomen…

Wannie , veel plezier met geld uitgeven, altijd leuk ( behalve achteraf  )
    Daan : alvast succes met de eerste avond in zijn eigen kamertje.

Zo ik ga eens even wat doen, niet teveel want dat mag niet van Jasper, moet me koest houden van hem

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He Wannie ook een eigen avater.Leuk leuk

Deel Deze Pagina