Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

He, alles bijgelezen, kom ik nog steeds mijn eigen berichtje als laatste tegen, iedereen aan't voeden?

Wel grappig, ik kan absoluut niet meepraten over hoeveelheden drinken. Geeft wel een bepaalde rust als je gewoon niet kunt weten hoeveel je uk binnen krijgt. Moet er gewoon op vertrouwen dat hij genoeg krijgt :D
    Maar dat geloof ik meteen, onze beer :)
    Hij heeft vannacht trouwens ook doorgeslapen, tenminste, dat zou hij hebben gedaan als de laatste voeding rond 22.00 uur was geweest, maar die was om 19.00. Die daaropvolgende was dus om 4.30 :confused: hihi, maar kwam erg goed uit, want Hubbie was een beetje ziekjes en heeft dus erg goed geslapen vannacht. Ook dwars door de voeding van 4.30 heen :rolleyes: heb het lampje ook niet aangedaan en Devid heeft niet geschreeuwd.

Het is echt een schatje, hij begint te kijken nu, en lacht af en toe een beetje naar ons.
    Hij spuugt wel wat meer de laatste tijd, misschien moet ik toch maar zijn luier voor de voeding gaan verschonen, dan hoeven zijn beentjes niet de lucht in met een volle maag.
    Al is ie na het verschonen wel weer wakker genoeg voor (.) nr.2

Rheallover, hoop dat je hoofdpijn snel weg is, hubbie had het gister en ik nu een beetje, zit vast wel weer iets in het weer (bah, regen...)

Trouwens, onze kleine ukkepluk was gister alweer een maand oud, onvoorstelbaar.
    Maar als je de foto's naast elkaar legt van een paar weken terug en nu, dan kun je het wel zien.

momentje...

2. Niet meer actief

dit is eergister

3. Niet meer actief

en dit de eerste week

4. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij hebben ook weer een goede nacht. De laatste fles geven we nu om half 11 en ik moest om 05:45 u. naar de wc en hubbie douchen om op tijd op het werk te komen, volgens mij werd ze daar wakker van, anders had ze nog wel langer geslapen, denk ik. Om 06:45 u. lag ze weer in bed (na deze fles altijd onrustig) en moest ik haar iets na achten wakker maken omdat we naar school moesten.

Overdag sliep ze altijd beneden, maar ik herinner me dat ik Gabriël ook altijd overdag in bed legde om te slapen. Dus na de fles van 10 uur, hup het bed in. Eerst stilte (ik denk stomme verbazing omdat ze nu opeens in bed ligt ;) ), daarna 10 min keihard huilen en nu slaapt ze alweer bijna anderhalf uur. Ik heb haar maar lekker laten liggen toen ik Gabriël uit school haalde en net ook weer wegbracht. Ik wek haar straks tegen 14 uur weer voor een fles.

Overigens waren we gisteren zelf ook al om 21 uur naar bed gegaan, toen had ik haar ook in haar bedje gelegd, maar daar trapte ze echt niet in. Na een half uur onafgebroken krijsen, heb ik haar er maar uit gehaald en bij ons in bed gehouden tot half 11. Ik was eerst bang dat ze meteen door zou hebben dat als ze maar lang genoeg huilde, ik haar wel weer kwam halen en misschien na de ochtendfles dat trucje ook uit zo halen, maar nee hoor, na 15 minuten huilen sliep ze weer.

Ysabelle heeft echt huilen nodig om in slaap te vallen, was met Gabriël hetzelfde.

Ik ben m.i.v. vandaag een wat strakker ritme aan het invoeren, is voor mij prettig maar nog beter voor Ysabelle. Gabriël had dat ook heel hard nodig. Dus echt om 10 uur en om 14 uur een fles, daarna spelen en als ze gaat gapen, naar bed. Ook plan ik wat meer de dingen er omheen (dagen waarop ik boodschappen doe, poetsen, bedden verschonen). Ik probeerde alles op 1 dag te doen en dan was ik aan het eind van de week helemaal bekaf. Dit werkt veel prettiger voor mij! En nu heb ik dus echt een heel uur voor mezelf... en wat ga ik zo doen? Juist, strijken! :( Als het nu een beetje wil vlotten, kan ik straks nog ff met een boekje zitten, maar ja, dan moet ik hier niet blijven plakken natuurlijk! ;)

Dusssssssssss doei!

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Wat lees jij dan snel.. oh, vergeten, ik heb mijn dropje nog even in slaap gewiegd. Kost ook tijd natuurlijk.

