Dit is echt een kut-dag! Ja sorry hoor...maar ze is zo stront- en stront vervelend...en met mn slechte nachrust en dove oren van gekrijs wordt ik niet vrolijker. En slecht drinken...ongelooflijk...dus de hele dag honger, wordt er niet goed van. Meiden die dit vaker hebben; heb echt met jullie te doen hoor. Ik heb hier geen geduld voor, zal blij zijn als R thuis is pffffff
Alice (((knuf))) hé das handig zie net dat er een rubriek"vraag t aan de lactatiekundige"erbij gekomen is. Had ik nog niet ontdekt :-D
Goedemiddag alweer, Alyssa maakt het goed alleen ikzelf niet, vanochtend naar de huisarts geweest want die hoofdpijn werd echt onverdragelijk en had werkelijk nergens geen zin meer in, ben lichtelijk overspannen en de arts heeft me maar anti depressivia voor geschreven Het komt toch door de spanning van de afgelopen week, ik zit gewwoon niet lekker in mijn vel, de kleine is juist zo lief de afgelopen 2 dagen, goed slapen niet zeurderig en huilerig, alleen tegen de avond als ze wat last heeft van krampjes. En ik had gehoopt na een flinke rit te paard de ergste stress en spanningen kwijt te zijn, maar heeft dus niet geholpen (al had ik wel genoten van de rit) Ik ga de pagina's niet meer nalezen heb er geen puf meer voor, kan wel reageren op enkele berichtjes van deze pagina en die ervoor. Roos, heerlijk dat die test goed verlopen is, geeft je toch meer zekerheid. Hopla, ach germ Alyssa had zondag ook last van extreme krampjes, dan is ze op geen moglijkheid te troosten, maar dat het zo ernstig is zou ik toch even na laten kijken. Rapoenzel/wannie, ik heb gelukkig helemaal geen last van gehad van dat vocht. Dan had ik wel een probleem, want ik draag al maat 42 en dat is al schaars te vinden in de winkel, maar maat 43 voro vrouwen dan kan ik gerust een ommetje rond de wereld maken Ik was toch flink aangekomen tijdens de zwangerschap vorig jaar december woog ik nog 65kg, einde zwangerschap woog ik 78, nu blijf ik toch hangen op de 74, ik baal als een stekker want ik had vorig jaar toen ik eindelijk mn streef gewicht gehaald had heel veel kleren ingekocht, broeken rokjes etc. maar pas gen van alle meer, ben nu wel weer druk bezig mn oude gewicht terug te krijgen. Alice, ach meid ik begrijp dat het erg frustrerend is, dikke knuffel hoor ! Ik ga de kleine te eten geven en weer rustig aan doen. Ik zal de komende tijd ook minder op de compu zitten maar zal proberen altijd eventjes langs te komen Groetjes
Zo weer alles gelezen.Hopla jij heb het toch ook echt zwaar te voorduren.Meid Knuffie. Alice jij ook knuffie Verder weet ik even niet meer wat ik gelezen heb kwam weer wat tussen.Tel van het UWV van Ati alles is geregeld heb gelijk maar weer gevraagt met wie ik heb gesproken mocht het niet goed zijn dan weet ik bij ik moet zijn Hier heerlijk gewandeld weer.Meneer heeft net z'n fles op en ligt lekker boven te slapen.Ik ga maar wat was strijken met de bout
@ Rheallover: Ik was tijdens de zwangerschap 29 kilo aangekomen en na 1,5 week was ik dat allemaal alweer kwijt. Het meeste was vocht... Ik plaste echt liters per dag !
