Ik heb een vraag! Wat houdt het sprongetje in met 5 weken ? Kan iemand mij dat vertellen aub ! Collin heeft hier nu al 4 dagen echt vaste tijden: 05:45 uur 09:30 uur 12:45 uur 15:45 uur 19:15 uur en 00:00 uur Ik ben hier reuze blij mee. Hij is dan ook niet veel wakker, alleen tussen 6 en 7 een uurtje en dan ligt ie lekker bij mama of papa in de armen...
morgen meiden, vanacht was het mannetjes beurt om op de staan,hihi en was meneertje er om 03.00uur hij had om 22 uur de laatste fles gehad! maar goed manneje eruit,ikke blijven liggen, je bent toch wakker, maar gewoon blijven liggen is ook leuk haha en dan weer geslapen tot 07.30 uur. ga een beetje was vouwen en stofzuigen, en hier word wel gestreken (bijna alles) geen dekbedovertrekken (wel de kussenslopen) geen handdoeken en ondergoed, voor de rest alles, zelfs de hydrofiele luiers van de hema. vaatdoeken ....etc. zo het is weer etenstijd voor mannetje...doei doei
Heey, hier een leuke site. Je ziet zo hoe je baby alles ziet! http://www.pampers.nl/nl_NL/discovering_102.php Dan 0-3 maanden: ik zie elke dag meer van de wereld
ik heb net gedaan waarvan ik dacht dat ik het noooooit zou doen (iig niet zonder zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd ) Ik heb langs het voetbalveld Keano aan de borst gelegd! Had er wel een doek overheel gedrapeerd (en had zo'n voedingsshirt aan). Ging echt super. Heb ook niet gemerkt dat mensen me ontweken ofzo, heb echt ondertussen heerlijk zitten beppen! Ga nu ff lekker tutten (heb net met mijn voetballertje gedoucht, even quality-time voor Yoran). Daarna naar mijn schoolouders, opie is jarig. Morgen ga ik met mijn schoonouders naar zaandam. Marco loopt de dam-tot-dam-loop en we gaan bij de finish staan. sjips, bedenk me net dat ik daar nog wel ff een leukigheidje voor moet halen! Prettig weekend nog, geniet allenaal van t lekkere weer!
Mijn mannetje loopt ook de dam-tot-dam-loop morgen Maar ik vind het teveel gedoe om er naartoe te gaan. Het is autovrije dag in A'dam en om nu met het ov en de pendelbus heen en weer te gaan met de kinderwagen..... Ik zie het niet zitten.... Hoe ga jij dat doen dan?
Wij rijden naar zaandam en hopen dat we daar ergens een parkeerplekje kunnen vinden. Ik neem de draagzak van mijn buurvrouw mee zodat ik lekker zonder wagen kan. Maar ik ga alleen maar heen omdat mijn schoonouders het aangeboden hebben hoor! In mijn eentje was ik niet met 2 kids met de trein gegaan.
ben vanochtend trouwens ff bij t prijzencircus geweest, errug leuk geshopt voor Yoran. daarna nog ff bij de hema geweest, en mijn knul loopt er weer netjes bij!
Ja, dat is idd handiger, draagzak en zaandam. Ik ben alleen bang voor gtote drukte. Gelukkig moet Casper vroeg starten, dat zal wel schelen. Weet je al wat je gaat kopen?