hallo ik meld me ook maar weer eens. vandaag een heerlijk dagje gehad mede door het weer natuurlijk. Vandaag eens aan mn relatie gewerkt en we zijn samen eens een dagje gaan winkelen.. De kleine de eeerste keer b ij oma en opa geweest.. Wat heel goed was gegaan. Wij weer eens heerlijk van elkaar genieten en wat van fijn dat ik mn met mn mannetje hand en hand kon lopen. tegenwoordig is de wandelwagen het enigste wat aan mn handen plakt. hahaha. maar het was wel even een opkikker voor de relatie. neit dat ie slecht is maar sinds de komst van robin wel even op een laag pitje.. de affiniteit was toch even helemaal weg omdat wanneer robin slaapt wij moe op de bank liggen en geen puf meer hebben om boe of bah zeggen, heb robin wel erg gemist maar was ook realistisch dat we ook nog samen een leventje hebben en dat deze momenten dan toch echt vaker moeten gaan komen.. Kortom genieten maar was ook weer erg blij toen ik robin in mn armen mocht sluiten.. trouwens hier ook nog steeds op maatje 1 en volgens mij blijft dat nog wel even.. robin weegt nu iets van 3900 gram denk ik zo. as dinsdag naar cb dan weet ik het zeker.. Maar ze heeft best een klein kontje( wat ze dus niet van mama heeft whahahahah) Trouwens mijn ventje heeft van zijn werk 3 maanden gratis luiers kado gekregen.. Das relax.. Gaan dus maat 2 en 3 inslaan want die zijn veel duurder... maatje 1 betalen we dan zelf. maar het is mooi meegenomen.. nou ik ben kapot.. dadelijk het laatste flesje en dan onder de wol.. tot morgen
ow ow ow missg. ik lach me altijd suf over je stukjes van de schoonfamilie. kan me er zo goed in vinden.. ik zie al op tegen morgen. maar uit goede bedoeling schoonouders morgen op bezoek gevraagd.. zie er zo tegen op. luister het zijn schatten van mensen echt waar maar wordt er poepie nerveus van van hun bemoeiennissen.. en ze hebben het zelf niet eens door. maar goed. aangezien oma toch ook gaat oppassen als ik ga werken. zorg dat het niet vaak is maar goed het moet gewoon moet ze wel de zorg kunnen dragen.. ze heeft r. al 2 keer het flesje gegeven maar zo verkeerd en zo lomp om gek van te worden.. snap niet hoe hun 2 zonen groot zijn geworden. maar goed. nu moet ik dus ook haar morgen het flesje laten geven want ze moet het wel goed kunnen en dan voor de eerste keer de luier. owow owow owowowow nowwowo dat vraagt veel geduld van me.. want ik wil het eingelijk helemaal niet. whaaaaaaaaaaaaaaa maar goed. kan uren door blijven gaan over schoonmama maar doe het maar niet. denk dat ik moet veranderen en er maar soepeler in worden want zij zal toch niet veranderen.. grrrrrrrrrrrrrrr oja r. is vandaag bij mijn mama dus geweest. en oh zo heerlijk gevoel.. trouwens wij hadden op het kaartje staan. kindje kijken mag maar eerst even bellen ! toch duidelijk he en heel normaal,. ik pak soms af en toe bewust niet op omdat ik geen zin in bezoek heb. whahahahhahaa
fibi: ow dat ken ik maar al te goed, zelfs bij de garage probeerde ze het ik had een bora 2002 automaat (moest er helaas uit ik mis hem nog steeds) distributieriem laten vervangen Komen ze aan het einde van de dag aan dat het fout was gegaan en dat de motor niet meer op tijd staat. ik gelijk er naar toe: Probeer je me nu onzin te verkopen? je kan namelijk niets fouts doen bij het vervangen aangezien er speciaal gereedschap voor is... stonden ze ook heel raar te kijken Ik ga kijken bij me auto,,,,,ja hoor schade (uiteindelijk wel opgelost hoor met de garage) ze dachten wel ff dit blondje in de boot te nemen Fout gedacht dus Handig zo'n ex als automonteur,,,weet overal wel wat vanaf Wat betreft me