Hoi meiden Nou ik heb net ongeveer twee uur gelopen met madame, maar slapen....? Ho maar.... Eerst naar het winkelcentrum. Weer naar huis, pitstop voor een schone luier en een flesje. Toen nog met de hond naar buiten. Ik ben tot op mijn onderbroek nat... Ze ligt nu boven in d'r bed te protesteren. Maar nu is mamma dus even naar de wc geweest (ik pieste buiten zowat in mijn broek) heb ik even wat gegeten (ja lunch om 15.45 uur) en ga ik zo oook nog wat drinken.... Ze was op zich best rustig vandaag. Maar ja ik ben ook continue met haar bezig geweest..... Zodra ik haar even neerlegde begon ze te protesteren. En nu is het dus even genoeg... Als pappa straks thuiskomt is ze de eerste. Die verwacht ik wat vroeger want die moest naar de tandarts. Tenzij dat een reden is om juist laat thuis te komen... Mirrepir, ik ben benieuwd of het koemelkallergie is. Hoe oud was die van jou toen ze erachter kwamen? Vind namelijk zo gek dat ze nu pas uitslag heeft gekregen. Ik weet wel dat als ik terugreken, de problemen hier zijn begonnen toen we helemaal stopten met borstvoeding... Vandaar dat ik het nog steeds zoek in de voeding. Rheallover knuf voor jou. Je hebt zo'n rotweek achter de rug. Ik hoop dat die antidepressiva werken. Al is het maar om je even de ergste tijd door te helpen. Tis ook niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen Missg, jeetje die schoonmoeder van jou zeg... Komt ze iedere dag langs? Moeilijk hoor, je krijgt ze er gewoon gratis bij maar als het dan zo moeilijk loopt.... Alice een knuf voor jou. Ook van 1 dag wordt je al gillend gek hoor, ik hoop dat het vanavond en morgen weer beter is Kiki.... hoest nou? Op enig moment moet hij toch moe worden en in slaap vallen....Afschuwelijk hé die marathonzittingen... Ik hoop dat die osteopaat wat kan doen voor jullie Lintje die hoofdhuid: Misschien dat je zinkzalf kunt gebruiken als het geirriteerd is, dat gebruik ik voor Robin's billetjes. Ik moest dat ook gebruiken voor mezelf, mijn operatiewond. Hielp erg goed, dus misschien dat dat wat is? Verder plooitje goed droog houden. Ik kook hier trouwens ook nog steeds water voor de voeding. iedere dag maken we een kan en die gaat in de koelkast. Roos, fijn dat de test van Dylano goed was. Dat is wel een opluchting... Bedankt voor het meedenken trouwens, de links enzo. Trouwens die miep van d'r rust regelemaat en lekker laten janken daar heb ik echt niks mee hoor. Wat ik er zo van gelezen heb gaat zij echt puur uit van gedrag. Maar als Robin zo verschrikkelijk hysterisch is, helpt het zelfs niet als we haar vasthouden. Dat is geen aandacht vragen... dus lekker laten janken helpt dan ook niet. Even laten huilen heeft nu trouwens wel geholpen, het is stil ! Volgens mij slaapt ze, hoeraaaa. Maar nu lag ze ook te protesteren, niet te krijsen. Als ze zo overstuur is haal ik haar toch liever wel. Nou eens even verzinnen wat ik met mijn tijd ga doen groetjes Kirsten
Ze sliep eindelijk....ik kroop ook gauw in mn bed......gaat de buurman ineens aan het slepen aan het dozen en weet ik het, laat vanalles met een kabaal vallen, deuren worden dichtgesmeten....ja hoor Lenthe weer wakker! Ben ontzettend kwaad, echt! :x
Alice, ik wilde je even bellen, maar misschien is R al thuis en slaap je. Hoop dat Lenthe snel weer rustig is en dat jij ook aan je rust toekomt. Alsof er nu niet genoeg hormonen door je lichaam gieren.. Zou Lenthe het merken? Dus ik ga hier even mijn verhalen typen ipv Alice in slaap babbelen; Ik had 24 aug immers nog een sollgesprek. Ze waren enthousiast en wilden me graag een aanbod doen. Zouden terugbellen.. niet gedaan. Dus ik bellen, zouden ze weer terug bellen. Niet gedaan, dus ik weer bellen. Zouden terug bellen.. beetje later dan gezegd bellen ze gister terug. Kortom "ja, het duurt allemaal wat langer, je kunt beter verder gaan kijken". Dat is jammer en onprofessioneel.. MAAR belde de directeur mij later. "Ik wil je nog steeds graag een aanbod doen, P&O had je helemaal niet mogen bellen op deze manier, ik neem snel contact met je op." Okeej.. toch wel positief.. Krijg net een bloemetje aan de deur. "Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, het college van Burgemeester en Wethouders." Welke? Die van de gemeente waarin ik woon of die van de gemeente waar ik (op papier) werk? Had onlangs nog een prachtige brief van de burgemeester waar ik "werk" gekregen. Ik citeer even: "Gebleken is dat uw functioneren ondanks alle inspanningen niet is verbeterd, uw dienstverband moet daarom niet worden omgezet in een vast dienstverband" OEH.. die burgemeester krijgt toch even een bezwaarbrief