Oke ja dat bedoel ik Hij vind hem helemaal geweldig.Ik kan alleen het deuntje wel dromen maarhij blijft het mooi vinden. En de kat miauw is elkeer goed voor een mooi brede big smile
Zo.. gister zo stil en lief.. vandaag ietsje minder. Maar goed, heb verder nog niks te klagen met mijn lieveling. Beide borsten zijn leeg, mijn rechtertepel heeft een witte vlek (blaar?) en ik ga door de grond als ik haar aan mijn rechterborst leg.. ik zweet van de pijn. Jet ik hoop dat je de kolf hebt opgestuurd en dat ie morgen komt anders ga ik er eentje kopen, want ik ga nog max twee keer de pijnlijke borst geven.. Ik heb nog liever een wee dan dit. En nu ga ik naar bed.. hoop dat Lutein tot morgenvroeg 8 uur doorslaapt. Het zal wel een illusie zijn.. Ik wens u allen een goede nacht!
Lin Weltrusten.En hoopdat je blaar snel weg is lijkt me erg pijnlijk. Ik ga zo aan mijn toetje beginnen geglazuurde donuts =P~ =P~ =P~ =P~
Had trouwens vandaag een volgend maatje van de fles speen gehaald een M inpv een S.Dit omdat hij zo bleef rommelen met drinken dacht dat de speen niet meer goed zou zijn.Dus nieuwe speen op de fles.Drinkt hij 150 ml in 5 min weg Zeg tegen Ati dat gaan we dus niet meer doen en hup oude speen er weer terug op.Hij mocht best wat sneller drinken maar 5 min is wel heel snel.En zoveel groter is dat gaatje niet en het is er ook maar een
hoi meiden, Dylano is in het ziekenhuis met zijn papa en ik ga nu slapen, en hopelijk heeeel de nacht ( hoop dat Shania nu net niet deze nacht wakker word,normaal gezien word ze niet wakker, maar ja, als je eens de kans op doorlapen hebt...) slaaplekker allemaal
Lin, pijnlijke zaak. Weet je wat mij goed hielp Mother mates. Een soort zachte siliconene achtige dingetjes. Die hebben uiteindelijk het bloeden gestopt. Lactatie kundige had ze. Hopla : sterkte Kiki : dito Hoop dat jullie snel een oplossing vinden
Slaap lekker Roos! En Lintje au een blaar wat zul je straks blij zijn met een kolfje Sonja wat heerlijk om je mannetje zo te zien spelen in de box, zoete Kenji Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb van wat kraambezoek kleertjes gekregen die niet echt mijn smaak zijn. Ik ben echt van het baby blauw en wit enzo als het maar zachte kleurtjes zijn en zachte stofjes, maar er zijn wat mensen geweest die dit niet wisten zeg maar. Hebben jullie dat nou ook? Als dat zo is kunnen we misschien 7 oktober nog iets voor elkaar betekenen en alles meenemen wat je niet zo leuk vind. Het kan maar net iets zijn wat een ander heel leuk vind, is dat iets of zou dat te veel gesleep zijn naast alle baby's en kinderwagens
Ik werd erg emotioneel om het topic over huilbaby's Die Ria Blom mogen ze van mij 2#$%@#$ ( vul zelf maar in) Goed wellicht dat er baby's zijn voor wie dat goed is, en dat na evne doorzetten juist geod werkt , maar als ik het hier een keer zat ben en hem laat huilen..... Dan krijg ik een totaal overstuur kind. Terwijl als ik hem snel oppak, er ook weer sneller rust in de tent is. Gelukkig denken heel veel forummers er ook zo over.
voor de liefhebbers van babyfoto's mijn robin is te bewonderen op. http//mascha-f.hyves.nl/ als het goed is kan iedereen de foto's bewonderen en anders even naar de slide kijken. staan de nieuwste en leukste op. ben er zo trots op. slaap lekker allemaal
Danielle alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag... Nog een uurtje en dan krijgt Collin de laatste fles... En dan hopelijk pas weer tegen 7 uur wakker.. Was wel erg lekker hoor afgelopen nacht Truste allemaal !
Hopla sterkte meid, geloof me het gaat over (ja dood-doener maar zo waar) hier is Isa een week zo geweest en na veel knuffelen en de tijden strak houden gaat het nu stukken beter. Ze slaapt 's nachts door en overdag slaapt ze nu ook weer beter, dat hadden we 2 weken terug niet durven dromen. Kiki, voor jou geld hetzelfde meid kop op, ook thorsten komt hier door heen... nu jij nog! Zorg dat je af en toe ff weg kan, rust is ook voor jou goed hé! Lintje ik hoop dat de kolf je wat verlichting gaat geven... zo is het ook niets. Wannabe wat heb je mooie kindjes. En de rest sorry ik heb nog steeds een geheugen als een vergiet Mevrouw Blom moeten ze achter het behang plakken die komt dan maar eens een slechte dag meelopen wedden dat ze Isa gaat troosten! Zelfde denk ik over de dame van het boek: duik in je weeen. Geef dat mens een weeenstorm en ze weet niet waar ze t moet zoeken,en dan nog breed uitmeten in de pers dat pijnstilling helemaal niet nodig is, kul! Vandaag heerlijk wezen werken, ik begin er in te komen denk ik. Met collega's is nog ff wennen maar ja wat wil je na pas 3 dagen werken. Mijn collega (die ook net nieuw is) ligt niet zo lekker in de groep heb ik al gemerkt.... shit voor haar zeker omdat ze niet van zich af durft te bijten en dat zou je toch wel moeten kunnen als vrouw van 33 jaar... in n mannen bedrijf. Denk dat de heren wel aan me kunnen zien dat ik door de wol gewassen ben en niet met me laat sollen, als ze namelijk zo tegen mij zouden doen had ik al van me af gebeten Laat me niet in de zeik zetten, dat hebben we afgelopen jaar genoeg laten doen door de vorige baas. Vandaag had mn moeder mazzel en ik ook Isa wilde niet slapen toen ze haar was, eindelijk treft zij het ook een keer was bijna bang dat het aan mij lag. Maar bij moeders thuis in de armen op de bank was ze weer een voorbeeldig meisje en dronk ze de fles om 21.30 totaal leeg... tis dat de bodem er niet uit kan en nu afwachten hoe laat ze morgenvroeg komt. Morgen komt de felicitas dame langs, en moet ik mijn autoband laten maken... tja spijker van manlief ben ik bang, dus daar moet een veter in geschoten worden. Wat ik nog meer ga doen... 's avonds naar de bijeenkomst van de pufclub, kijken hoeveel een ks hebben gehad, dat waren er schijnbaar toch nogal wat. Maar ik was de eerste die bevallen was... heb ik ten oren gekregen. Zo en nu mn bedje in want het was een vermoeiend dagje werken.