goedenmorgen oohh ashley heeft al voor de 4e dag doorgeslapen s"nachts.....wat een heerlijkheid! daantje bedankt!
Mogge hier is meneer de weg weer kwijt volgens mij hij kwam om half 4 Minder minder Maar ik moet wel zeggen hij had de laatste fles om half 10 was niet meer te doen.Hij had volgens mij niet eens echt honger het waren weer die kl..te krampen. Maarja hij ligt nu weer te slapen.Ik heb een druk dagje vandaag om 10 uur vistite oude collega met haar dochter oud klasgenoot dus wel leuk.Vanmiddag nieuwe fysio hard nodig. En ik heb hier denk ik 30 kilo appels staan en meer dan 10 kg augurken waar ik wat mee moet doen.Potten maken voor Ati voor de winter.Ja net een hamster met winterslaap En ga maar appelmoes maken en verse appelsap.Dus ben voorlopig wel bezig.Vaatwasser draaid om alle potten schoon te maken ga ik niet met het handje doen Lin jij mag ook wel een Knuffie hebben denk ik zo. Meiden ik ga snel onder de douche tot later.
Goedemorgen. Hier echt een topnacht en een uitgeslapen mama. Sorry voor diegene met een slechte nachtrust en wens dit jullie allemaal toe. De laatste fles om 23:00, daarna wat huilen tot kwart voor twaalf en dan gewoon lekker slapen tot 7:30 Echt ik kan je wel vertellen dat ik een beetje bang was toen ik wakker werd en hem niet gehoord had, dan loop je toch een beetje naar z'n bedje van het zal toch allemaal wel goed zijn met hem. Gelukkig alles goed en gewoon lekker geslapen. Vanmiddag dame van felicitas en ben beniewd wat ze me allemaal aan wilt smeren?
Tjee meiden allemaal een dikke knuffel voor jullie die het nodig hebben, leef met jullie mee. Hier heeft moeder last van krampen, hoop dat de CU zich nog even stil houdt maar vrees het ergste. Of mijn darmen gaan weer op de juiste positie zitten het is 1 van de 2. Ik hoop echt op het laatste. Dadelijk met Isa haar eerste prikjes halen brrrrr vind prikken niet eng ofzo, maar zo'n klein kindje is toch minder. Gisteren bijeenkomst gehad van de ex-puf-club dames en was reuze gezellig .... mensen zijn leuker als ze niet zwanger zijn denk ik. Zo nu is er eentje wakker dus ff omkleden en mee in de kinderwagen moeten er om 10.30 zijn, en wil nog ff rustig kunnen wandelen.
En hier nog steeds een zieke Jet.... Ben even snel achter de laptop gekropen om mijn mail te checken, maar ik duik weer lekker mijn bed in, want ik voel me echt nog steeds zoooooooooooooooooo beroerd !
Goedemorgen allemaal, Hier weer een heerlijke nacht achter de rug. Om 12 uur de laatste fles, toen om 05:45 uur en nu net om 09:30 uur.. Straks na de volgende fles gaan we saampies even boodschappies doen... Dus er even lekker op uit...
Hier vannacht een wat mindere nacht gehad, Mannetje had om 20.30 dan ook al de laatste fles gehad hoor, werd om 3.30 uur weer wakker ( logisch, dus wat dat betreft heeft hij het toch weer netjes gedaan) maar ik heb nu andere luiers van pampers, ik had eerst die gele verpakking van new baby en nu ben ik afgelopen zaterdag om luiers geweest en die waren er dus niet dus nu had ik baby-dry nr.2 van pampers gedaan. Wat een ongelooflijke ondingen :x zijn dat zeg, die van new-baby zit stretch in en zit dus eigenlijk altijd goed, nooit een natte broek.Nou vannacht voor hett eerst die nieuwe pamper om nou meteen een natte pyama. Arme jongen . Nou ga ik straks dus weer naar de winkel om de goeie weer te kopen voeltvoor mij vertrouwder aan. Iemand hier van jullie ook ervaring mee? : Vanmiddag ga ik ff lekker shoppen in Winschoten , hoop ik dat ze daar wat leuke kleren hebben, en dat het weer een beetje goed blijft , maar de regenhoes maar even mee voor de kinderwagen. Zondag laten wij Hylke dopen , dus wil er dan wel wat netjes op staan. Dus denk dat ik een normale broek ga kopen, maar dan een maatje groter want in mijn eigen broeken pas ik nog niet echt goed, ik kan ze al wel weer aan maar als ik hem dan dicht heb dan zit ie toch nog wat te strak om de buik. Maar om mijn heupen past ie gelukkig al wel weer. Hylke ligt nu lekker in de box te slapen. Heeft om 8.45 de fles gehad, daarna de kleertjes aangetrokken en een schone luier, maar goed dat ik het er nu na gedaan had normaal verschoon ik de luier voor de fles, nu had hij na de fles dus een dikke poepbroek. Dus hoefde ik gelukkig maar even 1x i.p.v. 2 x verschonen. Mijn ouders komen vandaag weer thuis van vakantie,nou eigenlijk morgenvroeg denk ik dat ze er pas weer zijn. Ik heb zolang bij hun in huis gezeten en op de hond gepast en kon mooi het zoontje van mijn zus na school opvangen. ( waar zwangerschapsverlof wel niet allemaal goed voor is. ) Liefs Mir.
