Mirrepir, z'n hoofdschilferjes vernieuwen sneller, dan dat hij de oude verliest..af en toe een beetje olie erop, wordt vanzelf weer minder.
Nou, nou meneer slaapt haha. Ik kwam boven en dit was geen ik heb hongerhuil maar ik ben moe en ik sla mijzelf weer even wakkerhuil. Even zijn handjes vastgepakt dus en mijn mannetje ligt weer te slapen, nou zo redden we het misschien toch nog tot12.45.Droppie
euhhhhhhh het gepruttel van het koffiezetapparaat zodat je daarna even met je benen omhoog op de bank kan gaan zitten en in alle rust van je bakkie kan genieten?
hoiii, hier is Dylano weer thuis! test was ok! dus geen zorgen maken! euhm wilde jullie laten zien wat het inhoud,had het foto toestel in de zak gedaan en gezecht dat hij een paar foto's moest maken, is hij het vergeten *zucht* ik ga de flesjes afwassen en sterilisren..ik gebruik trouwens fleswater ...
Jaaaaaa ik ga kijken bij die auto.... ben benieuwd Rapoenzel: Gelukkig kan ik hier wel me schoenen aan. Dat ik me broeken nog niet pas kan ik wel mee leven,,,,,maar wannie zonder dat ze naaldhakken aan kan.... Dat is echt een ramp Zou ook zonde zijn van die 30 paar die ik in de kelder heb staan
Roos: wat een lekker gevoel dat de test goed was! Weer een stukje geruster slapen Nu ben ik echt weg Kussie
Ik hield heel veel vocht vast door de zwangerschap en meestal hou je dan 1 maat grotere voeten over. Dus van de week even op laten meten, want dan kan ik al mijn schoenen dus wel weggooien.. Zoooo, manneke heeft zijn flesje op en nu ga ik zelf ook even plat.. ben doodop...
Kiki, ik zou graag es een dagje met je mee willen draaien om te zien hoe je de dag doorkomt. knufffffffffffels Zo, ik pak mijn boeken Oei ik groei, baby's eerste jaar voor dummies en Zo krijgen leuke ouders leuke kinderen. En daarmee ga ik er een ritme tegenaan gooien, hoewel.. Eigenlijk heeft ze al een ritme en is het een hartstikke leuk kind. Drie-uur durend terugkerend: Voeden, slapen, wakker, honger. En voeden, slapen, wakker, honger.. En.. Heb al een paar lachjes gehad.. krijg het alleen niet op tijd op de foto.. :x Lutein haar hoofdvel plakt achter haar oren vast. (hmm Is dit duidelijk?) Als ik het plooitje lostrek is het wat open. Is dat erg? Hoe moet ik dat schoonmaken/behandelen?
droogdeppen, meer niet. Mocht het echt veel erger worden, dan kan je het eventueel droogfohnen. Dagje meelopen? leuk! Maar is voornamelijk liggen...meneer ligt op mijn arm te slapen. 7,5 pond is dan best veel Roos, fijn dat de test goed is gegaan.