heupen......heb gewoon teveel gedaan hoor vandaag je zou het wel kennen,,,,, trug fluiten van je lijf Er is goed mee te leven met FM maar tis vaak zo vermoeiend Groovy: Owww grrrrrrr kan me voorstellen dat je ff pissig ben. Schoonouders/ouders praat me er niet van Ik heb dan niets met schoonouders te maken (weten niet eens dat ze een kleinzoon erbij hebben ) maar me eigen ouders..... Het is dat me dochter een echt oma's kindje is,,,,anders zou ik er 1 keer per jaar komen en ze wonen nog geen 5 min van me vandaan. En die mensen die hebben lopen klagen, lekker laten gaan Tis de normaalste zaak van de wereld dat er van te voren gebeld moet worden,,,,,,,zie je het al voor je? net bevallen en je hele huis vol met visite Ow ja,,,fles vaker schudden dat ik daar niet eerder aan gedacht heb Ben benieuwd of hij daar wel tegen kan...van de week gaf me ex de fles en die was aan het klungelen.... dacht elke keer dat hij een boertje moest laten dus dat was een aantal keer de fles eruit......met als gevolg dat Destin dus een kwart van zijn voeding liet staan Maar ik ga het proberen Son: Ik zou niet weten wat je zou kunnen doen Destin heeft het hier heel af en toe. Net bijvoorbeeld Heeft de hele dag liggen slapen en net was hij ook aan het vechten tegen zijn slaap. Valt bij me in slaap op schoot, ik naar boven brengen en hup meneer weer wakker. Wat bij mij nog elke keer heeft geholpen is gewoon op bed gaan liggen met hem. Neem me lappie dan mee, Destin naast me Binnen 10 minuten is hij helemaal vertrokken. Na half uur leg ik hem dan over en dat werkt tot nu toe nog steeds. Hij heeft denk ik gewoon dat veilige gevoel van bij mama zijn nodig. De eerste 10 min is hij vaak nog wat onrustig,,,,als ik dat merk dan gaat me hand even op zijn lijfje en dan is hij zo rustig en slaapt weer verder Zo dat is weer een behoorlijke lap tekst..... ik ga eens wat te drinken pakken en een bak yoghurt ofso Ik eet zooooo slecht de laatste dagen krijg gewoon niets naar binnen, na 2 happen hoef ik niet meer Gaat vast wel weer over Truste voor zo/straks Kussie
Hmmm weer een heel bericht getypt weer alles weg, naja dan maar een verkorte versie. Wannie, joh.broodpitmeel kan je het beste erdoor roeren met een vork. Met schudden krijg je veel lucht door de voeding. Een 1-2-3 speen is het fijnste en dan op standje 1 naar de neus toe draaien, dan komt er wat meer voeding door het gaatje. Isa is al een kleine ekster en haren trekster. Een echte meid dus. Verder lacht ze nu echt gericht en bewust Wannabe, sjee jou blijft ook niets bespaard. Hoop dat diflofenac wat voor je doet, als je pijn hebt is het een heerlijk middel maar wat sonja al zei, let op je maag en gebruik het niet te lang achtereen. Hier geen huilbaby maar wel een slechte slaper zoals moeders, ik huilde vroeger altijd overdag, mijn broer de hele dag en nacht. Zo erg dat toen mijn moeder zwanger was van mij, totaal overstuur naar de huisarts ging. Ze was bang dat ze hem wat zou gaan aandoen.... zo moe was ze er van. Oma heeft toen 1 week lang mijn broer te loge gehad. en nu duik ik mn bedje in
goede morgen! hier de eerste hihi dadelijk naar de efteling, flesjes zijn aan het steriliseren, nu ga ik douchen... slaapverslag, laatste fles om 00.00 uur. alles ondergepoept,dus helemaal moeten wassen bijgevolg,klaarwakker! om 01.15 uur sliep hij terug om 4.35 uur wakker,tutje gegeven 05.00 terug wakker, huilen, tutje gegeven,bij mij gepakt, 06.00 uur weer wakker,flesje gegeten. *geeuw* *geeuw*
chigirl, dat ding is van delta baby. Daar heb je ook badkussens en zijligkussens van. Ik heb m bij baby planet gekocht.
