Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Alice, wat lijkt me dat zwaar, en je hebt zo je roze wolkje verdient. Helaas kan ik je niet helpen, alleen maar even een virtuele knuf geven.

2. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Had de naam veranderd maar de link nog niet aangepast.. Dus hij doet het nog wel.. ;) En heb nu de link veranderd..

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Dat valt idd tegen Alice, ja zelf ben ik wel heel strikt met de voedingstijden, vind ik prettiger voor mezelf en voor Milana, maar wat niet gaat dat gaat niet.. Zolang ze maar niet te veel of te weinig voeding binnen krijgt..
    Misschien helpt het om haar savonds in bad te doen voor de laatste avond fles zodat ze wat moeier is en dus wat langer slaapt.. Verder ook niet echt tips eigenlijk, maar hoop zeker voor je dat het heel snel beter gaat! En gelukkig heeft je man nu ook vakantie..

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Alice jee meid dat is niet leuk maar net als Daantje al heeft gezegt hou ik ook geen tijden aan hoor.Als je kijk dat hij vanacht 2 keer 6 uur heeft geslapen en nu al heel de dag om de 2 uur komt.Is er echt geen pijl op te trekken.En weet je het zijn maar richtlijnen.Meid ga doen wat jou gevoel zegt.Ik kon me niet vinden in dat tijden schema.Kijk naar je kind want zo huilen is echt niet nodig.Gaf je fles of bv want anders zou ik zeggen een voeding meer maakt ook niet uit Kenji krijgt hier ook iets meer dan hij zou mogen hebben maar hij heeft het gewoon nodig.
    wat ze hier ook hebben gezegt en ik ook al een keer op het net gezet heb is als een kind via de ks is geboren ze minder darm bacterien hebben dan met een normale bevalling.dit zou ook darmkramp kunnen veroorzaken.Hier hebben ze bij de reform winkel speciaal van die darmbacterien en bij het csb hadden ze het hier ook over niet goedkoop 30 euro een pot.Maar is misschien ook iets omte overleggen weet niet hoe het zit in comb met de flesvoeding.

Hoop dat het snel beter gaat. Een hele dikke KNUF

5. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik zal mij even voorstellen, ben Tamar mama van Jolijn!

Jolijn is op 5 aug geboren, na een lange bevalling en uiteindelijk de vacuumpomp.... Dat was even minder maar nu genieten we volop!
    Ik ben vandaag ook weer voor het eerst buiten gaan wandelen, dat ging super goed! En het was heerlijk!
    Inmiddels is de borstvoeding goed op gang en doet ze het geweldig!
    Morgen gaan we even naar het inloopspreekuur van het CB om even te wegen en een stukje wild vlees aan te stippen op advies van de vpk die vandaag thuis kwam voor het huisbezoek.
    Ik ben benieuwd hoeveel ze weegt, zondag was het 3060 gr en haar geboortegewicht was 3170!
    Ze drinkt goed, dus ik maak me niet al teveel zorgen. Ze krijgt nu zo'n 6 a 7 voedingen!

Gr Tamar

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoi tamar! Welkom hier en nog van harte met Jolijn! Ze ziet er prachtig uit.

xx

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    AGENDA:

16 augustus- Keano csb
    20 augustus- Valentijn csb
    22 augustus- Isa csb
    23 augustus- Milana gehoortest
    28 augustus- Fay csb
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    17 septermber- Valentijn inenting
    27 september - Kenji controle ziekenhuis
    23 oktober- Isa echo heupjes kinderarts
    22 oktober- Valentijn controle ziekenhuis
    06 november - ashley echo heupjes

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4170 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 52 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2705gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2770 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 3100 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje 3200 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2435 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr
    2 aug
    11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug
    12 Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3000 gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr
    13 Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr
    14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3480 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr
    15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug
    16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr
    6 aug
    17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    18. StefanieK Merijn 1e kindje
    7 aug
    19. Loran Naomi 1e kindje 2940 gr, 47 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram
    20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr
    21. Roos21 Dylano 2e kindje3280 gr Bijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofdomtrek 35.5 cm
    22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr
    12 aug
    23. Kiki80 Thorsten1e kindje 2810 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr.
    14 aug
    24 Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr
    25 Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram

Zo het gewicht maar weer aangepast weer 245 gr erbij.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daan sorry helemaal vergeten te zeggen wat goed dat het zo heerlijk gaat met die kleine uk.Heerlijk he.Je kan al zo goed verschil zien met toen ze net geboeren waren en nu.Het worden nu echte baby's met wat vet. ;) ;) :)

En Tamar welkom hier.

