Wat een heerlijk stel zeg, geweldig, ben erg benieuwd als we al onze uk's bij elkaar leggen. Neemt iemand een groot kleed mee? Son? iemand? Hier net een heeel wakker mannetje gehad, erg moeilijk drinken nadat hij de 1ste leeg had. Wilde wel, maar steeds krampjes tussendoor, of iets anders, ging iig steeds af en aan, heel irri. Maar toe ie eindelijk klaar was, even gespeeld met paps en klaarwakker (zo leek het) in bedje gelegd... paf, binnen 5 minuten weg wat een schatje.
ah mooi ik heb (nog) niet van die picknick kleden zodra het weer zomer wordt ga ik er wel 1 halen. volgende uk plan ik ergens in mei, dan heb ik de zomer nog voor me... hihi
Oh he, Rheallover, ik zie net dat er ook een 'buik van de maand' is, daar kun je je foto wel aan toevoegen
En ik heb msn ook aan hihi Raccon heb jouw er nog niet bij zitten in msn. Ik heb ook 2/3 fleece kleden dus die neem ik wel mee genoeg dus denk ik zo.
Sonja, die doek moet ik drie keer wassen omdat ie dan beter vocht opneemt. Doordat hij gebakerd ligt, zweet hij klaarblijkelijk meer. En hij ligt hier alleen in z'n rompertje in de doek. Nu heb ik hem zonder in bed gelegd en is de eerste wasbeurt bezig. Ik denk dat ik de hele nacht ga doorwassen, kunnen we morgen echt starten
Ja ik zou ook zo snel mogelijk willen beginnen als ik jou was. Meid was ze He kom er ook gezellig bij zit met loran en raccon op msn met z'n 3