Ja het is niet aan een stuk door huilen hoor en zeker niet hard! Maar vaak valt ze dan pas weer in slaap als ze weer moet eten.... Moet dan altijd weer aan rust en regelmaat denken! Dan rust ze, maar als ik haar niet wakker maak voor de fles is de regelmaat foetsie.... Nu is stil, dus ik laat haar nog maar even liggen...Maar ik durf niet naar boven om me verder aan te kleden En weet je als ik haar naar beneden haal, red ze het niet tot half elf, dus zit soms zo in dubio..... Maar dat zal er wel bij horen..... Thx
O Kiki als ik jou was zou ik vandaaag die Osteopaat bellen en niet afwachten tot morgen gewoon zeggen dat je het echt niet meer ziet zitten.Dit kan toch niet plus het punt je staat er alleen voor. Meid ga aan de bel trekken dit kan niet langer zo.Vraag of je moeder langs kan komen dat je even wat anders kan gaan doen want dit hou je echt niet vol en is ook niet goed voor je bv. Knuffie Knuffie
eej alice ik zou ook gewoon doorslikken. ik had het laatst ook. dacht dat ik ongesteld was geworden pil geslikt daarna niks meer. dus geen ongesteldheid en nu nog steeds niet. maar ik heb het toen bij die ene pil gelaten en ben niet door gaan slikken. hoop dat dat geen kwaad kon. stefaniek.. ik heb ook dat hoteldebotel pakket gepakt.. vind het erg educatief en duurzaam speelgoed. en vond het pedagogisch verantwoord. dat moet ik wel zelf zeggen als pedagoog. whahaha maar de rest van de rotzooi mocht die felicitas vrouw mooi mee terugnemen. ja vond het ookal zo goed dat robin haar hoofdje zo hoog kan optillen.. en het gaat steeds beter.. vanmiddag voor de eerste keer naar cb. ben benieuwd of alles goed is. en volgensmij is ze al weer flink aangekomen.. hou jullie op de hoogte..
Oh nee Kiki! Wat erg! Hier Lenthe ook strontvervelend sinds gisteren 19.00, hoop op mega-sprong? Hele dikke knuffel meid! Bedankt over de tips van mn pil...ga er maar gewoon mee door! xx
Dankjewel meid! Enne, met van bil gaan zit het wel goed...2 wkn na bevalling was het weer ouderwets romantisch
Wannabe helemaal vergeten te zeggen Wat een heerlijke foto's en erg leuke sloffen.Moet hier ook nog opzoek naar iets leuks.
Goedemorgen meiden! Wij zijn weer terug van ons weekendje centerparcs en hebben er erg van genoten Heeerlijk weer gehad.. De meiden zich super goed gedragen.. Milana heeft daar wel voor het eerst last van krampjes gehad, denk doordat het water daar harder/zachter was.. Je ziet haar dan helemaal in elkaar gaan van de pijn maar echt huilen van de pijn heeft ze misschien 3x eventjes gedaan.. Wel zielig hoor! Ik heb wel een beetje terug gelezen maar niet helemaal.. Toen ik een stukje van Lintje las, zou lutein misschien geen koemelk allergie hebben, ik weet niet hoor maar omdat ik elke keer lees over veel spugen en nu uitslag enzo.. Weet niet of ze ook last van dr buikje heeft? Ik geef trouwens gewoon ongekookd kraanwater, dat moest van de kraamzorg, zijn er nog meerdere die dat doen?
Ik ben nu zo'n anderhalve week geleden gestopt met borstvoeding, ben benieuwd wanneer ik weer ongi wordt. Hoe lang duurde dat bij jullie? Ze Slaapt....
Goedzo meid heb je iets om naar uit te kijken. Ook al duurt het nog 2 dagen maar je weet in ieder geval dat je geholpen gaat worden
He, nu staat Kenji wel op drie maanden! Gefeliciteerd. Alice, ik zou ook gewoon de pil blijven doorslikken...en tja, voorlopig nog even met de latex aan de slag Wannabe, zeker erg leuke foto's, en die slofjes, cute. Ik heb trouwens een spijkerbroekje gekregen voor Thorsten met ruches (hoe schrijf je dat?), neem ik wel mee de 7de. En hier klaart het eindelijk een beetje op, wat een noodweer vannacht, werd er eigenlijk een beetje bang van. Maar gelukkig had ik mijn sidekick Thorsten bij me.
Goedemorgen, Nou ik ben er niet 1 keer uitgeweest voor Fay vannacht, Arno wel Was gisteravond zo beroerd, dat ie me naar bed heeft gestuurd en heeft gezegd dat hij er wel uit zou gaan als ze kwam. Nou dat was dus om 4.00 uur. Moet zeggen dat dat wel lekker is en dat ik het eerlijk gezegd niet zo erg vond dat ik er niet uit hoefde. Voel me ook al wel weer iets beter heb alleen een keel als schuurpapier, maar Arno belde net al heel lief dat hij wel naar de supermarkt ging en hij ook wel ging koken. Mannen snap er soms helemaal niets van, gisteren krijg ik zo'n achterlijke opmerking als ik niet met Fay door de regen wil en dan nu dit...... Hier is het weer ook niet geweldig, maar moet zo nog wel even naar de stad, weet eindelijk een leuk kadootje van Fay voor Arno dus dat moet ik even halen. Kiki hoop dat het helpt, zou echt helemaal gestoord worden van zo'n nacht, dikke knuf! En ik gebruik trouwens Barleduc om de voeding te maken, de KV gebruikte eerst ook gekookt kraanwater, maar wij zijn daarna overgestapt. Daarna had ze een stuk minder last van krampjes.
Kiki fijn dat je snel naar de osteophaat mag, zo kan het toch niet langer. Hier prachtig zonnig weer, gisteren wat regen maar dat was toen ik aan het werk was dus heb er niets mee geleden Isa ligt weer op bed had vandaag om 5.30 de fles en om 9.20... net geen 4 uur maar ach ik teken ervoor Nu slaapt ze weer heerlijk in haar bedje, maar voor de fles heeft ze me al haar verschillende meiden klanken laten horen je kan aan de tonen echt horen dat het een meisje is. En ze krijgt een luide stem net als moeke
Moet zo samen met Collin het dorp in, maar volgens mij begint het zo te regenen. En ik ga geen half uur door die regen wandelen.. Pfff heb de medicijnen wel nodig... Dan hoop ik dat het vanmiddag droog blijft... Ja, hoor... de eerste druppels vallen al...
hier ook gewoon kraanwater. weet wel als je het flesje direct maakt kan het met gewoon kraanwater. ga je water meenemen om buitenshuis het flesje te geven dan moet dit altijd afgekookt zijn. tenminste zo hebben ze mij het geleerd. hahaa de flessen uitkoken doe ik wel met mineraalwater want anders krijg je te snel kalk in de flessen.. ik kook mn flessen wel uit in de magnetron met zo'n sterilisator.. verder voor foto"s van robin zie http://mascha-f.hyves.nl/