Lutein heeft net gekotst, het kwam zelfs haar neus uit.. och, zo zielig. Het golfde wel 6 keer, gele dikke melk. Ik denk dat haar maag helemaal leeg is. Helaas zijn mijn borsten ook leeg (en heb weer es een ontsteking auw auw auw). Zou het komen omdat ze gister wat Nutrilon heeft gehad? Vorige week heeft ze ook twee keer overgegeven en toevallig ook dat weekend Nutrilon gedronken. Of zou het komen dat ze door ging drinken terwijl ze de hik had? Of komt het omdat de Bepanthen nog niet helemaal in mijn borsten is getrokken en haar maag dat weigert.. ? Maak me wat zorgen. Verder zijn haar "pukkels" nu over haar hele bolletje te vinden en ook op haar rug en armen. Is dat normaal? pfff... Schoonouders bah.. gaan straks er heen op visite. Gaaaaaaap, vanaf half drie niet meer geslapen.. :x
bij compass group(voorheen Eurest) is een catering bedrijf zit over heel europa.en ook 1 van de toppers treed op,welke dat is,is nog geheim..
Goeiemorgen meiden, even een heel snel berichtje van mij, aangezien ik straks een "mini-meet" van een ander forum heb in Sprookjesland in Enkhuizen, en ik moet nog zoooooooooooo veel doen. Maar wilde even zeggen dat Keenan zijn eerste echte goeie nacht heeft gehad ! Erwin heeft hem om 23.30 uur de fles gegeven en om 05.40 uur werd hij pas weer wakker voor de volgende voeding, wat een heerlijk gevoel zeg !
Heerlijk Jet, das ff lekker bijtanken! Veel plezier sraks. Lintje als ze 1 keer zo spuugt is niet erg, als ze dat nu heel de dag gaat doen zou ik ff gaan bellen. Mss omdat ze die nutrilon niet zo vaak krijgt dat haar maagje dat niet gewend is en daarom zo reageert. Heb je hypo allergeen of gewone? Anders mss als ze nu honger heeft na t spugen wat minder in de fles doen. Flsvoeding lit zwaarder op de maag dan bv mss heeft t maagje er wat meer moeite mee. Doe je bijv even wat minder poeder erbij. Bijv 90 water en maar 2 schepjes. Niet voor altijd maar gewoon even voor t maagje. Maar,,,,aangezien je zegt dat ze gisteren die nutrilon gehad heeft denk ik dat t gewoon even pech is. Mss wat gulzig gedronken ofzo. T schijnt ook dat als je borstontseking hebt je melk anders smaakt. Hij is dan niet vies of niet goed maar mss reageert ze daar wel even op,,,, En die bepanthen is veilig, zit niks in waar t maagje niet tegen zou kunnen. Ds daar zou ik me geen zorgen om maken. Pukkeltjes ook helaas normaal, dat zijn jou hormonen die ze binnenkrijgt. ALs t echt te erg is of echt kleine ontstekinkjes zijn dan zou ik ff de hh vragen. Have fun bij je schoonouders fijn hè die mensen die je cadeau krijgt bij je hubbie haha ok loeiboei is weer wakker,,,,,,,,,jaaaaaaa mammie is onderweg :-D
Ok! Ik had er nog nooit van gehoord... Wel een fijn idee, alleen moet je hem dan wel een nachtje missen (lees: doorslapen? ). Nou succes dan!
\/ \/ \/ \/ \/ \/ Tralala tralala sorry meiden het was vanmorgen half 8 Ik heb eerst op me gemak 2,5 fles volstaan te melken.Daarna gedronken en schone broek en verder tukken in het grote bed.Gister avond heeft hij dus gewoon nog in de box liggen spelen vrolijk.Niet te begrijpen. Missgroovy meid ik leef met je mee.De mijne wonen 2000 km verweg dus zie ze ook niet vaak. Lin het kan van de fv voeding komen als je iets terug lees heeft Chigirl het ook.En meid veel plezier vandaag. Jet veel plezier vandaag En o wat word het lekker weer ga zo lekker even naar stal.