terug. Moet alleen nog even heel intelligent mijn formuleren dat het de grootste onzin is die ik ooit heb gelezen en dat het duidelijk is dat hij mijn brief niet heeft gelezen maar klakkeloos hetgeen overneemt wat mijn leidinggevende eerder heeft geschreven. Terwijl zij nou juist de reden is dat ik thuis zat. Immers, ik heb een klacht ingediend over haar gedrag.. en dat viel niet in goede orde. Wat een prutsers.. Ben blij dat ie niet door de sollicitatie is gekomen voor burgemeester van Lwd. Verbaasd me nu ook niet. Zo.. en nu ik toch weer een beetje boos ben: Mijn moeder is helemaal krankjorum, ik moet er om lachen en het doet me verdriet maar ik ga haar straks bellen en zeggen dat ze geschift is, dat ze mijn zusje met rust moet laten en dat ze een schop onder haar reet verdiend. Dit moet echt stoppen nu anders verbreek ik het contact. Nooit gedacht dat dat zou gebeuren, maar ze slurpt energie. :x :x
Oh.. Ik zou er heen gaan.. Misschien lucht het op! "KUNT U AUB EVEN BOODSCHAPPEN GAAN DOEN OFZO, STOMME L**"
@wannie, ik maak dus eerst het water warm (150cc) en dan doe ik de nutrilon (5 scheppen) het joh.broodpitmeel erdoor (4 schepjes wel het schepje uit het pakje JBP gebruiken niet de nutrilonschep! ) En dan goed roeren, ik moet wel zeggen ik maak de fles iets warmer als zonder de JBP, Isa heeft namelijk een hekel aan koude prut. Hier word de melk ook dikker na een minuutje of 10 maar het is dus kunst de fles op zijn kop te houden, de melk loopt er toch niet uit. Wij gebruiken een dr. browns fles en daarop een 1-2-3 speen van difrax (een brede geen kersvorm) Voor heel de dag maken werkt niet als je JBP gebruikt, maar wannie waarom neem je niet de omneo? is ook iets dikker als de normale nutrilon, mss handiger? Pfff zo hee het brandalarm gaat hier af, Isa is het er niet mee eens vanaf dat de felicitas dame weg is gegaan. Heb me wat laten aansmeren... naja aansmeren een sesamstraat pakket met knuffelboekjes, dvd's een logeerkoffertje pyama romper en een elmo knuffel van 28cm de doosjes van hoteldebotel waren ook wel leuk.... maar ik viel voor Elmo en zijn vriendjes
Ik vergeet om 's morgens en 's middags te eten en dan heb ik 's avonds hoofdpijn pfff... Maar sinds 2 dagen zeg ik echt tegen mezelf: ETEN ! Ben er nu mee bezig, manlief komt zo thuis en neemt dan mooi de medicijnen voor me mee, voor de jeuk die ik aan de zwangerschap heb overgehouden. Moet binnen 2 weken weg zijn.. IK HOOP HET !
Eten, las ik hier eten? Dat moet ik ook maar eens gaan doen. Meneer is ondanks zijn slaaptekort wel in een happy mood. Ik heb heel veel lachjes gekregen . Dan kan ik er ook weer even tegenaan. Ik zelfs geprobeerd er een op foto te krijgen, maar helaas staat zijn hoofd er maar half op (lacht natuurlijk naar mij en niet naar de camera) Alice en Hopla <knuf> Verder ben ik het even kwijt en ga ik snel even een boterhammetje smeren....mmm....honger
Ik kom even snel langs om Alyssa haar fotoalbum te laten zien (staan maar paar foto's in hoor meer volgt nog ) http://www.mijnalbum.nl/Album=DQRJQFRE Groetjes
Nog 52,5 uur meid ikhoop zo voor je dat hij wat voor je kan betekene. Wat is het hier stil vanavond. Alice is ze nog een beetje stil geworden. Rheallover leuke foto's.
Ik vergeet vaak te ontbijten, ik ben 's morgens zo druk met alles.... Dan eet ik pas als Gabriël tussen de middag uit school komt en dan eten we samen. Ik heb het idee dat het strakkere ritme wel werkt, voor zover je dat na 2 dagen kan zeggen. Ze heeft vanmiddag weer 3 uur lekker in haar bedje geslapen, zo is ze 's middags ook beter te pruimen en 's avonds wat rustiger. Vannacht kwam ze eerst om 04:30 uur, maar ze huilde niet door, dus ik keek het ff aan. Viel ze toch weer in slaap en was het uiteindelijk 05:20 uur! Dus dat is wel lekker. Zien jullie ook altijd weer op tegen de maandag, als je hubbie weer moet werken en je alles alleen moet doen? Ik ben altijd blij als het woensdagavond is, dan ben je over de helft. Nu heeft mijn hubbie nog 1x op maandagavond cursus (in Nieuwegein, vanuit Leeuwarden!) en dan is hij in ieder geval die avond weer thuis. Ik vind het gewoon pittig, overdag lukt het prima maar 's avonds ben ik moe en kan ik wel een extra hand gebruiken bij het naar bed krijgen van de kinderen. Ik heb trouwens vandaag echt "afscheid" genomen van al mijn positiemode (heb het te koop aangeboden op MP), dus mijn kledingkast is weer helemaal op orde! Heb meteen ff 2 goedkope broeken gehaald, mijn oude broeken pas ik nog niet helemaal maar ik wilde gewoon echt niet meer in positiebroeken lopen, dan lijkt het gewoon of je nog steeds een buik hebt...