Heb er ook al zitten aan denken, maar ik geef bv en ben bang als Leander wat te vaak een flesje krijgt, dat hij mss niet meer aan de borst zal willen drinken. En ik geniet teveel van de bv-momenten om dit volledig te moeten gaan opgeven.
Ik heb nog te veel hoofdpijn om alles te lezen Kathy, Alyssa deed ook extreem spugen bij de borstvoeding, op het cb raden ze toen ook aan met johannesbroodpitmeel of nutriton enkele voedingen te gaan geven. Echter bleef de kleine ziekjes na het drinken aan de borst en begon juist extreem te spugen tot de laatste druppel melk die ze in zich had. Op aanraden van de huisarts en naar mijn eigen gevoel wilde ik toch afbouwen met het geven van borstvoeding, de kleine was afgevallen en ze voelde zich niet lekker en ik daarbij ook niet. Terwijl ook ik juist heerlijk kon genieten van die momenten dat ze aan de borst lag. Bij Alyssa was geen sprake van verwarring tussen de fles en borst, ze deed het juist boven verwachting heel netjes. Probeer ander 2 voedingen met de fles te geven, zo kan je alsnog genieten van die momenten samen met je kleintje ppfff ik ga mn bed wee ropzoeken, vaders moet maar ff voor de kleine zorgen nu, heb slaap en paracetamol helpt ook voor geen meter. Groetjes
Nog steeds is mijn meisje wakker. Ik heb haar nu in haar eigen bedje thuisin pyama, slaapzak en eigen muziekje aan. Ze KRIJST t uit, helemaal hysterisch alsof er een mes op haar keel staat ofzo. Ik kan t even niet opbrengen om rond te lopen. Ik ga zo even lang douchen denk ik om op te laden en als onze onvermoeibare loeiboei dan nog wakker is ben ik mss weer zo gemotiveerd om weer rond te huppelen. Hopla meid ik voel met je mee (((knuf))) ik word nu al gek na 1 dag. En al die achterlijke opmerkingen van mensen alsof zij baby's hadden die nooit huilden.
Hier inmiddels om kwart over 7 de fles gehad en hij slaapt alweer heerlijk.. ben benieuwd of ik hem weer om 12 uur wakker moet maken ahhaha
MissG: ook nooit zeggen hè, ze hoort wat je denkt hoor Hopla hele dikke <<<<knuffffffffffff>>>>>>> heb het met Gabriël ook heel erg gehad, ik werd er helemaal knotsknettergek van, ik kom hem wel van het balkon afgooien. Als er iemand had aangebeld en had gevraagd of hij hem mocht hebben, had ik hem zo weggegeven. Ik hoorde zelfs als hij sliep nog het huilen in mijn hoofd. Ben een keer helemaal uit mijn plaat gegaan omdat ik dus met hem liep te wandelen (en hij dus alleen maar gillen) en een grapjas op straat riep "he je moet je kind niet zo knijpen joh". Ik heb hem echt uitgemaakt voor alles en nog wat, ik was zo pissig! Maar het is een verschrikkelijke dooddoener, mensen riepen het ook tegen mij, maar het is echt waar: HET GAAT OOIT OVER! Maar ik kan je niet zeggen wanneer! Bij ons pas na 5 maanden.... En het wordt ooit ook echt leuk! En idd zoals Sonja zegt: rust en regelmaat en evt. inbakeren, dat helpt echt. Maar wees consequent en houdt het een paar dagen vol. Geef de moed niet op na 1 dag of na een mislukte poging, kijk maar naar tv-programma's als de Nanny of zo, daarin is het ook een kwestie van volhouden voordat het goed komt. En dat volhouden is verschrikkelijk moeilijk, zeker omdat je zo ongeloooooflijk moe bent van al die nachten! En als je dan weer zo'n klote moment hebt, bedenk je dan een ding: alle mama's hier hebben hetzelfde meegemaakt of maken dit op hetzelfde moment mee, voel je daar dan iets getroost door. Als het nacht is en ik zit met een wakker kind, dan denk ik daar ook maar aan, ik zit hier niet alleen, er zijn meer aug-mama's die nu met een kind zitten dat niet wil slapen.... In ieder geval heel veel sterkte, probeer de moed niet op te geven en we denken aan je!
Hier nog een tip voor de huilbaby's http://www.makkink.nl/kinderosteopathie.php?mn=3 sterkte allen. Wat een ellende Hopla.
Ik heb onze jongen net in z'n bedje gelegd. Hij heeft deze avond nog goed z'n best gedaan voor te spugen. Lijkt steeds maar erger te worden. Heb de situatie eens voorgelegd aan de lactatiedeskundige hier op het forum, ben benieuwd wat ze zal antwoorden. Wel handig dat het wat rustiger is, zo kan ik tenminste nog mee met het lezen :-D Onze jongen is onrustig, zal z'n mobiel nog eens gaan aanleggen.
Hier ligt meneer in de box te brabbelen tegen z'n muziek ding. Het is niet zo'n hang avond gelukkig. En Kathy hoop voor je dat ze een oplossing heeft is echt niet leuk zo.
Het ergste vind ik gewoon dat hij er zoveel pijn van heeft. M'n moederhart breekt echt als ik hem zo helemaal overstuur zie worden. Die extra was, daar heb ik minder probleem mee, is ook niet leuk, maar m'n kindje in vieze kleren wil ik ook niet; Is kenji ook zo gek op z'n muziekmobiel? Als Leander in de box ligt, ligt hij echt te kijken naar z'n mobiel en te wachten tot we die mobiel aan leggen. Hij begint dan ook onmiddelijk te lachen en geluidjes te maken als we hem dan aanleggen.
Ook hier even heel stilletjes...hij slaapt in zijn eigen bedje...kan ik eindelijk wat gaan eten...hoop ik...please! Thanx Son, voor de tip over de DVD. Ik kan trouwens ook niet wachten tot woensdag, dan komen als het goed is mijn bakerdoeken binnen, ik hoop zo dat het helpt met het slapen. Alleen begrijp ik nog steeds niet waarom het 's nachts wel redelijk ok gaat. En morgen wordt ik teruggebeld door de osteopaat, heeft hij wat vragen en beslist dan of hij Thorsten wil behandelen
Kenji heeft boven z'n bed een mobiel en in de box heeft hij zo'n ding waar vanalles op zit wat ze ook kunnen bewegen zal even een foto opzoeken weet niet hoe zo'n ding heet.Weet wel dat hij het echt geweldig vind en erg echt tegen schreeuwd. Kiki hoop dat je er wat aan heb en dat hij je wil gaan helpen.Het lijkt me zo moeilijk kan me het ook bijna niet voorstellen omdat hij zo makkelijk is. Effe foto zoeken.
Kathy. heb je trouwens al eens geprobeerd om je voormelk af te kolven en dan pas de borst aan te bieden? Dat was hier een tip van het CB tegen het spugen en het werkte redelijk. Misschien ook iets voor jou? En hier vanaf drie weken met het flesje geoefend en dat gaat prima hoor, alleen heeft meneer gelukkig de voorkeur voor de borst.