Ook alweer een maand Rapoenzel, wat gaat dat snel he, het worden al echte kerels/ dames zo, niks niet lief klein babytje meer Jet, beterschap meis, lekker onder de wol. Mirrepir, ik heb 1x een pak Pampers gekregen, maar vind het ondingen, door dat 'speciale' laagje erin, plakte Devid billen er aan vast, heel zielig om dan los te moeten trekken. Ik heb die van Kruitvat, die zijn perfect (nu maatje 2) en heb een nieuw pak bij de Lidl gekocht om uit te proberen. Devid doet het nog steeds goed de nachten, maar hij wordt nu echt boos bij de krampjes tijdens het drinken en dan maakt hij wat meer herrie, niet zo prettig voor papa, die heeft niet zo'n goede nacht gehad. Net achter de comp. drinken gegeven en nu ligt ie weer in bed, maar ik geloof niet dat ie echt slaapt. Was ook aan't huilen net, had ie een paar dagen niet gedaan, dus moest echt weer even nadenken of het nou "normaal" was. We hebben er toch echt wel een paar ingewikkelde kindjes bij zitten he, niet dat zij er wat aan kunnen doen natuurlijk, maar ik hoop voor de mama's (en de uk's natuurlijk) dat oplossingen snel worden gevonden en het dus snel beter zal gaan. Heb zelf ook wat last van mn maag/ darmen/ whatever gehad en gister ging ik bijna over mn nek, dus snel wat rennies weggekouwd, toen ging het gelukkig weer. Hebben jullie het ook zo koud? Het weer is natuurlijk vreselijk, maar ik mis mn kacheltje (da's wel het enige dat ik mis hoor van mn zwangerschap). Ga zo maar even onder de douche. Gisteren bij de vk geweest, nacontrole was allemaal prima, gelukkig waren we droog over, maar heb bij de Hema een mooie universele regenhoes gehaald, want morgen moeten we naar het cb en wat het weer dan wordt..?
Mirrepir, ik vind die babydry net helemaal geweldig. Die gele wat ik had zat geen elastisch bandje in alleen bij nr 1. Die groene dus de babydry is ook niet zo vierkant dus voor Fenne extra fijn. Maar goed er is wel verschil tussen jongen en meisje met luiers omdat ze anders plassen. Ik heb ook al de luiers van kruidvat gehad maar die dingen zijn zo stijf, heeft ze net een plank tussen dr beentjes Heb ook nog een pak bumblies staan nr 2 maar die zijn erg groot als je ze met de pampers verglijkt, dus die test moet nog even wachten. Hier op zich weer een fijne nacht. Om half 12 ongeveer klaar met de voeding even 10 minuten gejengeld, gekrijst geschreeuwd en toen diepe rust tot 6.09 heerlijk. Daarna lekker naast me in bed geslapen tot 9uur. Meteen klaarwakker en schreeuwen krijsen, dus denk krampjes. Heb haar even de "bauchwohltee" gegeven en daarna in bad. Om 10uur weer voeding en nu slaapt ze weer en wel op haar zij. Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat ze dat door heeft en t op een schreeuwen zet. Hoofd omdraaien in haar slaap werkt hier niet want of ze word wakker of draait gelijk terug Ik zie wel verschil aan de kanten van t hoofdje ik doe mn best maar ze is stronteigenwijs. Maar ik ga ervan uit dat t ook wel wegtrekt als ze dadelijk zelf meer gaat bewegen. Vroeger deden ze daar ook niet zo spastisch over. Gevolg ik zit nog steeds in pyama dus zal daar maar eens verandering in gaan brengen hihi Jet beterschap,,,schijnt weer in de lucht te hangen meis. Ik hoor heel veel mensen "klagen"
