Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ah die prikjes, zielig hé.

Het schiet me nu te binnen, dat het voor Leander volgende week ook zover is. Pffff, m'n arme kleine mannetje.

Hopelijk heeft je meisje er niet te veel last van.

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen dames, ja nog net!

Eerst even Jet een hele dikke knuffel geven <knuf> hoop dat je snel weer opknapt.

Lin, jij kan volgens mij ook wel wat rust in de tent gebruiken. Familieproblemen kan je er nu helemaal niet bij gebruiken, je hebt je handen al vol (ook letterlijk ;) ) aan Lutein.

Raccon, buikkrampjes, darmdingetjes etc, weer weg?

Son, balen dat Kenji niet doorsliep vannacht, maar het begin is er, nog even en hij slaapt elke nacht door.

Isa, dikke knuffel, prikjes zijn helemaal niet leuk.

Zo, hier pas net mijn bed uit, ik heb me er maar aan overgegeven. Gewoon zo lang ik nog moe ben blijven we in bed.

En nu weer rennen, mijn brulaapje is weer begonnen.... *zucht*

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Dames, ben er weer... Valentijn had de laatste paar dagen er niet echt veel zin in ( sprongetje?)
    Heeft sind we meer fles voeding zijn gaan geven ook minder vaak ontlasting ( en meer moeite ermee) Had met alleen bort iedere voeding een poep broek en nu met moeite een op een dag. Nu was het vandaag helemaal erg, zondag de laatste poep luier gehad en pas vanochtend weer een. Kon het hem niet kwalijk nemen dat hij gister zo aan het huilen was, man wat een luier :confused: .
    Ga zo maar weer even kijken bij hem..is nog steeds erg zielig aan het huilen...

Knuffie voor iedereen! Mischien tot vanmiddag weer

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Daantje klopt met bv heb je bijna iedere keer een poepluier en met fv ongeveer 1x per dag das normaal :D

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    even wat foto's van mijn meisie :D

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
  7. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    en om lekker lui te zijn met de kat loungen op de bank

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    En nog eentje van mijn mooie jurk en dikke billen :)

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Eindelijk Naomi's Lach vast kunnen leggen :whistle:

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zo, ben blijven steken op pagina 283.. Lees straks weer verder..

Vermoedt dat Naomi een sprong maakt, erg huilerig etc.

Tot straks..

11. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Nou ik heb men dagje ook weer gehad. Men zus 32 weken zwanger had vanmorgend wel heel erg veel last van weeën dat ze zelf de ambulance moest bellen. Ze had ook heel veel bloedverlies. Eenmaal aangekomen in het hospitaal bleek ze al 10 cm ontsluiting te hebben en mocht ze direct op de bevallingstafel. Ik zal hiet met men haren rechtomhoog van de zenuwen omdat 8 weken te vroeg bevallen wel heel vroeg is.
    Nu is ze een uurtje geleden bevallen van een zoontje Cédric hij weegt 2010 gram (wat nog heel erg netjes is om maar 32 weken zwanger te zijn), op het eerste onderzoek bleek alles heel goed te zijn maar hij moet natuurlijk wel in de couveuse.
    Straks gaan we eens een kijkje nemen naar het kleine mannetje!
    Maar Pfffff heb nog nooit zoveel angst en zenuwen gehad denk ik

12. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Sarake, gefeliciteerd met je neefje!

13. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Sarake; gefeliciteerd met je neefje. Spannend hoor, kan me voorstellen dat je in de zenuwen zat. Gelukkig maar dat alles goed lijkt!

Hier hebben we ook de gele verpakking van Pampers en die bevallen uitstekend (nog nooit lekkage gehad, ja één keer in het begin maar dat was omdat mama het piemeltje niet goed had gelegd :oops: stond dus mooi naar boven gericht.... :) ). Heb de groene Pampers geprobeerd (zaten in een luiertaart die ik gekregen heb) maar die bevallen me inderdaad niet zo goed als de gele. Die zitten een stuk fijner...

Nick heeft het vannacht weer uitstekend gedaan! 23.00 - 05.00 - 08.30 Dus weer iets langer. We gaan dus langzamerhand de goede kant op! ;) Ik begin steeds meer z'n geluidjes te leren kennen. Hij maakt er namelijk nogal wat op een nacht. Hij kreunt, steunt en puft maar als er echt iets is waarvoor ik m'n bed uit moet dan hoor ik het nu dan ook wel, dan volgt er echt een huiltje. Voor de overige kreunerij probeer ik me dan af te sluiten en lekker door te slapen! :) ;)

Verder zit ik niet zo heel erg lekker in mijn vel. Heb het gevoel dat mijn fibro weer op begint te spelen! :( Heb veel last van mijn handen en ook mijn schouders rug en heupen zijn pijnlijk. Dacht eerst dat ik misschien te gek had gedaan door veel te wandelen de laatste dagen, het weer kan ook een oorzaak zijn maar ik zit mij ook af te vragen of het misschien kan komen doordat ik sinds een paar dagen weer met de pil ben begonnen (daarna is het erger geworden namelijk). Er wordt immers wel gedacht dat hormonen invloed hebben op fibro (er is nog heel veel niet bekend over deze aandoening helaas) maar ik ga me nu wel afvragen......

