Dat is zeker lekker... Het scheelt dat Collin een makkelijk kindje is.. Heb geen last van moeheid of wat dan ook. Ik geniet elke dag... en heeft ie een huildag, dan knuffel ik hem hahahaha
Maar ik ga lekker afsluiten... Nog even wat tv kijken en weer heerlijk slapen vannacht.. Truste allemaal !
Hallo meiden! Danielle gefeliciteerd! Maro: Wat kan Robin al goed haar hoofd optillen zeg! Merijn vindt op haar buik echt niet leuk... ze gaat dan heel hard huilen Hier is de felicitas-dame ook geweest. En ja, we hebben ons dingen aan laten smeren . Een boek: kind en gezondheid en een ontwikkelingspakket: hoteldebotel. (is ook erg geschikt voor mijn werk 8) ) Daar kregen we nog een boek bij cadeau. En ik heb de pas er ook bij gekregen! Daar krijg je wel vette korting mee! Merijn ligt al de hele avond te slapen Ben nu echt aan het genieten van de 'vrijheid'. Ik heb de wc-deur helemaal beplakt met foto's. Het is echt heel leuk geworden. Oh, en ik ga vanavond een proberen om 'van bil te gaan' hahahaha! Ben trouwens nog steeds niet ongesteld... Mensen die ook in week 7 zijn of meer, jullie wel? Nou ik ga beneden nog even wat tv kijken! Welterusten voor straks! Liefs Stefanie
Ah danielle wat erg....heb vanmiddag over je heen gelezen..Van harte gefeliciteerd! Vraagje: 2 wkn geleden ben ik begonnen met een pilstrip omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar de dag erna was er niets meer, toch ben ik maar doorgegaan met de strip. Nu ben ik wel echt ongesteld geworden (geen twijfel mogelijk :x ) Toch door blijven slikken? Je kan toch niet zomaar ermee stoppen? Of wel? Graag advies..... Wens iedereen een goede nachtrust!' xx
Hahaha, ja erg onromantisch en zo klinisch die rubbers haha! Ik moet nog even op mannetje wachten, die komt zo thuis! gelukkig jij ook nog niet ongesteld. Het duurt wel lang hoor.... Nu ga ik echt naar beneden!
Ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven condooms gekocht... Voorheen deden de mannen dat. Stond ik daar in de kruidvat met mijn dochter: Ehm, ik wil graag condooms met extra glijmiddel (tip van hier!). Kijkt ze naar Merijn... Dus ik: 'Tja, het is misschien een beetje laat....' Ach ja, hoop maar dat ik snel weer aan de pil kan. ben nog steeds niet beneden...
gewoon door slikken die eerste strip, die is toch niet betrouwbaar en veilig! Dat is de tweede strip pas weer Dus nog ff met de rubbers aanklooien. En succes met van bil gaan Hier is het weer ouderwets romantisch
Vloei al een paar dagen niet meer, dus zit te wachten op me ongesteld zijn... ben benieuwd wanneer dat dat gaat gebeuren. Collin was vandaag om 05:15 uur wakker.. Weer een heerlijke tijd hoor.. Nu mag ie weer even doortrekken naar half 10. Maatje 1 van luiers zijn te klein geworden voor Collin. Heb hem nu al 2 keer achter elkaar nat in zijn bedje... Of hij plast zoveel ! Maar vandaag toch maar maatje 2 halen van luiers. Want een nat bedje iedere keer is ook niet fijn... Nou, ik duik nog even lekker mijn bedje in.. Nog even een paar uurtjes mee pikken...
goeiemorgen :-D Geslapen van 22.30 tot 5.45 jahoeeeeeeee en nu slaapt ze nog heerlijk. Zul je net zien heb ik een keer vroeg een afspraak gepland omdat ze toch altijd vroeg wakker is enz slaapt ze voorbeeldig maar goed. Hopelijk slaapt ze heel de dag goed heb ik tenminste goeie smoes voor mn schoonmoeder hihi Zo nu ff snel alles doen hier
goedemorgen! Keano heeft zich ook weer voorbeeldig gedragen. om 19.00 gegeten, toen geslapen tot 4.30!en daarna heb ik em om 8 uur wakker gemaakt want we moesen yoran naar school brengen. Heerlijk! De dam tot dam loop was leuk, tenminste het aanmoedigen! Met de draagzak ging het ook prima. En in de trein eten vond Keano ook geen probleem! Mannetje is trots op zijn prestatie (ikke ook, doe het hem niet na ) alleen heeft ie gister met zaalvoetbal een ongelukje gehad... jullie raden het al: errug au. hij gaat straks zelfs naar de dokter(hoefde het maar 1 keer te zeggen)
Goedemorgen dames, Hier een iets mindere nacht vergeleken met afgelopen dagen, maar dat moet kunnen Half 12 fles, half 4 wakker en niets was goed dus maar flesje 60 cc gegeven waarvan maar 40 op, daarna weer heerlijk doorgeslapen tot 06.30 Vanmiddag weer naar auto kijken, weer automaatje dus benieuwd hoe deze is Deze is wel wat jonger heeft niet zo heel veel km gelopen, ik heb gewoon goede hoop. Moet ook nog naar de stad, kadootje kopen voor me dinnetje, maar ik heb echt geen idee wat ik moet kopen Dat word dus winkel in winkel uit Verder nog niets terug gelezen dat doe ik vanaaf wel Ga eerst aan de koffie en goed wakker worden want dat wil nog niet echt lukken Owja voor wie het nog niet kennen www.watkostenluiers.nl ff aanmelden op de nieuwsbrief en dan krijg je elke week de aanbiedingen die door anderen zijn doorgegeven in je mail. Altijd handig! Kussssie
Danielle Nog Gefeliciteerd. Hier ook weer heerlijk geslapen meneer kwam wel om 6 uur maar dat was vanweg een vieze broek en wat krampjes.Maar alles was zo opgelost en weer verder geslapen en slaapt nu nog Tamar Huilt ze?Lekker met haar spelen speentje geven als ze wil zuigen of je vinger.In de box,lekker met haar lopen,muziek aan zetten of als je ziet dat ze wel moe is gewoon op bed leggen en een muziekdoosje aanzetten vallen ze meestal wel in slaap. Groovy meid jij met je schoonmoeder ben benieuwd En heerlijk he dat lange slapen.En je stont op klappe zeker.hihi Ik was er uit om 4 uur om te melken hahahah Alice zou hem ook gewoon opmaken hoor.Als je nu stop dan klopt je cyclus helemaal niet meer en krijg je er ook geen ritme in
AAAAAAAAHHHHHHHH, hij huilt gewoon sinds 01.00 vannacht....AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Krijg hem niet meer stil