Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

fijn dat t nog werkt bij jullie,,,,dat geeft de burger moed! 8) voor over een tijdje dan hè haha
    Vanmorgen weereens even bestudeerd daaro maar ik heb nog geduld :oops:

Gisteren een heel stuk in de tuin gekomen. Alle pallisades staan en t grondzeil ligt. Dus van de week kunnen de steentjes erin. Dan volgende week t stoepje opnieuw bestraten en t is weer toonbaar. Onze voortuin was een jungle. Heel de straat heeft stenen of oprit en wij hadden jungle 8) nu passen we dus ook in hetrijtje nette mensen,,,,ahum met tuin dan. Hihi als wij nl op zondag de kerkklok horen lopen wij niet mee met de vele uit de straat richting kerk maar draaien lekker om :)

Ik wil een borstlift :( ik krijg echt hangers :(
    Sportennn wat is dat 8) nee maar mis wel t actief zijn. Me in alle bochten wringen om vanalles te doen. Lekker rennen met de hond, gewoon t normale. Nog even geduld,,,,

Vanmiddag maar eens even langs mijn oma. Die heeft Fenne nog niet gezien. Ze is 85 en kan geen trap lopen enz. Het is geen doen voor haar om hier te komen en iedere keer als ik bij mn ouders was en ernaartoe wilde lopen regende t of was er wel iets. Vandaag dus echt ff gaan,,,

Jet leuke foto's op de site! Leuk ondeugend koppie heeft Amber hihi! Enne fijn dat t schema werkt, moetik hier tochook een sintroduceren, ben alleen bang datt daarbij blijft :rolleyes:

Die dingen wat jullie allemaal verzinnen heerlijk. Hier ook altijd creatief. Hoe neem ik de wasmand en Fenne mee naar boven,,, Fenne in de wasmand op de was :)
    Wipstoeltje staat hier op t bed als ik t bed opmaak en dan 20 keer verschuiven want t hoeslaken moet eronder enz. (opde grond huilt ze in de wipper, behalve op de badkamer ,,)

Kiki, leuk kadootje :) Daarmee loop je de volgende marathin, loop, iets dinges ;) vast veel beter. Dat trainen ben je toch al mee begonnen ;) das alvast t begin hè, zo zie je dat alles weer bij t oude komt hihi

Wannie wat top dat je een maniertje gevonden hebt. Fijn voor jullie allebei dat ie niet meer spuugt.

Wannabe, als dat kolven dadelijk goed gaat joh dan is dat eitje. En die tijdstippen ach,,,we kijken hier nergens meer van op haha

Ik maak Fenne niet meer wakker voor een voeding. Als ik om 21uur voed dan slaapt ze door tot 3 uur en daarn aweer tot 7. Maak ik haar wakker om 12 dan komt ze ook om 3. Dan heb ik liever van 21 tot 3 rust hihi. Want als ik dan om 22 uur inbed duik bijv dan kan ik ook een langere tijd slapen.

Rapoenzel auw das niet zo mooi dat je carpaal,,,,, hebt overgehouden. Hoor je toch wel vaker helaas :(

En trouwens hier ook een fles van 160 ong in een kleine 20 min zeker leeg, heeft ze echt van haar vader. Ook zo'n vreetbeer.

Nou ik ga me maar eens aankleden, kijken of die rok nog past,,,, [-o<

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    :) :) :) :) Ik schaam mij niet maar meneer werd pas wakker om half 9Gisteravond om half 11 de fles er in is hij leeg wil hem omhoog doen om te boeren hoppa alles eruit :( Lang leve een leren bank.Dus alles schoon aan even laten spelen bij ons op bed en om 23.15 weer wat te drinken gegeven.Ik was er dus uit om 6 uur om te kolven naast meneer en hij slaapt gewoon door.
    Ik gun het jullie ook maar ik ben erg blij dat hij er nu al mee begonnen is kan ik ook een beetje tanken voor mijn werk wat over 3 wk gaat beginnen.

Jet fijn dat je een leuke dag heb gehad.Ga straks even kijken.

MissG denk toch dat je tegen Roy kan zeggen s'Avond schat het is papa avond en ik ga een lekker stukkie hardlopen ofzo.Dit moet toch kunnen.

Ik geniet hier echt als ik even lekker naar m'n paard kan.

Daan ik miste je al alles goed?Hoe gaat het met het afbouwen.Hoe drinkt hij nu want hier is het nog steeds :( Ga het vandaag maar eens opschrijven hoeveel hij binnen krijgt.Snap er echt niks van.

Kom zo terug maar ga even samen douche.