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Alice gaat het weer een beetje?

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Alice........ KNUFFFF meid wat klote dat het zo gaat! Doe idd wat je gevoel zegt, wij zijn ook niet zo strikt met de tijden hoor, want je heb idd niets aan een huilend kind gedurende 2 uur of zo, dan word je zelf ook helemaal knetter!

En die roze wolk, ik heb hem nooit gehad en heb hem nu ook niet, die kreeg ik pas na een maand of 3 en dan ook nog niet continu, maar gewoon bij kleine dingetjes, niets om je voor te schamen of wat dan ook!

Hou het lekker in de gaten en als je het niet vertrouwd: BELLEN!

Ik zit zelf met 2 zieken hier, Gabriel heeft koorts en flink overgegeven en Ro heeft ook koorts.... Dus allebei uit de buurt van Ysabelle en haar moet ik maar ff alleen doen vannacht. Ik hoop G er dan ook tussendoor bij te kunnen doen en anders hebben we morgen gewoon een dikke baaldag en doen we niets.

Overigens was het CB hier vandaag, Ysabelle woog 3690 dus 100 gram boven geboortegewicht! We moeten wel een fles eruit halen, zo rond 20 uur heeft ze altijd een troostfles nodig, die gaan we minderen zodat ze minder voeding krijgt. En verder: toch laten huilen! En dat weet ik nog heel goed van G, die had dat ook nodig om in slaap te komen, maar ondanks die ervaring, vind ik het toch weer moeilijk, zeker nu met 2 zieken! We zien wel wat het wordt.....

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    AGENDA:

16 augustus- Keano csb
    20 augustus- Valentijn csb
    22 augustus- Isa csb
    23 augustus- Milana gehoortest
    28 augustus- Fay csb
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    4 september - Ysabelle CSB
    17 septermber- Valentijn inenting
    27 september - Kenji controle ziekenhuis
    23 oktober- Isa echo heupjes kinderarts
    22 oktober- Valentijn controle ziekenhuis
    06 november - ashley echo heupjes

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4170 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 52 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2705gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2770 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 3100 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje 3200 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2435 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr
    2 aug
    11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug
    12 Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3000 gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr
    13 Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr
    14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3690 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr
    15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug
    16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr
    6 aug
    17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    18. StefanieK Merijn 1e kindje
    7 aug
    19. Loran Naomi 1e kindje 2940 gr, 47 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram
    20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr
    21. Roos21 Dylano 2e kindje3280 gr Bijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofdomtrek 35.5 cm
    22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr
    12 aug
    23. Kiki80 Thorsten1e kindje 2810 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr.
    14 aug
    24 Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr
    25 Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jaa...het gaat weer wat beter. Een langdurige huilbui lucht wel wat op en toen straks heeft ze in eens 80 gedronken dus dat geeft weer moed!

Bedankt meiden voor jullie lieve en opbeurende woorden! En Kuki sterkte meid met de zieken bij je thuis! En fijn dat je meisje zo lekker drinkt.
    xxx

13. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Jippieeeeeee, ik ben geen illegaal meer hier, ik mag me nu officieel melden en me een augustus mamma noemen hihihi !

14. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    he mamavanamber welkom hier!

En alice laten huilen om tijd te rekken werkt meestal niet hoor, hadden ze eerst ook tegen ons gezegd. Maar mn moeder zei toen gelijk dat dat meestal niet werkte, want dan heb je kans dat ze door het huilen zo moe en over de toeren zijn dat ze daarna ook niet meer drinken....

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo even 2 pagina's langs elkaar want mijn geheugen is nog steeds een vergiet.

