Mijn hubbie zit ook al wat te verzinnen. Temeer omdat ik niet in een volle bus of trein met brulaap wil. Hoop dat jullie zijn gekrijs wel overleven
Maak je daar maar niet druk over hoor! Hoop dat jullie nog iets verzinnen...bus of trein is niet altijd fijn.
Hihi, ik ga voor de samenvatting van Kathy Ik had altijd gedacht dat ik elk boek over baby's en opvoeding en opgroeien zou verslinden, maar ik merk dat ik helemaal niet nieuwsgierig ben naar de gemiddelden. Ik wacht gewoon wanneer Devid iets doet en laat me verassen. Verder doe ik alles op gevoel en ben ik erg blij met jullie allemaal die me geruststellen dat alles tot nu toe heel normaal is enzo
He Kieks, ben je dr nog welk filmpje wordt het? En nee, maak je niet druk, als ie in Utrecht ook zo aan't krijsen is, dan ruil je em maar even om met een andere uk
heb niet zoveel ongezien liggen....mr & mrs Smith, over the hedge, MI3, contract, collateral. Moeilijkheid is dat ik zonder geluid ga kijken, ivm met de heikneuter bovenop me. O ja, morgen ook bakerdoek binnen. Ik hoop op een rustig weekend...
Hoi meiden Even een berichtje na een hectische dag. Onze kat is waarschijnlijk toch aangereden en bleek er zeer ernstig aan toe te zijn. Fatale inschattingsfout van ons, kan mezelf wel voor me kop slaan.... Vanmiddag toen ik terug was van het CB belde ik de dierenarts om een afspraak te maken voor vanavond, omdat hij toch wat diep ademde en een beetje mank liep. Die zei: vanavond? Kom maar liever nu meteen.... Dus ik hubbie gebeld, wij naar de dierenarts geraced samen met Robin (die vandaag zoeter dan zoet was en heerlijk lag te slapen) Rontgenfoto gemaakt, bleek zijn borst vol vocht te zitten. Zo vol dat ze niet eens konden zien of hij breuken had... Temperatuur was ook te laag en hij had het benauwd. Ze hebben hem in een couveuze met zuurstof gelegd om even op kracht te komen. Toen zijn wij naar huis gestuurd, omdat ze dat vocht moesten gaan proberen af te tappen. Maar ze hadden ons al gewaarschuwd dat ze het heel erg somber inzagen omdat hij er toch wel veel ernstiger aan toe was dan wij dachten. Inderdaad werd ik een uurtje later gebeld.... Hij is gestikt toen ze probeerden het vocht af te tappen... Ik heb mijn zus gebeld of ze even op Robin wou passen, die is om 18 uur een uurtje geweest. Zodat wij even afscheid konden nemen van Knabbel. Ik ben er nog helemaal beduusd van. We hadden gewoon echt niet in de gaten dat hij er zo slecht aan toe was....Van buiten was er ook helemaal niks te zien, geen schaafwondje niks. Gisteren heeft ie nog water gedronken en rondgelopen hier. had al interesse voor wat eten, is nog op de kattebak geweest, heeft zelfs nog trapgelopen... In mijn album staat trouwens nog een foto van hem. Verdomme, zo'n mooie lieve kat... zomaar weg Nu ga ik maar ff op de bank hangen met hubbie. Groetjes Kirsten
en hier nog steeds janken. alvanf vamorgen 9 uur.. pffffffffffffffffff hoop echt dat het sprongetje zn vruchten afwerpt want wordt nu een beetje gek. niets is goed alleen mama mama mama. nu voel ik me wel vereerd maar toch.. kom aan niks toe.. laat haar nu maar weer even huilen. toestrax in bed gelegd en babyfoon uit.. kon het echt niet meer horen.. en wat wil je.. ook nog kraambezoek gehad en mevrouw was stil.. ze zijn weg en weer bleren bleren bleren.. dames met huilbaby;s. heb zo'n respect voor jullie echt waar. ik ben het gehuil helemaal niet gewend omdat robin echt niet veel huilt... boh en zoals ik me nu voel. kapot.............. vind het echt kanp hoe jullie het vol houden.. RESPECT kan het niet vaak genoeg zeggen.. Dit duurd nu 2 dagen maar ben op.. hoop op een goede nachtrust.. ga zo mn bedje opzoeken en dat mn mannetje haar dadleijk maar even bezig houdt, welterusten
Oh Kirsten, wat vreselijk, daar denk je dan toch ook niet aan als ie een beetje beduusd binnen komt lopen. Hele dikke Knuf meis. Wel lief van je meissie dat ze extra zoet was vandaag. Kiki, koptelefoon?
Hopla, wat schokkend. Helaas laten katten altijd weinig merken. Sterkte en knuf Raccon, koptelefoon is een goed idee, maar ik kan bed niet uit. T slaapt eindelijk en ik neem geen risico's
Hier geen last van sprongetjes ofzo.. Ik ben zelf ook niet zo'n lezer.. Hopla, sterkte! Is altijd erg vervelend je huisdier te verliezen, je heb toch een band met zo'n beestje.. Leuke foto's weer ook! Alice je heb een mooie meid en wat kijkt ze vrolijk uit dr oogjes! Ik vind het wel lastig straks met het uitje te weten wie wie is, weet hier jullie namen wel maar niet jullie echte namen.. Heb net mn eerste autorijles overleefd Milana gaat nu afentoe scheel kijken, en naar dr handjes kijken.. Erg leuk gezicht, ook dat scheel kijken is lachwekkend..
Leuk he Amanchel, dat scheelkijken, hier heeft ie zijn handen nog niet door hoor, verkoopt zichzelf af en toe echt nog een flinke pets. Kieks, dan maar 1 met ondertiteling Ga nu slapies doen Knuf
Ben al aan het typen geslagen, heb nu bijna 2 pagina's getypt. Mss dat ik morgen het eerste gedeelte al zal kunnen doorsturen. Ik moet het wel tussen de dutjes door doen, want met m'n meid gaat het typen niet zo vlot. Ga er nu vandoor, nog eens kolven en dan naar bed.
In juni was dat maar even extra vragen wie wie was, maar dat had je toen ook vrij snel door hoor Neem wel de mutsje mee met Naomi's naam erop..
Hopla sterkte meid.Is altijd klote katten blijven altijd moeilijk met iets aangeven. Kiki o ik hoop zo voor je dat het helpt. Lin ben benieuwd je moet even de slag te pakken krijgen met kolven.En ik moet zeggen ik kolf liever dan bv geven.Sneller klaar en ik kan leeg kolven.Heb dan ook nog niet last gehad van onstekingen.Niet schrikken als je er dan niet zoveel uitkrijgt he.Je moet het echt even leren. Goed erop zetten enz Niet te lang kolven 10 min in het begin is genoeg.Ik kijk hier niet meer naar tijd ik kijk wanneer er niks meer komt. Wat hebben we toch mooie ukkies. Amanchel heb je je mail nog gehad?
Nee Sonja, geen mailtje gehad haha de moeders uit elkaar houden is 1 ding, denk dat de baby's uit elkaar houden nog moeilijker word.. Maar goed die zullen deels bij de moeders zitten natuurlijk.. En gaan er nu veel mee die vorige keer niet mee zijn geweest of ben ik de enige?
Sterkte Kirsten, hele dikke knuffel! Amanchel: komt wel goed met de namen hoor, in juni ging het heel snel! Zo Len nog voeden en dan gauw naar bed, ik hoop op een lange nachtrust... xxxxxxx