Hoi meiden Even snel een berichtje, ga zo ff boodschapje doen. Gisteravond had ze een uurtje geslapen. Daarna weer blèren. Om 19.00 uur badje gedaan in de hoop dat dat zou helpen, maar na het badje en haar flesje was het vanaf 20.00 uur weer brullen 'We laten haar maar ff liggen, misschien huilt ze zichzelf in slaap...' Vervolgens huilende mamma die met een stofdoekje als een zombie door het huis liep. Pappa die stiekum (maar ik had het heus wel gezien) ook een traantje wegpinkte... Hij zei: verdorie, ze is gewoon zóóóó moe van het huilen dat ze haast niet meer kan huilen ze begint gewoon te piepen... Uiteindelijk kon ik het niet meer aanhoren. Ik zeg: ik ga haar halen. Hubbie onzeker: zou dat nou wel goed zijn? Ik zeg: in deze situatie is niks meer goed of fout.... Ik ga haar halen en dan slaapt ze vannacht maar tussen ons in Dus wij op bed gaan liggen, Robin tussen ons in. Ik heb eerst even twee paracetamol genomen. Uiteindelijk ben ik om een uur of 22.00 in slaap gevallen. Zij was inmiddels rustig (ze sliep nog niet) dus hubbie besloot om 22.30 om haar maar in haar bedje te leggen. Toen is ze ein-de-lijk in slaap gevallen.... Prima nacht gehad verder tot 5 uur en vervolgens tot 10 uur Uiteindelijk bleek gisteravond dat ze toch wel weer heftige kramp had. Ik ga het geen 'krampjes' meer noemen, want dat vind ik het gewoon niet. Het kind verrekt werkelijk van de pijn.... Robin heeft sinds vrijdag ook ineens vanuit het niets uitslag die niet weggaat. Van de ene op de andere dag zat haar nek onder en haar hele borst. Op haar hoofdje begint het vandaag ook al te bobbelen.... Ik denk nu aan koemelkallergie. Morgen is hier inloopspreekuur bij het CB. Dan ga ik even langs, kunnen ze haar uitslag zien. Ben erg benieuwd Ik hoop zo dat we een oplossing vinden... Vandaag is ze trouwens tot nu toe redelijk rustig Kiki knuf voor jou. Ik hoop dat Thorsten ook snel weer rustig wordt. Sorry dat ik even niet op de rest reageeer. Groetjes Kirsten
Hallo allemaal, Weer lekker gekletst hier zie ik wel, zal even snel op een paar dingetjes reageren: Daniëlle; allereerst wil ik jou nog feliciteren (beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ). Sonja, Jij ook gefeliciteerd met de derde vermaanddag van Kenji. Tjonge wat gaat de tijd snel zeg! Moest ook wel erg lachen om je "frettenverhaal" hoor. Herken het nog zo van mijn fretten. Blijven "jonge honden" hè! Maar kan me voorstellen dat je voorzichtig er mee bent, weet uit ervaring ook hoe hard ze kunnen bijten. Eén van mijn fretten (deed zijn naam "boefje" eer aan) was heel éénkennig. Iedereen die bij mij op de kamer kwam (toen woonde ik nog thuis) beet hij achter in de hakken. Niet echt fijn dus! Ikzelf kon er echter mee lezen en schrijven. De andere fret (Ollie) was een stuk dikker en was staartloos geboren, zag er heel koddig uit. Boefje was meer een "bunzingfret" zeg maar, lang en slank. Kiki; wat fijn dat je naar de osteopaat kan meid. Ik hoop dat er binnenkort voor jou een oplossing gaat komen. Dikke knuf voor jou hoor! Roos; gelukkig dat de test goed is gegaan. Weer een hele geruststelling denk ik zo. Wannie; veel succes met het kijken naar je automaatje, hopelijk is deze beter! Hier gebruik ik trouwens ook kraanwater voor het maken van de fles. Ook van de kraamhulp geleerd. Steriliseren ook met kraanwater in de sterilisator in de magnetron.... Zo, dat was het eerst weer even, verder weet ik het ook niet meer om heel eerlijk te zeggen.... Ik ga even lekker pistoletjes uit de oven eten (zijn net klaar hoor ik) heb nog gerookte zalm wat er op kan, mmmmmmm. Lekkerrrrrrrrr
@ Hopla; Kan idd koemelk allergie zijn, Hylke kreeg ook zo vanuit het niets bultjes en uitslag ook alleen op het hoofdje en in de nek en bovenste gedeelte van het borstje.Ik gebruik nu Pepti van Nutrilon en het is zo goed als helemaal weg. Groot gelijk dat je even naar het inloop spreekuur gaat, op hun advies of die van de huisarts zou je eventueel dan kunnen overstappen op koemelkvrijevoeding. Mijn mannetje heeft het nog knap gedaan net, heeft nog een dik uur geslapen en toen heb ik hem in bad gestopt en de fles gegeven. Hij ligt nu nog lekker in de box te pruttelen. Ook hier gebruiken we gewoon kraanwater. Tegenwoordig is het water in Nederland zo schoon dat je niet perse meer gekookt water hoeft te gebruiken. De wijkverpleegkundige vertelde ons dit. Ik kook de fles nog wel steeds uit en stop ze in de vaatwasser.(= volgens de wijkverpleegkundige ook voldoende) maar ik speel het toch op safe en doe het beide.