@Sonja je vroeg hoeveel voeding we gaven per dag, nou zoveel als Isa wil eigenlijk ze moet echt nog flink wat groeien dus als ze er om vraagt dan krijgt ze een fles van me.
    Maar dit was bv gisteren (ik noteer nog steeds alles wat ze drinkt)
    0.30 uur 95cc, 4.30 uur 100cc, 8.20 uur 100cc, 11.15 uur 100cc, 14.05 uur 70cc, 17.20 uur 85cc, 20.45 uur 130cc dus in 1 dagje 680cc
    Maar ze gaat vanaf vandaag steeds meer drinken nu al 2x 135cc ze heeft dus duidelijk honger ;)

Isa gaat trouwens niet zoveel in bad, ze heeft een wat gevoelig huidje en ik vind het ook onzin want hoe vies kan zo'n kleintje nou werkelijk worden.
    Dus per week gaat ze 2x in bad, Michel moet dan thuis zijn want ik mag niet met emmers en badjes zeulen.

Alice oooh herkenbaar dit gebeurde bij ons toen we uit het ziekenhuis kwamen, veelste druk voor de kleine die iedere keer verder van haar ritme raakte.
    Een tip en weet niet of je het al doet maar zonder je een dag of 2 met zijn 3-en af, geef je kindje niet aan andere mensen ook niet even knuffelen ofzo, teveel indrukken kunnen het fles drinken beïnvloeden. Hier was dat dus echt het geval, wij hebben het 3 dagen streng zo gedaan en het probleem was verdwenen. Het probleem ontstond voor ons al in het ziekenhuis, verpleegkundigen die de fles gaven omdat ik het niet kon, badjes die gedaan werden door weer een andere verpleegster, oma's opa's en andere familie die ook even Isa vast wilden pakken en ik kon er weinig tegen beginnen, vanwege mijn lage HB en de pijnstilling was ik er af en toe maar 1/2 bij.
    En al die schema's leuk bedoelt maar als je kleintje honger heeft heeft ze honger zo simpel is het en 2 uur krijsen aan gaan zitten horen is geen optie. Geef de fles dus maar gewoon waneer ze honger heeft. Volg je gevoel dan doe je het altijd goed.
    En inderdaad het badje 's avonds geven ipv 's ochtends.
    Maar fijn om te lezen dat het alweer wat beter gaat, hier is het trouwens ook met ups en downs hoor.... hoort erbij zeggen ze.

Kuki sterkte met de zieken thuis.

Vandaag een intake en een sollicitatiegesprek gehad, gingen beide erg goed en ben dus benieuwd naar het resultaat maar ik maak me niet meer blij met een dode mus, volgende week weet ik meer.

Isa ligt hier nu ook te krijsen pfffff Michel is nu kijken of ze te troosten is en ik duik zo dadelijk lekker ons bedje in, ben best wel moe na zo'n dagje.

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dankjewel mamalieske voor je tips!
    Het badje s avonds werkt niet echt, dat hadden we de afgelopen 2 avonden gedaan en daar wordt ze echt TE moe van. Ik ga het badje nu ook maar 3x pw doen in de ochtend, lijkt me voldoende.
    Ik heb jullie raad al opgevolgd: Ze kwam na 2 uur weer..toen heeft ze 30 gedronken en na een uur weer en nu heeft ze 60 gedronken en helemaal verzadigd! Hopelijk slaapt ze er lekker op...we zullen zien!

Weltrusten! xx

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Alice nog een tip als je denkt dat Lenthe te moe is voor de fles, was haar dan met een washandje in plaats van in bad doen. Het uit en aan kleden en het badderen kan ook al erg vermoeiend zijn voor zo'n kleintje. Isa was dan namelijk helemaal slaperig en moe en dronk dan ook slechter.

Las trouwens van de week ook dat kinderen die te vaak in bad/douche gingen sneller huid problemen konden krijgen. Je wast namelijk iedere keer een beschermend laagje weg ofzo. Naja of het waar is geen idee maar Isa heeft een vrij teer huidje dus ik ben voorzichtig met badderen.

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge mama's

Alice hoe is het gegaan vanacht?

Kuki ik moet je eerst nog even zeggen dat vanacht jou verhaal met je landbouw plastic weer omhoog kwam en ik dus heb zitten lachen en zag het ook helemaal voor me.