Goede morgen weer dames, Ik heb nog niet de tijd gehad om alles na te lezen hoor, en moet nog een hoop doen voor ik weer weg moet straks dus vanavond ga ik alle pagina's even af Gisteren avond best laat thuis gekomen, maar mooi op tijd voor de laatste voeding van de kleine om half 11, en vanochtend was ze om half 7 weer wakker dus toch netjes na zon druk weekend, had anders verwacht. Het is allemaal goed verlopen bij mijn schoonouders, die nacht had ze ook goed geslapen maar was alleen erg vroeg wakker voor haar doen (4 uur). Verder wilde ze gisterenavond niet in de ledikant slapen van haar nichtje, ze was helemaal overstuur en kon haar met geen mogelijkheid troosten, ze was ook heel moe ze had de hele dag niet geslapen. Dus toch maar met haar tussen de visite gezeten en haar in een doek gewikkeld op mn buik gelegd, toen was ze ineens helemaal vertrokken, dus haar maar beneden in de box gelegd en ze sliep door, toch een uurtje geslapen. Daarna even wakker en net voordat we naar huis gingen viel ze in slaap. Maar het was net of Alyssa jarig was ipv haar nichtje allemaal kleerttjes en spulletjes gehad van familie die we nog niet gezien hadden echt leuke kleertjes enz... Echter willen mn schoonouders dat ze vaker en langer komt (ook slapen) dwesnoods komen ze haar halen, maar voorlopig gaat ze nergens zonder mij naar toe en zeker geen hele dagen helemaal in utrecht. Maar Alyssa doet het nu heel goed op de fles, nadat we Similac zijn gaan geven heeft ze vrijdag avond pas ontlasting gekregen het eerste beetje was echter diarree maar natuurlijk kon mevrouw zich niet inhouden tijdens het verschonen maar dat was normale ontlasting. Ook spuugd ze niet extreem veel meer. Nou ik ga snel de spullen opruimen, de was aanzetten en nog veel meer dingen doen, voor ik straks naar de paarden moet.
Lint wat super vervelend. Ik was de bepanthen er alijd eerst even af. Maar kan me niet voorstellen dat ze van een heel klein beetje zo gaat overgeven . Gewoon dokter bellen als je het niet vertrouwd,of je ongerust maakt, vind ik . Ik reageer even niet op jullie allemaal want ik typ met 1 hand. Espen wil vandaag alleen bij mij slapen.
Haaaaaaaa wij hebben ook eens bij kunnen slapen! Gisteravond de laatste fles om 22:45 uur (die wil ik naar 22 uur gaan trekken) en toen kwam ze pas om 6 uur! Fles erin en toen weer verder slapen tot 10 uur! Wij hebben zelf tot bijna half 9 in bed liggen tukken, echt heerlijk! Daar was ik echt even aan toe. Lintje: wij hier ook regelmatig pukkeltjes hoor, vandaag zitten ze hier en morgen zitten ze daar, iedere keer ergens anders. Ik lees veel over het spenen-spelletje, ik heb er heel bewust voor gekozen om Ysabelle 's nachts geen speen te geven. Ik zag het gewoon niet zitten om tigkeer per nacht eruit te moeten om die speen erin te drukken. Ik moet zeggen dat het ook echt heel lekker gaat, alleen overdag het speentje en 's nachts gewoon zonder speen naar bed (ook na de nachtvoeding). Ik heb wel het idee dat ze steeds meer op haar hand begint te sabbelen, dan wordt het misschien nog wel het duimpje, maar goed, dat deed Gabriël ook en daar komen we ook wel overheen. Een duim leer je moeilijker af dan een speen, maar G duimt nu ook alleen nog maar als hij in slaap moet vallen, daarna gaat die duim er vanzelf uit. Hmm het is lekker weer hier, ik denk dat ik zo even in de tuin ga zitten met Ysabelle. Of eerst ff wandelen. O, trouwens, kent iemand dit? Ik hed sinds de bevalling pijn in mijn lies aan de linkerkant. Het voelt een beetje als een steek in je zij als je heel hard hebt gerend. Het is niet een continu aanwezige pijn, komt echt paar keer per dag als dus een steek in mijn zij (maar dan in mijn lies).
yep hier heb ik eindelijk het mailtje van oei ik groei ontvangen.. ben benieuwd deze week. maar heb al het gevoel dat ze vorige week het sprongetje heeft gemaakt. want vind haar al een weer alerter, ze lacht, huilt met een traan en volgt me etc. maar goed ben benieuwd.
ik heb net even bijgelezen. even een vraagje. iemand had het hier over de 3-standen speen in combi met dikkere voeding. stand 1 is och het kleinste gaatje dan krijgt ze dikkere voeding er net niet goed uit.. dan zou de stand 2 en 3 uitgeproeert moeten worden.. of zit ik nou helemaal verkeerd. ik gebruik zelf ook de 3 standen speen en robin krijgt vanuit stand 1 haar gewonen melk gevoed.. hoop dus dat ik goed zit ? en lin? als de pukkeltjes echt hevig worden en over het hele lichaam kan het ook een allergie betekenen.. dus houdt het wel maar even in de gaten.. en als je het niet vertrouwd gewoon even laten checken. beter een keer teveel als 1 keer te weinig..