Kom ik hier m'n beklag doen dat m'n mannetje zoveel spuugt. Gisteren heeft hij dus amper gespogen en vandaag blijkt het ook deze richting uit te gaan. Hij heeft wel nog een mondje teruggegeven, maar niet meer zoveel als de laatste weken/dagen. Had ik beter eens eerder komen klagen. Hopelijk blijft het verder zo gaan. Hij zit nu ook nog op 7 voedingen per dag. Om 20 uur krijgt hij z'n laatste voeding en pas rond 3 uur 's nachts komt hij voor de volgende voeding. Hij laat dus een mooie tijd tussen. Heb al geprobeerd om hem om 23 uur wakker te maken voor nog een voeding, maar hij komt dan ook weer om 3 uur terug voor een voeding. Dus laat ik hem nu maar gewoon slapen. Want als ik op moet blijven tot 23uur ben ik gewoon niet meer te genieten, sta dan liever nog eens midden de nacht op, ben dan weer wat uitgerust en geniet zelf dan ook weer van het bv geven. Het is hier behoorlijk rustig de laatste dagen. @Rapoenzel: mooie foto van collin! Nu zie ik dat onze mannetjes net een maand verschillen. Leander is vandaag 2 maandjes. De tijd vliegt zo voorbij. Ik vond de laatste 2 maanden van m'n zwangerschap zo voorbijkruipen en nu is m'n mannetje in een sneltempo alweer 2 maanden. Nog 1 maandje thuis en dan weer gaan werken. Daar zie ik tegenop. Ik zal hem dan zo missen.
Na een dagje gedacht te hebben dat onze kleine man goed zou gaan eten is het helemaal omgeslagen. Ik heb mazzel als ik er met heeeel veel moeite 100 cc in krijg. En daarna slaapt hij rustig weer 4 uur verder. Opzich natuurlijk lekker dat slapen maar omdat hij ook vaak niet meer dan 70 of 80 cc drinkt krijgt hij echt te weinig binnen ik weet niet meer hoe ik dit moet aanpakken dus ik ga zo het CB even bellen. Van de week dachten we echt dat het de goede kant uitging. Hij at 135 cc en sliep daarna netjes 4 uurtjes en kwam dan weer. Hoop dat ie snel weer dat ritme te pakken heeft. Verder genieten we echt onwijs van hem. Hij is zo lief. Vandaag alweer een maand oud wat gaat de tijd snel! Ga er zo maar eens uit om boodschapjes te doen als de regen gestopt is.
Ik moet 5 november weer aan het werk. Heb het geluk dat ik maar 5 uurtjes per week werk. Die tijden is mijn man gewoon thuis en als ik thuis kom, dan gaat hij aan het werk.. Echt ideaal gewoon...
Ik moet 2 november terug beginnen. Moet wel maar 3 dagen werken dan. Dan kan ik m'n resterende 14 dagen verlof nog opnemen. Daarna weer full-time gaan werken, 38uur in de week. Best lekker dat jij maar 5 uurtjes per week moet gaan werken. Wij kunnen bijna niet anders dan met 2 full-time gaan werken. We willen sparen om binnen een paar jaar te kunen verbouwen. We lenen liever niet, dus is dit bijna de enige optie.
@ kathy: Ja, dan zul je idd wel moeten... Succes... moet er niet aan denken om weer zo lang te moeten werken. Maar ik ga er eventjes vandoor. Het is nu nog droog, dus gauw boodschappies doen samen met Collin...
@mirrepir, inderdaad de gele verpakking van pampers dus die met stretch aan de klittenband zijn echt veel fijner, ik maak het blauwe pak maar op... maar koop ze niet meer. Helaas waren deze in de reclame laatst en had mijn man niet echt opgelet op welke verpakking hij moest nemen. Gelukkig nog geen last van lekken gehad. Net de prikjes gehaald... tjee wat sneu voor zo'n kleintje de dame hangt er eerst vrolijk te doen en dan die prikjes erin. Isa moest even huilen en viel toen in een diepe slaap, is nu weer wakker maar wel stil. Ben benieuwd wat de rest van de dag ons brengt, moet straks toch even naar de winkel toe maar geen idee of dat nu wel zo verstandig is? Jet beterschap!