Kiki pakt hij je tepels wel helemaal goed.Zoals ik las heb je veel stuwing daar kan je ook kloven van krijgen he.Omdat hij dan niet goed kan pakken.Hoop dat het wat beter gaat.En hubbie de zalf nog gevonden :)

Hier een redelijke nacht gehad.Kenji heeft van 2115 uur tot half 2 geslapen had de fles liever wat later gegeven maar meneer vond het rond die tijd echt welletjes.Toen kwam hij om 5 uur z'n neus zat dicht dus denk dat hij het wat benauwd had.En daarna weer om half 8 dus op zich nog niet echt slecht.Kenji gaat hier ook maar 2 keer per week onder de douche.

Tanja hoe is het bij jouw?
    Ik ga nog even aan de andere kant kijken.

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Ondanks twee zieken hebben we eigenlijk een heel goede nacht! Ysabelle kwam uiteraard weer tijdens etenstijd gisteravond, toen hebben we haar even bezig kunnen houden tot 19 uur en toen een fles en naar bed. gabriel met 38.7 en een zetpil naar bed en we hebben de hele avond aan onszelf gehad! Kwamen ook keurig uit op 6 flessen van zo'n 100-110 cc. Om half 12 haar weer een fles en ze sliep zo weer verder. Om half 3 Gabriel op de gang, hij moest spugen en wilde daarna niet meer in zijn eigen bed. Ik ben een groot tegenstander van kinderen in je bed laten slapen, behalve als ze ziek zijn. Dus zo'n gloeiend kooltje naast je in bed, zo zielig maar ook zo schattig. Hij lag helaas te woelen dus ik lag ook wakker tot half 4, toen kwam Ysabelle weer voor een fles. Zij wilde daarna niet meer slapen, dus ik heb haar om half 5 ook maar bij ons in bed genomen. Geen angst: ik lig dan met het voedingskussen om mij heen en Ysabelle ligt op mijn buik, ik zit dan zelf zo'n beetje half rechtop. Mevrouw viel na een dikke boer in slaap, de heren sliepen ook en ik sukkelde ook in slaap. Geslapen tot half 8! Dus ondanks alles best goed geslapen! Wij klagen dus echt niet!

gabriel had vanmorgen nog steeds koorts, 39.5 dus maar weer een zetpil (en dat vindt ie zo vervelend) en nu maar rustig aan. het regent dat het giet hier, dus wellicht niet wandelen vandaag. Ik wil haar wel ff in badje doen, ik doe haar niet iedere dag in bad omdat dat idd niet goed is voor haar huidje. De dagen dat ze niet gaat, was ik haar met de waskom en vind ik het verder best.

Ow, ik was vanmorgen trouwens eigenwijs, ik legde haar op mijn bed om te verschonen zonder het aankleedkussen eronder. Dacht dat ik het wel zo redden....op het moment dat ik de vieze luier eronder uittrek, ligt ze in haar blootje op bed en ja hoor........een dikke plas op ons bed! :) Dom natuurlijk, maar goed, kon er ook wel weer om lachen. Het beddegoed zit in de was en de volgende twee manden staan ook al klaar, dus ik vermaak me wel vandaag!

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Alice, Naomi heeft ook mindere dagen qua drinken.
    De kraamhulp zei: zolang ze elke luier maar nat heeft is het goed..
    De ene dag is het beter dan de andere bij Naomi.
    Ik heb voor mezelf een min. wat ze moet drinken ( 60cc) ( max. 80cc.).
    Je kan ook de flesvoeding MAX. 1 uur laten staan, zodat ( als ze in die uur nog een keer komt) , je het resterende geeft..
    En anders een heel klein beetje water ( 10ml.) zijn ze ook snel van 'verzadigd'. ( gisteren uit geprobeerd met Naomi ;) .
    Verder voedt ik haar ook op vraag.
    En dan drinkt ze netjes 65-70cc. per fles ;) .
    Naomi moet tussen de 450ml en de 500ml. per dag zitten.
    Krijg er ook echt niet meer in :rolleyes: .

Over de luiervraag: Ik gebruik nu : C1000, bevallen beter dan pampers ( en ik heb nog wel 4 aangebroken pakken van pampers in de commode liggen :( ) evt. iemand intresse?
    Stuur ze nl. zo op via post hoor ;)

Deel Deze Pagina