3. ik ga beginnen lezen , ben eens benieuwd hoelang ik erover doe hihi

4. Ja idd, normaal bleef ik er bij, maar omdat het vanavond oudercontact is op Shania's school, ga ik daarheen en blijft mijn mannetje in het ziekenhuis slapen,en kan ik heeerlijk doorslapen hihi

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    :confused: Het was hier gewoon 9.30 :) :) :)
    Daarvoor 04.00....volgens mij heb ik hem door een voeding heen laten jammeren :oops: Niet expres hoor, maar ik ben helemaal bijgetankt, en T ondertussen ook...kan het me eigenlijk niet voorstellen, want hij slaapt naast me in het wiegje, maar toch...heerlijk!

Jet, fijn dat je een rooster hebt dat werkt, top gedaan!

Wannabe, het is ook moeilijk drinken uit een flesje. Maar Jasper heeft er ook van genoten?

Mamalieske, ik weet niet of de mobiel van fisherprice is, staat niets op, heb hem gekregen van broer uit hongkong. Maar hij werkt in ieder geval super!

Sonja, de nachten zijn je van harte gegund, je hebt al genoeg meegemaakt, dus dit mag absoluut meezitten.

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    MissG, mag ik dan naast de borstlift ook nog een buikcorrectie...en een lipo op de heupjes ;) ?

Ah, mijn alarmbellen rinkelen boven, ga maar is kijken.

7. wannie

wannie Niet meer actief

Even snel......

Net me ventje gewogen en in 15 dagen tijd is hij 470 gram aangekomen!
    :whistle: :whistle: :whistle:

hij weegt nu 3470 gram

Grote sterke vent word het !

Zo ben weer snel verder met de rest van al het gedoe, maar moest het ff melden :)

Kussie

8. rheallover

rheallover Actief lid

Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, niet eens de schuld van de kleine deze keer die heeft juist heerlijk van 11 tot 7 geslapen. Ik heb gigantische hoofdpijn, dus ik zal niet alles teruglezen.

Gisteren had Alyssa toch hevige krampjes, niks heeft geholpen, op een gegeven moment toch in bedje gelegd en na even brullen viel ze toch in slaap.

Ik de kleine even wassen en te drinken geven en daarna mijn bedje op zoeken en eens goed rusten vandaag, de stofzuiger wacht nog wel even.

Meiden sorry dat ik even niet alles kan lezen en kan antwoorden erop, die hoofdpijn maakt het even onmogelijk.

9. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Hey meiden,

Hier een gelukkig een goede nacht gehad, Hylke was er om5.45 uur weer en had de laatste fles om 0.00 uur. In tegenstelling tot het weekend de laatste fles om 23.30 en de 1e om 8.30 uur dat was gisteren. Hylke houdt blijkbaar rekening met zijn vader want die is alleen in het weekend thuis en dus gunt hij hem blijkbaar een beetje langer uitslapen. haha.

@Rheallover; meid wat vervelend voor je die hoofdpijn, ik hoop voor je dat het snel wat afzakt en dat je als de kleine weer slaapt zelf ook nog even kan bijslapen. Sterkte in ieder geval.

@Wannie; super dat Destin het zo goed doet!

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wat heerlijk Kiki het is jouw ook gegund hoor.
    En als je door een voeding heen heb geslapen.Dan had hij ook niet echt honger. ;) Anders gaat echt het luchtalarm wel :)

Het is stil vanmorgen.

Heb hier al aardig wat gedaan zit nu even.Verplichte rust met bammetje :)

11. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hey hallo,

Nou na 2 dagen van ong 23.00 uur tot 6.00 uur slapen, was ze er vannacht om 3.30 uur. Eerst nog even geprobeerd met een speen, maar daar was ze het dus totaal niet mee eens. Wat ook niet zo gek was, want toen ik d'r uit d'r wiegje pakte was ze dus helemaal nat. Bleek dat Arno de luierrandjes bij dr beentjes niet naar buiten had gedaan
    Nou en nadat ik alles had verschoond vond ze het niet meer dan logisch dat ze daarna een fles kreeg. En tijdens die fles had ze d'r hele luier nog even fijn helemaal vol gepoept :(
    Maar daarna is ze wel weer lekker gaan slapen en meldde ze zich pas weer om 9.30.

Ga zo maar eens even proberen of ik een rolgordijn kan inkorten en ophangen. Zaterdag heb ik er al 1 gedaan en vandaag is de volgende aan de beurt. Wish me luck!

12. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik ben net heel erg geschrokken. Ik had Remy vanmorgen voeding gegeven hij dronk maar 70 cc. Later om half 10 weer flesje aangeboden en na een paar cc spuugt hij de hele boel onder was echt niet normaal zoveel! Ik ben dus bang dat hij nu te weinig binnen heeft gekregen (zowel vocht als voedingsstoffen). Ik heb hem daarom nog 2x een flesje aangeboden maar meer dan 40 a 50 cc krijg ik er niet in......