Ik wil op een gegeven moment wel van de pil af (mannetje wil zich gelukkig wel laten steriliseren maar tot die tijd moet de pil toch nog maar even gebruikt worden). Zijn er meer die de combi van fibro/reuma en de pil (of andere hormonen) zien als boosdoener van meer pijnklachten?

Nou, ik weer even wat eten, moet ook gebeuren immers. Kom later wel even weer kijken. Doeiiiiii ;)

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    JEETJE Sarake...kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit! Toch gefeliciteerd hoor! En dat gewicht is zeker mooi. Valentijn was met een duur van 35 weken maar 1980!
    Enne groeid als kool dus komt allemaal goed!

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ga ik net kijken ligt ze weer prinsessenheerlijk op haar rug te slapen met haar armpjes in de lucht :rolleyes: zucht wat een kind ;)

Hier schijnt volop de zon, in sittard waar vriendlief nu werkt regent t. Dus denk dat ik maar niet ga wandelen want zal wel deze kant op komen gok ik zo.

Gek hè dat bij ieder kindje de luiers zo verschillend zitten. Ik heb net 2 pakken van die babydry aangeschaft omdta ik ze goed vind zitten.

Mooie foto's weer !

even naar mn goulash kijken,,,,

16. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Sarake, toch gefeliciteerd meid je neefje! En wat snel gegaan joh, de schrik zal idd goed inzitten.

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik heb net Bumblies gekocht en dat is nu ook maatje 2... Hij plast langs alle kleine luiers heen en dan leg ik zijn piemeltje nog wel naar beneden...

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Sarake proficiat met je neefje, ik hoop dat alles goed gaat en dat hij snel naar huis mag. Mooie naam trouwens!

Hier nog steeds zeer positief over mijn strakke ritme, vanmorgen was het weer 05:45 u. dat ze kwam, en volgens mij alleen maar omdat ze wakker werd van hubbie die naar zijn werk moest. De laatste fles altijd om 22:30 uur dus ruim 7 uur! Na de fles weer in bed en geslapen tot 8 uur (schooltijd). Rond half 10 in bad en om 11 uur weer naar bed en daar ligt ze nu nog in te pitten! Geweldig! Heb ik lekker even wat meer tijd voor mijn zoontje, we hebben net samen de tuin gedaan.

Hier volgende week ook prikjes :( Ik stond samen met haar op de weegschaal vanmorgen en volgens mij weegt ze 4,8 kg nu. Ik ben heel benieuwd.

Ik heb trouwens gisteren ook die druppeltjes van VSM gehaald tegen spugen, ik ben benieuwd. Ik gebruik ook Friso Comfort tegen het spugen, maar heb daar nog niet echt een goed resultaat van. Wel hebben we de fles aangepast, ze krijgt nu 2 scheppen normaal en 3 scheppen Comfort op 150 cc en op de avondfles (180cc) 3 om 3.

Hier ook luiers maat 2, ik gebruik geloof ik alle merken door elkaar, ik heb zoveel luiers gekregen. Ik heb in ieder geval Kruidvat, Pampers en Bumblies hier liggen. Ik denk dat ik straks gewoon standaard KV ga gebruiken, maar destijds bevielen me de luiers van de Aldi ook prima, moet ik zeggen (maar is pas vanaf 3 geloof ik).

Ik heb er nog geen neefje of nichtje bij, morgen is mijn zusje 39 weken....

19. Niet meer actief

Tante Saar gefeliciteerd!

Krampjes hier weer aardig weg, moet me gewoon goed aankleden en andere pyama aandoen, krijg het 's nachts bij het voeden gewoon te koud denk ik.

Oja, ik ging wat op zolder rommelen, ik mag nu weer tillen :)

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jet, ik heb nog steeds je kolf niet ontvangen. Ik vraag me af of ie nog zal komen of dat ik voor niets zit te wachten. Als het droog is, zal ik naar de stad gaan en dan koop ik er eentje. Mocht die van jou nog aankomen dan stuur ik hem wel terug want ik zit nu al 9 dagen dat ik echt graag een kolf wil hebben.

Waar kan ik info vinden over hoeveel ml ik Lutein uit een flesje afgekolfde melk moet laten drinken?

Vannacht hoorde ik Lutein wakker zijn om 2 uur.. maar ik dacht "wacht even tot ze gaat huilen, want dan is ze goed wakker.." Nou, om half 5 nog geen huil dus heb mezelf uitgeput voor niets en Lutein maar uit bed gehaald en aan de borst gelegd. Of moet ik haar wakker-zijn negeren en valt dat onder "doorslapen"? Hoe doen jullie dat?

Bedankt voor knuffies meiden, lekker, knapt een mens van op!

Deel Deze Pagina