Zo de enquetemiep overleeft. op t zelfde moment kwamen ook mn schoonouders. Ik heb Fenne gewoon de fles doorgegeven en daarna in bed gelegd. Na 3 kwartier kwam mn schoonmoeder naar binnen (ze waren de steentjes in de tuin aant gooien) en kijkt teleurgesteld in de box, maar vroeg niks. Toen ze weg waren (allemaal) Fenne weer uit bed gehaald omdat ze wakker werd omdat oma de deur te hard dichtknalde Ik snap niet waarom mensen altijd denken dat een voordeur dichtgeknalt moet worden maar goed. Als troost maar even gevoed en daarna gewandeld. 3 kwartier gehobbeld en ze slaapt nog steeds in de wagen beneden. ben erg benieuwd hoelaat ze wakker word. Ik pas ook nog steeds niet in mn oude broeken. Ben ook heel benieuwd of datooit gaat lukken, je kunt ook gewoon bredere heupen blijven houden! Zucht, alsof ik die niet al had, maar goed. Ik kijk t nog even aan anders ga ik wel shoppen. Loop nog steeds in mn elastieke band broeken. Ze zitten heerlijk maar een broek van deze tijd zou ik ook erg fijn vinden. Kenji alweer 3 maanden, dat klinkt al zo ver Vandaag dan eindelijk telefoontje gehad van die snuggere mensen van de UWV. Ze hebben dus een fout gemaakt en nu mag ik dus t teveel gekregen geld terug betalen (logisch maar ja domme ganzen) Hoop alleen dat ze dan niet moeilijk gaan doen aan t eind van de wazo als ik weer ww moet krijgen zo blijf je bezig met die mensen Ik heb geen vaatwasser, maar vind t niet fijn met dat glansspoelmiddel enz. Soms zie je op glazen ofzo wel restjes van dat spul zitten (heb er wel 1 gehad) dus ook al zou ik m hebben ik zou voor uitkoken kiezen Tis hier trouwens heerlijk weer, mss komt t shitweer nog,,, Kiki wat fijn dta je terecht kunt bij de osteopaat. Hopelijk brengt t wat rust voor je manneke (en jou natuurlijk) Hopla, daar is idd niks goed of fout aan. Gewoon je gevoel volgen en wat vervelend van die kramp. Helpt cinababy denk ik ook niet meer tegen hè. Je woont natuurlijk ook niet dichtbij de grens anders hadje in duitsland sap simplex ofzo kunnen halen dat is een wondermiddel op t krampen gebied voor baby's schijnbaar! Enne die uitslag,,,,mss heeft t wel iets met die krampjes te maken. Hopelijk weten ze raad op t cb Lintje, goed drogen (deppen) en als je merkt dat t bijv van de zweet is ofzo dat ze erop ligt kun je wat talkpoeder erop doen. Wannie naaldhakken? Jeetje daar kan ik echt niet op lopen, ik heb wel hakken maar dat "normale" Ik zie soms wel eens vrouwen lopen dan kijk ik er al moeilijk heen hahaha. Ik zou zo mn enkels breken denk ik. Heb je die tijdens je zwangerschap ook gewoon gedragen?
oohhh meiden wat ben ik uitgerust....Ashley heeft al 3 dagen achter elkaar de nacht doorgeslapen.... zondag 23:00-07:15 maandag 22:00-06:30 dinsdag 22:00-06:45 bah heb net een bekeuring gehad was me blauwe kaart vergeten neer te leggen....50 euro echt zonde van mijn geld! dom,dom... <kiki> hoop ook bij jou...straks rust in de tent! ik maak flesvoeding nog steeds klaar met gekooktwater.ook zo geleerd in mijn kraamweek. hier is het ook slecht weer!regen,regen en regen bedankt voor de felicitaties. morgen ga ik op kraambezoek bij mijn vriendin die is 16 sep bevallen.