Wat moet ik nou doen? Hij slaapt nu heerlijk. Kan ik gewoon wachten tot hij honger krijgt en dan weer de normale 120 cc aanbieden? Pff wat ben ik hier onzeker van!

Liefs Stephanie

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Meid niet druk om maken heb ik geister avond gehad en hij heeft daarna ook nietveel gedronken.Gewoon over 3 uurtjes wakker maken en een fles geven.
    Hij had waarschijnlijk nog genoeg in z'n maag en werd het te veel. ;)
    En hier heeft Kenji gewoon heel de nacht doorgeslapen op maar 90 cc en kwam pas om half 9.Niks aan het handje ;)

14. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Dank je wel voor je antwoord! Ik had hem om 12 uur nog flesje aangeboden en daar heeft hij een beetje van op. Rond 3 uur zal ik hem nog eens wakker maken voor een flesje.....hopen dat het dan beter gaat!

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Weet niet hoeveel tijd hij normaal tussen de voedingen heeft.Geef je bv of fv effe kwijt.Als hij nog veel in z'n maag heeft zitten dan valt het nog zwaarder als er weer bij komt en een baby drinkt wel.Is z'n maag vol dan komt het er gewoon weer gezellig uit.
    Gebeurt het een keer echt niet druk om maken.Maar kan het me voorstellen hoor.Ati schoot hier de eerste keer helemaal in de stress.En gister deed hij hem alleen maar omhoog houden dat het er uit kon. :)

Zou hem trouwens niet elke keer een beetje geven zo komt de maag nooit helemaal leeg en krijgt hij nooit een honger gevoel en zo weet jij niet wanneer hij echt honger heeft en hij een lege maag heeft om een volledige voeding te drinken ;) Plus de darmen krijgen zo ook geen rust en kunnen krampen veroorzaken..

16. Niet meer actief

Son, is er niet iets op te verzinnen met een doek/ aapje iets in die richting, maar dan wat simpeler, zodat je niet het hele gewicht op 1 arm draagt, maar verdeelt over je rug? Moet wel simpel zijn, want het is natuurlijk voor kleine stukkies.

(nu weer verder lezen)

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    22.00 uur voeding
    03.45 voeding
    07.15 voeding/slapen/9.00 voeding
    11.45 voeding en sindsdien zuigbehoefte en dus al vanaf 9 uur wakker :(

Lutein ligt op mijn schoot, anders kan ik niet zo snel typen. Ze is lekker wakker..

Steph, wat Son zegt, wachten tot ie zelf om eten vraagt. Lutein kotst dus ook wel eens enorm veel maar hoeft dan ook pas weer na een paar uur eten..

Son, wat vervelend.. :(

en even teruglezen#

18. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Jet : fijn dat jullie eruit zijn, en een goede oplossing hebben gevonden
    MissGRoovy : lekker dat Fenne al zo lang dooslaapt

Rapoenzel : jij dus ook Carpaal, ik ook maar volgens de VK kan het een tijdje duren voor het over gaat dus ik heb nog hoop.
    Sonjaw : Als je over drie weken weer aan de slag moet kun je dat bijtanken ook nog wel even gebruiken, dus heel goed dat hij doorslaapt.
    Rhea : sterkte met je hoofdpijn
    Steph: het zal wel meevallen, als hij dit nou blijft doen , de rest an de dag, dan even bellen ,maar een paar uur zonder kan prima hoor. Hij heeft iig wat vocht binnen gekregen met die 40cc
    Jaah lipo voor de heupen, die wil ik ook
    Espen weeg nu 4810, de Wijkverpleegkundige was net langsgekomen. Weer 200 in een week erbij dus.

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi eindelijk ik ben niet meer alleen hier meneer slaapt en ik ben al klaar hier in huis.Zit even te rommelen met een paar foto's wil iets maken voor oma.

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hallo!

Wederom weer een doorslaapnacht gehad!
    Naomi slaapt 's nachts min. 7,5 uur :confused: ..
    Dus ik ben goed bij getankt ;) .

Ben heel erg blij vandaag..

Naomi zegt mij na :) .
    als ik : OOooooooooohh
    AAaaaaaaaaaaahh
    EEeeeeeeeeeeehh
    UUuuuuuuuuuuuhh zegt, zegt ze me vrij snel na, en gaat dan zodra ik haar een dikke kus geef en zeg: Grote meid, Lachen!
    ben al vanaf 10u. met dit spelletje bezig..
    En geef ik haar even geen aandacht, dan trekt ze met geluidjes mijn aandacht, en moet ik weer 1 van die 4 zeggen :) ..

Deel Deze Pagina