Kiki, fijn dat je het weer kan! :D

Tj is weer es vertrokken.. :rolleyes:

6. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Leuk he Raccon ons boefje was gister ook 1 maand op de verjaardag van m'n zusje

Hier heel even tijd voor mezelf, maar dat zal niet lang duren. Keano heeft echt vaste tijden dat hij nu wakker is lees huiluurtjes. Na de voeding van 10:00 's morgens tot aan de volgende voeding en na de voeding 19:00 's avonds en als dat niet zo is geweest, dan merken we dat 's nachts.

Meestal slaapt hij na de voeding van 22:00 door tot 5:30 of 6:00 en komt dan pas weer om 10:00, heerlijk.

Gister heeft hij echt overdag heeel veel geslapen en kwam hij dus om 3:45 en heeft daarna niet echt meer lekker geslapen, klaarwakker, dus maar tussenin op het voedingskussen met speentje en zo heeft mama nog even wat kunnen rusten. Papa niet die was om 3:45 wakker geworden en door het huilen niet meer kunnen slapen en om 6:00 moeten gaan werken, arme papa

Ik ben zo benieuwd 7 oktober om al jullie wondertjes in het echt te mogen bewonderen kan niet wachten.

Ik heb gister geprobeerd om een foto hier te plaatsen, wil mijn boefje ook showen maar het lukt me echt niet hoor, hoezo computeranalfabeet :oops:

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb ook even snel gekolft.

En hier hebben we echt een lekker ritme te pakken meneer heeft de fles gehad toen hij wakker werd vanmorgen om 8.30 en nu daarnet om 12 uur en slaapt dan gelijk weer verder dus de volgende zal ong rond de klok van 4 worden .

Gaat echt lekker hier.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Raccon wat een verschil he.het word echt een lekker beer.

Hier heb ik een biggetje :D

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Lin, ik ben ook weer in de steek gelaten hoor...hoe was jullie jubileum trouwens? Dat was toch afgelopen weekend?

Raccon, wat gaat het snel he, een maandje en dan alweer zo'n verschil.

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hihihihi Son, is Kenji energie aan het sparen voor vanavond op de bank ;) ?

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja dat zal wel weer.
    Maar ja moet toch ook iets te klagen hebben.Voor de rest is hij al zo makkelijk en lief :rolleyes:

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hier ook weer een super nacht gehad. Om 00:00 uur de fles en toen werd hij pas weer om 6:45 uur wakker. Schrok ervan.. dacht dat ik hem soms niet had gehoord, maar hij brabbelde wat en lag lekker om zich heen te kijken.

Om kwart over 9 vanmorgen moest ik hem wakker maken, want ik moest voor mezelf naar de dokter en daarna hadden we een verjaardag van ons neefje. Daar ben ik net van terug en heeft Collin net weer de fles gehad en ligt nu lekker te slapen.

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kiki, leuk is anders maar accepteren is maar het beste.

Jaaaa, ons jubileum, zaterdag waren we 1 jaar getrouwd! Het restaurant naast ons was zo aardig om een driegangenmenu a la 100 euro aan huis te willen serveren. En we kregen het ook nog cadeau! Helaas vond Lutein dat zij meer recht had op aandacht dan ons exclusieve diner *hele diepe zucht*. Staat fotootje bij week 4.

Maar gister heeft ze het goed gemaakt door de hele dag lief en stil te zijn en gevoed te worden in 10 minuten :confused:

14. Niet meer actief

aaah Lin, die foto uit week drie van liggen bij mama :D wat een eigenwijsje al zeg, prachtig :D
    maar op de foto van jullie etentje (heerlijk trouwens dat thuis bezorgen) ligt ze toch heel lief te slapen :(: hihi

en nog gefeliciteerd natuurlijk :D

15. Niet meer actief

Devid is trouwens al weer 4 uur onder de wol, heeeeeeeeeeerlijk :D (4 uur vanaf het moment dat hij begon te drinken bedoel ik dan he, dus 3 eigenlijk)

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    lekker is dat he.. Even alle tijd voor jezelf !

17. Niet meer actief

aaaaaaaaaaaah de hemel valt uit de lucht :confused: zo hoor ik mn zoon toch niet als ie gaat huilen, even kijken...

18. Niet meer actief

hmm, slaapt nog als een blok :rolleyes:

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Dat is schijn, ik geloof de enige seconde dat ze haar ogen dicht had stil was. Het boefje.

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    aaah, eindelijk, ze slaapt langer dan een seconde. Ik wed dat ze over drie kwartier weer honger heeft dus geniet ik nu nog maar even.

*spitst oren* Oh, nee, gelukkig nog steeds stilte.

Deel Deze Pagina